Benim 50Mbit Fiber bağlantım 4 tam gündür kesik ve adamlar sanki hiçbirşey yokmuş gibi davranıyorlar. Müşteri hizmetlerini arayınca otomatik yanıt geliyor "bölgenizde genel arıza vardır" diye. Ama bu genel arıza bitmeyen bir arıza. Zaten 48 saat sonra bana yetkili birini bağlayın diye ısrar edince birini arattılar ve arayan kişi genel arıza olmadığını söyledi. Bina kaynaklı sorun var dedi ama ne kadar doğru gelde inan. Adamlar çağrılarıma duyarsız. 4 gün internet bağlantısı kesmenin ciddiyetinin farkında değiller. Zaten hiçbirşeyin farkında değiller. Sorumsuz, saygısız, ciddiyetsiz rezil bir firma olmuş. Turkcell, Superonline'ı aldıktan sonra iyice içine etmiş kendine benzetmiş. Demin bir hatun aradı güya iletişim kuracaklar ya... Dedi "sorunla ilgileniyoruz beyefendi, acaba binada diğer kullanıcıların da kesikmi interneti?" Evet doğru duydunuz. Kendi yapmaları gereken işi bana sordu. Bende dedimki "ben çıkıp tek tek binadakilere sizde bağlantı varmı diyemi soracam? Bu sizin yapmanız gereken iş değilmi?" Gerçekten şaka gibi bir firma Superonline. Arıza olmadığı sürece sorun yok.Hatta başvurduğum gün gelip bağladılar.Yani para gelecek yerden hiçbirşey esirgemiyorlar. Ama arıza çıktığı anda aptalı oynuyorlar. Biliyorum diğerleri de farklı değil. Bence internet hizmetini 24 saat içinde düzeltmeyen şirket "iletişim/haberleşme hürriyeti ihlali" suçu işlemiş sayılmalı. Yaptırım olmazsa bunlar böyle devam eder. Bunlar iyi günlerimiz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme