Şimdi Ara

sony ericsson'un tüketici haklarına duyarsızlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhabalar konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim ama bunu bir şekilde herkesim bilmesini istedimm. Umarım konu birilerine faydalı olur.
    ben çorumda bir esnafım, ceptelefonu en çok sattığım ürünlerden biri, her markayı satıyoruz genelde. çok ürün sattığımız içinde bazen müşteriler hatalı cihazlarda haklı olarak tüketici hakları heyetine yada mahkemeye baş vurup hak talep ediyorlar. bu zamana kadar olan bu tip şeylerde problem yaşamadım genelde ama yaklaşık 8 ay önce müşterimin birisi k790 marka bir cihazı 5 kez garantiye gönderip genede randuman alamayınca tuketici mahkemesine verip para iadesine hak kazandı. buraya kadar hersey normal, bundan sonra prosedür gereği cihaz aksesuarlar ve fatura kendilerine teslim edildi bundan sonra para iadesi yapmaları gerekiyordu.. uzunca bir süre bekledikten sonra konuyu sormak için sony ericsson müşteri hizmetlerini aradığımızda eksik evrak olduğu söylendi eksik olmadığı halde tekrar gönderdik sonra bir müddet daha geçti ve tekrar aradık tekrar aynı bahane ile beklediği söylendi ve mübalaasız her görüşmede ben evrak faxladım sonra bayram öncesi artık iice delirdim ama sonunda ödeme onayı verildiği söylendi ve ödemeyi genpa teknik servisin yapacagı söylendi genpayı aradığımdaysa ödeme onayının geldiğini ve biraz sürecegi söylendi neyse biz gene bekledik yaklasık bir buçuk ay bu gun ben tekrar aradım ne oldu diye ianmayacaksınız ama bana eksik evraktan dolayı onaylanmadığı söylendi aramadığım yer kalmadı. en son ben bu gun problemim düzelmezse sony ericsson cihazların hepsini iade edeceğimi söyledim ve camımada bu olaydan dolayı sony ericsson ürün satılmayacagını yazacağım brandaya bakalım ne olacak fikir verin bana başka ne yapabilirim sinirlerim harap oldu saatlerce ettiğim telefon görüşmelerini hiç saymıyorum

    mahkeme karar tarihi 01/05/2008 bu gun 15/10/2008 kararı sizkler verin bir daha kesinlikle bu markayı satmam ve herkesede bu olayı anlatırım tüm forumlara yazıp tüketicileri uyaracagım bakalım bu yaptıkları müşteri kazıklama sistemlerini uygulayabileceklermi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperkose -- 15 Ekim 2008; 12:16:53 >







  • çok ilgisiz davranmışlar gerçekten yalnız siz bu yöntemleri uygulasanız bile bu şekilde davrandıklarına göre hiç de umurlarında olmaz hazır se telefon satmamak sizin zararınıza olur eğer yakınsanız gidip bizzat yüzyüze görüşmek en iyisi yoksa telefonda olacak bir işe benzemiyor bu durum... ama bu şekilde bir kaç kişi varsa tepkisini elbette göstermeli yoksa ileride çok kişinin başı ağrıyabilir...
  • amacım bir şekilde insanları uyarmak ben eninde sonunda alırım paramı ama genede tüm herkes bilsin diye yazıyorum cama yazıyı yazıp astım bile bir iki kişi geldi
    hatta burada büyük bir magazası olan arkadas geldi oda aynen sikayetci onun 4 cihazı varmış aynı yazıyı oda asacak camına... onlarla yuzyuze görüşme sansım yok ben çorumdayım onlar istanbulda şimdi bekliyorum ve bildiğim her yere yazıyorum şikayetimi..
  • hata sony ericsson m.hizmetlerinin ilgisizliği bence..müşterisine değer veren bir firma her ne şekilde olursa olsun müşteriyi kaybetmemek için sonuna kadar ilgilenir..robert bosch zamanında çok doğru söylemiş..''İNSANLARIN GÜVENİNİ KAYBETMEKTENSE,PARA KAYBETMEYİ TERCİH EDERİM''
  • arkadaslar işyerimin camına sony ericsson u protesto eden bir yazıyla kapladım resim nasıl eklenir ekleyebiliyormuyum yardımcı olursanız sevinirimm...
  • Çektiğiniz resmi;

    www.imageshack.us

    adresine yükleyin. Sonra yazı yazdığınız bölümün üzerinde bulunan ''image'' butonuna tıklayarak her iki karakterin ortasına yapıştırın ve ve tamam diyerek mesajınızı yollayın...
  • halisin bende kullaniciyim ve 4 ay beledim bu 4 ayda 2 defa sifir cihaz bana arzali geld ki genpa yi eskiden cok iyi bulurdum bu son 1 yilda ne olduysa oldu adamar bitti.200ytl uzerinde sadece servis merkezini armamadn kaynaklanan telefon faturasi ve 4 aylik telefo kaybim var daha ne olabilirki.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • burda mesele se nin meselesi değildi. şerefsizliği yapanlar ithalatçı servis vs..

    zamanında acer notebookum para iadesi için verdik 5 ay da alamadık paramızı ithalatçı vs herkesi aradım. ithalatçı parayı vermiş hemde tam olarak gold ise kesere vermek istedi. hatta ordan görüştüğüm yetkili bana özel cebinden tel açıp paranızı tam alma hakkınız var ama burda nedense size zorluk çıkarıyorlar dedi kapattı artık ne kadar zoruna gitmişse kızcağızın.

    açıkçası bunu duydukdan sonra pekde uğraşmadım 5 ay baya sinirlerim gerildi dahasına dayanacak gücüm kalmadı Allaha havele ettim ne dyim. ne kadar uğraşayım firmaları suçlamak yersiz adamlar kıravatlı o.ç

    "belki ceza alacam ama bunu yazıyorum"
  • +1967

    quote:

    burda mesele se nin meselesi değil. ... yapanlar ithalatçı servis vs..
  • az önce aradılar müşteri hizmetlerinden son görüşmede istekleri şey müşteri tc kimlik nosuymuş.... dedimki be hey şerefsizler 6 ay sonra bu bahaneyimi buldunuzz needir bu böle............gene gönderiyorum istediklerini, ama biliyorumki gene eksik diye sallayacaklar beni artık sıfır güvenim kaldı bu markaya rezil herifler. en severek sattığım en kaliteli markaydı ama müşteri hizmetlerinin ve desteğininde ne kadar önemli olduğu çıktı ortaya....gözümde sıfır artıkk yazıyla (sıfır) rakamla (0)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sugarboy

    +1967

    quote:

    burda mesele se nin meselesi değil. ... yapanlar ithalatçı servis vs..



    +1000000000

    Sitem Yanlış kişiye gitmiş oluyor
  • Teknolojik cihazların prosedür olayları hayli fazla ve buradan doğan bekleme süreci benimde sinirimi bozan olaylardan biri..
    Marka, cihazı distribütöre verir distribütörde belli garanti şartları ile kendide kar edecek şekilde belli bir miktara cihazı piyasaya sunar. Benim bildiğim olay böyle dönüyor ve bence iş Genpa'da bitiyor.
    Bu prosedürlerden pek anlamam o yüzden şunu sorabilirim: Madem geri ödenecek parayı Genpa veriyor, buradan herhangi bir zararı olmayan Sony Ericsson müşteri hizmetleri neden olayı tıkasın?
  • Arkadaslar bende zaten boyle firmalar yuzunden genelde Amerikadan getirtiyorum.Herhalde iyilesince bir koteynir kiralayip toplu siparisleri resmi olarak getirtip kendim satcam oyle gorunuyor.Kac dizustu kac cep telefonu,kac ayakkabi o bu problemli cikti bari ordan gelenin problemi olsada buyuk olmuyor en azindan 3 te 1i ucuz ve kaliteli.
  • her ne olursa olsun en sonunda para sony ericsson'dan çıkıyor..
    quote:

    Orjinalden alıntı: uzunoglan

    Teknolojik cihazların prosedür olayları hayli fazla ve buradan doğan bekleme süreci benimde sinirimi bozan olaylardan biri..
    Marka, cihazı distribütöre verir distribütörde belli garanti şartları ile kendide kar edecek şekilde belli bir miktara cihazı piyasaya sunar. Benim bildiğim olay böyle dönüyor ve bence iş Genpa'da bitiyor.
    Bu prosedürlerden pek anlamam o yüzden şunu sorabilirim: Madem geri ödenecek parayı Genpa veriyor, buradan herhangi bir zararı olmayan Sony Ericsson müşteri hizmetleri neden olayı tıkasın?

  • sony ericssondan cevap:
    Sayın Köse,

    Sony Ericsson olarak ürünlerimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.


    Tarafınıza ödeme işleminin gerçekleşmemesinde sebep, eksik olan bilgilerden kaynaklıdır. Konuyla ilgili olarak eksik olan belgeleri en kısa süre içerisidne bize ulaştırdığınız takdirde ödeme gerçekeleşecektir. Eksik olan bilgiler;

    -...... ....’a ait olan TC Kimlin Numarası
    -Orjinal Fatura (Orjinal fatura elinizde mevcut değilse, sizde bulunmuş olan kopyasını şirket kaşesiyle beraber aslı gibidir onaylayıp gönderebilirsiniz.)
    -İrtibat telefon numarası


    Bu bilgileri İstanbul Etiler Genpa teknik servisine Nevran Özgür dikaktine, yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak ulaştırmanızı rica ederiz. Eksik olan bilgiler ulaştığında ödeme tarafınıza gerçekleşmiş olacaktır.

    Yorum ve önerilerinizi bizimle paylaştığınız, ürünlerimizi tercih ettiğiniz ve bize ayırdığınız zaman için teşekkür eder, iyi günler dileriz.



    Saygılarımızla,
    Ilknur Bulut

    Diğer sorularınız için, lütfen bize yeniden yazın.
    Sony Ericsson Çağrı Merkezi

    Tel: 0212 473 77 77
    Fax:0212 471 83 26
    Mail:questions.tr@support.sonyericsson.com

    benim cevabım:

    tekrar edeyim, insanları aptal yerine koyuyorsunuz hala, rezilliğiniz diz boyu. her seferinde tekrrar gönderdim belgeleri gene gönderiyorum ama bir daha markanızı kapımdan içeri sokmayacağım bundan emin olabilirsinizz ilknur hanım. taaaa ki tamam siz evrakları göndermiştiniz ama biz sizleri özellikle bekletiyoruz özellikle herseferinde farklı bir evragınız eksik bahanesi uyduruyoruz, bu şekilde siz ve sizin gibi müşterileri enayi yerine koyup bıktırıp hakkınızdan feragat etmenizi sağlayıp sony ericsson'a kar sağlıyoruz diyene kadar. bakın resimleri ekte tekrar gönderiyorum..




  • umarım en kısa sürede sorun çözülür şayet çözülmezse bu ericsson için büyük bir kayıp olur..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.