Şimdi Ara

SSANGYONG Yeni KAYRON 4X4

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
10.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • SSANGYONG Yeni KAYRON sizce nasil bir 4x4...... Ben arabayi test ettim güzel bir 4x4 artı Mercedes dizel motoru kullanilmis ve üretimde Mercedes desteği aliyor...

    Düsüncelerinizi alabilirmiyim .... alınabilecek bir 4x4 mü acaba... tesekürler

     SSANGYONG Yeni KAYRON 4X4


     SSANGYONG Yeni KAYRON 4X4


     SSANGYONG Yeni KAYRON 4X4







  • Kia Sorento' ya çok benziyo tasarımı. Farklı bir tasarım uygulasalar süper olurmuş. Bu taklit gibi duruyo bence
  • kaç paradırki?

    o önemli kanımca.

    hayırlı günler.
  • Hangi donanımlara ihtiyacınız var, hangilerini yok. Bunu bilmek önemlidir. Size yardımcı olmak için, karşılaşabileceğiniz bazı terimlerle ilgili kısa bir sözlük hazırladık. Böylece, artık sizde bir 4x4 uzmanı olabilirsiniz.

    5 Link: 5’li Bağlantı. Hareketli aksın bir tür yerleştirilme biçimi. aks öne doğru uzanan 4 bağlantı ile yerleştirilmiştir ve 5. bağlantı da yatay hareketleri kontrol etmektedir.

    8 Link: 8’li bağlantı. REXTON ve RODIUS ta bulunan 8 bağlantılı bağımsız arka süspansiyon. Her bir bağlantı değişken yol şartlarında sabit kontrolün sağlanması ile yükümlüdür.

    ABS: Antilock Brake System Kilitlenmeyen fren sistemi. ABS, taşıt araçlarının her türlü yük durumunda bütün yol koşullarında ve çeşitli süratlerdeki zorunlu durumlarda yapılacak ani frenlemelerde tekerleklerin kitlenmesini önleyerek direksiyondaki tam hakimiyeti sağlayan sistemlere verilen ad.

    ARP: Aktif Devrilme Koruması, SsangYong’un elektronik güvenlik sistemi aracın devrilmesini önlemeye yardım eder.

    BAS: Brake Assist System - PANİK FREN DAĞITIM SİSTEMİ Ani frenlemede fren hidroliği içindeki basıncı arttıran ve her tekerde eşit fren gücünün oluşmasını sağlayan sistem.

    TCS: Traction Control System; Çekiş kontrol sistemi veya itişin olduğu herhangi bir tekerleğin boşa dönmesini engelleyen kontrol sistemi.

    Differential(Diferansiyel): Hali hazırda güç aktarımı devam ederken , her bir tekerleğin hızlarada dönebilmesini sağlayan aks üzerindeki aygıt (dışdaki tekerlekler daha hızlı döndürülerek araın dengesinin korunmasına yardımcı olur.

    Double wishbone: Çift salıncaklı süspansiyon sistemi. Rahat seyahat etmeyi ve iyi bir yol tutuş sağlanmasına yardımcı olan Bir tür ön süspansiyon.

    EBD: Elektronik fren dağılımı. Fren gücünün 4 tekerlekte eşit olmasını sağlayan hidrolik dağılımlı destek sistemi.

    ESP: Electronic stabilty program ; Elektronik denge programı . Savrulma , ani direksiyon kırma gibi dengesizlik durumlarında devreye girerek dört tekerleğin her birine farklılaşmış halde frenleyici bir tork uygulayarak aracın hareketini düzeltir. gerektiğinde tek bir tekerleğe bile fren yaptıran ve amortisörlerin hareketini de kontrol eden sistem.

    HDC: Hill descent control; Arazi araçlarında kullanılan yararlı bir sistem. Elektronik ayarlı fren ile kontrollü iniş&tırmanma sağlanıyor.

    High & Low ratio: Yüksek & Düşük oran - Yüksek oranlı vitesler normal şartlarda, engebeli ve arazi şartlarında düşük oranlı vitesler kullanılır.

    IFS: Bağımsız ön süspansiyon. Her iki ön tekerleğin bir birlerinden bağımsız hareket etmesini sağlar.

    IRS: Bağımsız arka süspansiyon. Her iki arka tekerleğin bir birlerinden bağımsız hareket etmesini sağlar.

    teknik ve özellikler iyi görünüyor fiyat filan çok iyi düşünmek lazım
    hatta birilerinden direkt görüş almanız yani arabaya birlikte bakmak lazım
    Kyron 4X4 MT STD 2.0 TDİ SUV 141HP 35.138,04 EURO +1113 YTL YTL

    Live axle: Hareketli aks. Tekerlekler birbirlerinden bağımsız olarak hareket edemezler.

    Ladder chassis: Aracın yanlarda bulunan 2 ana ray üzerine birçok noktadan karşılıklı olarak birleştirilerek inşa edildiği çelik çerceve.

    Part-time 4WD: Part-time 4WD. Değişken 4x4. 2 veya 4 çeker olarak kullanım seçilebilir.

    Shift on the move: Hareket halinde Geçiş. Araç hareket halindeyken 4x2 den 4x4 e veya tersi geçiş yapılabilir.

    SSPS: Hıza duyarlı hidrolik direksiyon. Araç hızına göre hidrolik direksiyon tarafından sağlanan yardımın miktarı farklılık gösteririr.

    TOD: (Torque on Demand), Yol koşullarına göre değişen çekiş, değişken tork. SsangYong a ait akıllı 4 çeker sistemidir. Araç yol ve arazi şartlarına göre ihtiyaç duyduğu şekilde gücü ön ve arka aks arasında dağıtır.

    Transfer box: Transfer kutusu. Vites oranlarını düşük ölçekde çalışması için azaltan birim.

    Traction Control: Çekiş kontrol. Her bir tekerlek elektronik olarak kaymaya karşı kontrol edilir. Her zaman maksimum çekiş gücünü sağlamak için Biri çekiş gücün yitirdiği zaman güç diğerine aktarılır.



    MOTOR M/T 2WD 2.0 A/T 2WD 2.0 M/T 4WD 2.0 A/T 4WD 2.0
    Tip 2,0 XDI 2,0 XDI 2,0 XDI 2,0 XDI
    Silindir hacmi (cc) 1998 1998 1998 1998
    Çap x Strok (mm) 86.2x85.6 86.2x85.6 86.2x85.6 86.2x85.6
    Maksimum güç (ps/dev/dak) 141/4,000 141/4,000 141/4,000 141/4,000
    Maksimum tork (Nm/dev/dak) 310/1800-2400 310/1800-2400 310/1800-2400 310/1800-2400
    Silindir adeti 4 4 4 4
    Supap mekanizması DOHC DOHC DOHC DOHC

    ŞANZIMAN M/T 2WD 2.0 A/T 2WD 2.0 M/T 4WD 2.0 A/T 4WD 2.0
    Vites kutusu 5 vites M 5 vites A 5 vites M 5 vites A
    Aktarma mekanizması 2WD 2WD 4WD 4WD

    SÜSPANSİYON M/T 2WD 2.0 A/T 2WD 2.0 M/T 4WD 2.0 A/T 4WD 2.0
    Ön Salıncak Tipi
    Arka 5 Bağlantılı

    GÜÇ AKTARMA M/T 2WD 2.0 A/T 2WD 2.0 M/T 4WD 2.0 A/T 4WD 2.0
    Vites oranları
    1. vites 4,315 2,741 4,315 2,741
    2. vites 2,475 1,508 2,475 1,508
    3. vites 1,536 1,000 1,536 1,000
    4. vites 1,000 0,708 1,000 0,708
    5. vites 0,807 0,807
    Geri vites 3,919 2,429 3,919 2,429

    FRENLER M/T 2WD 2.0 A/T 2WD 2.0 M/T 4WD 2.0 A/T 4WD 2.0
    Sistem ESP ESP ESP ESP
    Ön+Arka DISC DISC DISC DISC
    Lastikler 225/75R16 225/75R16 225/75R16 225/75R16
    Dingil mesafesi (mm) 2,740 2,740 2,740 2,740
    iz genişliği (Ön/arka) (mm) 1,570 1,570 1,570 1,570
    Dingil çıkıntısı (Ön/arka) (mm) 885/1,035 885/1,035 885/1,035 885/1,035
    Minimum yerden yüksekliği (mm) 210/199 210/199 210/199 210/199
    Minimum dönüş yarıçapı (m) 5,6 5,6 5,6 5,6

    PERFORMANS M/T 2WD 2.0 A/T 2WD 2.0 M/T 4WD 2.0 A/T 4WD 2.0
    Maksimum hız (km/h) 167 166 167 166
    Hızlanma (sn) 0-100 km/h 15,44 15,8 15,44 15,8

    ARAZİ PERFORMANSI M/T 2WD 2.0 A/T 2WD 2.0 M/T 4WD 2.0 A/T 4WD 2.0
    Yaklaşma açısı 26,0° 26,0° 26,0° 26,0°
    Uzaklaşma açısı 23,0° 23,0° 23,0° 23,0°
    Rampa açısı 21,0° 21,0° 21,0° 21,0°

    YAKIT TÜKETİMİ M/T 2WD 2.0 A/T 2WD 2.0 M/T 4WD 2.0 A/T 4WD 2.0
    Şehir içi (lt/100km) 10,3 12 10,3 12
    Şehir dışı(lt/100km) 6,9 7,0 6,9 7,0
    Karışık (lt/100km) 8,1 8,7 8,1 8,7

    DİĞER ÖZELLİKLERİ M/T 2WD 2.0 A/T 2WD 2.0 M/T 4WD 2.0 A/T 4WD 2.0
    Boş ağırlık (kg) 1821(1893) 1848(1920) 1929(2001) 1956(2028)
    Oturma kapasitesi 5 5 5 5
    Yakıt deposu (lt) 75 75 75 75

    BAGAJ KAPASİTESİ M/T 2WD 2.0 A/T 2WD 2.0 M/T 4WD 2.0 A/T 4WD 2.0
    Arka Koltuk dik konumda (lt) 1222 1222 1222 1222
    Arka Koltuk yatık konumda (lt) 2594 2594 2594 2594




  • Kyron 4X4 MT STD 2.0 TDİ SUV 141HP 35.138,04 EURO +1113 YTL YTL
  • öncelikle bu teknik bilgiler icin tesekürler yarin tekrar gidip tekrar inceleyecegim karar veremiyorum.... bu 4x4 segmentde fiyat ve donanim bakimindan iyi degilmi sizce
  • fiyatına nazaran resimlerde güzel duruyo bence değerlendirilebilir beğendim ben gerçekte görmek test etmek gerk
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Dacia Duster 4x2 4x4
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Aracı inceledim, aslında tip olarak güzel ve içi geniş ama plastik kalitesi düşük geldi biraz. En önemlisi parça durumu, eğer yine bir gün çeker giderlerse sahipleri ne gibi sorunlar yaşar. Almadan evvel bunları düşünmek lazım.
  • autoshow dergisinde onno usta var biliyorsunuz diyor ki böyle yeni piyasaya çıkan aracı
    hemen almayın 1 yıl sonra alın diyor
    1- Aksamalar olabilir servis, parça, eleman eğitimi
    2- Fiyatta indirim opel antara ve chevrolet captiva da olduğu gibi
    bana göre bu yukarıdakiler geçerli ama birileri de bu aracı alacak tabiki
    ve dizel 2.0 olarak 61000 ytl gibi rekabetçi fiyatları var
    ancak iki yıl sonra satmak isteyince ne kadara gider bilemem
    bu araçları sanayide baktıramazsınız servise mahkumsunuz(garanti süresince zaten servise gidiliyor)
    verdiğiniz parada az değil
    http://arabam.e-kolay.net/ikinciEl/detail.aspx?sid=1249787
    http://arabam.e-kolay.net/ikinciEl/detail.aspx?sid=1217246




  • fiyatina göre güzel araca benziyor
  • Sorento almaktansa Kayron almak daha mantıklı
  • bu araçtan ist güneşlide bi tane var yolum üzerinde sabahları görüyorum.
  • mercedese ortaklığı olan bir marka. oldukça güzel araçlar var. dikkat çekici.
  • İhtişamlı duruyor. Yakından görüp incelemek isterdim. Yakında dolaşmaya başlar sağda solda. Eee ne de olsa meraklıyız millet olarak böyle cafcaflı aletlere
  • Ondan tasarımı Mercedese benziyor ya
    quote:

    Orjinalden alıntı: Anadolu

    mercedese ortaklığı olan bir marka. oldukça güzel araçlar var. dikkat çekici.
  • ıvırı zıvırı cok bunun

    çarpışma testlerinden haber verin.
  • Bencede 1 sene kadar beklemek lazım. Eğer parça sorun olursa adamın burnundan getirir. Arıza yapmasa bile kazası var birde bunun.
  • 2 gün üst üste maltepe bayisinde inceledim.Alma niyetimiz vardı fakat vazgeçtik nedenlerini yazıyım.

    Öncelikle resimlerdeki modeli kyron Lüx diye geçen 41000 euro fiyatı olan model.Bu modeldeki jantlar ve sisler malesef Türkiye modelinde farklı ve kapak gibi duran 16 jant ve yuvarlak sis olarak geliyor.

    1.Aracın arkasında Şahsuvaroğlu gibi bir firma var.Bu insana güven veriyor fakat hala servis ağı oluşmamış durumda,servis çalışanlarını koreden gelen tek kişi eğitiyormuş...Ve bu yapılanma henüz bitmiş değil yani şu anda ne yedek parça nede servis çalışanı doğru düzgün yok.

    2.Sorentoyla karşılaştırılmış fakat sorento Türkiyeye ilk girdiğinde 35000 dolardı.Bu araç 35000 euro artı herkes şunu gözden kaçırıyor bu araç standart bi araç,otomatik vites değil ki böyle bir araç otomatik olmadan ne kadar mantıklı olur bilemiyorum,deri koltuk sunroof xenon dvd falan yok.Yani dolusu otomatik viteslisi 73000 ytl.

    3.Plastik kalitesi,deri kalitesi malesef çok düşük.Araç çok büyük jantlar 16 ve neredeyse kapak gibi duruyor.Bütünlük yok araçta.

    4.Mercedes desteği olduğu belli fakat destek motor üzerinde pek yok.Bunu bayi kendiside söylüyor zaten kataloglardada sadece şanzıman mercedes destekli denilmiş.

    5.Motor gerçekten çok sesli.0-100 ü 16 sn civarı.Araç yüksek hızları pek sevmeyen bir yapıda olduğunu bindiğiniz anda hissettiriyor.Arka koltukları o kadar büyük bir araç olmasına rağmen ön koltuklardaki ferahlığı vermiyor.

    6.Bagajı yeterli büyüklükte,stepne bagajda değil aracın altında,göstergeler çok basit duruyor,cd çaların altında birde kaset çalar mevcut.

    7.Otomatik vitesi f-1 şanzımanlı yani direksiyondan kumanda edilebiliyor.Aynalar büyük ve açı güzel.Aracın içinde bolca eşya gözü mevcut.

    8.Araç durmadan 4 çekere geçmiyor.Yokuş iniş desteği mevcut ve baya faydalı bi sistem.

    Gözlemlemlediklerim şimdilik bu kadar.Bana kalırsa 73000 lere çıkıldığı zaman chevrolet captiva gibi bi aracı almak her zaman daha mantıklı.Hem sağlamlık,hem performans hemde kalite hisse captiva da daha iyi.

    Servis olayından bahsetmiyorum oturmaları ve yerleşmeleri için en az 1.5 yılları var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Little F.K -- 23 Aralık 2007; 15:06:41 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.