Şimdi Ara

SsangYong Enine Boyuna Tartışalım..! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
3
Favori
67.551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esyo

    ben de kyon modelini test ettim sonrasında emin olamadım ve 1 hafta sonra başka bir bayide tekrar test yaptım, sonuçta almaya karar verdik bakalım, sanırım 1-2 haftaya kullancı olurum inşallah.



    Hayırlı olsun Kazasız,belasız kullanırsınız inşallah...
  • bugün ActıonSports aracımla,
    135 liralık mazot ile(3.62lira lt fiyatı)503km yol yaptım
    -sabah erken yola cıktım klima giderken kapalı idi,
    hızım130-140 arası idi
    -dönüşte klima açık 110-120km idi hızım genelde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    bugün ActıonSports aracımla,
    135 liralık mazot ile(3.62lira lt fiyatı)503km yol yaptım
    -sabah erken yola cıktım klima giderken kapalı idi,
    hızım130-140 arası idi
    -dönüşte klima açık 110-120km idi hızım genelde


    Şehiriçi mi??
  • tokat-amasya-samsun arası gidiş geliş.
    şehiriçi fazla
    yoktu sadece samsun ve amasya'nın içinde dur kalklar oldu..
  • Merhaba arkadaslar 2008 yilindan bugune kadar ssangyong kullanicisiyim ilk aracim actyon sports 4x4 6 ileri/at sanzimanliydi 90.000 km kullandim.2. aracim actyon 4x4 otomatik suan 41.000kmde ve satisa cikardim sifir 4x4 kyron almak icin yani kisacasi bu marka araclardan inanilmaz memnunum yakit fiyat servis ve yedekparca durumundan sormak istedikleriniz varsa elimden geldigince cevaplayabilirim.

    Saygilarimla...
  • Vergisi cok yuksek bize gore hocam yakiti nasil acaba sehir disi litre olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Litre hesabı yapmadım ama Şehirler arası yolda en son ramazan bayramında antalya kalkana gittim geldim 160 km süratin altına pek düşmeden yaklaşık 0,360 tl kmde yaktı...
  • Isuzi , Nissan , Mitsubishi tecrübelerim oldu valla aralarında en iyisi bu neden derseniz araç lakalarda zıplamıyor ve diğer araçlardan daha yüksek Nissan ile Isuzu bunun yanında çok basit geliyor bana.
  • Yenileri kıytırık görünüyor ama eskileri güzel göründü gözüme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkfire45

    Vergisi cok yuksek bize gore hocam yakiti nasil acaba sehir disi litre olarak

    Actyon Sports kamyonet olduğu için vergisi düşük.
  • 4x4 lerde vergi normal 2000 motor vergisi imiş. yani yaklaşık 2000 tl/ yıl.
  • kamyonet yazdırırsan az vergisi ayrıca kasko bedeli falan biraz uğraşırsan gayet düşük vergisi var ama uğraştırıyor...
  • Risk nedir işte budur bu aracı alıp vergisine ve ikinci elde değer kaybına tahammül etmek zor karar .

    DİP NOT araça nötrüm
  • Zaten araç fiyatları devamlı artıyor. Çok değer kaybetmez bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    Risk nedir işte budur bu aracı alıp vergisine ve ikinci elde değer kaybına tahammül etmek zor karar .

    DİP NOT araça nötrüm

    2009 da 50.000 TL ye aldım yıl 2011 30.000 km yaptım ve şu an satsam 55-58 bin tl arası gider "Risk budur" vergisi 1850 tl yıllık benim aldığım dönem actyon sportsların 30.000de olan tertemiz araçların en babası 32.000'e gidiyordu şimdi 42.000'e "Risk budur" işte Risk herkes onu chery sanarken onun ne olduğunu bilmek... Risk punto evoya 32.000 tl verip klima bile alamamak ama mutlu olabilmek...

    Dipçik:araç sahibiyim marka yetkilisi çalışanı vs'si değilim konuda da bol bol mesajım var kullanan olarak araca pozitifim chairman gelse vakit kaybetmeden alabilirim genesisede diğer sözde premium araçlarada tur attırır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    Risk nedir işte budur bu aracı alıp vergisine ve ikinci elde değer kaybına tahammül etmek zor karar .

    DİP NOT araça nötrüm

    2009 da 50.000 TL ye aldım yıl 2011 30.000 km yaptım ve şu an satsam 55-58 bin tl arası gider "Risk budur" vergisi 1850 tl yıllık benim aldığım dönem actyon sportsların 30.000de olan tertemiz araçların en babası 32.000'e gidiyordu şimdi 42.000'e "Risk budur" işte Risk herkes onu chery sanarken onun ne olduğunu bilmek... Risk punto evoya 32.000 tl verip klima bile alamamak ama mutlu olabilmek...

    Dipçik:araç sahibiyim marka yetkilisi çalışanı vs'si değilim konuda da bol bol mesajım var kullanan olarak araca pozitifim chairman gelse vakit kaybetmeden alabilirim genesisede diğer sözde premium araçlarada tur attırır...

    evoda klima var standart dijital klima arabanla mutluluklar




  • 2008 de 82 bin tl ye kyron aldım. şu an piyasası 45 bin civarı. tabii satabilirsen. sonuç: 4 yıl küfrede küfrede bindiğim bir araç. 50 bin tl maddi külfet. şahsuvaroğlu oto nun ne kadar kalitesiz ve adi bir firma olduğu......
    ssangyong alacaklar aklınızı başınıza alın ve sakın almayın. gidin alman malı bi araç alın rahat edin derim.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz_70

    2008 de 82 bin tl ye kyron aldım. şu an piyasası 45 bin civarı. tabii satabilirsen. sonuç: 4 yıl küfrede küfrede bindiğim bir araç. 50 bin tl maddi külfet. şahsuvaroğlu oto nun ne kadar kalitesiz ve adi bir firma olduğu......
    ssangyong alacaklar aklınızı başınıza alın ve sakın almayın. gidin alman malı bi araç alın rahat edin derim.....

    2008'de 82 bin TL'ye nasıl aldınız bu aracı?

    Ben bu aracı 3-5 ay önce sorduğumda 4x4'ü için 75 bin tl gibi bir fiyat söyledi şu anki resmi sitesindede en lüksü için 79.500 TL

    3 sene önce bu kadar yüksek fiyata nasıl ve nereden aldınız?

    Şikayetiniz araçtan mı Dsibürütörden mi hangisinden ve neden?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz_70

    2008 de 82 bin tl ye kyron aldım. şu an piyasası 45 bin civarı. tabii satabilirsen. sonuç: 4 yıl küfrede küfrede bindiğim bir araç. 50 bin tl maddi külfet. şahsuvaroğlu oto nun ne kadar kalitesiz ve adi bir firma olduğu......
    ssangyong alacaklar aklınızı başınıza alın ve sakın almayın. gidin alman malı bi araç alın rahat edin derim.....

    2008'de 82 bin TL'ye nasıl aldınız bu aracı?

    Ben bu aracı 3-5 ay önce sorduğumda 4x4'ü için 75 bin tl gibi bir fiyat söyledi şu anki resmi sitesindede en lüksü için 79.500 TL

    3 sene önce bu kadar yüksek fiyata nasıl ve nereden aldınız?

    Şikayetiniz araçtan mı Dsibürütörden mi hangisinden ve neden?

    2010mayısında en full modelini 65bin filana bırakıyorlardı.2008'de 82 bine almışsan Rexton
    almışsındır dicem o bile o kadar değildi.
    Hani 45bine 4x4 ise aracınız ben almaya hazırım full olmasına gerek yok kazası olmasın yeter.
    Kyron ebatında bir Alman aracı var mı ben bilmiyorum varsa o alman aracı kyrondan kaç tane alıyor
    hesaplamak gerekir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz_70

    2008 de 82 bin tl ye kyron aldım. şu an piyasası 45 bin civarı. tabii satabilirsen. sonuç: 4 yıl küfrede küfrede bindiğim bir araç. 50 bin tl maddi külfet. şahsuvaroğlu oto nun ne kadar kalitesiz ve adi bir firma olduğu......
    ssangyong alacaklar aklınızı başınıza alın ve sakın almayın. gidin alman malı bi araç alın rahat edin derim.....

    2008'de 82 bin TL'ye nasıl aldınız bu aracı?

    Ben bu aracı 3-5 ay önce sorduğumda 4x4'ü için 75 bin tl gibi bir fiyat söyledi şu anki resmi sitesindede en lüksü için 79.500 TL

    3 sene önce bu kadar yüksek fiyata nasıl ve nereden aldınız?

    Şikayetiniz araçtan mı Dsibürütörden mi hangisinden ve neden?

    2010mayısında en full modelini 65bin filana bırakıyorlardı.2008'de 82 bine almışsan Rexton
    almışsındır dicem o bile o kadar değildi.
    Hani 45bine 4x4 ise aracınız ben almaya hazırım full olmasına gerek yok kazası olmasın yeter.
    Kyron ebatında bir Alman aracı var mı ben bilmiyorum varsa o alman aracı kyrondan kaç tane alıyor
    hesaplamak gerekir

    24 ekim 2008 de yazmış.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Challenger.55

    Fuarda Kyron modelini inceledim ve çok beğendim.Önümüzdeki haftada testini yapacağım.Fakat bazı şeyler eksik gibi yada katologda yazmıyor.Mesela yol bilgisayarı yok görünüyor ki bence olması iyi olurdu.Olmasa da çok şey kaybetmeyiz.Bir de hıza duyarlı direksiyon var mı yokmu belli değil,teste gidince soracağım artık.Ayrıca Ssangyong'un hiç bir modelinin Türkiye'de yapılmış bir testi yok.Bu firmanın ilgisizliğimi yoksa bu testleri yapanlar önemsemiyor anlamadım.
    Bu araca sahip olan ve kullananan biri varsa aramızda araç hakkında görüşlerini belirtirse çok sevinirim.Satıcının söylediğinden çok kullanıcının görüşleri daha makbul benim için.Sonuçta 80.000 YTL gibi ciddi bir rakam söz konusu.



    http://resim.donanimhaber.com/post.asp?do=reply&q=27357726&toStyle=tm


    zamanında baya bi soyguncuymuş adamlar.

    ne kadar ekmek o kadar köfte kimse kaliteli aracı ucuza vermez.

    ucuzsa bi yerinden bi yamuk çıkar.lakin bunlar ilk geldiğinde ucuzda değilmiş.

    şuan uygun bence pick up ı konuda açmıştı arkadaş . dizel otomatik 4x4 özellikle kırsal alanda iyi bir seçenek olabilir.ama ben yinede paranız varsa japonlardan şaşmayın derim.l200 başta olmak üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi INTRUDERTR -- 21 Aralık 2011; 1:28:27 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.