Şimdi Ara

Skoda octavia 1.2 tsi ve toyota corolla 1.33

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
3.173
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar araçlar hakkındaki yorumlarınız benim için çok kıymetli. Lütfen sorunumla ilgilenirmisiniz ? Sabrınız ve ilginiz için çok teşekür ederim.
    Şuan kullandığım aracım c4 1.6 hdi 112bg lik bir araç kmsi çok olduğu için değiştirceğim. Benzinli bir araç almak istiyorum. Motor performansı olarak orta seviyede beklentileri olan bir kullanıcıyım. Kafamı karıştıran 2 sorun var 1.2 tsi skoda octavia düşünüyorum ancak motor hacmi kasa ağırlığına göre küçük olduğu için turboya çok yüklendiği ve 50000 kmlerde turbo arızasıyla karşılaşmanın muhtemel olduğu söyleniyor. Bu eleştirede haklılık payı var mı; varsa o zaman atmosferik motor olan 1.33 toyota corolla düşünüyorum orta seviyede performans verir mi ? Bütçem 50000tl kadar sıfır araç için C sınıfı sedan bu iki alternaiften hangisi mantıklı olur.
    Not: Bu ikisinden başka marka ve model düşünmüyorum.







  • 1.6 Corolla alın, sıkı pazarlıkla 2014 modellerinde iyi fiyat alabilirsiniz. Uzun yıllar binersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.5 aydır 2014 model 1.33 Corolla kullanıyorum. 1760 km deyim şu an. İlk 1000 km ücretsiz kontrole kadar yüklenmedim arabaya. 1000'i geçince yavaş yavaş yüklenmeye başlayıp vites uyarı lambalarını bazen pas geçerek devirli kullandığım oluyor.

    Performans görecelidir. Bu arabayı eğer bilerek alıyorsan, 150 HP ve üzeri bir arabanın veya Turbo motorlu bir arabanın performansını beklemiyorsan 1.33 motor yeterlidir. Ben arabam ile iki kere 170 km/h'a da çıktım. Belki yol müsait olsa 185'i de görebilirdim. Genelde bu motor için "gitmez, yürümez, yokuş da kalkmaz" gibi yorumlar yapılır. Hiç birini de yaşamadım. Beşiktaş / Barbaros yokuşunda ışık yeşil yanınca gayet güzel de kalktım. Ümraniye / Hekimbaşı mezarlığı yokuşu dik bir yokuştur. O yokuşu 3 kişi ile önce 1. vites ve daha sonra yokuşun başına doğru 2'ye alarak çıktım. Babamın mezarını bir daha ki ziyaretim de çekebilirsem video da çekip yüklerim. Hatta isteyen bir cumartesi sabahı Göztepe / Petrol Ofisi benzincisine gelir ve oturur yanıma birlikte gider deneriz. Bu derece de eminim.

    Fişek gibi gitmiyor araba ancak gitmemezlik de yapmıyor. Tüketime gelince, 3-4 hafta önce yol bilgisayarını sıfırladım ve Göztepe'den çıkıp TEm yoluna girip Kartal'a gittim ve Kartal gişelerden devam edip E-5'e sapıp Göztepe'ye geri döndüm. 55 km'lik bir menzil. 6. vites ve 110 - 120 km/h ile 6.0'a kadar düştüm. Şehir içinde şu aralar 7 ila 7.5 arasında seyrediyorum.

    Donanıma gelirsek. LIFE donanım olduğundan siyah jant ve kapaklı. Şahsen yaza doğru 4 tane 16" ATHENA tip jant alacağım. Sis farı yok. Direksiyon ve vites deri değil. Direksiyonu da bir önce ki arabamın direksiyonunu kaplattığım yere götürüp deri kaplatacağım. Onun dışında direksiyondan ayarlı Radyo/CD/MP3 çalar, 4 hoparlör (2 ön, 2 arka) otomatik ön ve arka camlar, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon, sürücü koltuğu yükseklik ayarı, elektrikli ve buğu çözücülü dikiz aynaları, içeriden açılır bagaj ve benzin deposu, camları içeriden kilitleme, bej ve siyah döşeme seçeneği, ön kol dayama (hareketsiz) gibi donanımlar mevcut. bunlar bana yetiyor şahsen. Güvenlik olarak ise en full donanım PREMIUM ile aynı. Yani; ABS, ESP, TRC, EBD, yokuş kalkış desteği, led'li gündüz farları, 7 hava yastığı, lastik basınç sensörü mevcut.

    Yol tutuşa gelirsek. 130 ve 140 üzeri hızlar da yan rüzgarlardan çok fazla etkilenmiyor. Keskin virajlara eğer sert girersen arkayı bırakabiliyor. Henüz adam akıllı bir uzun yola çıkmadım. Asıl hünerini yazın tatil için gideceğim İstanbul - Bodrum arası yolda ve meşhur Sabuncubeli rampasında gösterecek.

    Skoda hakkında bir şey diyemem. Çünkü kullanmadım. Skoda'nın en büyük avantajı 1.2 motor olduğundan vergi avantajı. Maalesef Corolla da 33 cc'lik farkdan dolayı dezavantaj. Ancak ben arabayı sevdiğim için, beklentilerime cevap verdiği için bunları bilerek aldım. 20.11.2014 günü 48.500 liraya kauçuk paspas, bagaj havuzu ve arka park sensörü hediye edilerek aldım. Ve ilaveten 1.300 liralık 5 yıl garantili Williams marka seramik kaplamayı 900 liraya, 600 liralık şeffaf cam filmini de 500 liraya yaptırıp öyle teslim almıştım arabayı. 3 yıllık garantiyi de 565 lira verip 2 yıl uzattım.


    2014 model 1.33 Corolla kullanıcısı olarak araba hakkında aklıma gelen bilgileri verdim. Eğer alabiliyorsan 1.6 / 132 HP Advance donanım al. Ve iki arabayı da git bak, içine otur, donanımlarını vs. karşılaştır. Son karar senin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 6 Şubat 2015; 14:45:43 >




  • octavia da güzel bir araç , 2. eldeki soru işaretleri hariç alınmasında bir mahsur yok fikrimce.
  • 1.2 tsi iyidir motoru calistirirken ve kapatirken dikkat edin ve motor isinmadan yüklenmeyin hiç bir şey olmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekstra

    Arkadaşlar araçlar hakkındaki yorumlarınız benim için çok kıymetli. Lütfen sorunumla ilgilenirmisiniz ? Sabrınız ve ilginiz için çok teşekür ederim.
    Şuan kullandığım aracım c4 1.6 hdi 112bg lik bir araç kmsi çok olduğu için değiştirceğim. Benzinli bir araç almak istiyorum. Motor performansı olarak orta seviyede beklentileri olan bir kullanıcıyım. Kafamı karıştıran 2 sorun var 1.2 tsi skoda octavia düşünüyorum ancak motor hacmi kasa ağırlığına göre küçük olduğu için turboya çok yüklendiği ve 50000 kmlerde turbo arızasıyla karşılaşmanın muhtemel olduğu söyleniyor. Bu eleştirede haklılık payı var mı; varsa o zaman atmosferik motor olan 1.33 toyota corolla düşünüyorum orta seviyede performans verir mi ? Bütçem 50000tl kadar sıfır araç için C sınıfı sedan bu iki alternaiften hangisi mantıklı olur.
    Not: Bu ikisinden başka marka ve model düşünmüyorum.

    0 aldigim golf 1.2 tsi su an 55.000 km.de. Ilk gunku gibi stabil. Nasil bir arizaymis o bahsettikleri?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Normal bir kullanıcı bir turboyu 55.000 km de bozamaz,octavia öneririm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar başka fikirler yazıcak olan yok mu lütfen ilgilenin yardımcı olun kafam epey karışık..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizeli bırakıpta neden benzinli anlamıyorum, 301 1.6 hdı alabilirsiniz o paraya, kuruş hesabı yapacaksınız benzinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar skodada kararımı kıldım teşekürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.