Yaklaşık bir sene önce almış olduğum Xperia Z3 model telefonum bir süre önce düştü. Bu düşme sonucunda ise alt köşedeki parça yerinden çıktı ve bir daha bulamadım. Aradan geçen 1 ay süre sonra bu sefer telefon ile görüşme yaparken karşı taraftan ses alamadığımı fark ettim. Bunun üzerine garantisi devam ettiği için Ankara TELESERVICE'e tamirat yapılması için başvurdum. Bir kaç gün sonra telefonun garanti kapsamı dışına çıktığını ve karşıdan ses gelmemesi sorunuyla birlikte batarya ve ekranda da sorunlar bulunduğunu belirterek benden yaklaşık 540 lira tamirat ücreti talep ettiler. Israrla bu sorunların düşme ile alakalı olmadığını söylememe ve garanti üzerinden çözülmesini talep etmeme rağmen sonuç alamadım. Bu durumda sizlerin fikirlerini almak istiyorum. Sizce bu aşamada ne yapmalıyım?
Darbeli cihazlarda malesef direk garanti dışına çıkarıyorlar, benimde başıma geldi xperia z3 cihazımın yan kapağı hiç bir şekilde oturmuyordu, kasa açıklığı muhtemel gibi görünüyordu çünkü ilk günden beri öyleydi, götürmeye üşendim, 2 hafta sonrasında arka cam kırıldı, götürdüm ve garanti dışı kaldı, tüm işlemler bundan sonra garanti dışı ilerliyor, açıklığı bile kanıtlama şansım olmadı çünkü bir yerden garanti dışı kalınca fark etmiyor. Onun için uygun bir yer bulmaya bakın fiyat olarak, en mantıklısı bu gibi gözüküyor.
Garanti dışı kaldığı an o çıkarttıkları fiyatlar bizler için kabus oluyor. Tavsiyem cihazınızın kullanılabilir parçalarını satıp nakite çevirin ve yeni bir cihaz bakın. Tabi çileye katlanırım diyorsanız başka şehirlerde ki resmi teknik servisler yada tüketici hakem heyeti gibi yasal yollara da başvurabilirsiniz. Bol sabır ve şans diliyorum.