Şimdi Ara

Sizce bravoya bu fiyat çok mu? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
4.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ora et labora

    fiatı o paraya tavsiye etmeyenleri çoluk çocuk bebek olarak sıfatlandıranlar asıl çoluk çocuktur bebedir ne zannediyorsunuz kendinizi siz klavye başından konuşuyorsunuz daha tartışmayı bilmiyorsunuz burda artistlik yapıyorsunuz...marka fanatikliği yapçak en son adam benim merak etmeyin...


    sen şimdi böyle konuşmakla diğer arkadaşlarında yanlışlarını kabul etmiş oluyosun;

    ozaman neresinde yanlışlık eksiklik var, neden 40000 YTL verilmez izah et ki insanların görüşlerine yeni bir boyut kazandır.

    @kkvan arkadaş iyi yada kötü bi yorum yapmış, bence torpidosu küçük ona göre büyük o şimdiye kadar kullandığı araçların torpidolarına göre değerlendirmiş ben kendime göre. iki bölmeli olmasaymış yada 4 bölmeli 3 bölmeli olsaymış,

    keşke ön kol dayamayı biraz daha büyük yapsalarmış bence, soğutması da var hazır 2 lt lik kola koyar giderken içerdik. torpido halleder o işi gerçi ama daha fazlasını istemek varken....

    yol mu tutmuyo ivmelenmesi mi kötü,

    tasarımı beğenmedim de eyvallah dicem, ama 40 verilmez dersen neden neye göre verilmez sormak durumundayız, sende açıklamak durumundasın bunu.




  • o performans ve donanımda, ve o iç-dış tasarımda bir başka model yok, dolayısı ile alınır,

    2. elde değer kaybedecek diye 0 ını alırken peşin peşin kazıklanmanın da bir manası yok,

    kaldıki o fiyata tek leon tsi var ve dış tasarım olarak iyi olsa bile ne performans ne de iç mekan kalitesi olarak bravonun yanından geçemez.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metoprolol


    sadece teori
    1.4 turbo motor zaten fabrikasyon olarak yüklenilmiş motorlar
    tamam metal ona göre işlenmiş alaşım o şekilde hazırlanmış ama
    1.4 motor sonuçta turboyla chargerla vs sıkıştırılmış bir motor
    birde alıcısının oha len altımda 140 150 beygir var düşüncesi ile motoru zaman zaman biraz daha sıkıştırması
    sonuçta elde patlak turbo hortumları ile servisin yolunu tutmalar

    sadece teori



    motor benim kafanda da soru işareti ama vw in 1.4 tsi ları şimdilk sorun çıkarmışa benzemiyor. 1 tane tanıdığım var problemi yok.

    üreticiler genelde motorlarını zorlu testlere tabi tutarak ömrünü belirler sonra piyasaya sürerler. yani hiç birimizin haberi yokken 100000km yapmış tjet muhtemelen vardı. yanlızca ülkeden ülkeye farklılıklar gösteren iklim şartları, yol şartları vb durumlar aracın muhtelif parçalarında arızalara yol açıyor buda 1-2 yıl içinde müşterilerden alınan geribesleme sayesinde servislerde ücretsiz olarak bütün araçlarda değiştiriliyor. bugüne kadar böyle oldu.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alper83


    motor benim kafanda da soru işareti ama vw in 1.4 tsi ları şimdilk sorun çıkarmışa benzemiyor. 1 tane tanıdığım var problemi yok.

    üreticiler genelde motorlarını zorlu testlere tabi tutarak ömrünü belirler sonra piyasaya sürerler. yani hiç birimizin haberi yokken 100000km yapmış tjet muhtemelen vardı. yanlızca ülkeden ülkeye farklılıklar gösteren iklim şartları, yol şartları vb durumlar aracın muhtelif parçalarında arızalara yol açıyor buda 1-2 yıl içinde müşterilerden alınan geribesleme sayesinde servislerde ücretsiz olarak bütün araçlarda değiştiriliyor. bugüne kadar böyle oldu.



    yazı yarım kalmıştı işim vardı sonra tamamladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metoprolol -- 3 Mart 2008; 18:06:16 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metoprolol

    sadece teori
    1.4 turbo motor zaten fabrikasyon olarak yüklenilmiş motorlar
    tamam metal ona göre işlenmiş alaşım o şekilde hazırlanmış ama
    1.4 motor sonuçta turboyla chargerla vs sıkıştırılmış bir motor
    birde alıcısının oha len altımda 140 150 beygir var düşüncesi ile motoru zaman zaman biraz daha sıkıştırması
    sonuçta elde patlak turbo hortumları ile servisin yolunu tutmalar

    o tür motorları ruhsatta yazan 140 -150 hp ye güvenip zorlamazsan
    aslında bence güvenle kullanılabilecek motorlar
    atmosferik motordan biraz daha fazla imtina istiyor hepsi bu
    arabayı almaktan vazgeçirtecek kadar öenmli bir ayrıntı değil bence
    sadece teori



    Gerçekten teşekkür ediyorum benim beklemek istediğim cevaplardan birini verdin. Ayrıca düzeltme yapayım komşumdaki jettanın tubo hortumu patlamamış yanlış anlamadıysam soğutma borusunda bi problem oluşuyomuş. Tam da tahmin ettiğin gibi ne zaman motoru zorlasam aynı sorun oluyo diyodu.




  • rica ederim bence gönlün rahat olsun
    bmw gibi auteur bir firmanın twin turbolu motoru yılın motoru ödülü aldıysa biraz risk olsaydı o motorda ; bmw o ödülü iade ederdi

    ki alacağın araçta bence adabıyla kullanıldıgında problem çıkartmayacaktır motor
    gel gör ki araba benim gözümü şeklen ve içerik olarak doyurmadı
    o ayrı bir tartışma konusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metoprolol -- 3 Mart 2008; 18:17:50 >
  • desiya demiştiki 2. elde fiyat faydada üstündür fiat.neden üstündür çünkü Türkiye'de fiat çok değer kaybeder 2.elde cazip olur araba iyidir kötüdür tartışılır.. bunun yanında evet 2. elde hepsi kaybeder ama Türkiye'de fiat diğerlerinden daha fazla değer kaybeder söz konusu para 30 bin olsa bu kadar konuşmam ayrıca araba yeni çıktı kapalı kutu şimdilik riske atılmaz o kadar para alıncaksa da beklemeli biraz..araba kötü demiyorum dikkat ederseniz.son olarak bir sürü marka önerdim ben sıfır olarak golf seat temiz 2. el olarak bmw 1 a3 0 focus da düşünebilirsin yeni makyajlandı sedan düşünürsen daha bir sürü seçenek var...
    ayrıca tasarımının hoşuma gitmediğini belirtmiştim.1-2 seneye eskicek bir tasarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ora et labora -- 3 Mart 2008; 18:25:22 >
  • Evet haklısın birsürü seçenek var ama bu donanımda bi araç isitiyorum dediğimde en aşağı pazarlıkla 43000ytl son olur diyolar.
    Hatta model belirteyim leon 1.4 125 bg bu donanıma yakın 43000 son dendi 4 yıldızlı olması beni soğuttu, diğer modeller ise 45000- 48000 arasında değişiyo ve hadi okadar para veriyoz bravodan kalite olarak nasıldır diye kıyasladığımda bravo hepsinden ağır basıyo.
    2. el 1 serisine diyeceğim yok ama okadar para veriyoz yavrumuz kuzumuz gibi olacak sıfır tercih etmem daha doğru olmaz mı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ora et labora

    desiya demiştiki 2. elde fiyat faydada üstündür fiat.neden üstündür çünkü Türkiye'de fiat çok değer kaybeder 2.elde cazip olur araba iyidir kötüdür tartışılır.. bunun yanında evet 2. elde hepsi kaybeder ama Türkiye'de fiat diğerlerinden daha fazla değer kaybeder söz konusu para 30 bin olsa bu kadar konuşmam ayrıca araba yeni çıktı kapalı kutu şimdilik riske atılmaz o kadar para alıncaksa da beklemeli biraz..araba kötü demiyorum dikkat ederseniz.son olarak bir sürü marka önerdim ben sıfır olarak golf seat temiz 2. el olarak bmw 1 a3 0 focus da düşünebilirsin yeni makyajlandı sedan düşünürsen daha bir sürü seçenek var...


    2.elde cazip olan araba fiyat olarak düşük olmaz... fiatın 2.elde fazla deger kaybettiğide yalandır,aslı astarı yoktur. alırken diğer markalardan daha hesaplı alırsın,satarkende ona göre satarsın...
    seatla fiat kıyaslanmaz bile ikinci el ve kalite olarak.hem donanım hem malzeme kalitesi olarak fiat üstündür..seatların yüzüne kimse bakmıyor ikinci elde..
    sonuç olarak bravo donanım,motor ve malzeme kalitesi olarak o fiaytları hakediyor...




  • http://www.ford.com.tr/yenifordfocus/
    grande punto kısa sürede bayağı değer kaybetti..
  • seat her ne kadar volswagen'in alt markası olsada o bir ispanyol arabasıdır ve işçilik ve plastik kalitesi çok daha düşüktür. ayrıca sadece genç arabası (ben diim biraz çakaall arabası) olarak bir imajı vardır. ben bile bunun için önermem. neticede ailemde binecek

    ancak arabaya ailenizle beraber binilecekse yeni ford focus dizel sedan öneririm.
    birazda imaj yapayım dersen Audi A3 öneririm. şimdi diceksinki en boş donanım'ı bu a3'ün
    ama en boşuda olsa a3 derim. alırım senelerce binerim. ancak şuan euro pahalı :S yetişilmez parasına

    birde ancak arabayı aldığın zaman arabanın tüm donanım özelliğinden yararlanabilecekmisin? bence hayır. 1.5 sene sonra diceksinki ben niye bu kadar çok para verdim kullanmadığım şeylere + 150 beygir çok ve gereksiz üstelikde benzinli

    ekleme;
    ama fiat bravo kafana yattıysa 1.6 120 beygir dizel almanı öneririm. bu seneden sonra benzinli arabaya binilmez. ben olsam fiat bravo için 37.000 gözden çıkartırım liste fiyatı olarak. indirim olursa daha süper olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EcheLoN_ -- 3 Mart 2008; 18:56:32 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ora et labora

    http://www.ford.com.tr/yenifordfocus/
    grande punto kısa sürede bayağı değer kaybetti..


    şirket aracı olarak sıkça tercih edilen clio symbol, albea, megane ve focus bravodan çok daha fazla değer kaybeder.

    2 nedeni var,

    1: yüzünün çok eskimesi, abuk subuk kulanıldığına şahit olunması
    2: şirket araçlarının çok cüzi fiyatlar 2. elde 1 sene içinde satılması

    golf, astra, 1serisi, 147 ve diğer aklıma gelmeyen hbler o yönden daha avantajlı.

    punto olayına gelince, bence arabanın baz modelleri değer kaybetmedi zaten odur fiyatı, 2.el arz talep meselesi yoksa talibi düşürüsün fiyatını satarsın yada bekler istediğin fiyattan satarsın. ne şahinler doğanlar 10milyar yada broadwayler 11-12 milyar bi görsen, kar etmek amacındaysan onlara bak derim. 7ye alır köyden gelmiş amcama 12ye satarsın.




  • 40 bin verceksem 2. elde en az zararı düşünürüm..
  • 40000 full donanım ve sıfır bravo farzedelimki ben bu aracı 2 sene oldu kullandım ve satmaya karar verdim 30000e satamam mı yani?

    Ayrıca 120 bg full donanım istesem bravonun fiyatı 4000 ytl düşecek. 36000e 1.4 120bg emotion yani en üst donanım + skydome + tekno paket bravoya sahip olucam.
    Yeni focusta güzel araç 1.6 115 bg en üst donanım paketsiz pazarlıksız 40000ytl acaba bunlar pazarlıkla nekadar inerler. Bide focusta skydome yok.
    Sedan tercihim değil çünkü hb daha estetik duruyor ve artık hblerin bana göre bagajları çok ufakta değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultrasln -- 3 Mart 2008; 19:14:34 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ultrasln

    40000 full donanım ve sıfır bravo farzedelimki ben bu aracı 2 sene oldu kullandım ve satmaya karar verdim 30000e satamam mı yani?

    hiç zannetmiyorum..
  • 2.el düşünürsen mutlaka 1 serisi yada 1.4T motorlu A3 S Line
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ultrasln

    40000 full donanım ve sıfır bravo farzedelimki ben bu aracı 2 sene oldu kullandım ve satmaya karar verdim 30000e satamam mı yani?


    hesaplayalım

    neşe içinde arabanın sıfır kokusunu ciğerlerine çektin 3000 ytl
    sıfır arabanın kontağına bastın 750 ytl de o olsa
    eve geldin sıfır araba aldım diyerekten 2000 ytl de onu desek
    oo hayırlı olsun dediler komşular 1000 ytl o olsa
    aldıktan e bi hafta sonu şöyle bir uzanırsın 2 kişiyseniz 750 desek kalabalıksanız onada 1000 desek
    arabayı isteyen arkadaşına hayır veremem dersen 500 a tabii lafımı olur dersen oradan bir 500 daha
    arabayı yıkamacıya götürdün uzaktan seyrettin peh peh dedin bir 500 de ona yazıyorum evett
    akşam seni alırım felanca yerden desen 3 kişiye 3x250 evet 750 de ona yazıyorum
    50 bin km yaparsan 3000 oradan
    yok 25000 km yaparsan 2000 oradan
    daha azı 1750 de oradan desek
    vs vs masraflar derken ..

    senin araba 27-28 civarı olur bir yıl sonra

    pardon bu arada sunroofu açıp yıldızları seyretmişmiydiniz






  • grande punto cok deger kaybeder diyenlere tek bir sey anlatmak istiyorum. aralıkta grande punto 1.4 77hp fire dynamic icin koc indirimsiz 24650 fiyat almıstım koc indirimiyle 23.000e bırakıyorlardı neyse test ettim aracı. o zmn cok yaklasmıstım nasip olmadı.. cumartesi bayide bravoyu incelerken satıcı o zmn test ettiginiz gpyi(1.4 fire 77hp dynamic) 21000e sattık dedi
    bir tablo yapayım:
    2006 dynamic 1.4 fire gp == 21.000ytl
    2008 dynamic 1.4 fire gp == 24.650 ytl
    artık siz hesap edin deger kaybeden grande puntoyu
  • http://www.sahibinden.com/golf_1_4_tsi_comfortWQQaXQQ6879485WQQpXQQdisplayitem
    Aynı aracın kampanyalı sıfır fiyatı 44360ytl ilandakinide düz pazarlıkla 38000e alınır. 1 yıllık araçta 6350 ytl golf zarar etmiş. 2 yıllıktada 10000 ytl zarar etse neredeyse değer kaybı aynı gibi.
  • hayatını kolaylaştıracak zevk verecek değer kaybı herhalde olacak
    40 bin lira para veripte sonra 2-3 bin lira az olmuş çok olmuş onumu arayacaksın
    hem satarsan değer kaybeder satmazsan araban herdaim 40 bin lira
    niye satasınki bindiğin arabayı sen galericimisin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metoprolol -- 3 Mart 2008; 19:26:07 >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.