< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Sompo Sigorta ve Dolu Hasarı Mağduriyeti (5. sayfa)
-
-
Sompo Sigorta’dan yetkili servis üzerinden hizmet almıştım. O hizmette hiçbir sorun yaşamamıştım. Aracımı bıraktığım yetkili serviste gün icinde onay alınıp işe başlanmış ve hiçbir problem yaşamamıştım. Benim fikrim; fazla sayıda dosya açılınca bu sefer durum bu şekilde oldu. Şayet dolu klozunun altına bugun yaşadığım bu süreci de sözleşmeye yazmış olsalardı ( aynı mini onarım durumunu ekledikleri gibi ) o zaman bir problem olmayacaktı. Ben ne aldığımı bilmiş olacaktım.
Dolu, sel, fırtına hatta deprem... Her an, her şey olabiliyor. Sigorta şirketlerinin hepsi de, nasıl tüm riskleri göz önünde bulundurarak poliçe oluşturup, o poliçeye bir fiyat biçiyorlarsa, bu gibi durumları da kendilerinin düşünmesi gerekirdi. Benim değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim. Evet haklısınız. Bu alanda aldığı yorumları okuyarak gidilebilecek bir yer olarak düşündüğüm, iki yer ile telefonda görüştüm. Bu yerlerin fiyatları ile yetkili servisin istediği fiyat arasında yarı yarıya fiyat farkı var. Ancak bana yetkili servisteki danışmanın iletmiş olduğu ve Sigorta’nin onarım için onlara ödeyeceği fiyat skalası, yine bu özel yerlerden aldığım fiyatı karşılamıyor. Hal böyle olunca bu sefer bu yerler hakkında insanın aklında soru işaretleri oluşuyor. Tabi ki bilemem, belki de düzgün çalışıyorlardır. Gidip, hizmet almadığım bir yer ile ilgili “iyi” ya da “kötu” diyemem.
Ee bu ülkede para kolay mi kazanılıyor ? Araba sahibi olmak ülkemizde çok mu kolay ? Arabalara istenen ücretleri herkes iyi biliyor. Ben nasıl olur aracımı sırf “bizim anlaşmamız olan yerler. Aracınızı biz de önemsiyoruz. Olası bir durumda yanınızdayız.” lafına bakarak bırakabilirim ki ? Zaten 1 haftalık süreç yeteri kadar akıllarda soru işareti bırakmış, güven kaybı olmuş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 12 Ekim 2020; 8:55:59 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
sompo japan'ın anlaşmalı olduğu bir servise mini onarım için bırakmıştım, tramer'e işlendi poliçe yenilenmesine rağmen. Bir de işçilik .ok gibi oldu afedersiniz ama. Herşeyin ucuzuna kaçan bir firma bu. Merak ediyorum, araç perte çıksa öderler mi....
-
Sompo kaskolu iken bir kaza yaptım aracım pert oldu. Pert kararı çıkana paramı alana kadar akla karayı seçtim bir onaralım bir satalım bir ihaleye çıkalım diye diye sinirlerimi gerdiler. 60 liralık araca o zaman 30 hasar çıkmış ödemek istemiyor pertede çıkarmıyorlardı hergün telefon telefon anca çözüldü sorun.
sonuç: 2 yıldır çok şükür kaza yok kasko tercihinden sompo da yok.
Sompodan kurtuldum.
-
özetle sompo kullanmayalım .peki bye
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle geçmiş olsun. Poliçe de teminatınız var ise hasarınız karşılanır. Sigorta firması da kendi bütçesini düşünmek zorunda olduğu İçin daha ucuza hasarı gidermek isteyecektir. Eksperler firmanın yararına iş yapmak isteyeceklerdir. Eğer hasarınız giderilmez ise yada geç giderilir, eksik giderilir ise sigorta tahkime başvuru yapabilirsiniz. Acenteniz sizi yönlendirecektir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: DedefonGeçmiş olsun.
İyi sigorta şirketi yoktur. İyi sigortacı vardır. @spacewolf , forumun kaskocusu Aybars hoca bu tür konularda çözüm sağlıyor sağolsun.
aynen öyle hocam bu gibi durumlarda acentenin baskısıda önemli 4 yıldır sompo sigorta A yetkili acenteligini yapıyorum çok sukur herhangi bir olumsuzluk olmadı ödenmeme vs pert gibi.. olduysada hep çözdük baskıyla bölge müdürleri olsun vs destekleriyle..
-
Ben acentemin gerekli görüşmeleri yapmadığını düşünmüyorum; 20 seneden fazla senedir tanışmışlığımız var. 20 seneden fazla bu sektördeler ayrıca.
Bilmiyorum İstanbul’da mı çalışmaktasınız ama, dolu gibi bir afet sonrası, sigorta firmalarına açılan çok sayıda dosya ile karşı karşıya kalıp, onarımları yetkili servislerde yaptırabildiniz mi ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 11 Ekim 2020; 23:37:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İsmi guzel degil zaten
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam 3 4 paragrafı okudum vazgeçtim devamını okumaktan. Kim ne dedi siz mi dediniz müşteri hizmetleri mi dedi birşey anlamadım anlatımınızın devamına katlanamadım. Geçmiş olsun
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Gerçekten baya büyük rezalet bu . Ekşi sözlükte bir konu açtırabilseniz eminim 2 gün içinde tamir edip vereceklerdir size .
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Sanayi ve ticaret bakanligina sikayet te bulunun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Servis her zaman fazla fiyat verir. Aracınız dolu hasarı olmasa, rakam ne olursa olsun yapılırdı. İstanbul geneli doludan kaynaklı binlerce araç olduğu için bütün firmalar sıkıntıya düştü.
Belki o en iyi dediğiniz firmalarda da var bu olay bilemezsiniz. Düşünün ki, Ankara'daki göçük tamircileri bile İstanbul'a akın etmiş ve 15 günden önce gelemeyiz dediler bize de.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sompo sigorta pişmanlıktir
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sırf japonları sevmiyorum diye tercih etmemiştim her zaman haklı çıkıyorum. Türkiye de iş yapan japonla çalışmam
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Skala mkala işi hikaye gibi. Daha doğrusu eksperin dilinin ucunda. Zira sözleşmede de öyle yazıyor zaten. Eksper belirler gibi bir cümle geçiyor sanırım. Tamam ama çok saçma değil mi? Her işin bir bedeli vardır. 7.000 lira istenen işe 1.850 teklif etmek saçma oluyor. 7.000 çok tamam ama 4-5 bine anlaşılır sanırım. Cidden sinir bozucu bir durum. Geçmiş olsun.
-
Bu sorun keşke sadece sompo da olsun. Çoğu sigorts şirketi bu şekilde. 1 aydır hasarlı aracı için onarım onayı alamayan var farklı şirketlere ait.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim. Ben de yetkili servisin istemiş olduğu rakamın fazla olduğunu düşünüyorum.
Tercihim yalnızca boyasız göçük düzeltme üzerine çalışmış, yorumlarının iyi olduğu özel bir servis olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sigortalara kasko için dünyanın parasını ödüyorsunuz. Sonra yaptırmak için bir ton işkence.
Yani hiç kasko yaptirmasan zaten 6 aylık kasko ücretine yaptırabilecekmiştiniz. Ne gerek var kasko ya anlamıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X