Şimdi Ara

Sony'in Servis Kalitesi nasıl?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Sony Z3 Compact telefonumu servise yollayacağım.Sony Eurasia garantisinde MNG ile Kartaldaki şubelerine postalayacağim telefonu.Merak ettiğim şey servis kalitesi nasıl? Telefonumda şu an güç butonu ses açma-kapama ve fotoğraf butonlarında soyulma var.Onun dışında malum kapaklarda gevşekli var.Bunu yanı sıra kapaklardan birinin içindeki lastikte gevşedi.Bir de telefonun lensinin içinde toz girdiğini düşünüyorum.
    Telefonda çok sorun olduğu için servis ilerleyişi ve kalitesini merak ediyorum.Telefonunu yollayanlar varsa bir yorum yapabilir mi?

    Edit: Bir de telefonu tüm kutu içeriği ile beraber yollama mı söylediler.Sebebi nedir? Kulaklığı vs. koyamama da gerek var mı? Değişim için mi böyle istiyorlar?

    Edit 2 : Telefonu 1.5 hafta gibi bir süreçte teslim aldım.Elden verip almıştım.Onarım işlevi Kartal KVK'da yapılmıştı.

    Donanımsal şikayetlerime sensör sorunu ve aşırı ısınma için herhangi bir işlem yapılmamış.

    Power tuşunda erime (Evet.Bildiğiniz eridi, soyulmaya değil.Power tuşunun şekli vs. gitti.) ve diğer tuşlarda soyulma ile ilgili şikayette bulunmuştum.Bunlara ek birde malum klasik Z serisi sorunu kapaklarla ilgili şikayette bulunmuştum.

    Yapılan İşlem: Sadece kapaklar değiştirilmiş.Telefonun ekran panelinde kullanıcı hatası var deniyor ama ekranda kırık vs. yoktu.Artık zaten şikayetler ve yapılanlardan dolayı uğraşma vaktim de olmadığı için mecbur kabul edip öyle aldık.Sony'yi arayıp anlattığım da biz bir şey yapmayız.Memnun değilseniz Teleservice verebilirsiniz.Hukuki olarak istediğiniz de yapabilirsiniz dediler. (Türkçe Meali: Ne halin varsa gör. )

    Sonuç: Servisten sonra telefonun ekranında bazı bölgelere dokundukça çıt çıt sesleri geliyor.Arka cam kısmın montajını yapmayı becerememişler yerinden oynuyor.
    Kısaca verdiğimden çok daha kötü bir telefon geri aldım.Şikayetlerimin neredeyse yapılmadı diyebiliriz.Bunlara ek sapa sağlam verdiğim ve hiçbir şikayetim olmayan ekran panelinin hasarlı olduğunu söyledi servis.Tahminimce onarım sırasında zarar gördü ve bu çıt çıt sesleri de ondan kaynaklı.

    Telefonumun daha 1 seneden fazla garantisi olduğundan ve şu an ciddi anlamda yoğun olduğumdan uğraşmak istemedim.

    Not:Bu arada Sony Eurasia garantili telefon almakla ithalatçı garantili telefon almak arasında sanırım hiçbir fark yok.Herkes servislerden memnun değil.Kişisel görüşüm herhangi bir Sony Telefon alırsam yurtdışından alacağım çünkü neredeyse sağlam telefonu bozup geri verdiler.Aynı zamanda değişim yapılan şey iki plastik kapa internette 20-30 TL'ye olan şeyler yan sanayi alsanız herhalde 5-10 TLdir. 30 Tllik garanti işi için gidip Sony Eurasia garantili cihaza fazladan 200-300 Tl vermeye gerek yok.Telde büyük bir sorun olsa Eurasia'da da aynısı ithalatçıda da aynısı olur.En kötü tüketici hakem heyeti vs. sorun çözülür.

    Not: Burada başka bir servis maceramı anlatayım.Apple Türkiye'den aldığım Apple TR garantili İphone 5S'imi Zorlu Center'daki Apple'a randevu alıp.Batarya sorunu ile ilgili götürmüştüm.Çalışan kişi elindeki tablet ile cihazımın şu anki batarya performansına baktı.Daha gereki sınırın altına düşmediği için değişim olamayacağını söyledi.Ama benim şikayetim olmadığı halde ön kamera ve sensörleri kontrol etti.Kendisi telefonumun ön kamerasında toz olduğunu.İlk üretilen 5Slerde bu tarz bir sorun olduğunu söyledi.Üst yetkilime danışacağım onay verirse değişim yaparız vermezse de ekran değişimi isteriz dedi.Hemen orada gidip hemen servis müdürüne danıştı ve telefon değişimi aynı gün içinde gerçekleşti.

    Bir başkası da yine Akasya Apple'a bu sefer randevusuz gittim.Orada bana hemen aksesuar randevusu verip.Orijinal olduğu halde arada sahte uyarısı yaptığım kabloyu hemen değiştirdiler.Bunu Sony'de bunu benzeri bir olay olsa en kötü serviste incelenmesini beklemeniz gerekiyor.

    Burada Applecı havası çizmek istemiyorum.Ama garantisi iyi olsun,karşımda sorun yaşadığımda biri olsun derseniz Apple dışında Türkiye'de başka şansınız yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Automobilista -- 29 Ağustos 2016; 10:56:21 >







  • kardeş naptın hangi servise yolladın bende yollayacağım
  • AllTaken kullanıcısına yanıt
    Telefonunuzun garanti sağlayıcısı kim? Şayet ithalatçı değil de resmi distribütörü ise yani Sony Eurasia garantisi altında ise telefonunuz.Şu numarayı arayarak gerekli bilgiyi alabilirsiniz.

    +90 212 473 77 77

    Merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz.Düzgünce cevaplıyorlar.

    Bu arada Sony Servis kalitesi hakkında bilgi verebilecek bir arkadaş yok mu aramızda?
  • Automobilista kullanıcısına yanıt
    evet eurosai garantili,bu numara şuanda hizmet veriyomudur acaba ? biraz araştırdımda teleservice ve kvk garanti hizmeti veriyomuş hangisi daha iyidir acaba
  • AllTaken kullanıcısına yanıt
    Vermiyor.Gündüz arayın çalışma saatleri Sony sitesinde destek kısmında yazıyor.
  • Automobilista kullanıcısına yanıt
    tamamdır,bikaç konuya baktımda teleservice den illallah etmiş herkes,kvk ya göndereceğim
  • Arkadaşlar telefonumu KVK servisine verdim.İşlem tamamlandığında şikayetlerimi ve yapılanları buraya yazacağım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben de sony kullanıyorum ve gayet memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kvk sorunlu bir servis, teleservice öneririm arkadaşlar.
  • Genelde ülkemizde servislerden çoğu kimse memnun değil. Memnuniyetlerin de bir standardı yok gibi, durum kişinin hizmet anlayışına gör değişiyor.
    Daha iyi dediğiniz bir servis, bir başkası için tam tersi olabiliyor. Şikayet Var sitesindeki her iki KVK ve Teleservice hakkındaki şikayet oranlar.

     Sony'in Servis Kalitesi nasıl?
    https://www.sikayetvar.com/kvk

     Sony'in Servis Kalitesi nasıl?
    https://www.sikayetvar.com/teleservice

    Tabi bu oranları, toplamda kaç kişiye hizmet verdiğine bakarak yorumlayabilsek daha mantıklı olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmldrs -- 15 Ağustos 2016; 18:56:25 >




  • Bende de Z3 compact su almayan telefon dediler su sıçramasından su aldı ekranın üst satır (durum çubuğunun olduğu kısım) dokunmatik sizlere ömür, binbir meşgale ile Sony Türkiyeye ulaştım telefonla ulaşmak mucize gibi birşey, neyse KVK yada Teleservis öneriyorlar hangisine göndermek istersiniz diye soruyorlar, bende hangisi iyi ise ona gönderelim dedim KVK İzmir e gönderdim, telefonun şuanda akıbetini bilmiyorum Allaha emanet artık Sony servis kalitesi olarak oldukça düşündürücü, onu geçtim iletişim sıfır böyle hizmet mi olur anlamak mümkün değil, telefonu yeni gönderdim eğer tamir olur da bana ulaşırsa buradan paylaşırım.
  • Ben şu an yaşadığım süreçten sonra Apple'a geri dönmeye karar verdim.En azından İnsan gibi hizmet alıyoruz.Alınamasa da bir randevu sistemi var bire bir Apple mağazasında onarım olmasını istiyorsanız.Kısaca biz buradayız diyen bir şirket var.Pahalı vs. ama sırf servis kalitesi yüzünden bir dahaki telefonum Apple olacak.
  • Kusura bakmayın biraz hort olacak ama sizlere danışmak istediğim şeyler var

    Z3 Compact telefonumu Gittigidiyor üzerinden Sony Eurasia garantili almıştım. 3-4 gün önce servise yolladım üst kapak kapanmıyordu tam olarak contası gevşemişti ve ahizeden ses gelmiyordu. Servisten geldi ve ekranda çatlak var dendi 420 lira ücret çıkardılar. Halbuki çatlak falan yok. Hiçbir sorunu halletmeden geri yolladılar. Üstelik tam olarak tutmasada onlara verirken kapağı vardı. Onlardan geri aldığımda kapağı sökmüşler. Turkcell İletişim Merkezlerinden birine vermiştim. Onlarda Kvk Kartal a yollamış.

    Şimdi tekrar yollamayı düşünüyorum ancak şimdi anlamadığım şey Sony yetkili servisine versem o da Kvk veya Teleservice e mi veriyor ? Kendi bünyelerinde tadilat işlemleri yokmu Sony'nin ?
    Eğer öyleyse Sony e vermeyeyim direk Teleservice ye vereyim diyorum.
  • ONUR_345241 kullanıcısına yanıt
    Sony'nin beni yönlendirdiği yer Kartal'daki büyük KVK servisi idi.Benim bildiğim Sony'nin direk kendine ait bir servisi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Automobilista -- 17 Temmuz 2017; 13:2:24 >
  • Automobilista kullanıcısına yanıt
    Bugünde Ankara Teleservice e yolladım bakalım ne olacak inşallah aynı şey olmaz
  • kardeşim KVK nın iş ahlakı yok. cihazı inceleyip kullanıcı hatası ararlar. hatta telefonun değerinin iki katı bile onarım ücreti talep ederler. Sony desen o da aynı bokun farklı rengi. kronik hatalı cihazlarının arkasında durmazlar.nbir daha bulaşma bunlara
  • Ben de tüketici hakem heyeti başvurusu yaptım XA cihazım için.



    Teleservice zarar verdi diye.



    Bakalım ne olacak?



    Para gelirse X alacağım.



    Veya biraz daha para koyup iPhone

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SONY'den uzak durmanızı tavsiye ederim.Ne zaman müşteri odaklı bir firma olayı becerirler o zaman alış veriş için öneririm.
  • Automobilista kullanıcısına yanıt
    Ne alayım hocam? 1400-1500 lira arası Sony Xperia X veya 1600 e Z5 mantıklı duruyor.



    Samsung almak istemiyorum o fiyata

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şunu alın diyebilecek bilgi ve deneyime sahip değilim ama en azından servisten döndüğünde tamir edilmese bile kullanılabilir durumda olacak bir telefon alın.
    Ben olsam o fiyatlara Samsung dışında Xiaomi modellerine bakardım ama unutmamak lazım Xiaomi resmi olarak Türkiye'de satılmıyor o da ekstra sorunlar çıkarabilir size.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.