Şimdi Ara

Sizce B sınıfında en kaliteli araç hangisi ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
0
Favori
4.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki

Sizce B sınıfında en kaliteli araç hangisi ?


(En Son Oy Tarihi: 26.8.2023)
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    Diğer seçeneğinin hepsi toyota yaris galiba

    fabia da vardır.. zaten anket o kadar saçma ki ibiza var fabia yok
  • Fiesta güzel araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    İ20 yi neden karıştırıyorsun ben i20 4 dorluk demedim i20 nin lafını etmemiştim sen kattın ortaya ben iyi yada kotu de demedim

    Fiestanın nedenlerini açıkladım bunun için mi en iyisi segmentinin

    Ben tarafsız b sınıfının neredeyse tüm modellerini detaylıca kullanmış olarak yazıyorum ama siz bana kalırsa taraflı yazıyorsunuz.

    İ20 sahipleri ile i20 incelemesinde epey tartışmıştım ilginç bir kullanıcı kitlesi var

    ben fiesta diyom sen kalkmışın daha i20 diyosun i20 nereden çıkarıyon


    ben kullandığımı soyluyorum senelerce götü başı ayrı oynayan bi araç nasıl iyi oluyorsa

    Fiestanın götü başı oynuyorsa diğer b sınıfı araçlar ilave Yanal destekler ile hareket ediyordur bu kadar net.

    Yol tutuş dendiği zaman Ford ders verir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tam da benim düşündüğüm gibi yazmışsınız.

    B segmentinde; Polo, Fiesta ve Clio dışında alınacak başka araba yok. Yol tutuşu, malzeme kalitesi ve sürüş dinamikleri açısından Fiesta öne çıkıyor. Polo genel olarak iyi araba ama donanımsız, doldurursan alınmaması için hiçbir sebep yok. Clio genel olarak üçü arasında harmanlanmış model, geçen sene 2014 model olanını aldık özellikle 1.5 dCi yakıtı kokluyor. Joy diye geçen baz donanımda bile B sınıfı için gerekli olan tüm özellikler mevcut.

    Bu üç model varken B segmentinde başka arabaya bakmak bana da saçma geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Tam da benim düşündüğüm gibi yazmışsınız.

    B segmentinde; Polo, Fiesta ve Clio dışında alınacak başka araba yok. Yol tutuşu, malzeme kalitesi ve sürüş dinamikleri açısından Fiesta öne çıkıyor. Polo genel olarak iyi araba ama donanımsız, doldurursan alınmaması için hiçbir sebep yok. Clio genel olarak üçü arasında harmanlanmış model, geçen sene 2014 model olanını aldık özellikle 1.5 dCi yakıtı kokluyor. Joy diye geçen baz donanımda bile B sınıfı için gerekli olan tüm özellikler mevcut.

    Bu üç model varken B segmentinde başka arabaya bakmak bana da saçma geliyor.

    Poloyu doldurursan fiyat gibi bir alinmama sebebi ortaya cikar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Tam da benim düşündüğüm gibi yazmışsınız.

    B segmentinde; Polo, Fiesta ve Clio dışında alınacak başka araba yok. Yol tutuşu, malzeme kalitesi ve sürüş dinamikleri açısından Fiesta öne çıkıyor. Polo genel olarak iyi araba ama donanımsız, doldurursan alınmaması için hiçbir sebep yok. Clio genel olarak üçü arasında harmanlanmış model, geçen sene 2014 model olanını aldık özellikle 1.5 dCi yakıtı kokluyor. Joy diye geçen baz donanımda bile B sınıfı için gerekli olan tüm özellikler mevcut.

    Bu üç model varken B segmentinde başka arabaya bakmak bana da saçma geliyor.

    Poloyu doldurursan fiyat gibi bir alinmama sebebi ortaya cikar.

    Niye? Aynı donanıma sahip modeller yarı fiyatına araba mı veriyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Tam da benim düşündüğüm gibi yazmışsınız.

    B segmentinde; Polo, Fiesta ve Clio dışında alınacak başka araba yok. Yol tutuşu, malzeme kalitesi ve sürüş dinamikleri açısından Fiesta öne çıkıyor. Polo genel olarak iyi araba ama donanımsız, doldurursan alınmaması için hiçbir sebep yok. Clio genel olarak üçü arasında harmanlanmış model, geçen sene 2014 model olanını aldık özellikle 1.5 dCi yakıtı kokluyor. Joy diye geçen baz donanımda bile B sınıfı için gerekli olan tüm özellikler mevcut.

    Bu üç model varken B segmentinde başka arabaya bakmak bana da saçma geliyor.

    Poloyu doldurursan fiyat gibi bir alinmama sebebi ortaya cikar.

    Niye? Aynı donanıma sahip modeller yarı fiyatına araba mı veriyor?

    Cogu markanin baz modeli polodan ustun. Poloyu ibizayla bir karsilastirin. Veya diger markalarla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hypnotica -- 29 Nisan 2016; 20:26:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • corsa iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En kaliteli araç olarak Polo'yu işaretledim ki öyle, ama alacak olsam Fiesta alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi yapmayın en iyi dese tamam belki fiesta denir ancak kalite diyosan polodur kesinlikle. C de de premiumlar hariç golftür zaten vw nin en büyük silahı kalite.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 208 gt line diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezicioyuncu -- 30 Nisan 2016; 7:11:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trident682

    Abi yapmayın en iyi dese tamam belki fiesta denir ancak kalite diyosan polodur kesinlikle. C de de premiumlar hariç golftür zaten vw nin en büyük silahı kalite.

    Sizce C sınıfında yeni DS4 premium mu yoksa normal sınıf mı ? Deri vs opsiyonu ile Fransada 1.6 blue-hdi otomatik vites ile 36 bin € civarı fiyatı var

     Sizce B sınıfında en kaliteli araç hangisi ?
     Sizce B sınıfında en kaliteli araç hangisi ?




  • Forum an itibariyle ford fiesta'yı audi a1 den daha kaliteli bulmuş.

    Burda yazılan çoğu şeyi ciddiye almamamizin gerektiğinin sağlaması olmuş...

    Not: ben bunları yazarken a1 üçüncülüğe gerilemiş; )) ha gayret.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BojanBogdanovic -- 30 Nisan 2016; 8:27:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Tam da benim düşündüğüm gibi yazmışsınız.

    B segmentinde; Polo, Fiesta ve Clio dışında alınacak başka araba yok. Yol tutuşu, malzeme kalitesi ve sürüş dinamikleri açısından Fiesta öne çıkıyor. Polo genel olarak iyi araba ama donanımsız, doldurursan alınmaması için hiçbir sebep yok. Clio genel olarak üçü arasında harmanlanmış model, geçen sene 2014 model olanını aldık özellikle 1.5 dCi yakıtı kokluyor. Joy diye geçen baz donanımda bile B sınıfı için gerekli olan tüm özellikler mevcut.

    Bu üç model varken B segmentinde başka arabaya bakmak bana da saçma geliyor.

    Bence bazı yanlışların var;

    Şu fiestanın yol tutuş muhabbetini bir geçelim artık, kimse b sınıf araba alıp da çılgın viraj dönüşleri yapmıyor. Kimse b sınıfı arabayı bunun için almıyor(red black alanlar hari.) Normal limitlerinde hepsi aynı tutuşlara sahipler. Fiestanın realitede tek olayı biraz daha atak sürüş karakteri ve direksiyon tepkisi. Fiestanın yakıt tüketiminin(1.0 ecoboost) kağıt üstündekiyle alakası yok. Normalde +2 litre daha fazla yakıyor liste verisinden, ekonomik değil. Malzeme kalitesi iyi değil. Kabinde bazı yerlerde iyi parça varken bazı yerlerde kötü parçalar var. Multimedia ünitesi vasat, ortadaki ekran kötü, çözünürlük vasat, dokunmatik değil. Yerli yabancı bütün incelemelerinde sınıfında malzeme kalitesi olarak en sonlarda kalan bir model oldu artık. Yine donanımı sınıfın en düşüklerinden; 60bin liraya titanium donanımda arka frenler kampana, park sensörü yok, opsiyonu bile yok. Hız sabitleyici yok, 2 havayastığı var, karatılmış cam bile yok ve bu araç sözde en donanımlı olan titanium paket. Herşeyi şu paket bu paket adı aldında opsiyonel veriyor. Ki zaten pahalı 60bin.

    Şu an premiumlar harici en yüksek malzeme kalitesi poloda. 1.2tsi motor, ecoboost'un aksine liste değerlerine yakın tüketen gerçekten ekonomik bir motor. Zaten fordun hiçbir ecoboost motoru ekonomik değil. Performanslı ama hepsi de yakan motorlar. Poloda baştan aşağı dengeli davranılmış malzeme kalitesinde. Golf direksiyonuna sahip. "Polo donanımsız" diyorsunuz ya Fiesta titanium ile aynı paraya satılan lounge donanıma bakalım. Standart olarak far, yağmur sensörü, kararan aynaları, hız sabitleyici, sis ve viraja dönen lambaları, gündüz farları, yokuş kalkış desteği, start stop sistemi, ön ve arka park sensörleri, görsel park desteği, 4 havayastığı, highline golfte bulunan b sınıfındaki en iyi multimedia olan 6,5" multimedia ünitesi, 4 disk fren, bluetooth, soğutmalı torpido gözü, fren enerjisi geri kazanımı, klimatronik klima, karatılmış camlar, espsinden, elektronik diferansiyal kilidine, ikincil çarpışma freninden, elektrikli aktif gergili emniyet kemerlerine kadar güvenliği tam ve dolu bir araç. İnsanlar hala poloyu 2014 makyaj öncesi esp'siz comfortline polo zannediyorlar. Halbuki şu anda satılan makyajlı lounge polo, vw polonun tarihinde üretilmiş en dolu polo versiyonu ve 60bine alabiliyorsunuz. (otm)

    İki aracı da aynı paraya alabiliyorsunuz, şimdi polo boş diyen arkadaşlar açıklasınlar bu halde polo nasıl fiestadan boş oluyormuş? Asıl boş olan fiesta, kabak gibi kampanalı park sensörsüz bir araba. Ki bundan dolayı yıllık pazarda polo fiestadan iki kat fazla satılıyor. Lounge donanım yok satıyor resmen.

    Clioya gelirsek clio en iyi b sınıfı araba demenin çok uzağından bir araba. İlk zamanlarda tipinin ve donanımının verdiği hevesle insanlar saldırdı. Fakat sonra çıkan üretim ve işçilik sorunlarından bıkanları bizzat kendi konusundan takip ettim. Daha yepyeni arabada kabin içinden paslanan direksiyon mili mi dersin, sallanan silecek sesi mi dersin, kelebek camından ses alan, serviste yeniden kelebek cama fitil taktıran mı ya da camı yapıştırtan mı dersin, süspansiyonundan şikayet eden mi dersin, 8,5 litre yakan 1.2t benzinli motorundan dem vuran mı dersin. Herkes şikayetçi. Zaten malzeme kalitesi olarak sınıfının en altlarında olan bir model. Clio az paraya çok donanım veren bir araba ama bize ne kadar ekmek o kadar köfte sözünü hatırlatıyor. İşin kötüsü son 6 ayda yediği zamlarla artık bir f/p arabası olmaktan da uzaklaştı. İkinci eli olmasa kimse bulaşmaz. Dci edc icon donanımın fiyatına bakınız. Ben şansen renault'nun b sını aracına 70binli rakamları vermem.

    Şu an ibiza, fabia, i20 gibi araçlar çok daha tercih edilesi araçlar clioya göre. Bugün opsiyon paketiyle 55bine alacağınız ibizanın kabininde gayet yumuşak kaliteli malzemeler kullanılıyor(sınıfına göre). O paketle aldığınızda park sensörlerinden katlanır aynalarına kadar eksiksiz oluyor. Yetmiyor 55bine aldığınız araçta 110 beygir 200nm 1litre tsi motor ve dsg oluyor ki 0-100 9 saniye, şu an bu fiyata sınıftaki en iyi motor ve performans. Ayrıca o performansa rağmen sakin sürdüğünüzde de gayet az yakıyor. Ha tiptir, genel gidiş konforudur bilinçli olarak abisi polodan geride tutuluyor ama 5bin lira az para vererek çok daha fazla araba almış oluyorsunuz ki özellikle de motor anlamında. O sürüş keyfi çok güzel diyen fiestacı arkadaşları eco tsi ibiza yokuşta, düzlükte sollayıp tokatladığı zaman fiestadakiler ne hissederler merak ediyorum.

    Fiyat performansa gireceksek bu grupta fabiayı es geçemeyiz. Tasarımı herkese uymasada o paraya verdiği modern motor ve şanzıman ve donanımını düşündüğümüzde aslında türk halkına en cazip b sınıfı araba. Hyundai hala 20 senelik teknoloji atmosferik motor 4 ileri otm şanzımanla uğraşadursun(10litre tüketim, afiyet olsun), daha ucuza fabiada dsg+tsi kombinesi alabiliyorsunuz. Jazz desen aynı 68-70bin çektiği arabada 1318cc atmosferik motor ve performansı öldüren cvt şanzıman var, üstelik çok akıllı honda sağolsun 19cc hacim farkı yüzünden bir üst dilimden vergi ödemenin keyfi de paha biçilemez. Hem baştan c sınfı parası ver, hem performansı kötü olsun, hem de su bardağı kadar fark yüzünden yılda 400lira fazla vergi çıksın cebinden.. Bravo honda.

    i20 zaten iyi satıyor bir de şu çıkaracağı küçük hacim turbo benzinli mtoru dct ile i20de sunmaya başlarsa peynir ekmek gibi satılacaktır. Çünkü fiyatına göre şekli şemali donanımı en yerinde b sınıfı araçlardan bir tanesi.

    Micra ve yaris bana hem fazla feminen, hem mülayim insan arabası imajı veriyor, 50 yaşında kadın doçent arabası gibi. O yüzden bir değerlendirme yapmıyorum.

    a1 bu gruba sokmak ne kadar mantıklı bilemedim. 90bin liralık çok da tipli olmayan bir vag b aracı. Kim alır kaç kişi alır mechul. Şimdiye kadar eksişehirde bir tane gördüm. O kadar para verdikten sonra insan neler alır. 1 serisi mi olur, comfortline passat mı olur, ne bileyim mini cooper s mi olur. Ha bak cooper s. Pahalımı evet. ama hak ediyor. Hem orjinal hem kaliteli hem de diğer b sınıflarına göre çok daha cüretkar bir araç. Ne tasarım ne performans anlamında geri adım atmayan bir araç. O yüzden tepedeki yerini bence layıkıyla hak ediyor.

    Konuda pek sözü geçmeyen bence önemli bir diğer araç peugeot 208. Her ne kadar sınıfının en iyisi vs demeyecek olsam da, modern iç ve tasarımı, donanımı, motor ve şanzıman teknolojisiyle sınıfının teknoloji öncülerinden araç. Hep söylüyorum bir peugeot aldığınızda gerçekten günümüze, modern çağa ait bir araç sürdüğünüzü hissediyorsunuz. Diğer markalarda başta da vw'de sanki 10 sene öncesinin klasik tasarımlı eski aracını sürüyorsunuz havasını alıyorsunuz. Ama onların kuvvetli yönleri daha fazla işte. Aynı anda performans, ekonomi, donanım ve makul fiyatı sunarken, 208de işler farklı yürüyor. Tam ideal motor yok, bir ezik motor var ya kaderinize razı oluyorsunuz ya da çok pahalıya puretech motor var. Ama sınıfının lideri modellerden 8-9 bin daha pahalı oluyor o zaman. Zaten türkiyede markaya önyargı var, zaten ikinci elde hızlıca çok miktar değer kaybediyor adam niye daha ucuza daha güvenli fiesta, clio vs varken 69bine 208 alsın? Pug çok yanlış yapıyor.

    İkici el demişken zannediyorum ki herkes katılacaktır o konuda polo king. Ne fiesta, ne clio, ne i20 değerlerini polo gibi koruyamıyorlar ikici elde. 15binlere gelip 1-2 yıllık olduklarında 5-10bin arası değerleri düşmüş olurken, polo da fiyatlar hala sıfırının liste fiyatına çok yakın kalıyor. Bu bakımdan rakipsiz.

    Ben bu yüzden bir bütün olarka çok daha iyi olan miniye en iyi derken, sonra da aynı paraya sundukları ve ikinci el kuvvetini de eklediğimde poloya en iyi ikinci b sınıfı dedim.

    Benim güzmde fiesta vasat kabini, donanımsızlığı ve tüketiminden, clio malzeme kalitesinden, jazz motor şanzıman kombinesi ve yüksek fiyatından, i20 motor şanzıman kombinesinden, fabia, ibiza gibi modeller marka algılarından, 208 yüksek fiyatından kaybediyor. Ds3 biraz daha niş bir model, çok sınırlı bir kesime hitap edecek bir araç.



    Herşeye rağmen pazarda alınması en mantıklı üç aracın fiesta, clio, polo olduğuna katılıyorum. Çünkü kaç senedir pazarda oturmuş, yer sahibi olmuş, hızlı elden çıkan, "yaygın" araçlar. i20 henüz yeni bir model, satış oranlarına baktığımızda pastadan dilim almaya çalıştığını görüyoruz ama yıllardır yer etmiş bu üç modele birkaç senede ortak olmak öyle kolay olmaz. En az 3-4 senesi daha var pazarda kendini sabitlemesi için. Ve verimli turbo benzinli motorla daha modern şanzıman sunması şart.




  • Polo ve i20

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • anlamam arabadan ama alacak olsam herhalde punto alırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980


    Polo ve i20

    i20 bencede fena değil daçyaya göre baya iyi ama dizeli çok yakıyor diyorlar, ilanlarda eski kasa araçların dizelle benzinli arasında fiyat farkıda az dizel alınsa pişman edermi acaba? benzinliside çok yakmıyorken tercih nasıl yapılır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stompanato

    B segmentinin kral koltuğunda jazz oturur.

     Sizce B sınıfında en kaliteli araç hangisi ?



    blok
  • Kore araçlarının motorları yakıt konusunda bonkör ama tasarım olarak çok başarılı.
  • bekkonetto B kullanıcısına yanıt
    normal sınıf tabikide. Asla bi audi gibi mercedes gibi iç mekanı ya da bmw gibi sürüş dinamiği olamıcak o yüzden asla premiumda olamaz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.