Şimdi Ara

Sony Vaio Değişim Süreci ( Acillll ) :(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikler herkese iyi günler diliyorum arkadaşlar. Şimdi bundan tam 2 yıl önce SONY VAIO VGNNS21Z/S ısımlı lebtobu satın aldım ve ürün 2 defa hd arıza verdi ve 1 defa anakartı yanmıştı. destek hattıyla görüştüm yenisini vereceklerini söylediler.Derken yetkili servis ürünün stoklarda olmadığını , üretimden kalktığını beni arayarak söyledi ve bana vpceb3s1e bq ısımlı bılgısayarı önerdi bende kabul etmedim. onlara vpceb3z1e bq modelini önerdim ama bana önerdikleri ürünün benim bilgisayarımdan ne eksiği olduğunu söylediler. İstiyorsanız sıze degısım formu verelım ustune para vererek ıstedıgınız lebtobu alın dediler. şimdi normalde ben lebtobuma verdiğim para 1850 tl peşin ama bana önerdıklerı bılgısayar 1500 tl benim onlara önerdiğim bilgisayar 1700 tl ... yasal haklarım nedir normalde lebtop yok ise paramı alma gibi imkanım yokmudur. Lütfen acilen bana yardımcı olun . herkese teşekkür ederim...







  • Para iadesi yapacaklarını sanmıyorum ancak değişim formu verirlerse en az 1850 tl lik bir değişim formu vermeleri gerekir..
  • yani bana verecekleri değişim formunda fiyat yazılı olacak mı ?
  • Normalde fiyat yazmaz değişecek ürünün modeli yazar ama bu ürünün üretimi durdurulmuş ve stoklarda bulunmuyorsa aynı değerde başka bir ürün vermeleri gerekiyor.. Değerinin üstünde bir ürün alırsan farkını verirsin..
  • aynı değerde bi ürün istemedim ben onlar bana ürünle aynı hatta üründen daha iyi bir makine tavsiye ettiler i3 işlemcili fiyatı yaklaşık 1600tl bende önerdikleri ürünün i5 işlemcili olanını istiyorum oda 1700tl yani ben bılgısayarımı 1850 tl aldım ve 100 tl fark için i3 işlemciliyi almak istemiyorum ben .
  • bilgisayarı nerden aldın ve hangi servisle irtibattasın şuan..
  • Bilgisayarımı Gaziantep'te bır bıglısayarcıdan aldım ve ıstanbulda cıhan elektronık ile irtibattayım. Cıhazımın sorunu çözülemiyordu 6 defa servıse gıttı 3 nde bı hata bulunamadı 2 defa hd degıstı bır kere anakart bende kadınla konustum normalde degısım olayı ıcın aynı parcanın 3 defa degısmesı gerekıyormus oda musterı memnunıyetı konusunda yardımcı oldu ve degısıme gıttı bılgısayarım ...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bence sen değişim formunu iste, yanlız sen 2 yıl önce almışsın pc yi o zamandan bu zamana çok şey değişti fiyatlar çok oynadı formla birlikte pc yi aldığın yere git istediğin ürünü al. Fiyat konusunda bişey diyemicem pc yi yeni almış olsaydın aynı değerde birşey alabilirdin ama 2 yıl önce almışsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Sailor -- 29 Mayıs 2011; 16:18:29 >
  • olsun o zaman bana bilgisayarımın aynısını versinler , onuda veremeyeceklerine göre ne olcak bu iş ya ben zaten destek hattınla görüşcem yarın ordaki bayan sağolsun çok iyi o beni aydınlatacaktır yinede bir danışayım istedim sizlere cevabınız için çok teşekkür ederim :)))
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.