Şimdi Ara

SOL’DAN TTNET’E GEÇİNCE PİNG DEĞERLERİM DÜZELDİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
1.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sol vdsl 35mb aboneliğim varken akşam saatlerinde frankfurt pingim 100ms’yi geçiyordu ve online oyun oynayamıyordum. Sorunun çözümü için, firmanın kendisine, btk’ya, şikayet var’a vs yazmadığım yer kalmadı. Sorun bizden kaynaklı değil diyerek tüm şikayetlerimi kapattılar. Biz türk telekom alt yapısını kullanıyoruz diyerek topu onlara attılar ve çözüm için hiçbirşey sunmadılar. En son aboneliği iptal ederken ekip gönderelim dediler fakat sorun ekiple çözülecek bir sorun değildi, tracert değerlerine baktığınızda daha data çıkar çıkmaz 60 küsür ms’ye vuruyor bırakın yurt dışını.


    Neyse, ttnet’e geçmem de kolay olmadı, boş port olmadığından talebimi aldılar ama aboneliğimi başlatamadılar. Birkaç yere yazı yazdım, dilekçe verdim vs neyse dün bağlantım yapıldı.


    Aynı bölgede ttnet’in alt yapısını kullanıyoruz, sorun ttnet’te diyen sol’a, aşağıdaki görseller gelsin SOL’DAN TTNET’E GEÇİNCE PİNG DEĞERLERİM DÜZELDİ  Online oyun için kesinlikle önce ttnet yada turknet gibi sağlayıcıları deneyin, 2017’den beri sol kullanıyordum ama bir daha bedava olsa kullanmam.


    Sol 35mb vdsl-speedtesti;

    SOL’DAN TTNET’E GEÇİNCE PİNG DEĞERLERİM DÜZELDİ

    Sol 35mb vdsl-CMD testleri;

    SOL’DAN TTNET’E GEÇİNCE PİNG DEĞERLERİM DÜZELDİ

    TTNET 24mb vdsl-speedtesti;


    SOL’DAN TTNET’E GEÇİNCE PİNG DEĞERLERİM DÜZELDİ

    TTNET 24mb vds-CMD testleri;

    SOL’DAN TTNET’E GEÇİNCE PİNG DEĞERLERİM DÜZELDİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x3x -- 25 Mart 2022; 13:33:30 >







  • Ayrıca, SOL sorunun çözümü için bina içi kablolarımı yenilememi tavsiye etti. Sorunun kabloyla alakası olmadığından emin olduğumdan dolayı dediklerini yapmadım tabiki. Ama bu işlerden anlamayan birisi bunları dinleyip kablo çektirse boşu boşuna fazladan para vermiş olacaktı.


    Ping sadece akşam 19:00-01:00 arasında uçuyor, gündüzleri sorun yok. Bu kablolar o saatlerde bozulup gündüzleri tekrar düzeliyor mu diye soruyorum müşteri temsilcisine cevap veremiyor.


    En komiği de bana pingin tanımını yapmaları, mesafe arttıkça ping artarmış. Yapma ya SOL’DAN TTNET’E GEÇİNCE PİNG DEĞERLERİM DÜZELDİ 

  • Superonline sunucuları çok kötü, müşterilerin birçoğu akşam saatlerinde ping ve yurtdışı sorunu yaşıyor. Superonline kullanan yayıncı arkadaşım bu sebeple yayın yapmayı bıraktı. Gündüz yayın açabiliyor ama akşam olunca internet yok kıvamına geliyor.

  • zamanın en kaliteli iss'sinin geldiği hale bak, içler acısı.

  • loiloyse kullanıcısına yanıt
    Vdslde sol kullanılmaz ki altyapı ttnetin kimse ondan iyi veremez.
  • Teşekkürler bilgileriniz için ben de katılıyorum ana mesajda belirttiklerinize olay solun kendisinde ve yoğun trafiği yönetemez hale gelmişler, ne kabloyla ne başka bir şeyle alakası yok.

  • yusuf683 Y kullanıcısına yanıt

    Altyapı tt'ye ait doğru ancak diğer issler trafiği vae sayesinde kendi omurgasına alıyor ve bu şekilde hizmet veriyor. Yani vdsl de olsa superonline'ın çöp routing ve sunucuları ile muhattap oluyorsunuz. Altyapı tt'nin diye en iyi hizmeti o veriyor demek yanlış aynı nedenden dolayı. Örneğin turknet omurgası tt omurgası kadar yoğun olmadığı için daha stabil gözlemlediğim kadarıyla.

  • ozgur_298 O kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle olay iss lerin kendi routingleriyle alakalı 3-4 sene öncesine kadar sol fiber gerçekten bambaşka bir şeydi şu anda deneyimlediğim sol fiber ise çok kötü.

  • denemek amacıyla sol200mbite abone oldum yverdikleri zte modem rezalet cihaz dı 1gün dayanabildim hemen iptal edip türk telekom altyapısıyla millenicoma devam

  • grese kullanıcısına yanıt
    1 günde nasıl abonelik iptal edebiliyosunuz ya ben iptal talebi açtım 48 saat içinde ilgili birim tarafından aranacaksınız dendi. Daha dilekçe yollayacağım işleme girecek de iptal olacak da göreceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackprague -- 24 Nisan 2022; 18:38:47 >
  • blackprague kullanıcısına yanıt

    edevlet den iptal başvurusu yaptım hemen mesaj geldi e-devlet kapısı üzerinden fesih başvurunuz alınmıştır mesaj geldi neti kesti 29marta aboneoldum1nisanda tüm hizmetleriniz iptal edilmiştir diye mesaj geldi ve kurtuldum

  • grese kullanıcısına yanıt
    Eyv hocam benim netspeed edevlette yoklar inşallah sorun çıkmaz
  • grese kullanıcısına yanıt

    Ücret aldılar mı hocam, taahüt bozma vs?

  • Hayır
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.