Şimdi Ara

Sony KDL-55W805C (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
942
Cevap
29
Favori
67.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SONY KDL-50W805C modeli vatanda 2.600 TL. Fiyat olarak iyi mi?
    ürünün sd ve hd yayınlardaki kalitesi nasıl, kanal geçiş hızı yavaş mı?
    hareketli sahnelerde ve maçlarda titreme gibi sorunlar var mı?
    kanal sıralama düzenlenmesi kolay mı?
  • cumartesi bende aldım Vatan dan 2600 Tl ye..bugün kuruldu.pek inceleyemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TRK1905 -- 4 Temmuz 2016; 18:30:38 >
  • Arkadaşlar Hayırlı Bayramlar.

    KDL-55W805C Televizyonunu gittigidiyor sitesinden CCEBA adlı satıcıdan aldım. Ürün 2 günde elime ulaştı.
    Teknik servisi aradım 1 saat civarı sonra kuruluma geldiler. Ürün kutu olarak temiz geldi. Servis kutuyu açtı kurulumu tvnin ayaklarını takarak standa yaptı ve tvyi başlattı. Android ilk kurulum aşamasında hemen televizyona yaklaştım ilk kurulum dil seçme menüsünde 4 adet ölü piksel olduğunu farkettim. Teknik servise hemen söyledim. Ölü pikseller kare şeklinde yanyanaydı. TV'yi kurmayın ben ayıplı ürün kullanmam ekranda rahatsız edici görünüyor dedim. ( Ölü pikseller ekranın tam ortasının sagında) Tutanak tutun değişim yapın dedim. Daha sonra ürünü garantiye sokmaktan vazgeçtim. Ürünün garanti belgesi dahi doldurulmadan geri almaya ve cayma hakkımı kullanmaya karar verdim. Sözleşmemdeki hükümler şu şekilde;

    Mesafeli satışlar yönetmeliği

    Cayma hakkı

    MADDE 9 - (1) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

    (2) Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

    (3) Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

    a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

    b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

    c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün

    esas alınır.

    (4) Malın satıcı tarafından taşıyıcıya teslimi, tüketiciye yapılan teslim olarak kabul edilmez.

    (5) Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde, mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.

    Eksik bilgilendirme

    MADDE 10 - (1) Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Bu süre her halükarda cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer.

    (2) Cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirmenin bir yıllık süre içinde yapılması halinde, on dört günlük cayma hakkı süresi, bu bilgilendirmenin gereği gibi yapıldığı günden itibaren işlemeye başlar.

    Cayma hakkının kullanımı

    MADDE 11 - (1) Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin cayma hakkı süresi dolmadan, yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmesi yeterlidir.

    (2) Cayma hakkının kullanılmasında tüketici, EK'te yer alan formu kullanabileceği gibi cayma kararını bildiren açık bir beyanda da bulunabilir. Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin bu formu doldurabilmesi veya cayma beyanını gönderebilmesi için internet sitesi üzerinden seçenek de sunabilir. İnternet sitesi üzerinden tüketicilere cayma hakkı sunulması durumunda satıcı veya sağlayıcı, tüketicilerin iletmiş olduğu cayma taleplerinin kendilerine ulaştığına ilişkin teyit bilgisini tüketiciye derhal iletmek zorundadır.

    (3) Sesli iletişim yoluyla yapılan satışlarda, satıcı veya sağlayıcı, EK'te yer alan formu en geç mal teslimine veya hizmet ifasına kadar tüketiciye göndermek zorundadır. Tüketici bu tür satışlarda da cayma hakkını kullanmak için bu formu kullanabileceği gibi, ikinci fıkradaki yöntemleri de kullanabilir.

    (4) Bu maddede geçen cayma hakkının kullanımına ilişkin ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.

    Satıcı veya sağlayıcının yükümlülükleri

    MADDE 12 - (1) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür.

    (2) Satıcı veya sağlayıcı, birinci fıkrada belirtilen tüm geri ödemeleri, tüketicinin satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde yapmak zorundadır.

    (3) Cayma hakkının kullanımında, 5 inci maddenin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamında, satıcının iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla malın geri gönderilmesi halinde, tüketici iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. Satıcının ön bilgilendirmede iade için herhangi bir taşıyıcıyı belirtmediği durumda ise, tüketiciden iade masrafına ilişkin herhangi bir bedel talep edilemez. İade için ön bilgilendirmede belirtilen taşıyıcının, tüketicinin bulunduğu yerde şubesinin olmaması durumunda satıcı, ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen malın tüketiciden alınmasını sağlamakla yükümlüdür.

    Ürün elime her ne kadar satıcı kargoyu İnterglobale vermiş olsa da yurtiçi kargo aracılığı ile 01/07/2016 Tarihinde geçti. 1 saat sonra servis nezaretinde sorun tespit edildi. Üründe Ölü pikselin kurulum esnasında tespit edildiğine dair yazılı kaşeli imzalı belge de aldım. Ürünü iade etme ve cayma hakkımı kullanmak amacıyla 02/07/2016 23:05'te para transferini durdurup cayma hakkımı kullanıp iade edeceğimi sistemden belirttim.

    Cayma hakkının kullanımında, 5 inci maddenin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamında, satıcının iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla malın geri gönderilmesi halinde, tüketici iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. Satıcının ön bilgilendirmede iade için herhangi bir taşıyıcıyı belirtmediği durumda ise, tüketiciden iade masrafına ilişkin herhangi bir bedel talep edilemez. İade için ön bilgilendirmede belirtilen taşıyıcının, tüketicinin bulunduğu yerde şubesinin olmaması durumunda satıcı, ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen malın tüketiciden alınmasını sağlamakla yükümlüdür.
    Bu maddeye göre satıcının kargo anlaşmalı firmasıyla göndermem gerekiyor. Satıcının da bana bu kargo bildirimini yapmak zorunda. Benim ise 05/07/2016 23:05'e kadar kargo bilgisini sisteme girme yükümlülüğüm var.
    Satıcı ile görüşmemizin bazı mesajlarını kronolojik sıra ile verdim.

    Ben 02/07/2016 23:05
    Üründe 4 adet ölü piksel var. Teknik servis değişim talebimle ürünü götürdü. Sorunumun çözülmesini istiyorum. (NOT: Ürünü gidip hiç bir işlem yaptırtmadan aynı şekilde geri aldım.

    Satıcı 03/07/2016 01:11
    Bayramdan sonra yardımcı olalım ama servis şartları belli.( NOT: Ürün daha servise girmemiş garanti belgesi doldurumamış kurulumu yapılmamış.)

    Ben 03/07/2016 09:38
    Madem servis şartları belli pazartesi servise gidip tutanakla beraber ürünü alıp 7 gün içerisindeki (Sonradan öğrendim bu süre 14 gün olmuş) Cayma hakkımı kullanmak istiyorum. Bayramdan sonra bu süre doluyor. ( NOT: Ürünü herhangi bir işlem yaptırtmadan geri aldım.)

    Satıcı 03/07/2016 10:08
    Tekrardan servis çağırın sorunu çözecektir.

    Ben 03/07/2016 10:42
    Yetkili servisle irtibata geçtim. Durumu anlattım. Bize herhangi bir bilgi gelmedi dediler. Ürün ile ilgili cayma hakkımı kullanıp iade etmek istiyorum. Yarın ürünü Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak göndereceğim.

    Satıcı 03/07/2016 10:48
    Üründe arıza varsa servis çözer siz tekrar arayın gelirler sorunu çözerler. ( NOT: Ben cayma hakkımı kullanmak istediğimi yarın kargoya vereceğimi söylüyorum bana hala servis halleder diyor.)

    Ben 03/07/2016 11:07
    Arıza benden kaynaklanmadığı için ürün ayıplı ve kumandası elime dahi değmedi servisten yazılı bir kağıtta alacağım. Ürünün arızası servis nezaretinde tespit edildi. Daha garanti belgesi bile imzalanmadı. Ürün alındığı gibi duruyor. Servisle konuştum garantiye sokarsanız uğraşırsınız diyor. Ben uğraşmak istemiyorum tüketici hakem heyeti, yargıtayla falan. Alınmış bu konuda yargıtay kararları ve tüketici hakem heyeti kararları var.
    Alt kısıma mesafeli satislar yonetmeligi cayma hakkının kullanımı ilgili maddelerini yazıp attım.

    ( Bu süre zarfında bana kargo firmasını söylemedi fatura adresini aradım ulaşamadım.)
    Ertesi gün kargoya vereceğim zaman elimde ne kadar irtibat numarası varsa aradım. Kimseye ulaşamadım. Ardından Tekrar mesaj çektim.

    Ben 04/07/2016 09:28
    Cayma hakkımı kullanmak istiyorum. Anlaşmalı kargo şirketiniz varsa onunla göndereceğim. Yoksa Yurtiçiyle göndriyorum ürünü. (NOT: Tam 10-15 dakika bekledikten sonra yurtiçi ile gönderdim.)

    2 gün boyunca bana herhangi bir kargo bilgisi göndermedi. 24 saat önce yurtiçi ile karşı ödemeli göndereceğimi söyledim. Bana kargo firmasını söylemedi. Telefonlara çıkmadı. Kargolar o günde yarım gün ertesi gün bayram, resmi tatil kargo bilgisi girme sürem doluyor.

    Satıcı 04/07/2016 12:52
    Aras kargo faturamızla beraber yollayın üründe bir eksiklik vs varsa iade almam. (NOT: Almamak için ürünü, çabalıyor resmen. Bana mesajı kargolar kapandıktan ve ben kargo bilgisini sisteme girdikten sonra atıyor. Amaç kendini haklı çıkarmak 2 gün boyunca neden Aras kargonun anlaşmalı olduğunu bana mesaj atmıyor.)

    Şu anda gittigidiyor hem para transferini hemde ürünün parasının bana otomatik yatacağı onay süresini durdurmuş bulunmakta. Bu arada kargo bedeli yüksek çıktı firma anlaşmalı olmadığı için. Satıcı şu anda anlaşmalı kargomla göndermedin fiyat yüksek diye ürünü almam diyor. Bundan sonraki yazışmaları yazmadım yazı daha fazla uzun olmasın diye. Gerekiyorsa onlarıda yazar yazışmaların ekran görüntülerini de atarım. Gittigidiyor bakalım tüketiciden yanamı olacak yoksa sadece ticari çıkarlarla satıcıdan yanamı sonucu buraya yazarım. Sonuca göre de benim ilerleyen günlerde izleyeceğim yol farklı olacaktır.

    Size 3000 TL civarı bir ürün alırken rehber olması dileğimle.




  • nnemesiss12 N kullanıcısına yanıt
    Demek ki neymiş üstad adı sanı belli olmayan satıcılardan özellikle gittigidiyor n11 mediamrkt vs gibi yerlerden böyle yüksek meblağlı alış veriş yapılmayacakmış tv alma arifesindeki ben ve bilimum forum eşrafına bu bilgileri verdiğin için çok teşekkür daha geçen gün almak üzereydim bu cepa mıdır nedir verilmiş sadakamız varmış
    Sanada çok geçmiş olsun hiçbir şeyi sineye çekme sonuna kadar uğraş Allah yar ve yardımcın olsun hakkını ara bunların alayı böyle malı satıncaya kadar inşallah en kısa sürede çözersin bizide bilgilendir konu hakkında
    Iyi bayramlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu akşam 50w805c siparişi geçecegim. Tv ile ilgili Sıkıntısı olan son bir söyleyeceği olan var mı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alastair JR A kullanıcısına yanıt
    Ne kadar fiyattan siparis gececeksiniz hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kalamar01 kullanıcısına yanıt
    Hocam vatanda 2600.axesse 200 lira daha düşüyor. 2400e gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar televizyona dogrudan uydu kablosunu takdiginizda turksat kanallarini bulamama gibi bir sorun yasayan aranizda oldu mu? Ben kanal aratmaya calistigimda sadece eutesat aramasi yapiyor cikan digiturk kanallarida dogal olarak acilmiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turksat frekansi girilmemisse uydu kanallari cikmaz. İnternetten arastir. Frekans symbolrate ayarlari girip araman gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen belirttiğin gibiymiş hocam , teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony KDL-50W805C modelini bugün bende alarak aranıza katılmış oldum. Çoktandır araştırıyordum. Hatta Perşembe neredeyse VatanBilgisayardan 2599 almıştım. Sonra Eşim araştıralım dedi. Şanş bbugün Ankara Antares AVM deki Teknosa da 2399 TL sıfır açılmamış kutu denk geldi ve hemen aldım. Hayırlısı ile yarın kuracaklar. İlk izlenimlerimi paylaşırım. Sevgiyle Kalın
  • Ben de ceyizim icin aldigim 55W805C televizyonumun dun kurulumunu yaptirdim. Ilk izlenimlerime gore goruntu kalitesi oldukca guzel ancak icindeki dahili uydu alicisinin kanal gecisleri oldukca yavas geldi. Dahili uydu alicisi kanal gecisleri sizde de yavas mi? Digiturk baglatmayi dusunuyordum. Kanal gecisleri onda da ayni mi olur? Harici receiver kullanan arkadaslar tecrubelerini paylasirlarsa memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dodiko kullanıcısına yanıt
    Teledunya modul takili kanal gecis hizi 3.5 saniye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • *planet* kullanıcısına yanıt
    Digiturk veya Dsmart receiverlarda da kanal gecis hizi ayni midir? Eger ayni ise bana bir hayli yavas geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dodiko kullanıcısına yanıt
    Kullanan herkes dahili uydu alicinin yavasligindan bahsetmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar sizde dahili uydusunu kullanmayin nie kasionuzki illa dahili diye az paraya kiyin alin saglam bi uydu alicisi her tvde sikintisiz hizli kullanirsiniz. Bu tvnin bende smart olani vardi hic dahilisini kullanmadim. Harici full hd uydu alici vardi cokta hizliydi. Hediye ettim androidini aldim arizali cikti oda ama smarti gibiyse bu seride cok kaliteli televizyon sirf kanal gecisleri yavas diye alinmamazlik yapilmaz. Harici hizli bir uydu alicisi isinizi cozer hatta alin 4k kaliteli bir uydu alicisi 4k yayinlar cikinca onlarida izler mahrum kalmazsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben geçen sene 03.02.2015 civarı 2600 tl ye almıştım (bluetooth/nfc sony soundbar + woofer hediyesi ile) kdl 55w805b yi.
    Alma amacıma (pc ye ve konsola bağlamak) istinaden tv her türlü işimi gördü. Güzel bir tv yeni nesilde panel olarak bir fark olacağını sanmıyorum
    tv nin iyi kötü bazı eksiklikleri giderilmiştir. Tavsiye ederim.

    55w805b'nin

    +ları
    1-Benim için en güzel özelliği neredeyse 0 a yakın input lag. (günlerce araştırmıştım uzun süre 50w802a aradım yurt dışı dahil bulamadım)
    İyi oyuncular bilir büyük ekran tv yi bir hevesle alıp 60-70 ms gecikme ile fps-mmo oynamak büyük bir işkencedir ve genelde acılı bir şekilde tecrübe edilir.
    (ilk tvim samsung 40c650 de tecrübe etmiştim 70-90 ms input lag vardı - laf aramızda efsane tvdir hala canavar gibi açmadığı oynatmadığı media yoktur elimdeki sonyden smart özelliği olarak hala çok iyi)
    Bu tv (55w805b) yi game mode a aldığınız takdirde abartmadan söylüyorum 2ms lik monitorunuzden hiçbir farkı kalmıyor. Bu açıdan müthiş diyebilirim. 55 inch monitorunuz oluyor :D
    Bu açıdan muhtemelen 4-5 yıl geçsede yeni serilerde de input lag sorunu devam etmesinden dolayı benim için vazgeçilmez bir tv olacak.
    muhtemelen panel çok farklı olmayacağından 55w805c de benzer şekilde low input lagdir.Ama yine de nette araştırın. (21-37 ms miş 805c gayet iyi - 805b 16 ms civarı idi sanırım)
    HDTV Test
    Sony KDL-55W805C LED TV Review
    http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl55w805c-201508034145.htm


    2-Çok iyi bir görüntü kalitesine sahip.

    -leri
    1-smart özelliği çok kötü kesinlikle şu android boxlardan birtane almanız lazım smart özelliğini çok kullanıyorsanız.
    http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_354313.html
    http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_211700.html
    805c de android olması muhtemelen bu sorunu fazlasıyla çözmüştür o yüzden daha bir alınası hale gelmiş tv. (Önceki versiyonu özellikle gamerlara hitap ediyordu)

    2-mediaların çoğunu oynatıyor usb üzerinden ancak bazen saçmalayabiliyor. Özellikle yeni nesil codeclerde 265 ripli mkvlerde falan mesela. 805c de muhtemelen yoktur bu olay.
    zaten android sistem varsa kurarsınız bir media player olur biter. 805b nin media playeri kanser eder :( Ama ben indirim sırasında yukarda verdiğim ilk linkteki android box ı alarak bu sorunu çözdüm
    oldukça hızlı çalışan cihazlar her ikisi de en ala tv hardware inden 3-4 kat hızlı çalışır. Antutu 36-40 k civarı skorları var.

    Falan filan merak ettiğiniz başka şeyler varsa cevaplarım. Özellikle 55w805b için.

    Bu arada not olarak tv euraasia garantili ise hiçbirşeyden korkmayın.Satıcı tamamen aradan çıkıyor bütün proseslerde sony ile muhattap oluyorsunuz.
    Bana n11 üzerinden gelen ilk tv de 5 kadar ölü pixel vardı 1 hafta içinde eve gelip teşhis koyup tvyi kutulayıp götürdü sony servisi.
    3-4 gün içinde de sıfır sorunsuz tvyi teslim edip kurulumunu yaptılar. Ben hiçbirşey yapmadım,sorgu sual dahi olmadı. Servis konusunda sony şimdiye kadar gördüğüm en başaraılı firmalardan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kucukti -- 12 Temmuz 2016; 21:54:56 >




  • Arkadaşlar tv nizi nasıl temizliyorsunuz?Lcd temizleyici sıvı kullanıyor musunuz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tv nin kaç kez açılıp kapandığına nasıl bakıyorduk acaba? Birde servis kurmaya geldiğinde hangi testleri yapmaliyiz? Bunlarin bir konusu vardi ama bulamadim kusura bakmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapacagin en o onemli test olu pixel testi gerisinde sikinti cikarmaz zaten servis android oldugundan kurulum yapiyor o arada sikinti olsa zaten farkedersin. Normal tvler gibi direk acilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.