Şimdi Ara

SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
3
Favori
33.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McManamann

    güzel çalışma, takip

    Alıntıları Göster
    takip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TECHNOVOL

    Reklam çalışmamızın da boyadan önce sonlanmış, kapı döşemesi üzerindeki hali...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...


    Alıntıları Göster
    Ön kitte gözüm var vallahi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bmw3.25

    takip

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbahadir07

    quote:

    Orijinalden alıntı: bmw3.25

    takip

    +1

    ±1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onno92

    quote:

    Orijinalden alıntı: fbahadir07

    quote:

    Orijinalden alıntı: bmw3.25

    takip

    +1

    ±1

    Alıntıları Göster
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi süper cüp -- 19 Şubat 2011; 22:51:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: süper cüp

    .

    Alıntıları Göster
    Öncelikle konuyu beğenip, takip eden arkadaşlarıma teşekkür ederim.

    KONU DEVAM:)

    Kapılarımız da tamamlandıktan sonra sıra geldi bagaj tasarımına...

    Evlerde kullanılmak üzere tasarlanmış hi&end hoparlörlere dikkat ederseniz, bulunduğu ortam konulduğu zemin hep göz önünde tutulduğunda kabin içindeki alt frekansları okuyan sub woofer, az rezorans yaratması için metal sivri uçlu çiviler vasıtası ile zemine basması sağlanır...

    Yıllardır oto müzik sistemlerini tasarlarken, bu tip bir tekniği bir otomobilin bagajında nasıl uygularım diye çok düşündüm. Ön dash board'da küre şeklini hayal ederken temelde, küre şeklinde bir sub woofer'un hayali ile yola çıkmıştım, bu kabin tek bir noktadan tek bir cıvata ile tutturulursa amaca yakın bir çizgi yakalamış olacaktım...

    İlkin malzeme kararını vermekle yola çıktım, yoğun ve sert olabilecek tüm malzemeleri kafamda düşündüm, fakat her birinde farklı sorunlar ile karşılaştığımdan küreyi yaratabilmek için en uygun malzemenin fiber olacağına kanaat getirdim. Sub woofer'un çalışabileceği litre hesaplamasını yaptıktan sonra, fiberden küre oluşturabilmek için ilk iş bom işin yapan bir arkadaşımızdan 4 mm. kalınlığında sacdan yarım küre yapmasını rica ettim...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TECHNOVOL

    Öncelikle konuyu beğenip, takip eden arkadaşlarıma teşekkür ederim.

    KONU DEVAM:)

    Kapılarımız da tamamlandıktan sonra sıra geldi bagaj tasarımına...

    Evlerde kullanılmak üzere tasarlanmış hi&end hoparlörlere dikkat ederseniz, bulunduğu ortam konulduğu zemin hep göz önünde tutulduğunda kabin içindeki alt frekansları okuyan sub woofer, az rezorans yaratması için metal sivri uçlu çiviler vasıtası ile zemine basması sağlanır...

    Yıllardır oto müzik sistemlerini tasarlarken, bu tip bir tekniği bir otomobilin bagajında nasıl uygularım diye çok düşündüm. Ön dash board'da küre şeklini hayal ederken temelde, küre şeklinde bir sub woofer'un hayali ile yola çıkmıştım, bu kabin tek bir noktadan tek bir cıvata ile tutturulursa amaca yakın bir çizgi yakalamış olacaktım...

    İlkin malzeme kararını vermekle yola çıktım, yoğun ve sert olabilecek tüm malzemeleri kafamda düşündüm, fakat her birinde farklı sorunlar ile karşılaştığımdan küreyi yaratabilmek için en uygun malzemenin fiber olacağına kanaat getirdim. Sub woofer'un çalışabileceği litre hesaplamasını yaptıktan sonra, fiberden küre oluşturabilmek için ilk iş bom işin yapan bir arkadaşımızdan 4 mm. kalınlığında sacdan yarım küre yapmasını rica ettim...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...


    Alıntıları Göster
    Kalıbı ele aldıktan sonra atölyemizde bu kalıptan, önce şekli ortaya çıkaracağımız yaklaşık 4 mm. kalınlığındaki fiber ve polyester karışımından iki yarım küre çıkardık. Sub Woofer'ın kapağına da içinde led gizlemeyi düşündüğüm dış kasnağı hazırladıktan sonra, sıra bu parçaları birleştirmeye geldi...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TECHNOVOL

    Kalıbı ele aldıktan sonra atölyemizde bu kalıptan, önce şekli ortaya çıkaracağımız yaklaşık 4 mm. kalınlığındaki fiber ve polyester karışımından iki yarım küre çıkardık. Sub Woofer'ın kapağına da içinde led gizlemeyi düşündüğüm dış kasnağı hazırladıktan sonra, sıra bu parçaları birleştirmeye geldi...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...


    Alıntıları Göster
    Kalıptan çıkan parçaları birbirine birleştirildikten sonra, küre yaklaşık 2.50 cm. kalınlığa ulaşana dek 5 gün boyunca elyaf ve polyester uygulayıp, malzemenin gereken tokluğa gelmesini sağladık...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TECHNOVOL

    Kalıptan çıkan parçaları birbirine birleştirildikten sonra, küre yaklaşık 2.50 cm. kalınlığa ulaşana dek 5 gün boyunca elyaf ve polyester uygulayıp, malzemenin gereken tokluğa gelmesini sağladık...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...


    Alıntıları Göster
    Hayaldeki küre ortaya çıkmıştı... Küre de boya aşamasına geldikten sonra sıra bagaj tasarımına geldi...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TECHNOVOL

    Hayaldeki küre ortaya çıkmıştı... Küre de boya aşamasına geldikten sonra sıra bagaj tasarımına geldi...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...


    Alıntıları Göster
    Bagaj tasarımını hem çok sade, hemde çok göz dolduran bir şey yapmak istiyordum... Sonuçta bana göre aracımdaki sistem sadece kulağa değil, göze de hitap etmeli idi. Bagajın stepne havuzuna da sacdan bir kalıp hazırlamak ile işe başladık, maksat tek bir noktadan tutacak olan küreye derinlik vermekti...

    Aracın arka travers bağlantıları arasına yaptığımız 8 mm. kalınlığında profil ile, önce küreyi sabitlemeyi düşündüğümüz alt yapıyı hazırladık...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TECHNOVOL

    Bagaj tasarımını hem çok sade, hemde çok göz dolduran bir şey yapmak istiyordum... Sonuçta bana göre aracımdaki sistem sadece kulağa değil, göze de hitap etmeli idi. Bagajın stepne havuzuna da sacdan bir kalıp hazırlamak ile işe başladık, maksat tek bir noktadan tutacak olan küreye derinlik vermekti...

    Aracın arka travers bağlantıları arasına yaptığımız 8 mm. kalınlığında profil ile, önce küreyi sabitlemeyi düşündüğümüz alt yapıyı hazırladık...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...


    Alıntıları Göster
    takip takip




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hussogt500kr2

    takip takip

    Alıntıları Göster
    takip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascall35

    takip

    Alıntıları Göster
    macera filmi izler gibi heyecanla okuyorum, devamı gelsin lütfen..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TKY

    macera filmi izler gibi heyecanla okuyorum, devamı gelsin lütfen..

    Alıntıları Göster
    Devamı yarın gelir yanılmıyorsam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vipracing

    Devamı yarın gelir yanılmıyorsam

    Alıntıları Göster
    Kürenin sabitleme işlemi tamamlandıktan sonra, bagajda yer alacak diğer cihazların alt platformlarını sabitleme hazırlıklarına başladık.

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TECHNOVOL

    Kürenin sabitleme işlemi tamamlandıktan sonra, bagajda yer alacak diğer cihazların alt platformlarını sabitleme hazırlıklarına başladık.

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...


    Alıntıları Göster
    Tasarımda küreye havada duran bir görsellik hayal ettiğim için, amfilerin ve işlemcinin yere basıyor olması veya standart yüzeysel çerçeveli bir montaj olması, tasarımı eksik gösterecekti. Bu sebepten dolayı bu cihazlar da havada duruyormuş gibi, bir şekil ortaya çıkarmaya çalıştım...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TECHNOVOL

    Led çerçevesi olarak hayal ettiğim ahşap kasnağın, içini boşaltıp derinlik vererek görsel bir boyut kazandırma fikri sıcak geldi...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...


    Alıntıları Göster
    Ben de takipyim çıkacak olan sesi dinlemek isterdim ya nasıl fark olur diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TECHNOVOL

    Tasarımda küreye havada duran bir görsellik hayal ettiğim için, amfilerin ve işlemcinin yere basıyor olması veya standart yüzeysel çerçeveli bir montaj olması, tasarımı eksik gösterecekti. Bu sebepten dolayı bu cihazlar da havada duruyormuş gibi, bir şekil ortaya çıkarmaya çalıştım...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...


    Alıntıları Göster
    Amfilerin havada durması güzel bir dizayn olacaktı fakat bunu endirekt bir aydınlatma ile tamamlamak gerekiyordu... Bunun için amfilerin altına 10 mm. kalınlığında kenarları parlatılmış pleksiler hazırladık. bu pleksilerden aşağı ışığın süzülebilmesi için de kanallar oluşturduk...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TECHNOVOL

    Amfilerin havada durması güzel bir dizayn olacaktı fakat bunu endirekt bir aydınlatma ile tamamlamak gerekiyordu... Bunun için amfilerin altına 10 mm. kalınlığında kenarları parlatılmış pleksiler hazırladık. bu pleksilerden aşağı ışığın süzülebilmesi için de kanallar oluşturduk...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...


    Alıntıları Göster
    Bagajdaki alt yapı çalışması tamamlandıktan sonra, toplamaya geçmeden önce ilk iş bagajın alt platformunu boyattık... Hem kablo bağlantılarını hazırlamak hem de ışık alt yapısını görmek amaçlı...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TECHNOVOL

    Bagajdaki alt yapı çalışması tamamlandıktan sonra, toplamaya geçmeden önce ilk iş bagajın alt platformunu boyattık... Hem kablo bağlantılarını hazırlamak hem de ışık alt yapısını görmek amaçlı...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...


    Alıntıları Göster
    Daha sonra ön dash board üzerinde polisajlı duran küreleri yakalamak amaçlı, krom bir boya ile sub woofer küremizi boyattık...

     SQ SES SİSTEMİ KURULUM HİKAYESİ...




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.