sonyericsson müşteri hizmetlerine Z710i telefonumuza mesaj geldiğinde dış ekranda mesajın içeriğinin kayan ekranda görüntülendiğini ve bunu nasıl önlenebileceği hakkında bir mesaj atmıştık.Onlarda cevap olarak telefonun genel özelliği olduğunmu değiştirelemeyeceğini soylediler.Ancak daha sonra mesajlardan gelenler kutusu seçim ve liste seceneklerinden bu özelliğin değiştirebildiğini farkettik.Solemek istediğim sonyericsson müşteri hizmetleri daha telefonlarını özelliklerini bilmiyor ve müşterilerine yardımcı olamıyor.
bence direk bütün sony ericsson müşteri hizmetleri çalışanlarını böyle yargılama
ben bütün müşteri hizmetlerini yargılıyorum.. çoğu sattığı ürünün özelliklerini bilmiyor..
quote:
Orjinalden alıntı: 1959
bence direk bütün sony ericsson müşteri hizmetleri çalışanlarını böyle yargılama
ne yapalım yani bizi yanlış yönlendirdiği için kutlayalımmı yada 10 kere mailmi atalım belki bilen biri denk gelirde yanıtlar diye.
Bu sadece sonyericsson için geçerli değil arkadaşlar, böyle şeyler olabiliyor. Mesela Türkcell 25 kontor yüklendiğinde aktif süre uzarmı sorusuna, müşteri hizmetleri uzamaz demişti, abone merkezlerinde boy boy "aktif süreyi uzatır" afişler olmasına rağmen
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme