Şimdi Ara

SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ... (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
149
Cevap
3
Favori
33.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle kazasız belasız iyi günlerde kullanmanızı dilerim,hayran kalmamak elde değil.mahsuru yok ise parça maliyetleri,izalasyon masrafları vs vs.bunların maliyetlerini öğrenebilirmiyiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sssaint76 -- 24 Şubat 2011; 21:44:24 >
  • Kevork kardeşim,

    Eline emeğine kulağına sağlık Sadece parça&işçilik değil 'kulağında' önemi olduğunu bir kere daha kanıtladığın için.Böylesi bir daha zor gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sssaint76

    öncelikle kazasız belasız iyi günlerde kullanmanızı dilerim,hayran kalmamak elde değil.mahsuru yok ise parça maliyetleri,izalasyon masrafları vs vs.bunların maliyetlerini öğrenebilirmiyiz?


    Arkadaşım selam.

    Doğrusu bu aracın üretim aşaması tamamen bana ait olduğundan, işin tüketici tarafından bakılarak bir alt yapı maliyeti hesaplaması sanırım zor olacak. Fakat benim şahsi olarak bu araca ne kadar harcadığımı merak ediyorsanız.

    İzolasyon, kalıplar, alüminyum malzemeler, fiber malzemeler, pleksi glass, boya, neon ledler, ve bir dünya sarf malzemesi olarak toplam 2.400 EU harcadım.

    Bunun dışında ürünleri ve kabloları merak ediyorsanız. Toplamda 8.500 EU perakende satış fiyatı olan ürünler kullandım. Tabii bu tarz bir araç için bu ürünlerde ekstra iskonto aldığım için Metropol Hi-Fi Abdullah beye teşekkür ederim.

    Alt tabloda da, ürünleri ve ürün kodlarını sizlerle paylaşıyorum.

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...




  • Güle güle dinleyin, kalite dinletili güzel günler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT

    Güle güle dinleyin, kalite dinletili güzel günler...


    Çok teşekkür ederim...
  • üstadım ön hoparlörlerin yerleştiriliş şekline hayran kalmamak elde değil. bu yaratıcı çalışmanızdan dolayı teşekkür ederim. güzel ülkemde böyle ustaların var olduğunu görmek beni gerçekten mutlu ediyor.

    son olarak sizden bir ricam olacak..

    ben international iasca hakemlik belgesine sahibim. ukalalık olarak almazsanız aracı dinlemek isterim..
    cevabınızı bekliyorum teşekkürler...
  • Her zaman gelip dinleyebilirsiniz... Hatta dinledikten sonra burada yorumunuzu da paylaşmanızı çok isterim...

    Adresimewww.technovol.com sitemizden ulaşabilirsiniz.


    quote:

    Orijinalden alıntı: mash

    üstadım ön hoparlörlerin yerleştiriliş şekline hayran kalmamak elde değil. bu yaratıcı çalışmanızdan dolayı teşekkür ederim. güzel ülkemde böyle ustaların var olduğunu görmek beni gerçekten mutlu ediyor.

    son olarak sizden bir ricam olacak..

    ben international iasca hakemlik belgesine sahibim. ukalalık olarak almazsanız aracı dinlemek isterim..
    cevabınızı bekliyorum teşekkürler...




  • selamlar,

    çarşamba günü akşam üzeri gibi kevork beyin atölyesine gitmek fırsatını nihayet bulabildim.

    avrupadaki bir çok yarışmada bulundum. kimisinde hakemdim kimisinde gözlemci.

    bu araba inanılmaz diyebilirim.

    sahne süper.

    berraklık süper.

    Enstrümanları tek tek seçerek bile dinleyebilecek netlikte diyebilirim. Hatta o kadar berrak bir şekilde hoparlörlerden süzülüyorlarki hangi enstrümanın o anda nerde durup çaldğını bile söyleyebilrsiniz. Sanki karşınızda oturuyorlar ve görüyorsunuz hissi uyandıracak kadar berrak.

    işçilik İ N A N I L M A Z......

    özelliklede audison firmasının tam temiz "no distortion" test cd sini dinlediğinizde "YOK ARTIK" dedirtiyor.

    ve hoparlörlerin aluminyum kürelerini yakından görmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Resimler o işçiliğe bir hakarettir bence. Burada da Kevork Beye rica ediyorum; o resimler lütfen iyi bir fotoğrafçı tarafından sahip oldukları kaliteyi gösterecek şekilde yeniden çekilsin.

    Özellikle bir olay varki şaşkınlıktan ağzım açık kaldı. Ön direk altında duran mid ve tweeter kürelerin 2sine bir aynı anda dokunudğunuzda resimlerde görünen mavi ışık aracın içini kaplıyor. tekrar dokunduğunuzda da kapanıyor. yani 2 aluminyum küreye elinizle dokunup kısa devre yaptırdığınızda aracın iç led aydınlatması için anahtar görevi görüyor. bu şekilde açılıp kapanıyorki bana buu gösterdiğinde bu araba neden o kadar yarışmada puanladığım bir araba olmadı diye çok üzüldüm. GERÇEKTEN ETKİLEYİCİ İDİ. HATTA GERÇEKTEN VE GERÇEKTEN VE GERÇEKTEN ÇOK ETKİLECİ İDİ...

    Ben arabamda müzik dinlemeyi severim diyen her kişinin Kevork Byin aracını dinlemesini kesinlikle tavsiye ederim.

    Arabamda müzik dinlediğimi sanıyorum ile arabamda müzik dinliyorum arasındaki farkı anlamak isteyen her meraklı arkadaşımızı bu aracı dinlemeye davet ediyorum. 25 yıllık müzik hayatımda dinlediğim en iyi arabalar listesinde top 3 te olacak bir arabadır. 3. değildir ama. hangisinin en iyisi olduğuna karar veremediğim ilk 3 te. ( Umarım kevork bey arayacak insanlar için bana kızmaz. ama gerçekten dinlemelisiniz. zevk alacağınızı garanti ederim. )

    Bu arada kendisi de oldukça cana yakın ve mütevazi birisi.

    Ayrıca iş yerinde çalışan Zeki beye de bana sürekli çay taşıdığı için huzurunuzda özellikle teşekkür etmek isterim...:)))) ........... ( Kevork bey siz iletirsiniz teşekkürlerimi )

    Kevork Bey'e de vakit ayırıp aracının içinde benimle birlikte 1 saatten fazla müzik dinleyip, sıkılmadan yapılanları anlattığı için hepinizin önünde ayrıca ve özellikle teşekkür etmek isterim.

    Sağolun Kevork bey.

    BU İŞ BÖYLE YAPILIR DEDİRTTİĞİNİZ İÇİN ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK.




  • mash,

    Güzel yorumların için çok teşekkür ederim. Elbette çok yakında profesyonel objektiften çıkacak olan resimleri de burada sizlerle paylaşacağım...

    Bu arada mash dostumuzun yazdığı gibi göstermiş olduğumuz ilgi ona özel değildi, İstanbul'da olan veye gelebilen herkese memnuniyetle aracımı dinletebilirim...
    Amaç burada ticaret yapmak değil, görüş almak bilgi paylaşmak insanlara doğruları göstermek, doğru konumlamayı, doğru sahneyi, doğru zamanlamayı dinletmek. Artı eksi eleştirilere her zaman açığım... Mühim olan ortada olan bir sistem konusunda karşılıklı bir şeyleri paylaşmak, karşılıklı bir çay içmek...
    Bu aracı zaten ticari kaygı ile yapmış olsaydım, çok daha uygun ürünler ile bir sistem kurup, gelene gidene dinletip sürekli iş yapardım. Maalesef standart sistem yapmak için kapımı çalan müşterilerime bu aracı dinletmiyorum bile. Sebebi, kendi aracı bitip dinlediğinde sonuç onun için hüsran olmasın diye:)

    Ben bu forumu seçip bu yapım aşamasını burada paylaşmamın sebebi, oto müzik sistemleri üzerine kurulu olan forumlarda, insanların işi bilip bilmeden kendilerini konuya hakim işin uzmanı sanan kişiler ile, yersiz muhatap olmamaktı... Ortada olmayan ürünler hakkında yorum yaparlar, yapılmış ve çalmayan arabaları överler ve maalesef sadece şu forumları takip ederek kendilerine bir hedef belirlemeye çalışan insanları, yanlış yollara sevk ederler... Daha yeni bir dostumuzun başına gelen bir olay, bmw aracına uygun yollu sistem yapmak için forumlarda bilgi ararken, hesaplı kaliteli bir sistem vaadi ile, modelleri bitmiş çakma çıkma bir dünya cihaz verip, dostumuza bir dünya para harcatıp, tarifi mümkün olmayan hayal edilemeyecek kadar kötü bir işçilikle işi teslim etmişler, sonuç hüsran tabi ki ve dostumuz ne yapacağım diye karşımıza geldi...

    Arkadaşlar burada amacım kimseyi eleştirmek kimseyi karalamak değil. Sizlerle sadece şunu paylaşmak istiyorum. Oto müzik sistemlerinde ürün her zaman ikinci plandadır. Asıl olan TEKNİK BİLGİ VE İŞÇİLİKTİR... Görüyorum ki herkes bu forumlarda boşuna ürünler hakkında yorum almaya çalışıp duruyor, bu gün işi bilmeyen bir montöre dünyanın en iyi ürününü verin çaldıramaz. İşi bilen bir montöre dünyanın en kötü ürününü verin hayal edemeyeceğiniz sonucu size verebilir. Oto müzik sistemlerinde aldığınız her ürün (amfi, hoparlör v.s) yarı mamuldür hepsi yerine monte edildiğinde sonucu alabilirsiniz. Bir ev hoparlörü düşünün en iyisi veye en kötüsü, bu hoparlör hakkında standart kulağı olan herkes istediği gibi bir yorum yapabilir. Çünkü ortalama iki metre uzaktan eşit aralıklarla kulak seviyenizde tasarlanmış bir hoparlörü dinlerken karşınızda bir teknik alt yapı size hizmet etmekte. kabinin litre ölçüleri, hoparlörleri terbiye eden pasif elementlerin doğru kesim aralıkları, yani kısacası ortada duran ürünün tamamı size bir netice vermek için tasarlanmıştır ve siz de ona not verebilirsiniz. Gelelim otomobile, 21. yüzyıla geldik ve benim halen anlayamadığım, bir otomobil iç tasarımı yapan firma aracın iç akustiğine niçin önem vermez, ilk sorun zaten buradan başlıyor. Aldınız elinize yarı mamul hoparlör kitlerini, kapıdaki o saçma sapan açıya standart şekilde monte ettiniz. Aynı şekilde tweeter'leri de artık nereyi uygun görmüşse tasarımcılar onları da oraya monte ettiniz. Elimizde ne oldu tamamlanmış çalmaya hazır bir mamul... Hayır elimizde o iğrenç tasarıma monte edilmiş daha iyi ürünlü bir sistem oldu... Çalışır mı? Kısmet...
    Peki doğru olan nedir? Kapıya takılacak wooferların hava kaçırmayacak şekilde paneli öper durumda monte edilmesi. Açıları yanlış ise doğru açılara getirilmesi. Kapların içinin doğru bir şekilde izole edilmesi. Kapların akustik sünger ile kaplanması. Tweeter'ların doğru açılarda yerlerine monte edilmesi. Pasif crossover'ların üzerindeki ayarların ve kablo bağlantılarının doğru yapılması. Artı sistemden doğru bir şekilde sürülmesi. Sistemde time ayarı yapabilecek bir ünite de var ise, bu kapıların çalmaması, kötü bir ürün olsa bile mümkün değil...

    ARKADAŞLAR KISACASI BEN O ÖNEMLİ DEĞİL. ÜRÜNLER İSE BENİM İÇİN HİÇ DEĞİL. ÖNEMLİ OLAN ARACINA BİR SİSTEM KURDURMAK İSTEYEN HERKESİN, BU FORUMLARDA DOĞRU MONTÖR'LER BULABİLMESİNİ TAVSİYE EDİYORUM... HERKESE BOL MÜZİKLİ GÜNLER DİLERİM...




  • Tekrar selam,

    1984 senesinden beri araç sahibi olupta bu işler ile yakınen ilgilenen birisi olarak bir kaç lafta ben söylemek istiyorum.İl önce iyi tarafını yazayım : Bu güne kadar bindiğim ve dinlediğim en güzel müzik performansına sahip araba.Kötü tarafı ise : Hakikaten araçtan inip başka bir araca binince şirazemin kaydığını hisediyorum ve hiç bir şey kulağıma o kadar hoş gelmiyor gelemiyor kendi aracımı dahi beğenemiyorum

    İnsan güzele kolay alışırmış derler ya gerçekten öyle
  • Üzülme Abisi,

    Senin yeni hayata geçirdiğin proje arabana da aynı sistemden yaparız, böylece canın sıkılana kadar arabandan inmez sin:))


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vipracing

    Tekrar selam,

    1984 senesinden beri araç sahibi olupta bu işler ile yakınen ilgilenen birisi olarak bir kaç lafta ben söylemek istiyorum.İl önce iyi tarafını yazayım : Bu güne kadar bindiğim ve dinlediğim en güzel müzik performansına sahip araba.Kötü tarafı ise : Hakikaten araçtan inip başka bir araca binince şirazemin kaydığını hisediyorum ve hiç bir şey kulağıma o kadar hoş gelmiyor gelemiyor kendi aracımı dahi beğenemiyorum

    İnsan güzele kolay alışırmış derler ya gerçekten öyle




  • Hayırlısı bunun kadar olmasada ona da senin elin değiceği için mutluyum
  • harika
  • Çok teşekkür ederim...
    quote:

    Orijinalden alıntı: churchill_qkhan

    harika
  • mrb lar bu sistem montajı başından bitişine kadar kaç gün sürdü acaba??
  • Mrb arkadaşım.

    Bu sistem üzerinde 4 kişilik bir ekip çalışması oldu. Fakat fikir ve ön çalışmaları zamana yayılı yaptığımdan dolayı, aracın sökülüp finish süresi tahmini 25 gün sürdü...
  • bence sq sisteme audison pek uygun deil.. componentleri biraz sert bir karaktere sahip daha çok brax helix comp basta ise morel ve jl audio 8w7-10w7 baslar sq anlamında mükemmel fiyat olarakda çok daha yüksek tabi harika bir çalışma olmuş tebrik ederim..
  • Söylenecek fazla söz yok, harika olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat-ince

    bence sq sisteme audison pek uygun deil.. componentleri biraz sert bir karaktere sahip daha çok brax helix comp basta ise morel ve jl audio 8w7-10w7 baslar sq anlamında mükemmel fiyat olarakda çok daha yüksek tabi harika bir çalışma olmuş tebrik ederim..











  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.