Şimdi Ara

Sorunsuz otomatik vites yokmu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
6
Favori
20.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Bu araç çok hoşuma gidiyor fakat param yetmeyecek. Max. 95.000 TL'lik bir şey arıyorum.

    Siz araçtan memnun musunuz? Özellikle şanzımanından? Pek piyasası olan bir araç değil, aldıktan sonra pişman olmak istemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PatlıcanMusakka

    Vag grubu ve Reanult araçlar çift sıralı yarı otomatik kullanır. Bozulmaya en yatkın olan tiplerdir.


    Hyundai ve Kia tam otomatik tork konvertörlü kullanır yıllardır. Son senelerde 7 ileri yarı otomatik seçeneğide sunmaya başladılar buna dikkat edilmeli alınırken.
    Peugeot EAT6'larda ve BMW ZF8'de tam otomatik diye biliyorum.

    Alıntıları Göster
    Hundainin tam otomatiklari feci yaktığı için 7 ileri ye geçti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenbalx

    Hibrit modeller, Toyota Hybrid sisteminin yapısı gereği sadece elektronik kontrollü tam otomatik şanzıman (e-cvt) ile alınabilmektedir.

    Sadece elektrikli araçlarda şanzıman yok.

    Alıntıları Göster
    e-CVT bir şanzıman değildir. Toyota Hybrid Synergy Drive sisteminde mekanik olarak herhangi bir şanzıman yoktur. e-CVT sadece bir ifadedir.

    Mesela, Hyundai Ioniq hibrit modelinde DCT (DSG gibi) şanzıman bulunur.

    Diğer bir örnek; ülkemizde satılmayan BMW i3 REX (seri hibrit) hibrit araçta da şanzıman bulunmaz. Zaten seri hibrit olduğu için elektrik motoru ana tahrik motorudur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dsg lı aracım 75 binde mekatronik arızası verdi. garantisi olmamasına rağmen iyi niyetten ücretsiz yapildi. Ancak aldığımdan beri kaputu yetkili servis dışında kimsenin eli degmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EthanHunt81 -- 27 Eylül 2019; 14:19:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SayımOmen

    Bu mesaj silindi.
    Garantisi bitmişti dedimya . Yanlış okudunuz sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ultramarine caeruleum kullanıcısına yanıt
    Ben de aynı iki araç arasında Kia Rio 6 ileri tam otomatik aldım. Baleno da motor ve şanzıman olarak iyi, hatta MTV avantajıda var. Baleno da hız sabitleyici yok. Direksiyon derinlik ayarı yok. Kia ben daha kaliteli gördüm, Hyundai İ20 den de kaliteli hissettiriyor. Kia motor ve şanzımanı Hyundai üretiyor, parçaları aynı, yerli üretimi de var. Tam otomatik Rio vites geçişleri çok güzel 6. vites 3000 devirde 130 Km hız yapıyor ve motor sesi yok. Bana Baleno daki cvt biraz farklı geldi. Biz alışmışız arabanın vites atmasına. Benzinli Rio 6-7 litre benzin yakıyor Ankara da. Kışın en fazla 7.5 8.0 olur. Lpg de sorunsuz motor olması da tercihim oldu.
  • Aytamal A kullanıcısına yanıt
    Fazlasıyla memnunum araçtan.
    Şanzıman geçişleri pürüzsüz, DSG kadar değil ama DSG 1 ms ise bu 2 ms.
    Aldığım fiyat tam paket için 103.500 idi, maalesef fiyatları çok yükseldi. 110-115.000'e aynı kondisyonda bulunuyor.
    Bütçenize Active alınabiliyordu, şimdi Access paket alınabiliyor.
    Aynı fiyata 1.6 e-HDi Allure paket daha mantıklı olabilir, onun şanzıman geçişleri pürüzlü-baskı balata değişimi yapmak gerek fakat BlueHDi'dan daha az yakar ve tam paket olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EthanHunt81 kullanıcısına yanıt
    Kaç yaşındaydı araç?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Kaç yaşındaydı araç?
    2014 aralik cikisli . Bu sene mart ayında ariza verdi. 4.5 senede 75 bin km de . Mekatronik bitmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EthanHunt81 kullanıcısına yanıt
    İyi niyet garantisi demek 7 yılı doldurmamış araçların her bakımını yetkili serviste yaptırması gerek.
    Bir bakımı bile aksatsaydınız iyi niyet garantisi geçersiz olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai DCT nasıl? garantili alsam sorun yaşar mıyım?

    hybrid modeli çok beğeniyorum ama DCT yüzünden içime sinmiyor...
  • Honda Civic FC5 dizel olanının otomatik vitesi gayet iyi bir şanzımandır. “ZF9”.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    O da çift kavrama bir şanzıman. Sıkıntı ihtimali var.
    Sıkıntı sayısı DSG'ye kıyasla çok çok az, ama sonuçta çift kavrama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    2009da çıkan ilk dsg şanzımanlar sorunlu çıktı.Binlerce kişinin elinde kaldı.Daha sonra buna ek olarak tsi grubunda zayıf piston problemide üstüne eklenince firma 2013 de üretim bantlarını değiştirdi. Hem tsi grubunun piston kolları güçlendirildi hemde dsg yazılımında modifikasyona gidildi.ZF şanzımanlar bmw grubunda kullanılıyor. Arkadaş 90bin bütçe ile öneri kabul ediyor. Bana kalırsada ZF daha stabil bir şanzıman. Ama söz konusu bir bütçe var ortada. Benim 2015 dememin nedeni sorunla karşılaşırsa iyi niyet garantisinden değişebilir.DSG yazılımındaki modifikasyon 2013 de pistonla birlikte yapıldı. Ama yinede mekatronikte sorun yaşanabiliyor. 2010 model dsg araç kullanıp en ufak sorun yaşamayan arkadaşlarımda var.Şans işi.Dsg dediğimiz şey kapalı kutudur.
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Toyota'nın kendi sitesinde e-CVT tam otomatik şanzımandır diyor, sizin dediğiniz sistem Auris'te geçerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    Hyundai DCT nasıl? garantili alsam sorun yaşar mıyım?

    hybrid modeli çok beğeniyorum ama DCT yüzünden içime sinmiyor...
    Bende i20 1.0 dct var bir sıkıntı yaşamadım. Edc şanzımandan daha performanslı ve sıkıntısız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burakk0131 -- 27 Eylül 2019; 15:30:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • togiksk T kullanıcısına yanıt
    Böyle yüksek fiyatlarda işi şansa bırakmak hiç mantıklı değil.
    Yazılım felan alakası yok. TSI motorlar daha düşük torka sahip diye ufaktan cortlama ihtimali azaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford Powershift

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    eHDI modellerde ETG6 şanzıman var diye biliyorum. Bildiğim kadarıyla o da Auto6R ile aynı mantık robotize şanzıman.

    Auto6R'ı 3 gün önce denedim, çok şaşırdım. Araç resmen her vites geçişinde yığılıyor. Sahibi alışmış sorun olarak görmüyor.

    Baskı-balataların eski olmasının da etkisi var ama bu şanzımanların genel sorunu bu. Alışmam mümkün değil.

    Egea 1.6 Multijet DCT için ne düşünüyorsunuz? Çok kaliteli bir araç olmadığı kesin ama genç ve donanımlı olacak olması bir avantaj gibi. Pek kronik bir sorununu da duymadım.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.