Şimdi Ara

skoda superb 1.6 tdı dsg test sürüşü ve inceleme (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
1
Favori
14.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fotolar mobılde gorunmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: argimax

    Fotolar mobılde gorunmuyor

    Kusura bakmayın bilgisayardan sıkıntısız görünüyor ama mobilden görünmüyor yanlış yükledim galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    nası performansı yetersiz, 12.1 sn 0-100 son hız 194, son hızda c max ı tokatlar, hızlanmada 0.8 sn iyi sadece c-max, performansları çok yakın aynı bile denilebilir.Belki araç gittiğini fazla hissettirmiyor olabilir o sebeple aracı hantal zannetmiş olabilirsiniz.Vw yeni motorları hızlanmayı fazla hissettirmiyor, 160 lık scirocco bile koltuğa yaslamıyordu tam gazda, onun için hissedilene aldanmamak lazım.

    benim c maxi mi tokatlayacak superb yapmayın hocam test etmesem farklı araçtan bahsediyoruz diyeceğim ben benim araçla 210 gördüm 4 bin devirde daha giderdi bu araçta ben o şeyi göremedim

     skoda superb 1.6 tdı dsg test sürüşü ve inceleme


    Hocam fabrika verisi 10 km daha yüksek sizin araçtan son sürat olarak, siz 210 görmüş olabilirsiniz, oda aynı şartlarda 220 görür o zaman ne diyebilirim ki, fabrika verileri yanlış gerçeği yansıtmaz, skoda nınkini çok benimkini az yazmışlar tezini savunuyorsanız saygı duyarım

    öyle bir derdim yok ancak c max grubunda 230 görende var forddaki motorlar için biraz fazla yakar ancak basar diye bir kanı var gelirken benim araçta 4 kişi bagaj dolu klima açıkken passat tek kişi bana yetişemedi beni forumda bilen bilir bir markayı savunma amacım yoktur ben oraya superbi almaya gittim ancak araba gitmeyince vazgeçtim ha seni illa tdı dersen anlarım ki profil resmin bile tdı ben bi fanlık kokusu aldım piyasanın en yavaş 1.6 larından biri sonuçta ben veriye bakmam nerde resil olduğuma bakarım passatı rezil ettim ben bunu biliyorum ya bu yüzden tdı motor almam test ettim gitmiyor bu yüzden tdı almam alana da alma demem

    Fanlık bi durumum yok, bn tdi en hızlısı demiyorum, sadece performansları karşılaştırılan 2 araçda hızlanmada birbirine çok yakın, son hızdada superb üstün, bilimin söylediği bu.Adam belki basmamış olabilir, bnde focus tdci la 122 passat ı geçtim.Ama demiyorum adamı tokatladım, belki tam gaz gelmiyordu.gene fanlık diyeceksiniz ama tdi da en hantal 1.6 olduğunu kabul etmiyorum, en hantal dediğiniz tdi golf 105 beygirlik motoruyla 115 lik focusdan seri teknik verilere göre...güç olarak evet en zayıfı ama adamlar aktarma organlarıyla aero ile verimi arttırıyorlar demek ki.




  • 0-100 katalogda 0,8 sn olarak gözüküyorsa bilki gercekte 1,5 sn dir. Ayrıca 0-180 hızlanmada 4-5 sn gibi bir farkın olacağı aşikardır. Bu da plaka okuma mesafesinden fazla olacaktır. Ayrıca 60-100 veya 80-120 hızlanması gibi ara hizlanmalarda cmax baya onde tamamlayacaktir. Kaldı ki yeni superbde eski nesil tdı var.

    Şimdi diyecekler segment farkı var tabiki performans farklı olacak diye. O zaman vag grubu boyle balina gibi araca madem 1.6 Lt motor koyacak min 125 bg ve 280 nm torq olacak sekilde guncellesin ki arac ortalama bir performans versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    0-100 katalogda 0,8 sn olarak gözüküyorsa bilki gercekte 1,5 sn dir. Ayrıca 0-180 hızlanmada 4-5 sn gibi bir farkın olacağı aşikardır. Bu da plaka okuma mesafesinden fazla olacaktır. Ayrıca 60-100 veya 80-120 hızlanması gibi ara hizlanmalarda cmax baya onde tamamlayacaktir. Kaldı ki yeni superbde eski nesil tdı var.

    Şimdi diyecekler segment farkı var tabiki performans farklı olacak diye. O zaman vag grubu boyle balina gibi araca madem 1.6 Lt motor koyacak min 125 bg ve 280 nm torq olacak sekilde guncellesin ki arac ortalama bir performans versin.

    Şu yazdığını birde yukarıdaki arkadaş anlasa işte hala aktarma iyi tdi nin diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 TDI superb gitmiyorsa astra 1.3 CDTI tam anlamıyla sürünüyor demektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evilonthemove

    1.6 TDI superb gitmiyorsa astra 1.3 CDTI tam anlamıyla sürünüyor demektir

    hocam aynen öyle 1600 kg 250 nm 1.6 dizellerde en düşük torklardan biri ben bir arkadaşımın yeni kasa 1.3 astrasını kullandım tokatın ilçesindenim aslen aşırı rampa bir yer klima açıkken çoğu rampada araç 4 kişi kalkmıyor erinmedim videosunu çektim bazıları der şöförlükten aynı rampayı torosla kalktığımı bilirim el freni artı patinaj bir şekilde kalkıyordu astra kalkmıyor
  • Şu skoda son yıllarda resmen evrim geçirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grejuva007

    Şu skoda son yıllarda resmen evrim geçirdi

    öyle hocam çok değişti gerçekten hele octavia falan arka bağımsız olsa c sınıfının liderı şu an fabia ve yeti de yenilenirse vw nin müşterisi azalır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    0-100 katalogda 0,8 sn olarak gözüküyorsa bilki gercekte 1,5 sn dir. Ayrıca 0-180 hızlanmada 4-5 sn gibi bir farkın olacağı aşikardır. Bu da plaka okuma mesafesinden fazla olacaktır. Ayrıca 60-100 veya 80-120 hızlanması gibi ara hizlanmalarda cmax baya onde tamamlayacaktir. Kaldı ki yeni superbde eski nesil tdı var.

    Şimdi diyecekler segment farkı var tabiki performans farklı olacak diye. O zaman vag grubu boyle balina gibi araca madem 1.6 Lt motor koyacak min 125 bg ve 280 nm torq olacak sekilde guncellesin ki arac ortalama bir performans versin.

    Hocam direkt olarak size soruyorum, 1.6 TDI DSG Elegance + üst sınıfı aratmayacak donanımları içeren opsiyonlarla Superb alıp çip tuning ile 130-140 hp civarı güç alma fikrine nasıl bakarsınız?

    "Ömürlük" olarak nitelendirebileceğiniz bir araç olur mu?Ömürlük dedim de olası DSG arızalarını dikkate almayın :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    quote:

    Orijinalden alıntı: grejuva007

    Şu skoda son yıllarda resmen evrim geçirdi

    öyle hocam çok değişti gerçekten hele octavia falan arka bağımsız olsa c sınıfının liderı şu an fabia ve yeti de yenilenirse vw nin müşterisi azalır

    Azalsa da yine aslında volkawagen kazanıyor bildiğim kadarıyla yanlışım yoksa eğer skodada vw malzemeleri aynı zamanda vw motoru kullanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grejuva007


    quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    quote:

    Orijinalden alıntı: grejuva007

    Şu skoda son yıllarda resmen evrim geçirdi

    öyle hocam çok değişti gerçekten hele octavia falan arka bağımsız olsa c sınıfının liderı şu an fabia ve yeti de yenilenirse vw nin müşterisi azalır

    Azalsa da yine aslında volkawagen kazanıyor bildiğim kadarıyla yanlışım yoksa eğer skodada vw malzemeleri aynı zamanda vw motoru kullanıyor

    evet hocam yemek ikram ettiler orada servisten çıkılıyordu garanti odasında bütün kartonlarda vw audi skoda seat logosu var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    0-100 katalogda 0,8 sn olarak gözüküyorsa bilki gercekte 1,5 sn dir. Ayrıca 0-180 hızlanmada 4-5 sn gibi bir farkın olacağı aşikardır. Bu da plaka okuma mesafesinden fazla olacaktır. Ayrıca 60-100 veya 80-120 hızlanması gibi ara hizlanmalarda cmax baya onde tamamlayacaktir. Kaldı ki yeni superbde eski nesil tdı var.

    Şimdi diyecekler segment farkı var tabiki performans farklı olacak diye. O zaman vag grubu boyle balina gibi araca madem 1.6 Lt motor koyacak min 125 bg ve 280 nm torq olacak sekilde guncellesin ki arac ortalama bir performans versin.

    Hocam direkt olarak size soruyorum, 1.6 TDI DSG Elegance + üst sınıfı aratmayacak donanımları içeren opsiyonlarla Superb alıp çip tuning ile 130-140 hp civarı güç alma fikrine nasıl bakarsınız?

    "Ömürlük" olarak nitelendirebileceğiniz bir araç olur mu?Ömürlük dedim de olası DSG arızalarını dikkate almayın :))

    şirvan kardeşime sormuşsun ama ben cevaplamak istedim öncelikle chiptuning yapılır ancak malum şanzımanın dayanacağı bir güç var ne kadar zorlarsanız o kadar erken yıpranır hatta şanzıman dağıtır ki dsg buna müsait ben böyle biliyorum birde şöyle izlenimlerim ses yapmaya müsait bir araç ufak tefek sesler daha plaka takılmadan vardı beni acayip rahatsız ediyor siz ne düşünürsünüz bilmem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    0-100 katalogda 0,8 sn olarak gözüküyorsa bilki gercekte 1,5 sn dir. Ayrıca 0-180 hızlanmada 4-5 sn gibi bir farkın olacağı aşikardır. Bu da plaka okuma mesafesinden fazla olacaktır. Ayrıca 60-100 veya 80-120 hızlanması gibi ara hizlanmalarda cmax baya onde tamamlayacaktir. Kaldı ki yeni superbde eski nesil tdı var.

    Şimdi diyecekler segment farkı var tabiki performans farklı olacak diye. O zaman vag grubu boyle balina gibi araca madem 1.6 Lt motor koyacak min 125 bg ve 280 nm torq olacak sekilde guncellesin ki arac ortalama bir performans versin.

    Hocam direkt olarak size soruyorum, 1.6 TDI DSG Elegance + üst sınıfı aratmayacak donanımları içeren opsiyonlarla Superb alıp çip tuning ile 130-140 hp civarı güç alma fikrine nasıl bakarsınız?

    "Ömürlük" olarak nitelendirebileceğiniz bir araç olur mu?Ömürlük dedim de olası DSG arızalarını dikkate almayın :))

    şirvan kardeşime sormuşsun ama ben cevaplamak istedim öncelikle chiptuning yapılır ancak malum şanzımanın dayanacağı bir güç var ne kadar zorlarsanız o kadar erken yıpranır hatta şanzıman dağıtır ki dsg buna müsait ben böyle biliyorum birde şöyle izlenimlerim ses yapmaya müsait bir araç ufak tefek sesler daha plaka takılmadan vardı beni acayip rahatsız ediyor siz ne düşünürsünüz bilmem

    Yapma hocam ya, benim de kulaklarım aşırı hassastır.Tıkırtı, çıtırtı en sevmediğim şeylerden.Bazı araçlarda segmentine göre normal karşılanabilir ama böyle bir araçta kabul edilemez bence.




  • Tercihen chipi gucu ve torku dusurmek icin yapin ki sanzuman dayansin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    0-100 katalogda 0,8 sn olarak gözüküyorsa bilki gercekte 1,5 sn dir. Ayrıca 0-180 hızlanmada 4-5 sn gibi bir farkın olacağı aşikardır. Bu da plaka okuma mesafesinden fazla olacaktır. Ayrıca 60-100 veya 80-120 hızlanması gibi ara hizlanmalarda cmax baya onde tamamlayacaktir. Kaldı ki yeni superbde eski nesil tdı var.

    Şimdi diyecekler segment farkı var tabiki performans farklı olacak diye. O zaman vag grubu boyle balina gibi araca madem 1.6 Lt motor koyacak min 125 bg ve 280 nm torq olacak sekilde guncellesin ki arac ortalama bir performans versin.

    Hocam direkt olarak size soruyorum, 1.6 TDI DSG Elegance + üst sınıfı aratmayacak donanımları içeren opsiyonlarla Superb alıp çip tuning ile 130-140 hp civarı güç alma fikrine nasıl bakarsınız?

    "Ömürlük" olarak nitelendirebileceğiniz bir araç olur mu?Ömürlük dedim de olası DSG arızalarını dikkate almayın :))

    şirvan kardeşime sormuşsun ama ben cevaplamak istedim öncelikle chiptuning yapılır ancak malum şanzımanın dayanacağı bir güç var ne kadar zorlarsanız o kadar erken yıpranır hatta şanzıman dağıtır ki dsg buna müsait ben böyle biliyorum birde şöyle izlenimlerim ses yapmaya müsait bir araç ufak tefek sesler daha plaka takılmadan vardı beni acayip rahatsız ediyor siz ne düşünürsünüz bilmem

    Yapma hocam ya, benim de kulaklarım aşırı hassastır.Tıkırtı, çıtırtı en sevmediğim şeylerden.Bazı araçlarda segmentine göre normal karşılanabilir ama böyle bir araçta kabul edilemez bence.

    benimde öyle kardeşim hatta bazıları markayı kötülediğimi düşünür ancak çok hassasım plastiklerdeki esneme sesi bile canımı sıkar yani çok olmamakla birlikte bu araçta da var gibi şu an piyasada ses yapmıyor dediğim tek marka japon markaları hocam tecrübeyle sabit en fazla ses yapan da fransızlar oda tecrübeyle sabit




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Tercihen chipi gucu ve torku dusurmek icin yapin ki sanzuman dayansin

    dsg ne kadar zorlanırsa o kadar çabuk kavrama istiyor bu araç şehir içinde golften daha çok zorlanacak ki bu sefer dsg kucakta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    Hocam direkt olarak size soruyorum, 1.6 TDI DSG Elegance + üst sınıfı aratmayacak donanımları içeren opsiyonlarla Superb alıp çip tuning ile 130-140 hp civarı güç alma fikrine nasıl bakarsınız?

    "Ömürlük" olarak nitelendirebileceğiniz bir araç olur mu?Ömürlük dedim de olası DSG arızalarını dikkate almayın :))

    İyi gözle bakmam

    Ömürlük isteniyorsa 2.0 140 bg versiyon alınır kanımca. Chipi ne kadar süre kullanabiliriz ki. Elbet bir gün dağıtır şanzımanı. Ömürlük araç küçük hacim ve yarım otm şanzımanla olmaz kanımca.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    Hocam direkt olarak size soruyorum, 1.6 TDI DSG Elegance + üst sınıfı aratmayacak donanımları içeren opsiyonlarla Superb alıp çip tuning ile 130-140 hp civarı güç alma fikrine nasıl bakarsınız?

    "Ömürlük" olarak nitelendirebileceğiniz bir araç olur mu?Ömürlük dedim de olası DSG arızalarını dikkate almayın :))

    İyi gözle bakmam

    Ömürlük isteniyorsa 2.0 140 bg versiyon alınır kanımca. Chipi ne kadar süre kullanabiliriz ki. Elbet bir gün dağıtır şanzımanı. Ömürlük araç küçük hacim ve yarım otm şanzımanla olmaz kanımca.

    d sınıfında ömürlük lazımsa otomatik şart değilse avensis şirvan kardeşimin önerisi asıl ömürlük o 1.8 otomatikleri de varmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    d sınıfında ömürlük lazımsa otomatik şart değilse avensis şirvan kardeşimin önerisi asıl ömürlük o 1.8 otomatikleri de varmış

    http://forum.donanimhaber.com/m_80680348//tm.htm#80682507

    Burda yeni inceleme abi.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.