Şimdi Ara

Spor yay mı yoksa orjinal yaylara soğuk press mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
13.240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba 2005 model hb lacettimin leylek görüntüsü iyice gözüme kötü gelmeye başladı ve bu işi çözmeye karar verdim. Önümde 2 seçenek var ya spor yay almak yada işini iyi yaptığından emin olduğum tanıdık bir ustama yaylarımı soğuk press yaptırmak.

    Birinci seçenek biraz uzak görünüyor çünkü internette araştırdığımda eibach lar 500 liradan başlıyor 100 de işçilik versen 600 liraya çıkıyor. en ucuz spor yay 300 lira oda adı sanı bilinmeyen bir marka yani neyden yapıldığı belli değil. 200 liraya bulsam alıcam ama yok

    İkinci seçenek te orjinal yaylarımı soğuk press yöntemiyle pressletmek ki bu şekilde yapıp kullanan birçok arkadaşım var ve hiç birinden tek bir şikayet duymadım bu güne kadar o yüzden aklıma bu fikir yattı. Sizce hangisini yapmalıyım ve istanbul da uygun fiyatlı lacetti için spor yay bulabileceğim bir yer var mı ?

    Son olarak custom coilover falan duydum tam olarak nedir nam amortisör yapıyormuş galiba maliyeti ne kadar olur onun ?

    Teşekkürler.







  • Orjinal yaylara hiç dokunma bence. Coilover al istediğin kadar ayarla indir kullan.fiyat hakkında bilgim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp

    Orjinal yaylara hiç dokunma bence. Coilover al istediğin kadar ayarla indir kullan.fiyat hakkında bilgim yok.

    coil in de fiyatları çok yüksek ya
  • dediğim gibi fiyatları hakkında pek bi bilgim yok ama ben aracıma coil alacagım.Sağlam olsun orjınallerıde dokunulmadan kalsın. 2.elde bulmak mumkun araştırın derım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp

    dediğim gibi fiyatları hakkında pek bi bilgim yok ama ben aracıma coil alacagım.Sağlam olsun orjınallerıde dokunulmadan kalsın. 2.elde bulmak mumkun araştırın derım

    teşekkür ederim. custom olarak yapan yerler varmış nam amortisör mesela orda fiyatlar nasıldır aracına göre değişiyor mu yoksa standart mıdır
  • illa ki hepsi sabit fiyat değildir görüşüp fiyat almak lazım.Bende duydum orayı sağlam yapıyorlarmış baya.
  • bence biriktir para coil over al. spor yay taktırıp geri çıkarttıran biri olarak şunu söyleyebilirim ki ön takımda çıkartacağı masraflar coiloverın fiyatını geçebilir. almanyada yaşasak tamam sadece spor yayla idare edilirde işte türkiye yolları tarladan bozma olduğu için masraf açabilir durduk yere. sonra can sıkıyo.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Spor yay ne işe yarıyor?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ancakveancak

    bence biriktir para coil over al. spor yay taktırıp geri çıkarttıran biri olarak şunu söyleyebilirim ki ön takımda çıkartacağı masraflar coiloverın fiyatını geçebilir. almanyada yaşasak tamam sadece spor yayla idare edilirde işte türkiye yolları tarladan bozma olduğu için masraf açabilir durduk yere. sonra can sıkıyo.

    hmm peki coilover fiyatları ne civardadır tahminen ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ancakveancak

    bence biriktir para coil over al. spor yay taktırıp geri çıkarttıran biri olarak şunu söyleyebilirim ki ön takımda çıkartacağı masraflar coiloverın fiyatını geçebilir. almanyada yaşasak tamam sadece spor yayla idare edilirde işte türkiye yolları tarladan bozma olduğu için masraf açabilir durduk yere. sonra can sıkıyo.

    hmm peki coilover fiyatları ne civardadır tahminen ?

    golf için spor yay 500 liraysa coilover 3000 TL

    coil overın artı özellikli
    dayanıklı olması
    sertliğin ayarlanabilir olması
    yüksekliğin ayarlanabilir olması
    coilover dışında masraf açmaması yani kafanın rahat olması

    spor yayın artı özellikleri ise ucuz olması

    kötü taraflarına gelince

    coiloverın pahalı olması

    spor yayın kötü taraflarına gelirsek

    tek sertlik
    tek yükseklik
    amortisörlerde fazladan stress yaratması bu da ömürden götürüyor. amortisör orjinal yaylarla birlikte kullanılmak üzere tasarlandığı için darbeyi emme kapasiteside etkileniyor bunun sonucu ön takımda ki diğer parçalar üzerinde ki stress te artıyor. bu da masraflara sebep olmakta.

    edit: düzeltme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ancakveancak -- 19 Haziran 2013; 14:53:11 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.