Şimdi Ara

SON KARAR ::DİZEL focus titanyum & bravo sport style & ceed motion hangisi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
6.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keppir

    sizin gibi otomobil bilgisi yüksek biri bu bravo.yu alıyorsa demek ki bu bravo gerçekten diğerlerinden üstün gibime geldi.
    Allah kaza bela vermesin,güle güle kullanın...



    Teşekkür ederim arkadaşım daha iyisi sizlere inşallah.

    Arkadaşlar bu araç alım arefesinde eşim de Honda CR-V istediğini belirtti biraz önce fırsattan istifade. Ancak eski kasa CR-V yi kredi çekerek alabileceğim fakat bunun için önce mevcut 2008 Nisan çıkışlı Honda Jazz Elite CVT aracımızı satmamız gerekiyor. Bu alım satım olayları kesinleşince araç için ilan vermeyi planlıyorum. Kazasız boyananı ve değişeni olmayan 36.000 km de Honda Jazz almayı düşünen olursa haberleşiriz.

    Haluk

    edit: ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 26 Kasım 2010; 23:24:57 >
  • Eğerki aile durumundan dolayı bagajı ve iç hacmi büyük(D sınıfı) bir araca ihtiyacım olmasa direk alacağım araç Bravo multijet 120 bg Bu motor özellikle ara viteslerde kendini gösteriyor 60 km'den 120 km'ye nasıl çıkıyor anlamıyorsunuz resmen, aracın düzgün bir tork eğrisi var. Kısacası bekar veyahut çocuksuz olsam bir dakika düşünmem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huntere


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Arkadaşlar merhaba,

    Bugün Bravo Dinamik + duologic için kapora yatırdım.

    Bir anda oldu.

    Allah sonumu(zu) hayır etsin :)





    merhaba Haluk bey;
    Önce hayırlı olsun yeni arabanız.....

    Bende kia ceed-bravo arasında kararsız kalanlardanım. Test sürüşü yapsamda sizinki gibi detayları dikkat edemiyeceğim için sizin test sürüş deneyimleriniz dikkatlice okudum. Yeni arabaya kullanmaya başladığımdan sadece bakabileciğim rahat kullanıp kullanmıyacağıma bakmak olur test sürüşünde.

    bende bütçe olarak esasında 40.000 geçmek istemiyorum.
    Beğendiğim araç kia concept sw (sr) olan belki ilk arabam için biraz büyük ama görünüş olarak çok hoşuma gitmişti. (sunroof + arabanın içi donanımı güvenliği çok hoşuma gitti) bana söylenen fiyat 46.050 den 45.000'e indiler.
    bravo ise 120 hp dualogic+asist kit+safety kit ve skydomme verilen fiyat 44500.. tahminimce siz de aynı araba ve özelliklerde istiyordunuz.. siz kaça anlaştınız öğrenmemiz mümkünmü ? şimdiden teşekkür ederim ve hayırlı olsunn tekrar ...




    ceed concept sunroflu modelini 42000tl civarında alınabiliyor 45000tl çok yüksek geldiği için bilginiz olsun diye yazıyorum. aynı şekilde bravo için de yüksek oda 43000tl civarına alınabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şavşat -- 27 Kasım 2010; 0:20:37 >




  • Oooy ooooy vuruldum bir İtalyan'a oooy ooooy.
  • Focus'u diğerleri ile aynı kefeye bile koymam..! hele ki TDCI TITANYUM. peh... tek geç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h2º

    Focus'u diğerleri ile aynı kefeye bile koymam..! hele ki TDCI TITANYUM. peh... tek geç.


    Ben de Focusu Ceed ve Bravo ile aynı kefeye koymam.

    Doğrudan bir alt kefeye gider kendileri :)









    İşin şakası Focusun gayet performanslı motoru, çok güzel yol tutuşu, Sony ses sistemi ve son olarak ta çok kolay kullanılan bir cruise control sistemi olması dışında bir artısı yok bence. İç mekan plastik kalitesi ve de içeri aldığı yol sesi "ben şirket aracıyım" diyor doğrudan. Otomatik vitesinin olmaması da zaten kendisini klasman dışında tutmamı sağlıyor.

    Eski aracım C-max idi oradan biliyorum.




  • Konuyu güncelleyeyim.
  • bunu yazmak istemiorum ama fiata sinir oldugumdan yazıcam bravo evet iyi hoş araba ama öyle söylendiği gibi dolu bir araba değil dolu olmasın için bi ton paket almanız lazım standartı çok ahım şahım değil donanımı alıncada fiyatı uçuyor ztn nerdeyse gerekli olan her özelliği bir pakete koymuşlar ayrıca siz istediğiniz aracı bulamıyorsunuz siparişle getirtiyorlar buda haliyle uzun bir süre alıyor bunun dışında evet görsel olarak güzel motor gücü güzel ama fiyat ve fiat :D bence pek güzel değil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    bunu yazmak istemiorum ama fiata sinir oldugumdan yazıcam bravo evet iyi hoş araba ama öyle söylendiği gibi dolu bir araba değil dolu olmasın için bi ton paket almanız lazım standartı çok ahım şahım değil donanımı alıncada fiyatı uçuyor ztn nerdeyse gerekli olan her özelliği bir pakete koymuşlar ayrıca siz istediğiniz aracı bulamıyorsunuz siparişle getirtiyorlar buda haliyle uzun bir süre alıyor bunun dışında evet görsel olarak güzel motor gücü güzel ama fiyat ve fiat :D bence pek güzel değil..



    Evet gerçekten sinir olmuşsun.

    Gayet ikna oldum sinir olduğuna :)

    Aslında bir ton değil ama iki adet paket almanız lazım dinamik plus modelin üzerine.

    1. Assist kit
    2.a. Otomatik vites araçlara Safety kit
    2.b. Düz vites araçlara Safety plus kit

    Bir tane de cam tavan olayı var ama o zaten tek başına ayrı bir olay.

    Yine de bu donanımlar eklendiğinde 44.000 TL yi geçmiyor en dolu otomatik bir bravonun fiyatı.

    Ve bu donanımların olduğu rakip araç sayısı da çok fazla yok. Olanlar da 50.000 TL üstünde.




  • Eskiden Emotion paket vardı , yetiyordu.
    Örn. Linea Emotion Plus paketi var, ultra herşey dahil. :) Tek opsiyon deri koltuk..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    bunu yazmak istemiorum ama fiata sinir oldugumdan yazıcam bravo evet iyi hoş araba ama öyle söylendiği gibi dolu bir araba değil dolu olmasın için bi ton paket almanız lazım standartı çok ahım şahım değil donanımı alıncada fiyatı uçuyor ztn nerdeyse gerekli olan her özelliği bir pakete koymuşlar ayrıca siz istediğiniz aracı bulamıyorsunuz siparişle getirtiyorlar buda haliyle uzun bir süre alıyor bunun dışında evet görsel olarak güzel motor gücü güzel ama fiyat ve fiat :D bence pek güzel değil..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    bunu yazmak istemiorum ama fiata sinir oldugumdan yazıcam bravo evet iyi hoş araba ama öyle söylendiği gibi dolu bir araba değil dolu olmasın için bi ton paket almanız lazım standartı çok ahım şahım değil donanımı alıncada fiyatı uçuyor ztn nerdeyse gerekli olan her özelliği bir pakete koymuşlar ayrıca siz istediğiniz aracı bulamıyorsunuz siparişle getirtiyorlar buda haliyle uzun bir süre alıyor bunun dışında evet görsel olarak güzel motor gücü güzel ama fiyat ve fiat :D bence pek güzel değil..


    Hocam bir ton değil ama dinamik plus üzerine 2 tane paket gerekli.

    1. Assist kit
    2. SK ya da SPK

    Bunları diğer bir konuda yazmıştım, buraya da ekleyeyim:


    quote:

    Eski bir 2004 Focus C-max TDCI dizel, 2004 Focus 1.6 benzinli, 2008 Honda Jazz Elite CVT ve de 2010 Toyota Auris dizel 6 ileri sahibi biri olarak Kasım ayı sonunda Bravo duologic 120 bg aldım.

    Yazdığınız araçlardan Focus tam bir şirket arabası bence. İç aksamın plastik kalitesi ve de özensiz işçilik maalesef beni mevcut satılmakta olan Focusu almaktan caydırdı. Ayrıca motor ve lastik yalıtımı ciddi olarak zayıftır Focusta. ESP ise bulunmaz hint kumaşı bir opsiyon maalesef.

    Hiç mi güzel tarafı yok peki? Tabii ki var. Sony ses sistemi gerçekten çok iyi ama sadece Titanium donanımda var. Yol tutuş gerçekten çok iyi. Direksiyon üzerindeki cruise control kullanımı çok mantıklı ve de direksiyon tepkileri çok iyi. İkinci eli de çok iyi.

    Ama hepsi bu bence.

    Fiat Bravo normalde aklımın ucundan bile geçmeyecek, sadece göze hoş gelen bir tasarıma sahip bir araçtı benim gözümde. Ancak tek bir test sürüşü yapmam yetti desem yeridir.

    1. İçi kesinlikle çok sessiz. Yol gürültüsünü çok az alıyor içeri.
    2. İçeriden hiç bir tıkırtı - çıtırtı gelmiyor ki benim araç bir de cam + açılır tavan.
    3. 6. viteste 2000 devirde 115 ve de 3.000 devirde 170 yapıyor. Bu rakamlar Ford da 5. viteste 100 ve 150 ye tekabül ediyor aynı devirlerde.
    4. Fordun dizeli 1750 devirden itibaren sizi koltuğa yapıştırıyor ve de 2500 devirlere kadar devam ediyor bu sıkı ivmelenme. Sonrasında yine var bir hızlanma ama asla 2000 devir civarındaki gibi değil. Bravonun 120 liği ilk başlarda bana daha "sağır" izlenimi uyandırmıştı ama şimdi 1000 km yi de devirdim, fikrim değişti: Bravo da bu devir aralığı 1500 den başlayıp 3500 e kadar kesintisiz devam ediyor. Forddaki gibi bir patlama yok ama onun yerine daha bağışlayıcı, daha sağlıklı ve de düzenli bir ivmelenme var. Ford da 1200-1750 arası araç çok ama çok nazlı. Bravoda 1200 lerden itibaren bir kıpırdanma var ve de 1500 lerde artık önünüzdeki araç sizden kaçamaz diye düşünmeye başlıyorsunuz zira motor en sevdiği devirlere ulaşmış oluyor. Başka bir örnek daha vereyim. oARacım otomatik vites ve de 1500 devirde 6. viteste 115 le cruise controlle yokuş çıkarken alet vites düşürme ihtiyacı hissetmiyor. Ford da aynı şeyi yapamazsınız. Dine evri mutlaka 2000 ve üstü tutmanız gerekir. (Zaten 115 le giderken devir 2200 falan olacaktır orası ayrı ama yine de yazayım)
    5. Fiat Bravo daki donanımı başka araçlarda almaya kalksanız inanın en az 7-8 bin Tl fazla vermeniz gerekir.

    Bana göre Bravodaki + lar (dinamik + ve SK artı AK donanımı kastediyorum):
    1. 2000 devirde 6. viteste 115 yapıyor. Yeni hız limitleriyle en az yakan araçlardan birisi.
    2. Dizel + otomatik opsiyonunuz var. Başka bir sürü markada bu yok.
    3. Duologic yarı otomatik şanzumanın vites geçişleri hiç fena değil ve de test ettiğim diğer yarı otomatiklerden kesinlikle daha başarılı.
    4. Cruise control var (Toyota dizelde yok mesela )
    5. Sunroof + cam tavan alınabiliyor.
    6. Bagajı 400 lt. Diğer hb ler genelde 350 lt civarında.
    7. Cep telefonumla direkt olarak bluetooth üzerinden aracın ses sistemi vasıtasıyla görüşüyorum. Ayrıca denemedim ama mp3 okuyucusu da var aracın.
    8. Flash belleğe attığım müzikleri direkt olarak usb üzerinden okuyor. ARtık CD yakmaya çalışmıyorum.
    9. araçta viraj farları var. Düşük hızlarda sinyal kolu ya da direksiyon hareketiyle iç taraftaki sis farlarını yakıyor. Acayip kullanışlı bir şey.
    10. Bakım aralığı yılda bir ya da 20.000 de bir. Fordda bu süre 15.000 de bir. (Kia da 7.500 de, Honda ve Toyotada 10.000 de bir.)
    11. Hillholder aracı 2 saniye geri kaydırmıyor yokuşlarda. Zaten siz gaza basmış oluyorsunuz bu arada.
    12.Detaylı yol bilgisayarı. Hatta aynısından bir adet daha var A ve B olarak. Ben her yakıt alışta A yı sıfırlıyorum ve bununla birlikte bir sürü değer sıfırlanıyor. B ye ise dokunmayacağım. O dan itibaren tüm değerleri alet tutacak.
    13.Çok iyi yalıtım.
    14.Arka park sensörü standart.
    15.ESP ön yan perde ve diz hava yastıkları
    16. Uzaktan kumandalı ön arka camlar.
    17. elektrikli katlanan aynalar.
    18. Yağmur sensörü
    19. Otomatik yanan farlar.
    20. Tam boy stepne.
    21. Soğutmalı kol dayama.
    22. Ses sistemi hiç fena değil. Sony kadar olmasa da pek de aratmayacak gibi. (Ekleme: Ses sistemi hiç ama hiç fena değil.)

    Aracın eksileri
    1. Otomatik kararan ayna yok.
    2. İkinci el değeri Ford, VW, Honda ya da Toyota kadar değil ama bu gidişle 3-4 yıl sonraya şimdikinden daha değerli olacağını öngörüyorum. Kaldı ki sen de aracını 6-7 yıl kullanıyormuşsun, çok da fark yapmaz herhalde. Fordu 27 e satarsın Bravoyu 24 e. Zaten alırken 2-3 bin TL avantajlısın, satarken de 4-5 bin zararda oluver.
    3. İç mekan genişliği bir sedan araç kadar değil. Çok dar değil ama daha iyi olabilirmiş..




    Şimdi uçuyor dediğin fiyat nedir?

    Bana tüm bunları verebilen bir araca 43.500 TL verdim.

    Bana bu donanımda bu özelliklerde daha ucuz bir araç bulabilecek misin?

    Bunu almasaydım Ceed dizel otomatik alacaktım 42.500 TL ye.

    Cam tavanı yok, viraj farları yok, diz havayastığı yok, bluetooth yok.

    Bunlar 1000 TL eder herhalde?

    Ki daha önce de yazdım, Ceedin yalıtımı biraz daha iyi olmuş olsaydı onu alacaktım.

    Başka markalarda çok daha yüksek fiyat çekiyorlar benzer donanıma.

    Hele golf falan akıllara zarar.


    Tamam iyi bir kampanya yakaladım, denkgeldi falan ama.

    Aynı şeyi doğuş daha da fazlasıyla yapıyor.

    İndirim olmadığı gibi 3-4 ay gibi bir bekleme süresi var.



    Daha önce de yazdığım gibi gerçekten iyi sinir olmuşsun fiata.


    Haluk

    Ekleme: Önceki mesajlarından Bravoyu beğendiğini hatırlıyorum.

    Galiba beyaz bir Bravo istiyordun sen de

    Neden şu ilandaki araca bakmıyorsun.: Daha 4000 km de!

    Pazarlıkla daha da düşecektir fiyat (ve bu araçta 1700 TL lik xenon kit te var fazladan)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-fiat-bravo-3000km-de-sifira-yakin-2010model-bravo-33654998/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 16 Aralık 2010; 1:32:19 >




  • sorunda bu ya ztn şuan bu fiyata o donanımda bir bravo alamazsınız adamlar pazarlık bile yapmıyorlar 300 tl filan düşüyorlar hatta netteki donanım fiyatından daha yüksek fiyat isteyen bayiler bile var araç sıkıntısı var çünkü adamlar satacaklarını satmışlar

    5K DYNAMIC PLUS 1.6 MULTIJET 120 HP DUALOGIC* 42,085
    SAFETY KIT (AKTİF ÖN KAFALIKLAR, DİZ HAVA YASTIĞI, PERDE HAVA YASTIKLARI) 750
    ASSIST KIT (YAĞMUR SENSÖRÜ, IŞIĞA DUYARLI OTOMATİK YANAN FARLAR, CRUISE CONTROL, OTOMATİK KATLANAN YAN AYNALAR) 1.000
    SKYDOME 2.150

    böyle bir arabaya istedikleri fiyat 46 bin tl size yapabilcegimiz son indirim 45.500 efendim ve böle bir araç yok sipariş üzerine gelir buda 2 ay yada 2.5 ay sürebilirim efendim diyorlar bende diorumki malesef bu yüzden fiat dan memnuniyetsiz bir şekilde ayrılıyorum efendim diorum:D

    tamam araba hoş motor güzel donanım güzel ama bence bu fiyat fazla bravoya 45 bin tl yatırmak 2.elde geri dönüşü felaket olur buna eminim..tamam ben alsam 6-7 yıl kullanırım ama bu fiyat üzerinden çok fazla değer kaybedicektir.
    ayrıca bu paraya biraz daha 2.eli kuvvetli ve farklı kategoride araçlarada bakılabilir.


    işin aslı ne biliyormusun kia,hyundai,fiat bu markaların düzeltmesi gereken bir imajı olan markalar ve bu fiyat politikaları çok yanlış audi almıyorum vw almıyorum nedir bu fiyat doğuşa kızıoruz amabunlarda bu yolda koşar adım ilerliyorlar..bravonun yurtdışı satış fiyatları beni doğrular sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    sorunda bu ya ztn şuan bu fiyata o donanımda bir bravo alamazsınız adamlar pazarlık bile yapmıyorlar 300 tl filan düşüyorlar hatta netteki donanım fiyatından daha yüksek fiyat isteyen bayiler bile var araç sıkıntısı var çünkü adamlar satacaklarını satmışlar

    5K DYNAMIC PLUS 1.6 MULTIJET 120 HP DUALOGIC* 42,085
    SAFETY KIT (AKTİF ÖN KAFALIKLAR, DİZ HAVA YASTIĞI, PERDE HAVA YASTIKLARI) 750
    ASSIST KIT (YAĞMUR SENSÖRÜ, IŞIĞA DUYARLI OTOMATİK YANAN FARLAR, CRUISE CONTROL, OTOMATİK KATLANAN YAN AYNALAR) 1.000
    SKYDOME 2.150

    böyle bir arabaya istedikleri fiyat 46 bin tl size yapabilcegimiz son indirim 45.500 efendim ve böle bir araç yok sipariş üzerine gelir buda 2 ay yada 2.5 ay sürebilirim efendim diyorlar bende diorumki malesef bu yüzden fiat dan memnuniyetsiz bir şekilde ayrılıyorum efendim diorum:D

    tamam araba hoş motor güzel donanım güzel ama bence bu fiyat fazla bravoya 45 bin tl yatırmak 2.elde geri dönüşü felaket olur buna eminim..tamam ben alsam 6-7 yıl kullanırım ama bu fiyat üzerinden çok fazla değer kaybedicektir.
    ayrıca bu paraya biraz daha 2.eli kuvvetli ve farklı kategoride araçlarada bakılabilir.


    işin aslı ne biliyormusun kia,hyundai,fiat bu markaların düzeltmesi gereken bir imajı olan markalar ve bu fiyat politikaları çok yanlış audi almıyorum vw almıyorum nedir bu fiyat doğuşa kızıoruz amabunlarda bu yolda koşar adım ilerliyorlar..bravonun yurtdışı satış fiyatları beni doğrular sanırım



    Arkadaşım seni çok iyi anlıyorum. Ama olaya bir de şöyle bak.

    Ben bu araç yerine dedim ya Ceed alacaktım ama aslında Kia da marka bilinirliği çok süper bir marka değil henüz.

    Gidip Corolla Elegant dizel MM almaya kalksan 52 TL falan herhalde liste fiyatı.

    2 lira da indirim yaparlar.

    Al sana cillop gibi bir araç

    Paket derdin de yok zira cruise control ve de sunroof opsiyonu bile yok.

    Onun yerine saç baş yoldurtan multimode şanzuman var.

    Fiyatı da daha pahalı (5000 TL kadar).

    Bu aracı 4 yıl sonra satarken 35 civarına ama hemen satacaklar

    Benim aracı da ben herhalde 30, bilemedin 28 civarına belki biraz daha bekleyerek satacağım.

    Helal olsun fazladan vereceğim 2 TL ye dört yıl için.

    Cruise control için bile değer.




  • Kia'da müşteri memniniyeti sıfır. teknik bilgi yok. şikayetinizi ileteceğiniz bir yetkili bulamazsınız şikayetinize çözüm alamazsınız.
    isterseniz sorun ceed'in bakım periyotları kaç km'de bir yapılıyor. MOtor yağı ne marka kullanıyorlar viskozitesi kaç kaç L değişeceksiniz tam sentetik mi yarı sentetik mi :) ? ilerde yedek parça lazım olacak bu işin bakımı var servisi var. bakımdan kaç saatte çıkacaksınız belli mi?

    kia çakma bir araç birilerinin kopyası. tamam içi çok güzel ama kalite demek sadece iç dizayn ve motor performansı değildir.

    fOCUS kasa değişecek yeni kasa almak tabiki daha mantıklı olur , yol tutuşu 1 numaraa, ford markası çok değerli arabanın ölüsü para. kalite olarak kesinlikle listenin birincisi. Bu sebeplerden dolayı pahalı. paranız varsa daha önce focus kullanmadıysanız alın derim.

    Ama bu sorunun cevabına ben olsam BRAVO derdim. Fiat müşteri şikayetlerine çok önem veren bir firma, şikayetinize mutlaka muhattap bulursunuz , ferrari lancia alfa romeo maserati aynı FİAT grubuna bağlı. Dünyanın en çok servis ağına sahip markası fiat.
    Dizel motor teknolojisinde dünyanın en iyi motorlarını üretiyorlar 300nM
    İç dizaynı malzeme kalitesi sınıfının en iyisi, Ben focustan sıkıldığım için değişiklik olsun diye alırdım. SKYDOME olayı muhteşem bir şey zaten. Araç çok seri olduğu için acemiler almasız zaten sonra virajda tabiki savrulurlar.
    FOcusla 170'le - 180'le giderken , Bravo arkadan yol isteyip fişek gibi geçebiliyor merak edenlere...^120hp 300nm çok iyi.
    Fiyat olarak da focustan ucuz olduğu için tercih edilebilir.

    Sonuç zevk meselesi bugüne kadar focusa binmeyenler güvenllik yol tutuş donanın isteyenler mutlaka focus alsın , performans estetik tasarım isteyenler bravo alsın. Bravoda kaza yapma olasılığı daha yüksek gaza gelirseniz !! dikkat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: style_cool

    Kia'da müşteri memniniyeti sıfır. teknik bilgi yok. şikayetinizi ileteceğiniz bir yetkili bulamazsınız şikayetinize çözüm alamazsınız.
    isterseniz sorun ceed'in bakım periyotları kaç km'de bir yapılıyor. MOtor yağı ne marka kullanıyorlar viskozitesi kaç kaç L değişeceksiniz tam sentetik mi yarı sentetik mi :) ? ilerde yedek parça lazım olacak bu işin bakımı var servisi var. bakımdan kaç saatte çıkacaksınız belli mi?

    kia çakma bir araç birilerinin kopyası. tamam içi çok güzel ama kalite demek sadece iç dizayn ve motor performansı değildir.

    fOCUS kasa değişecek yeni kasa almak tabiki daha mantıklı olur , yol tutuşu 1 numaraa, ford markası çok değerli arabanın ölüsü para. kalite olarak kesinlikle listenin birincisi. Bu sebeplerden dolayı pahalı. paranız varsa daha önce focus kullanmadıysanız alın derim.

    Ama bu sorunun cevabına ben olsam BRAVO derdim. Fiat müşteri şikayetlerine çok önem veren bir firma, şikayetinize mutlaka muhattap bulursunuz , ferrari lancia alfa romeo maserati aynı FİAT grubuna bağlı. Dünyanın en çok servis ağına sahip markası fiat.
    Dizel motor teknolojisinde dünyanın en iyi motorlarını üretiyorlar 300nM
    İç dizaynı malzeme kalitesi sınıfının en iyisi, Ben focustan sıkıldığım için değişiklik olsun diye alırdım. SKYDOME olayı muhteşem bir şey zaten. Araç çok seri olduğu için acemiler almasız zaten sonra virajda tabiki savrulurlar.
    FOcusla 170'le - 180'le giderken , Bravo arkadan yol isteyip fişek gibi geçebiliyor merak edenlere...^120hp 300nm çok iyi.
    Fiyat olarak da focustan ucuz olduğu için tercih edilebilir.

    Sonuç zevk meselesi bugüne kadar focusa binmeyenler güvenllik yol tutuş donanın isteyenler mutlaka focus alsın , performans estetik tasarım isteyenler bravo alsın. Bravoda kaza yapma olasılığı daha yüksek gaza gelirseniz !! dikkat




    Arkadaşım sütten ağzın yanmış gibi yazmışsın sanki.


    somut yaşadığın bir olay mı oldu?


    Ayrıca konuyu açan arkadaş Kia Ceed aldı kendine.

    Konuyu öylece okumak için girmiştim. Ben de Bravo 120 lik dizel aldım kendime.

    Şimdilik ve de hala memnunum aracımdan :)


    Haluk




  • Hayırlı olsun ben de bravo sports style düşünüyorum.

    Evet hyundai = kia somut olaylar çooooook :) adamları şikayet ediyorsun soru soruyorsun hiiiiiç umurlarında değil.

    şimdi şöyle örneğin fiatın web sitesinden iletişim bölümüne girin mail atın bu bir şikayet olabilir bir soru olabilir her neyse hemen ertesi gün seni birileri arıyor gereğini yapıyorlar. Müşteri memnuniyetine çok önem veriyorlar. Lüks araçların dışında en iyisi diyebilirim.

    Bu arada araçtan memnun musunuz ?
    sports paketiyle normalin arasında ne fark var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: style_cool

    Hayırlı olsun ben de bravo sports style düşünüyorum.

    Evet hyundai = kia somut olaylar çooooook :) adamları şikayet ediyorsun soru soruyorsun hiiiiiç umurlarında değil.

    şimdi şöyle örneğin fiatın web sitesinden iletişim bölümüne girin mail atın bu bir şikayet olabilir bir soru olabilir her neyse hemen ertesi gün seni birileri arıyor gereğini yapıyorlar. Müşteri memnuniyetine çok önem veriyorlar. Lüks araçların dışında en iyisi diyebilirim.

    Bu arada araçtan memnun musunuz ?
    sports paketiyle normalin arasında ne fark var.


    Kia' ya ben de 2 hafta önce gitmiştim. Tepeüstü şubesine. Ne doğru düzgün bilgi verebildi ne de ilgi. Benim gördüğüm otomotiv satış danışmanları pek iyi değiller. Bayilerde kurumsallık zayıf. Kia da başı çekiyor. Tabi bir şubeyle tüm markayı eleştirmemek lazım ama ben deneyimimi paylaşıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: style_cool

    Hayırlı olsun ben de bravo sports style düşünüyorum.

    Evet hyundai = kia somut olaylar çooooook :) adamları şikayet ediyorsun soru soruyorsun hiiiiiç umurlarında değil.

    şimdi şöyle örneğin fiatın web sitesinden iletişim bölümüne girin mail atın bu bir şikayet olabilir bir soru olabilir her neyse hemen ertesi gün seni birileri arıyor gereğini yapıyorlar. Müşteri memnuniyetine çok önem veriyorlar. Lüks araçların dışında en iyisi diyebilirim.

    Bu arada araçtan memnun musunuz ?
    sports paketiyle normalin arasında ne fark var.


    Pardon ya bu mesajı görmemişim.

    Kusura bakma arkadaşım.

    Araçtan memnunum hala!

    Bunlar başka bir konuya yazdığım cevaptan:


    quote:

    Bana göre Bravodaki + lar (dinamik + ve SK artı AK donanımı kastediyorum):
    1. 2000 devirde 6. viteste 115 yapıyor. Yeni hız limitleriyle en az yakan araçlardan birisi.
    2. Dizel + otomatik opsiyonunuz var. Başka bir sürü markada bu yok.
    3. Duologic yarı otomatik şanzumanın vites geçişleri hiç fena değil ve de test ettiğim diğer yarı otomatiklerden bence daha başarılı.
    4. Cruise control var (Toyota dizelde yok mesela )
    5. sunroof + cam tavan alınabiliyor.
    6. Bagajı 400 lt. Diğer hb ler genelde 350 lt civarında.
    7. Cep telefonumla direkt olarak bluetooth üzerinden aracın ses sistemi vasıtasıyla görüşüyorum. Ayrıca denemedim ama mp3 okuyucusu da var aracın.
    8. Flash belleğe attığım müzikleri direkt olarak usb üzerinden okuyor. ARtık CD yakmaya çalışmıyorum.
    9. araçta viraj farları var. Düşük hızlarda sinyal kolu ya da direksiyon hareketiyle iç taraftaki sis farlarını yakıyor. Acayip kullanışlı bir şey.
    10. Bakım aralığı yılda bir ya da 20.000 de bir. Fordda bu süre 15.000 de bir. (Kia da 7.500 de, Honda ve Toyotada 10.000 de bir.)
    11. Hillholder aracı 2 saniye geri kaydırmıyor yokuşlarda. Zaten siz gaza basmış oluyorsunuz bu arada.
    12.Detaylı yol bilgisayarı. Hatta aynısından bir adet daha var A ve B olarak. Ben her yakıt alışta A yı sıfırlıyorum ve bununla birlikte bir sürü değer sıfırlanıyor. B ye ise dokunmayacağım. O dan itibaren tüm değerleri alet tutacak.
    13.çok iyi yalıtım.
    14.Arka park sensörü standart.
    15.ESP ön yan perde ve diz hava yastıkları
    16. Uzaktan kumandalı ön arka camlar.
    17. elektrikli katlanan aynalar.
    18. Yağmur sensörü
    19. otomatik yanan farlar.
    20. Tam boy stepne.
    21. Soğutmalı kol dayama.
    22. Ses sistemi hiç fena değil. Sony kadar olmasa da pek de aratmayacak gibi.

    Aracın eksileri
    1. Otomatik kararan ayna yok.
    2. İkinci el değeri Ford, VW, Honda ya da Toyota kadar değil ama bu gidişle 3-4 yıl sonraya şimdikinden daha değerli olacağını öngörüyorum. Kaldı ki sen de aracını 6-7 yıl kullanıyormuşsun, çok da fark yapmaz herhalde. Fordu 27 e satarsın Bravoyu 24 e. Zaten alırken 2-3 bin TL avantajlısın, satarken de 4-5 bin zararda oluver.
    3. İç mekan genişliği bir sedan araç kadar değil. Çok dar değil ama daha iyi olabilirmiş..


    Sports pakette sadece görsel öğeler var galiba. Hiç ilgilenmedim ama sitesinde var yanılmıyorsam.

    Haluk




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.