Arkadaşlar Defalarca Aradım Ama Düşmüyo Bu Telefon Bir Kere Düşürdüm D-SMART'ı Aradım oraya yönlendirdiler..ve adam cıktı böyle böyle benim internetim 2mbit anca alıyorum aynı mahallede ttnetli 8mbit alıyo dedim..bakıyorum buradan dedi santrale 3 km uzaktasınız dedi ve bunu alabilirsiniz anca dedi peki ben bunun için başka birşey yapamazmıyım dedi git telekom dilekçe ile başvur dedi..gittim dedim çözüm masası diye bir yere gönderdiler..böle böle ev tlf no istedi verdik abone yok dedim adam bende var ama smile adsl dedim ha adam o zaman oraya başvuracan dedi. zaten oradan buraya yönlendirdiler dedim birşey yok ben birşey yapamam dedi tlf calısıyo dedi evet dedim bitti dedi..onlara başvuracan dedi bende geri ankesörlü kartım vardı araki düşsün yok düsmedi..acaba bu smile adsl'i iptal ettirip ttnet'e mi geçmek lazım bide cevrede saha dolabı dslam var..ne yapmam lazım..elimde birde türk telekom operasyon kart viziti var numarası santral numarası idi daha önceden aramıştım babamın bir arkisi vermişti.orada calısıyo..ne yapmam lazım arkadaşlar bir yardım edin..premium alıp oyun indirmem lazım...güya Sandy Bridge sistem Düzdük :(
Yardım Eden Herkese Teşekkürler...
Kalite için alınmaz zaten smile adsl.Telekomun altyapısını kullanıyorlar.D-smart ve ucuz olması yönüyle tercih edilebilir.
quote:
Orijinalden alıntı: vestham
Kalite için alınmaz zaten smile adsl.Telekomun altyapısını kullanıyorlar.D-smart ve ucuz olması yönüyle tercih edilebilir.
Evet Arkadaşım D-SMART için Aldık Zaten Yoksa HiçBir İşim Olmaz..D-Smart + Net Olduğu İçin Tercih Ettim Yoksa Kalite İçin almadım...Soruma Cevap Vereceklere ve Yol Gösteren Arkadaşlara Şimdiden Teşekkürler..
Çağrı merkezi tam bir rezillik 2 defa aramak zorunda kaldım ilkinde 20 dakika ikincisinde 35 dakika müşteri temsilcisine bağlanmak için bekledim
quote:
Orijinalden alıntı: wolkytolky
Çağrı merkezi tam bir rezillik 2 defa aramak zorunda kaldım ilkinde 20 dakika ikincisinde 35 dakika müşteri temsilcisine bağlanmak için bekledim
Ah Birde Bağlasalar Amenna En Sonunda D-SMART'ı Arayıp İptal Ettirecem Herhalde..Başka Çözümü Yok Gibi.
8 mbit hiz aliyirdum ttnet ile
Smile a gectim 8 alinca sinyal gelmiyo..
Kabul etmek istemiyorum bu durumu..
Hattim 16 mbit bile destekliyor.normalde..
tuketici.btk.gov.tr
ye ayrıntılı birşekilde yazın.
Turk Telekom, TTNET müşterilerini kayırıyor. Diğer servis sağlayıcıların sorunlarıyla hiç ilgilenmiyor diye özellikle belirtin.
Ama burada smile adsl inde suçu var kusura bakmasın..
Benimle telefonda görüşürken hiç bişeyin değişmeyeceği söyleniyor..
Bir nevi arkasında Smile adını alıp sizin sorunlarınızı çözeriz diyor..
TTNET neyse bende oyum diyor..
Bugün hat açılıyor sinyal sabitlenmiyor..
Neymiş hat desteklemiyormuş 8mbiti..
Hanımefendi diyorum benim eve ttnet tivibu bağlayacaktı hattım 16 mbit desteklediğini söylediler ve eski modem arayüzümde alabileceğim hız eskiden 8 mbit yazarken artık 16 mbit yazıyor dedim..
Kızcağız tamam yapalım dedi ama olmadı..
Şimdi burada müşteri neden uğraşssınki..
Yapması gereken bu hatanın peşine düşmek..
Müşterim daha önce 16 mbit bile alabilirken şimdi neden 8mbit alıyor demesi gereken smile adsl değil mi ?
Bana çok sorun değil 4mbit , hız ile çok bi işim yok ama bende ilk başta olumsuz bir izlenim bıraktı koskoca firma..Artık smile dediğimiz zaman yavaş hız aklıma gelecek bu bir gerçek ve çevremede bunu böyle aktaracağım..
Ayrıca müşteri hizmetleri bekleme süresi nedir böyle ya..Kabus gibi
Modemde gorunen hat degerlerin nedir ?
quote:
Orijinalden alıntı: Drizzt_tr
Modemde gorunen hat degerlerin nedir ?
Bekleme Süresi Ayrı Bir Dert.Neymiş Efendim Hat Yenileme Çalışmaları Varmış. Gönderme Alma SNR marjin : 2.3 12.6 db Hat Zayıflaması : 61.0 31.6 db Veri Oranı : 2048 797 kbps Maksimum hız : 2132 1009 kbps Güç : 14.8 11.3 dbm CRC : 26 1
Baya Bir Düşük Değerlerim Ne Yapmam Lazım Yardım Edin yoksa İptal Ettirecem Abone Olmadan Önce TTNET'e Soracam Kaç Mbit Alırım Diye yoksa Hiç Abone Olmayacam.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme