Şimdi Ara

Sony Xperia Xa Ultra Sinyalizasyon Sorunu İmza Kampanyası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bilindiği üzere Sony Xperia Xa Ultra adlı cihazda sinyalizasyon sorunu vardır ve sonye gönderilen cihazlar yenisi gelerek yada anakart değişerek geliyor ama sıkıntı devam ediyor yani ana işlevi telefon olan cihaz telefonuk görevini yerine getiremiyor bu yüzden başka model bir cihaz ile değişim yaptırmak adına imza kampanyası başlattık lütfen kullanın yada kullanmayın destek olunki mağduriyetin önüne geçelim

    imza kampanyası link :https://www.change.org/p/www-sonymobile-com-tr-sony-sinyalizasyon-sorunu-ya%C5%9Fayan-xperia-xa-ultralar%C4%B1-toplas%C4%B1n-yerine-ba%C5%9Fka-model-versin

    sorun videosu:
    Volkan Manavyoutube
    Sony Xperia XA Ultra Sahipleri Hesap Soruyor!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=PeRAE3KUhAE&t=1s

    sorun videosu:

    şimdiden herkese teşekkürler.







  • Arkadaşlar destek bekliyoruz mağduriyet engellensin :(
  • Sonyninde çok umurundaydı sanki bu imza kampanyası
    Edit kullanıcı olmamama rağmen imzaladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tupacamaru T kullanıcısına yanıt
    Ahahhsa bi umut diyelim saol kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunu bende Xa ile yaşıyordum ve durumun cihaz ile alakalı olduğunu düşünmüyordum. Şimdi gördüm ve umarım olumlu bir cevap alınır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkgamer_gs -- 8 Mart 2017; 17:30:20 >
  • Sorun mtk da islemciden kaynaklaniyor, mtk islemciler 3g de turkiye de anlasilamayan bir sebebten oturu sorunlu bahsettigim sorun 3g de internet kopmasi ve hat kopuklugu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konunun üzerinden bir yıldan fazla zaman geçmiş. Hiç Sony den gelen olumlu bir değerlendirme veya sonuca ulaşan var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aktassa A kullanıcısına yanıt
    Maalesef kardeşim Apple alıp kurtuldum ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aktassa A kullanıcısına yanıt
    Sony bu modelin üstüne 2 model daha çıkardı hocam. Bu cihaz için maalesef garanti dışında bir olanak beklemeyin hiç bir firma buna yanaşmaz.
  • Selamlar.

    Telefonumun arızası üzerine SONY'nin verirdiği cevabı sizlerle paylaşıyorum.

    Telefonumda sesin karşıya gitmemesi ve şebeke çekmemesi üzerine gönderdiğim SONY Mobile sorunun "Ekran soketinin kullanıcı nedeni ile eğilmesi" ne bağlayarak garanti kapsamından çıkarmış ve benden 545TL ücret talebinde bulunmuştur.

    Sony ile iletişime geçtim. Ses sorununu nasıl bir bilgi birikimi ile ekran soketine bağlayabildiniz soruma ise verdiği kalıplaşmış cevapları "Bu arada size, Sınırlı Garanti Şartnamemizin 3. koşulunu hatırlatmak isteriz "...Bu Garanti, ürünün normal eskime ve yıpranma, yanlış kullanım, Sony Mobile'ın ürünün kullanımı ve bakımı ile ilgili talimatlarına aykırı kullanımını kapsayarak ama bunlarla sınırlı kalmayarak normal ve alışılmışın dışındaki kullanım nedeniyle çalışmama durumunu kapsamaz. Ayrıca bu garanti, kazalar, yazılım ve donanım değiştirmeleri veya ayarlamaları, doğal afetler ve sıvıların neden olduğu hasarlar nedeniyle çalışmama durumunu da kapsamaz..." cümlesi oldu.

    Peki dedim. Hadi sorunum ekran kaynaklı. Bir insan evladı, kasasında çizik dahi olmayan, içerisini açamadığı bir telefonun soketini nasıl bozabilir ? En son tekrar siz açmıştınız telefonu. Dışarıdan müdahaleleri belli etmek için kullandığınız bir garanti bandı vb yok mu? Buna müdahale olduğu sonucuna ulaştığınız delilleri bana da gönderebilir misiniz? soruma dadoğal olarak cevap veremediler.

    Müsait olan arkadaşlar şikayetvar üzerinden açtığımhttps://www.sikayetvar.com/sony-mobile/sony-mobile-xperia-xa-ultra-sorun-bende-mi-laf-oyunu-mu adresindeki şikayetime bakarak görülme sayısını arttırıp yorum yaparsa sevinirim.

    Saygılarımla




  • Ben son derece memnun olduğum XA Ultra Dual İthalatçı garantili cihazımı sinyalizasyon sorunu için THH'ne vermiş bulunmaktayım. 2 hafta oldu gelişmeler oldukça buraya yazarım. Cihazı 4 kere servise gönderdim, son olarak 5.nci gönderişim ile beraber THH kaydı oluşturdum. Cihaz ilk gitti geldi benim onayımı almadan şebeke entegresini değiştirdiler ama arka kapağı bile doğru dürüst kapatamayıp geri geldi. 2.nci gidişinde sorun yok diyip gönderdiler 3.ncü gidişinde yine şebeke entegresi değiştirmişler ve bu sefer arka kapak kamera üstünü çatlatmışlar. 4.ncü gidişinde kapağı sıfırlayıp sorun yok diyip göndermişler. 5.nci gönderişim sinyalizasyon hatası olduğunu ve ücret iadesi yapmazsanız THH başvurumu yapacağımı ücret iadesi yapmazsanız icra takibine kadar arkasında duracağımı yazıp gönderdim, bakalım sonuç ne olacak.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.