Şimdi Ara

Sözleşmem yok AKK uygulanıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar gecen sözleşme icin aradım müsteri ihzmetlerini tamam 48 saat icinde mailinize yollanır dendi
    1 hafta sonra döndüler sözleşmeniz yok diye.
    Az önce aradım sözleşmem yok bana neye dayanarak kota uyguluyosunuz gibisinden dedim sözleşme yapalım 2 yıl taahüt veriyim kotasız yapın filan dedim yok geri adım atmıyolar.
    Şimdi tüketici haklarına sözleşmesiz nasıl basvurucam basvurursam sonuç olumlu cıkarmı eğer hiç ugrasma derseniz direk iptal ettiricem. Nasılsa cayme bedeli filan talep edemezler şimdiden yardımlarınız için saolun arkadaşlar.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cyber__Warrior

    Arkadaslar gecen sözleşme icin aradım müsteri ihzmetlerini tamam 48 saat icinde mailinize yollanır dendi
    1 hafta sonra döndüler sözleşmeniz yok diye.
    Az önce aradım sözleşmem yok bana neye dayanarak kota uyguluyosunuz gibisinden dedim sözleşme yapalım 2 yıl taahüt veriyim kotasız yapın filan dedim yok geri adım atmıyolar.
    Şimdi tüketici haklarına sözleşmesiz nasıl basvurucam basvurursam sonuç olumlu cıkarmı eğer hiç ugrasma derseniz direk iptal ettiricem. Nasılsa cayme bedeli filan talep edemezler şimdiden yardımlarınız için saolun arkadaşlar.

    Sözleşmeyi yazılı olarak isteyin/istediyseniz bulamıyoruz dendiyse/denirse akkyı uygulayamacaklarını çünkü kayıp olduğunu yazın, buna yazılan cevabı bekleyin. Çıktısını alın. Faturayı dilekçeye önlü/arkalı yada orjinalini ekleyin. Konuyu ayrıntılı şekilde yazıp talep kısmına sözleşmenizin kaybedildiğini akknın bu durumda uygulanamayacağını sözleşmeyi kaybetmelerine rağmen internet vermeye devam ettiklerini bundan dolayı hakkınızın iade edilmesini isteyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maverick80

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cyber__Warrior

    Arkadaslar gecen sözleşme icin aradım müsteri ihzmetlerini tamam 48 saat icinde mailinize yollanır dendi
    1 hafta sonra döndüler sözleşmeniz yok diye.
    Az önce aradım sözleşmem yok bana neye dayanarak kota uyguluyosunuz gibisinden dedim sözleşme yapalım 2 yıl taahüt veriyim kotasız yapın filan dedim yok geri adım atmıyolar.
    Şimdi tüketici haklarına sözleşmesiz nasıl basvurucam basvurursam sonuç olumlu cıkarmı eğer hiç ugrasma derseniz direk iptal ettiricem. Nasılsa cayme bedeli filan talep edemezler şimdiden yardımlarınız için saolun arkadaşlar.

    Sözleşmeyi yazılı olarak isteyin/istediyseniz bulamıyoruz dendiyse/denirse akkyı uygulayamacaklarını çünkü kayıp olduğunu yazın, buna yazılan cevabı bekleyin. Çıktısını alın. Faturayı dilekçeye önlü/arkalı yada orjinalini ekleyin. Konuyu ayrıntılı şekilde yazıp talep kısmına sözleşmenizin kaybedildiğini akknın bu durumda uygulanamayacağını sözleşmeyi kaybetmelerine rağmen internet vermeye devam ettiklerini bundan dolayı hakkınızın iade edilmesini isteyin.

    Hocam sözleşme kayıp değil zamanında interneti bağlarken sözleşme yapılmamış. Unutulmuş sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cyber__Warrior

    quote:

    Orijinalden alıntı: Maverick80

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cyber__Warrior

    Arkadaslar gecen sözleşme icin aradım müsteri ihzmetlerini tamam 48 saat icinde mailinize yollanır dendi
    1 hafta sonra döndüler sözleşmeniz yok diye.
    Az önce aradım sözleşmem yok bana neye dayanarak kota uyguluyosunuz gibisinden dedim sözleşme yapalım 2 yıl taahüt veriyim kotasız yapın filan dedim yok geri adım atmıyolar.
    Şimdi tüketici haklarına sözleşmesiz nasıl basvurucam basvurursam sonuç olumlu cıkarmı eğer hiç ugrasma derseniz direk iptal ettiricem. Nasılsa cayme bedeli filan talep edemezler şimdiden yardımlarınız için saolun arkadaşlar.

    Sözleşmeyi yazılı olarak isteyin/istediyseniz bulamıyoruz dendiyse/denirse akkyı uygulayamacaklarını çünkü kayıp olduğunu yazın, buna yazılan cevabı bekleyin. Çıktısını alın. Faturayı dilekçeye önlü/arkalı yada orjinalini ekleyin. Konuyu ayrıntılı şekilde yazıp talep kısmına sözleşmenizin kaybedildiğini akknın bu durumda uygulanamayacağını sözleşmeyi kaybetmelerine rağmen internet vermeye devam ettiklerini bundan dolayı hakkınızın iade edilmesini isteyin.

    Hocam sözleşme kayıp değil zamanında interneti bağlarken sözleşme yapılmamış. Unutulmuş sanırım.

    Hiç önemli değil o konu onların sorunu sözleşme olmadan hizmet veremez, veriyorsa akkyı uygulayamaz Online İşlem merkezinden - fatura bilgilerim kısmından ilk ödediğiniz faturaya kadar gidip o sayfaların çıktısını alıp dilekçeye ekleyin. Hakem Heyeti faturası ödenen ürünün sözleşmesi olmadığını da görür. Sapına kadar haklısınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maverick80

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cyber__Warrior

    quote:

    Orijinalden alıntı: Maverick80

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cyber__Warrior

    Arkadaslar gecen sözleşme icin aradım müsteri ihzmetlerini tamam 48 saat icinde mailinize yollanır dendi
    1 hafta sonra döndüler sözleşmeniz yok diye.
    Az önce aradım sözleşmem yok bana neye dayanarak kota uyguluyosunuz gibisinden dedim sözleşme yapalım 2 yıl taahüt veriyim kotasız yapın filan dedim yok geri adım atmıyolar.
    Şimdi tüketici haklarına sözleşmesiz nasıl basvurucam basvurursam sonuç olumlu cıkarmı eğer hiç ugrasma derseniz direk iptal ettiricem. Nasılsa cayme bedeli filan talep edemezler şimdiden yardımlarınız için saolun arkadaşlar.

    Sözleşmeyi yazılı olarak isteyin/istediyseniz bulamıyoruz dendiyse/denirse akkyı uygulayamacaklarını çünkü kayıp olduğunu yazın, buna yazılan cevabı bekleyin. Çıktısını alın. Faturayı dilekçeye önlü/arkalı yada orjinalini ekleyin. Konuyu ayrıntılı şekilde yazıp talep kısmına sözleşmenizin kaybedildiğini akknın bu durumda uygulanamayacağını sözleşmeyi kaybetmelerine rağmen internet vermeye devam ettiklerini bundan dolayı hakkınızın iade edilmesini isteyin.

    Hocam sözleşme kayıp değil zamanında interneti bağlarken sözleşme yapılmamış. Unutulmuş sanırım.

    Hiç önemli değil o konu onların sorunu sözleşme olmadan hizmet veremez, veriyorsa akkyı uygulayamaz Online İşlem merkezinden - fatura bilgilerim kısmından ilk ödediğiniz faturaya kadar gidip o sayfaların çıktısını alıp dilekçeye ekleyin. Hakem Heyeti faturası ödenen ürünün sözleşmesi olmadığını da görür. Sapına kadar haklısınız.

    Peki teşekkür ederim. O şekilde yaparım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.