Şimdi Ara

SONY - KDF-E50A11E 3LCD TV KULLANAN VAR MI? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
174
Cevap
0
Favori
20.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vala arkadaşlar benim diyeceğim ben bu tv ye bayıldıydım fakat lamba ömrü benim ömrümü yedi 3000 saat yanee senede bir 300 dolar veripte lamba alacağıma bu tv nin 2 senelik lamba parası kadar para veririm üstüne 60000 saat ömrü olan plazma alırım arkadaşlar günde 12 saat izlesen 15 sene gider bu da oldukça uzun bir süre sevgiler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayko -- 15 Eylül 2006; 20:14:04 >
  • ayko
    lamba ömrünün o kadar kısa olacağını sanmıyorum ama kesin birşeyde yok . Sonuçta tv 24 saat açık kalmayacağına göre bence görüntü kalitesi bozulmadan 4-5 sene gider diye düşünüyorum . Bekleyip göreceğiz ama sırf bu nedenden dolayı alınmayacak bir tv değil

    kazar
    fan sesi bende de var ama ötle rahatsız edici boyutta değil. gündüz ve akşam üzeri neredeyse hiç duyulmuyor. Ancak gece yarısı seyrederken biraz duyuluyor

    Cloudtr
    ben dvi -hdmi olarak bağladım pc yi ve böyle bir sorun yaşamadım. Senin sorunun kablo olabilir. Hama nın kaliteli kabloları var bir al ve dene sorunu çözersin umarım




  • arkadaşlar kullanıcıları için sony 3 lcd tv ile ilgili başlık aldık. isteyen arkadaşlar oradan bilgi alabilir.
    thx
  • Orjinalden alıntı: Cloudtr

    Öncelikle ben tv yi marmaris sony bayisinden aldım. Lamba garantisi ayrı bildiğim kadarıyla 1 sene...


    Lamba garantisinin 1 sene olduğu satış esnasında sana söylendimi ve Tv kılavuzu ve garanti belgesinde yazıyor mu ? Ben göremedim. Projeksiyon cihazlarında var ama bu tip Tv'lerde lambalar için ayrıca herhangi bir saat garantisi verilmiyor. Tv'nin bir bütün olarak 3 yıl garantili olması gerekli diye düşünüyorum.
  • Haftasonu bu tvyi test eetim dediğin gibi rahatsız edici bir ses yoktu görevlilerde servisi çağırman gerktiğini söylediler sen açıpta içini kurcalama sakın sonra garanti kapsamından çıkar problem yaşarsın
    quote:

    Orjinalden alıntı: kazar

    realpassion cok sevinirim canakkale'de oldugumdan bu sorun icin fazla bir sey yapamadım.Karsılastırabilecegim baska bir cihaz da yok.Canakkale Servisini aradım pek bilgili gibi gelmedi bana ama yarın gelip bakacak.Bu ses sanki fan bir yere surtunuyor mus gıbı.Bilgisayar fanlarıda arada böyle ses cıkarır.Aynı ses beni cok rahatsız etti.




  • cok tesekkurler realpassion.Servis baktı istanbuldan bilgi alacaklar.Gelişmeyi yazarım.
  • Öncelikle 3LCD hakkında bilgi veren bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. Araştırma ve çalışmalarınız için.

    Herkes gibi benim de kafamda soru işaretleri vardı.
    Daha doğrusu plazma mı LCD mi diye düşünüyordum.
    Buradaki yazıları okuduktan sonra aradığımın bu olduğuna karar verdim.
    Karar vermemdeki en önemli etken de 3LCD TV'nin LCD TV'lere göre kablolu ve dijital yayınlardaki başarısı.
    Zaten HD desteği de artısı.
    HD yayınların Türkiye'ye ne zaman geleceği ise muamma.
    Sanıyorum 1 hafta içinde sparişi vereceğim.
    Aldığım zaman ben de izlenimlerimi yazarım.

    Tekrar emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.
  • Bu tv'yi morfareden aldım, bugun elime gecti. Oncelikle lcd gibi falan degil, oldukca kalin, biraz hayal kirikligina ugradim. Allahtan sehpa hediyeydi, yoksa duvara bağlamak falan imkansiz. Fazla agir degil. DVD izlerken gayet guzel goruntu kalitesi alabiliyorsunuz fakat kablolu yayin da kanallar fazla iyi gostermiyor. Herhalde televizyonun buyuk olmasindan kaynaklaniyordur. Acilma suresi ise bana uzun geldi, acma dumesine basar basmaz acilir diye dusunmustum.. 5-6 saniyede aciliyor. Sizlerdede boylemi???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rec_side -- 23 Eylül 2006; 19:36:08 >
  • arkadaşım öncelikle hayırlı olsun televizyonun evet ttv hemen zçılmıyor yazdığın gibi biraz uzun.Kalınlığı normal zaten lcd değil burada yazmıştım ama bu ekran bir tv için fazla değilNormal tv yayınları kanala göre değişebilir ama galiba kablolu tv yayını dijital yayın değildi.Belki de bundan olabilir yoksa ben uydudan aldığım yayın gayet güzel. Umarım kablolu yayın konusunda yanılmıyorumdur
  • Goruntu uydudan son derece guzel net ve keskin.Bazı kanalların yayınları kotu oldugu icin karelenme oluyor.
    Ben çanakkale sony servisinden sikayetciyim.Cok ehli keyif.Sony muşteri menuniyeti bu olmasa gerek?Televizyonumdaki vınlama ile ilgili arıza kayıt formu doldurulmadı istememem ragmen.Neyse bu konuyu ben sony merkez ile gorusecegim.Bu ses dışında bir sorunum yok.
  • Müsteri hizmetlerinden Ceren Polat hanım kayıt fişinin verilmesi gerekir dedi.Servisin hemen beni aramasını saglayacaktı.Olmadı.Servisle teknik servislerinin goruşme halinde oldugunu soyledi??Ben neden arıza tespit fişi verilmiyor halen çözemedim?Sony servisinde problem var sanıyorum.Benden başka sorun yaşayan var mı?
  • sony'e mail at belki bi sonuç alırsın ben sony köklü bi firma olduğu için tercih ettim falan filan dersin ama çanakkale servisinde böyle sorunar yaşadım sonuç alabilirsin denemekte fayda vaar
    quote:

    Orjinalden alıntı: kazar

    Müsteri hizmetlerinden Ceren Polat hanım kayıt fişinin verilmesi gerekir dedi.Servisin hemen beni aramasını saglayacaktı.Olmadı.Servisle teknik servislerinin goruşme halinde oldugunu soyledi??Ben neden arıza tespit fişi verilmiyor halen çözemedim?Sony servisinde problem var sanıyorum.Benden başka sorun yaşayan var mı?
  • teşekkürler realpassins.Sony merkezden müsteri hizmetleri ile gorusup çözüm sağlayamadım.Mail için uğraşmayıp hukuki yola başvuru yapıyorum.Tüketici hakem heyetine başvurdum.Başvurumun bir metnini sony merkeze bir metnini çanakkale servisine iadeli taahutlu yolluyorum.
    Bir de ingilizceye çevirdim onuda sony ingiltere'ye yolluyorum.Bakalım ne olacak?Sonuç yine çıkmaz ise hakem heyeti sonucu ile tüketici mahkemesi.Böyle lakayıt bir servisi sony'ye yakıştırsam mı bilmiyorum.Neyse kimse benim gibi böyle bir tutarsızlık yaşamaz umarım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kazar

    teşekkürler realpassins.Sony merkezden müsteri hizmetleri ile gorusup çözüm sağlayamadım.Mail için uğraşmayıp hukuki yola başvuru yapıyorum.Tüketici hakem heyetine başvurdum.Başvurumun bir metnini sony merkeze bir metnini çanakkale servisine iadeli taahutlu yolluyorum.
    Bir de ingilizceye çevirdim onuda sony ingiltere'ye yolluyorum.Bakalım ne olacak?Sonuç yine çıkmaz ise hakem heyeti sonucu ile tüketici mahkemesi.Böyle lakayıt bir servisi sony'ye yakıştırsam mı bilmiyorum.Neyse kimse benim gibi böyle bir tutarsızlık yaşamaz umarım.


    takibatin sonucunu ve ilerleyisini buraya yazarsan her bakimdan ornek olacaktir.




  • Tuketici hakem heyeti basvurumu verdim.Basvurumu alan memur mudure bereber imzalatalım dedi.Mudur beni dinledi servisi ardı.Bugun bu işi çözün dedi.Ertesi gun servis geldi televizyonualdı.Servis fişi verdi.28.09.2006.
    29.09.2006 sevis fan arızalı sipariş verdik yurtdışından geldiği için 10 gunu bulur dediler bekliyoruz:((
    1 ay içerisinde ayıplı mal beyanı ile tv değişimi isteyebilirim ancak bu işlem daha uzun sürer diye düşünüp fan değişimini bekliyorum.Umarım sorun hallolur.
  • selam herkeze,

    Forumlarda okuyup gaza geldim pazar günü gidip bi tane aldım bu TV den gelip kurup gittiler. gaz hala devam ettiğinden gidip bide DVD player aldım Scart tan bağlananlardan HD bağlantılı o anda yoktu dur şunu göreyim onuda alırım dedim kendi kendime. Kablo TV bağlantısını yaptım üstüne DVD yi bağladım taktım bi film izliyorum ama görüntüde bi bozukluk var alla dedim kablo bozuk herhalde deyip bi koşu gayrettepeden iyi bi kablo kapıp eve geldim ama hala görüntü bozuk saatte geç olmaya başladı evdeki misafirlerde gitti (hava atacam diye çağırdım ama havamı aldım) evde derin bi sessizlik hakim meşhur fan sesi yok ama bi sesler geliyor ne olduğunu anlamaya çalışıyorum ve günün süprizi çıktı ortaya. Scarttan DVD izlerken ekranda silik olarak kablo TV yayını ve TV den kablo tv nin sesi geliyor . Haliyle DVD den beklenen görüntü kalitesi olmadığı gibi seste karıştığı için anlaşılmaz durumda. 2.gün servisi arıyorum ve aldığım cevap bu modeller böyle ne açarsan aç altta silik bir tv yayını hep olacak sesinide duyacaksın. Merak ettiğim bu sorun herkezde varmı ? varsa nasıl oluyorda görüntü çok iyi oluyor ? bangır bangır alltan bağıran ek yayın varken fan sesini nasıl duyuyorsunuz ? kimsede yoksa bu gerizakalı servis yetkilisi neden böyle bişi dedi ?




  • ek yayın sesi bende yoktu.Sadece vınlama yuksek sesli idi kafa agrıtıyordu.Servisin hala fan degiştirmesini bekliyorum.Bence senin sorunun yine kabloda ancak servisin gelip ilgilenmesi gerekir.Maalesef sony servislerine ceki duzen verememiş.Çok ilgisizler.
  • ben istanbul-beşiktaştaki servisi ve sony genel merkezi aradım eğer sorunluysa değiştireceğimi yada iade edeceğimi söyledim bide nasıl coştuysam avrupadaki sony e mail attım :) cumartesi gelecekler ya sorunu çözecekler yada tv yi alıp gidecekler :) babam ve oğlumu koyayım az duygulanayım dedim ama malesef arkadaki görüntü ve ses öyle rahatsız ediyoki duygulanmak mümkün değil :) birde film izlerken tv ışık olayında rahatsızlık veriyo sahne geçişlerinde ışığın bol olduğu sahnelerden loş ortama geçerken bi an renk ayarlama sorunu oluyor plazma yada lcd gibi akışkan bir şekilde yapmıyor bu işi . mesela odada 2 kişi kon uşuyo biri cam kenarında biri odanın daha loş bir yerinde konuşma boyunca ekran bi patlıyor bi kararıyor ama geçişlerde hiç bi tv de görmediğim kadar rahatsız edici bir şekilde yapıyor bunu . şirkette direk projeksiyon da izlediğim filmlerde (ki çözünürlük ve görüntü kalitesi bunun kadar iyi değiller) bile bu kadar rahatsız edici sahne akışları olmuyordu. dilerim sadece ufak bi sorundurda giderirler yoksa ömrümde yediğim en büyük kazık olarak bu tv yi yazmak zorunda kalacağım :( yada sony başına iş alacak :)




  • TELEVİZYON DEDİĞİN BUDUR GERİSİ fasa fiso arkadaşlar


    TOSHIBA 72" 1080P High Definition DLP TV inanılmaz bir görüntü müthiş bir cihaz 183 ekran
    Detaylar burada
    » high-definition TV — receives and decodes digital standard-definition and HDTV signals from over-the-air broadcasts (antenna required) and cable TV service (CableCARD™ required)
    » widescreen 16:9 aspect ratio
    » Texas Instruments SmoothPicture™ DLP chip (1920 x 1080 pixels)
    » TALEN™ XHD 1080p Light Engine
    » Xtreme BLAC™ dynamic iris for deeper blacks and better contrast
    » PixelPure Hi-Bit™ 12-bit digital video processing
    » 3D Colormaster Color Management System
    » Radiance™ 150 Hi-Bright lamp with high/low brightness settings
    » TV Guide On Screen® program guide
    » 1-tuner Picture-in-Picture (split-screen)
    » built-in stereo speakers (15 watts x 2)
    » illuminated multibrand remote control
    » picture settings memory for each video input
    » 7 A/V inputs, including:
    • 3 composite video (2 rear, 1 side)
    • 3 S-video (2 rear, 1 side)
    • 2 component video (accepts 1080i/720p/480p/480i signals)
    • 2 HDMI digital audio/video inputs (accepts signals up to 1080i)
    » PC input: analog RGB (D-Sub 15-pin)
    » THINC™ (Toshiba Home Interactive Network Connection) Ethernet port for accessing music files and digital photos stored on a compatible PC
    » 2 RF inputs for antenna/cable signals
    » optical digital audio output for Dolby® Digital
    » Energy Star® compliant
    » 65-3/4"W x 44-1/4"H x 20-7/8"D

    YAKLAŞIK 6750 YTL




  • özelikler güzel gerçekten ama kimse yoğurdum ekşi demiyo malesef :) ben şirkette çalıştığımız görüntü uzmanı arkadaştan yardım istedim gidip sony i incelesin rahatsız olduğum onularda oda rahatsız olursa dlp devrini sonsuza kadar kapatıp adam gibi babadan kalma tüplü bi tv alıp kaderime razı olacağım
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.