Şimdi Ara

SkyWell Çin Malı Otomobil Sorunlar ve Yorumlar (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
285
Cevap
17
Favori
71.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 7. kattan kablo sallayarak sarj olmaz hocam. Bence kararınızı gözden geçirin.

    Güvenlik kısmını geçtim sizin salladığınız kablo alttaki 6 katın camından balkonundan geçmeyecek mi? Sürekli izin verecekler mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 17 Ekim 2023; 22:7:40 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Eve gelen değer, balkondan aşağıya uzatılacak kablonun kalitesi, dış mekana uygunluğu elektrik mühendisi arkadaşımın hesaplamalarına göre yapıldı. Sonuçta elektrik panosundan 7. kata kadar dolanıp eve gelen kablo da buna göre seçiliyor.

  • drkozi D kullanıcısına yanıt
    30 metre kabloda 11kW şarjda bayağı bir ısınma olur. Evde bazen börek pişiriyorlar, 2kW lık fırın kablosunda ciddi bir ısınma oluyor, öyle ki kablo ısıdan yumuşuyor.

    7 kattan kablo uzatınca alttan birinin bilerek veya yanlışlıkça çekeceğini de hesaba katmalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    2 KW'lık elektrikli ısıtıcı 10 dakika prizde kalıyor da kablosu hamur gibi oluyor.

  • Selamlar,

    kablo ile şarj konusu kritik, mümkünse arkadaşın düşündüğü yöntem son tercih olmalı fakat imkansız değil.

    Elektriği en alt kattaki panodan eve çıkartıp tekrar aşağı indirmek fazladan bir sürü kablo kaybına neden olabileceği gibi, bina tesisatının durumu, ev tesisatının durumu hepsi kontrol edilmeli ve uygun malzemelerle bu işe kalkılmalı.

    Diğer arkadaşların dediği gibi olmaz diye bişi yok, malzemelerin (kablo kalınlığı, sigorta/kaçak akım rölesi, priz vs) uygun seçilmesi ve bina içinden daire girişine kadar olan hattın sağlıklı olması, ev içinde de kullanılacak prize kadar olan hattın sağlıklı olup, prizin uygun akımda olması son olarak awg tablosundan uygun kalınlıkta kablo ile uzatma yapılarak böyle bir işlem mümkün. Bakın burda kablo işçiliği bile kritik, kalın kablo alırsınız ucuna fiş bağlayan usta tüm damarları düzgün bağlayamaz bu bile ısınmaya neden olur. Kaba bir hesapla 220Vrms'ten 15A çekileceğini düşünsek (daire tesisatında fazlasını önermem zaten mono fazdan daha fazlasına aracın şarj altyapısınında uygun oldugunu sanmam) saatte max 3.3kW şarj edeceksiniz, Skywell 86kW bataryayı çoğunlukla %30'dan %80'e kadar şarj edeceğinizi varsayalım 43kW şarj bütçeniz --> 43/3.3= 13saatte ancak şarj olur, yani bu kadar saat başında beklmeyeceğinizi varsayıyorum bu nedenle tesissat çok sağlam ve dikkatli yapılmalı. Diğer arkadaşların uyardığı gibi kablo asla katlı kalmamalı. Bol şans.





  • Attorney58 A kullanıcısına yanıt

    Bu nasıl bir zihniyet ya cidden?


    Serzenişinizin şu minvalde olması gerekiyordu; C segment togg ile D segment (premium) bir aracın fiyatı nasıl benzer olabilir ki ekstra %54 vergi ile beraber?


    Bunca yıldır ithal arabaya biniyoruz sorun olmadı bu saatten sonra da sorun olmaz benim için, yerli ve milli duygularım sizin gibi oynak değil. Ayrıca paran olsa bile alamıyorsun zaten SkyWell Çin Malı Otomobil Sorunlar ve Yorumlar SkyWell Çin Malı Otomobil Sorunlar ve Yorumlar parasını veren adam 7 ay sonra anca alabilmiş SkyWell Çin Malı Otomobil Sorunlar ve Yorumlar 


    Ama sizin zihniyet %150 ötv artışı SkyWell Çin Malı Otomobil Sorunlar ve Yorumlar 


    SkyWell Çin Malı Otomobil Sorunlar ve Yorumlar 

    SkyWell Çin Malı Otomobil Sorunlar ve Yorumlar




  • Kışın %50 menzili düşen yani kışın yakıtı %50 artan, konforu şarj süresi nedeniyle %50 düşen bir araç D segmenti olamaz. Fosil yakıt için olan segmenti yeni nesil bir teknolojiye aktarırken kıstaslarında güncellenmesi gerek. Isı pompası olmayan bir elektrikli araç c segmenti bile değildir kış aylarında, yazın d olabilir sadece ))


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nukeshore N kullanıcısına yanıt
    Kanıtlanmış verilere göre ısı pompası %10 daha fazla menzil sağlıyor. %50 menzil sağlamıyor. Verilere göre ısı pompalı bir araç 18 kwh ile 100km yol alırken, ısı pompası olmayan aynı araç 18 kwh ile 90 kilometre yol alıyor. Faydalı bir özellik ama bir mucize de yaratmıyor.
    Yanı siz ısı pompalı b sınıfı bir araçta alsanız kışın menzil kaybı yaşayacaksınız üzgünüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dişçi79 -- 20 Ekim 2023; 0:30:27 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • nukeshore N kullanıcısına yanıt
    Menzil ve ısı pompası ile ilgili yorumunuzu mizah amaçlı olduğunu düşündüğüm için bir şey diyemiyorum, hep beraber güldük geçtik.

    Ama yıllardır segment belirlenmesini nasıl yapıldığını düşünüyorsunuz acaba :) Bu kriterlerde hangisinin değiştiğini düşünüyorsunuz da yakıt değişince bu kriterlerin de değişmesini istiyorsunuz :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • nukeshore N kullanıcısına yanıt

    Isı pompasının veya donanımın segment belirleme ile ilgisi yok

    Almanya'da millet manuel kapak jant 520d ile geziyor, kimse de çıkıp bu araba e segmenti olamaz demiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dişçi79 kullanıcısına yanıt
    Webasto ;sadece pilleri ısıtmak için değil de ,kabin ısıtma için de kullanılır,böylece pilden yemedigi için daha uzun menzil verir,mantıklı geldi.Ayrıca Isı pompası sadece uzun menzile faydası olmaz,soğuk pilleri şarja başlamadan önce ısıtma yaptığı için,daha hızlı ve sağliklı dolum yapmasına da yarar,sıcak pilleri de soğutma yapar,kabin ısıtma-soğutma da yapar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tanjiro Kamado -- 20 Ekim 2023; 16:1:5 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • volkandeutr V kullanıcısına yanıt
    SkyWell Çin Malı Otomobil Sorunlar ve YorumlarSkywell Panamayoutube
    Skywell renombrada marca de carros eléctricos, recibe calificación de 5 estrellas en la prueba de choque del C-NCAP en julio de 2023 Empresas Carbone, distribuidor oficial aquí en Panamá, a través de Carbone Motors se enorgullece en anunciar que Skywell New Energy Automobile Group, líder en la industria de carros eléctricos, ha obtenido una calificación sobresaliente de 5 estrellas en la prestigiosa prueba de choque llevada a cabo por el nuevo China-New Car Assessment Program (C-NCAP) de julio de 2023. Este reconocimiento refleja el compromiso de Skywell con la seguridad y la excelencia en el diseño de sus vehículos eléctricos. ¿De que se trata dicha prueba? La prueba de coalición del C-NCAP es una evaluación rigurosa que determina la seguridad y la resistencia de los vehículos en situaciones de choque. A través de una serie de pruebas exhaustivas, se analizan diferentes escenarios de colisión, incluyendo impactos frontales, laterales y traseros, así como pruebas de volcadura. Los resultados obtenidos destacan la capacidad de los vehículos para proteger a los ocupantes y minimizar los riesgos en caso de un accidente. Excelentes resultados El 6 de julio de 2023, el Centro de Tecnología e Investigación Automotriz de China celebró una conferencia de medios sobre la nueva tendencia en seguridad automotriz en Tianjin, con el tema "Skywell: Innovación infinita sin límites, seguridad siempre en primer lugar". Esta conferencia mostró de manera integral los resultados de la nueva prueba C-NCAP (Programa de Evaluación de Automóviles Nuevos de China) para el modelo Skyworth EV6 / ET5 LR 2023 que obtuvo más de 5 estrellas, y se llevó a cabo una interpretación de expertos. Con el fin de mostrar las mejoras en seguridad de hardware y software de la nueva generación de productos de Skyworth, el Skyworth EV6 o ET5 LR 2023 conocido en mercados internacionales fue sometido a la prueba C-NCAP bajo la orientación del Centro de Tecnología e Investigación Automotriz de China, y obtuvo una puntuación de más de 5 estrellas. En la prueba C-NCAP normas del 2021, se incluyen pruebas del sistema de frenado de emergencia automático vehículo-vehículo (AEB CCR), pruebas vehículo-peatón (AEB VRU_Ped), pruebas vehículo-bicicleta (AEB VRU_TW), pruebas del sistema de asistencia de mantenimiento de carril LKA, pruebas del sistema de interacción humano-máquina HMI y proyectos de auditoría opcionales, que incluyen monitoreo de punto ciego vehículo-vehículo BSD C2C, monitoreo de punto ciego vehículo-bicicleta BSD C2TW, advertencia de salida de carril LDW, proyecto de sistema de asistencia de velocidad SAS, entre otros. El Skyworth EV6/ET5 LR 2023 obtuvo puntajes perfectos en cuatro aspectos y puntajes casi perfectos en los dos restantes. Según las estadísticas generales, el puntaje total de la parte de ADAS es de 48, el puntaje de la prueba es de 47.423 y la tasa de puntuación fue del 98,97%. En la prueba de impacto lateral en el pilar, el Skyworth EV6/ET5 LR 2023 obtuvo un puntaje de 13.764. Después de la interpretación y análisis de expertos, los resultados de la prueba C-NCAP para el Skyworth EV6 2023 son equivalentes a 5 estrellas e incluso más de 5 estrellas. El resultado de esta prueba C-NCAP confirma la superioridad en seguridad de los vehículos Skyworth.
    https://www.youtube.com/watch?v=drlDUXIrlLY
  • nukeshore N kullanıcısına yanıt

    Hocam araçlarda aracın hangi segment statüsüne girdiğini ve bunun hangi kriterlere bağlı olduğunu bir araştırmanızı tavsiye ederim SkyWell Çin Malı Otomobil Sorunlar ve Yorumlar . porsche cayenne 180km ile giderken ortalama yakıt tüketimi 10L civarından 25L civarlarına çıkıyor. Yani araç menzili ortalama %40 kapasitesine düşüyor. Ozaman Cayenne için b suv diyebiliriz anladığım kadarıyla. Çünkü kişisel görüşlere bağlı olacaksa 2 gün sonra ben bu aracı çok sevdim benim görümde bu e klas diye satıcılarda çıkmaya başlar

  • KryAys K kullanıcısına yanıt
    Hocam bu videoyu bende gördüm, hatta ulumotor a test sonuçlarını paylaşmaları için mail attıgımda kanıt olarak bu vidyoyu yolladılar, madem c-ncapde böyle bir test yapıldı neden sitelerinde veya ulumotorun kendisinde bir test raporu yok? Bir distribütörün alenen yalan söylemesi banada mantıklı gelmiyor ama mesleki alışkanlık icabı test sahibinin imzasıyla raporu görmek istiyor insan.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün skywell bayisine gidip aracı inceledim ve test sürüşü yaptım. Aracın kaportası bana çok ince geldi. Kapılar çok hafif. Açılıp kapanma sesi güzel ama çok sağlam bir hissiyat yaratmadı.bagaj küçük fakat elektrikli araçlarda genelde bagaj küçük oluyor. Sürüş konusuna gelince güzel bir sürüşü var. Direksiyon biraz ince geldi. Frenler büyük hayal kırıklığı. Fren aşırı yumuşak, sonuna kadar basınca bile yumuşak. Freni hiç ama hiç beğenmedim. Alışması da zor olur gibi geliyor. Genel itibariyle elektrikli suv için alınabilecek bir araç. Aralıkta teslim edilecek sınırlı sayıda araç varmış. Ocaktan sonra vergilerde artış olabilir diyorlar. C ncap ten 5 yıldız almış broşürlerde vs yazıyor ama euro ncap ile c-ncap arasındaki farklara bakmak lazım. Bakım olarak 10 bin kilometrede bir bakım varmış. Fren vs sıvıları ve polen filtresi kontrol ediliyormuş. 3 bin TL civarında bir bakım ücreti varmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Web_These -- 21 Ekim 2023; 23:48:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Web_These W kullanıcısına yanıt
    Frenler için sport mod var. Daha sert ve önce tutuyor. Siz muhtemelen comfort modda kullanmışsınız. Kapılar bana gayet tok geliyor. Sac kalınlığını ve güvenlikte ne kadar etkisi var bilemiyorum. İlk bakım 10bin daha sonra 15bin de bir yapılıyor.
    Bu aracın beni en çok mest eden kısmı sürüş kısmı. Hep bir bahane arıyorum sürsem diye. Konfor, sessizlik ve genişlik çok hoşuma gidiyor. Sürerken cüzdanın boşaldığını düşünmemekte büyük artı. Biraz da yazılımı geliştirselermiş harika olacakmış. Ama bu fiyatlara halen rakipsiz olduğunu düşünüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Web_These W kullanıcısına yanıt
    Otomobil günlüklerim yeni testini yayınladı. O da frenleri zayıf dikkat etmek gerekir diyor.

    15 binde de 3 bin tl polen filtresine vermek çok saçma geldi bana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 22 Ekim 2023; 10:24:11 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • dişçi79 kullanıcısına yanıt
    Elektrikli araç neden 15 bin bir bakıma giriyor ki? Polen filtresi değişecek araç için gereksiz ve maliyetli değil mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • dişçi79 kullanıcısına yanıt

    Her iki fren modunda kullandım aracı. spor mod biraz daha hissiyatlı fakat yine de tatmin etmedi. çok hissiz boşluğa basıyormuşsun gibi. Kapıların kapanışı tok evet ama kapılar çok hafif. Bataryaların ağırlığından dolayı kasayı hafif yapmışlar diye düşündüm. Bakım ise bence tam bir fiyasko elektrikli aracın 15 binde nasıl bir bakımı olabilir ve bu bakım bugün için 3-4 bin tl arası bana çok saçma geldi. Şu an için alınabilecek rakipsiz bir araç haklısınız. Bakalım ilerleyen günlerde farklı markalar pazara girince neler göreceğiz.

  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.