Şimdi Ara

★ SONY XPERIA™ Z3+ / ANA KONU \ ★ (123. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.676
Cevap
27
Favori
73.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cakalll kullanıcısına yanıt
    z5 premiumda herhangi bir sorun çıkarmıyor. Hocam en iyisi apk indirip kurmak yada beklemek . Eğer gelmez ise geliştirici ile irtibata geçin .
  • kardesimde z5 var onda o sorun olmadı yukledi.ya birde sizlere akıl danışayım telefona cok yuklenince reset atıyor.sırf acarlar tamir etmeye calışırlar diye göturmedim.acaba hangisine götursem değişim kararı cıkma ihtimali yuksek olur?cunku cok yıkıyorum cihazı acılınca hiçbir esprisi kalmayacak..
  • cakalll kullanıcısına yanıt
    Hocam bir yazılımı onarın companion üzerinden belki yazılımsal bir hata olabilir. Z5 için değişim karar çok zor çıkar . Değişim kararı çıkması için ya ellerinde parça olmayacak yada değişim için gereken parçaların toplam maliyeti telefonu geçecek başka türlü kolay kolay değişim olmaz.
  •  ★  SONY XPERIA™ Z3+ / ANA KONU \  ★





    Orginal Wsken Magnetic Cable...



    Daha iyisi yok... İsteyen ulaşsın....
  • ouzqan kullanıcısına yanıt
    hocam benim telefon z3+ sanırım yanlış anlasılma olmuş
  • cakalll kullanıcısına yanıt
    Z3+ içinde çoğu parça ortak maalesef şansınız çok yüksek olmadıkça değişim cihazı beklemeyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar telefonda ekranda sararma ve şarj girişinde temassızlık var. baskı yapıp z5 değişim alabilirmiyiz acaba?
  • ozandemir- kullanıcısına yanıt
    hocam pek sanmıyorum şarj sorunu için şarj girişini temizlerseniz büyük ihtimalle çalışır tozdan dolayı öyle olmuştur bendede oldu eğer suya soktuysanız o yozlar oraya yapışıyor ben kürdanla hassas biçimde temizledim çalıştı sararma bende yok ama arkadaşım ekrandaki sağ alt köşedeki dokunma problemi için garantiye yolladılar yazılım güncellemesi yapıp geri verdiler sonra tabi başka güncelleme gelince yine aynısı oldu yine yollayınca yine aynısı yaptılar bu sefer yeni telefon istedi vermediler ekranı değiştirdik dediler şimdi problem yok ama suya sokmaya korkuyor çünkü kasa açıldığı için su geçirebilir dedi.o yüzden şansınızı denemek isterseniz olabilir ama ekran değişikliği gibi şeyler insanı şüpheye düşürüyor su geçirmezlik özelliği kaybolur diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silver_Code

    hocam pek sanmıyorum şarj sorunu için şarj girişini temizlerseniz büyük ihtimalle çalışır tozdan dolayı öyle olmuştur bendede oldu eğer suya soktuysanız o yozlar oraya yapışıyor ben kürdanla hassas biçimde temizledim çalıştı sararma bende yok ama arkadaşım ekrandaki sağ alt köşedeki dokunma problemi için garantiye yolladılar yazılım güncellemesi yapıp geri verdiler sonra tabi başka güncelleme gelince yine aynısı oldu yine yollayınca yine aynısı yaptılar bu sefer yeni telefon istedi vermediler ekranı değiştirdik dediler şimdi problem yok ama suya sokmaya korkuyor çünkü kasa açıldığı için su geçirebilir dedi.o yüzden şansınızı denemek isterseniz olabilir ama ekran değişikliği gibi şeyler insanı şüpheye düşürüyor su geçirmezlik özelliği kaybolur diye.

    yok hocam şarj girişi tam oturmuyor eskisi gibi temassızlık derken demek isteiğim buydu. bir çok sorunla gidicem servise bakalım z5 ile değişim alanlar olmuş bir de biz deneyelim şansımızı




  • Arkadaşlar mobil veride sıkıntı yaşıyorum sık sık bağlantı kesiliyor. Mobil veriyi açıyorum internet 2 dk da ancak geliyor kapatıyorum gitmesi 1 dk sürüyor. Yavaşlamalar başladı. Daha sıfırlayalı 1 ay oldu. Hafıza boş.Bir de şarj kablosunda temassızlık yaşıyorum bazen ilk takışta algılamıyor siz de de oluyor mu
  • Arkadaşlar telefonum yavaş şarj oluyor. %33 ve dolmasına 2 saat var diyor. Bu sony şarj cihazları çok çabuk gidiyor sanırım.
  • brk5334 kullanıcısına yanıt
    Hocam o sıkıntı bende de oldu. Önce bi şarj kablosunu değiştirerek dene çünki kablodan olabiliyo bu sorun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • projekta kullanıcısına yanıt
    Nokia kablosunu kullandım bir süre, hızlı şarj etmeye başladı sonra o da yavaşladı. evde 3 sony kullanıcısı var 3 şarj cihazı da uzun ömürlü olmadı maalesef.
  • brk5334 kullanıcısına yanıt
    Benim şarj cihazı da bozuldu. Telefon arızalanınca yanında onu da servise verdim. Telfonla birlikte değiştirmişler. Yalnız z2 var ithalatçı garantili almıştık yurtdışı şarj cihazı 2 yılı geçti hala bozulmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • projekta kullanıcısına yanıt
    Benim telefonumun arkası kırıldı, şimdi götürsem de garanti dışı deyip sadece şarj olayını halletmezler diye götürmedim.
  • brk5334 kullanıcısına yanıt
    Şarj cihazı cihazla alakalı değilki bence değiştirirler. Ama telefonu da yanında vermek gerekiyomuş galiba. Yedek telefonun varsa ver sıfırlasınlar şarj cihazını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben de bugün z3 plus beyaz renkle aranıza katıldım. Sony'nin style cover window kılıfını hediye etti satışı yapan yer. Bunun tanıtımını evde yap dedi bayi wifi bağlanınca.

    Şu an kapağı kapatınca saat çıkıyor açınca saat gidiyor. Tanıtım yapmadan oldu bu. Sanırım bayi dükkanda nasıl yapılacağını gösterirken tanıtım gerçekleşti.

    Ama kılıfın kapağı kapalıyken tuş kilidini açınca kamera geliyor. Bu kılıfta bu şekilde mi oluyor?

    Bu kılıfın sağdaki jelatinini açmadım. Pek telefonu tutacak gibi durmuyor. Bunu satıp başka bir kılıf mı almamı önerirsiniz yoksa bunu kullanayım mı?

    Teşekkürler.
  • projekta kullanıcısına yanıt
    Kvk'nın uygulaması bu. Eğer camı kırıldıysa telefon garanti dışı kalıyor ve sen şarj cihazını veya telefonun başka bir arızasını yaptırmak istiyorsan ücret karşılığında yapıyor, ne zaman ki camını ücretiyle yaptırırsın ondan sonra tekrar garantide olacağı için şarj cihazını da ücretsiz değiştiriyorlar.
  • brk5334 kullanıcısına yanıt
    Telefon garanti dışı kalmış olabilir de şarj cihazı telefonun parçası değil ki bence mantıksız davranıyolar. Teleservice de sony nin servisi denenebilir. Benim cihazı onlar değiştirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu alalı yaklaşık 3 ay kadar oldu. İlk aldığımda batarya performansı beni memnun etmişti. Aslında vasatın biraz üzerindeydi. Normal kullanım ile (twitter, facebook, internet..vb. günde yaklaşık olarak 2-3 saat, telefon gece 00:00'den sonra sabah 08:00'e kadar uçak modunda ) pil 1,5-2 gün kadar gidiyordu. Bir şarj ile 2 günü tamamladığımı çok hatırlarım. ancak 1-2 gündür telefonun batarya performansında düşmeler oldu sanki. Şöyle ki 1-2 günndür full şarjdan sonra telefonu 10 dakika kadar kullandığımda % 90'ların altına doğru hareket ettiğini görüyorum. İlk günlerde bu durum ilk 30 dakikadan sonra olurdu. Ki işin içinde video, kamera falan girdiğinde pilin resmen akıyor (-) ye doğru...:(
    Telefon tasarımı, kalitesi dışında beğendim birkaç özelliğinden biri de bataryasıydı ancak ondan da feragat ettik sonunda. Elde bir tek SONY'in ismi kalacak bu gidişle.
  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.