< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Şuan alınacak en mantıklı araba Kia Ceed (2. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-5A1BF912DAynı paraya 1.0 confor Polo alabiliyorsun. Donanım daha iyi. Motor kendini kanıtlamış. Kasa kendini kanıtlamış. İkinci eli daha iyi. Daha performanslı ve tüketimi daha dusuk. Zaten biri 95 diğeri 100 beygir. Bagaj ve on hacim aynı sayılır.
ceedin iyi olabileceği konular arka koltuk alanı ve belki sessizlik ki poloda sınıfına göre sessiz bir arac. Bunlar icin üstte yazdığım herşeyden ve OTOMATİK sanzimandan vazgeçeceksin.
surus desen, standart insanların sürüşü kalitesini hissettikleri iki nokta var. 1 I direksiyon diğeri fren. 2 konuda da vw daha iyi iş çıkartıyor Koreliler’den.
ben nasıl 2 Polo çıkar anlamadim. 20 cm uzun diye mi. Sümbül, egea filan bak sen.
ceed bu paraya aynı aracın otomatiğini satmalı.
Kıyasladığın araçlardan biri C diğeri B segment, işe ticari olarak bakmayan ve otomatik vites zorunluluğu olmayan hemen hemen herkes bu karşılaştırmada Ceed alır. İç yaşam alanı bariz daha geniş, malzeme kalitesi daha yüksek, bagajı daha büyük, daha sessiz, garanti süresi daha fazla (Polodaki DQ200ü ve riski unutmamak lazım) en önemlisi çok çok daha konforlu. Arkada bağımsız süspansiyon var, segmentteki çoğu araç alt motorlara koymuyor adamlar en bazına koymuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Babacim uyandırma milleti mis gibi polo var orda ne gerek var yok bağımsız süspansiyonmus yok kırmızı, mavi renkmiş yok donanimmış, guvenlikmis boş iş bunlar. Alırım beyaz polomu aynı fiyata sonra birine itelerim zaten garantisi bitince
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
vwlerin öyle zevkli bir sürüşü yok ki. hele polonun. virajda tek teker üzerine yığılıp önden kayıyor. uzun yolda düm düz giderken konforlu ama direksiyon olarak çok da iyi değil.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Mokali Amca
Babacim uyandırma milleti mis gibi polo var orda ne gerek var yok bağımsız süspansiyonmus yok kırmızı, mavi renkmiş yok donanimmış, guvenlikmis boş iş bunlar. Alırım beyaz polomu aynı fiyata sonra birine itelerim zaten garantisi bitinceEvet ya Ceed de olan fazladan hava yastılarını satsan poloyu alırsın zaten. Millet de birşey zannediyor poloyu.
-
Bende kia'nin Stoniclerine bakıyorum hoşuma gitti 1.4 tork kavramalı otomatiği ve 1.0 turbo çift kavrama modelide var ama çift kavrama sorun çıkarabilir diye torklusuna gidiyor aklım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: auto_man
İyi güzel de mx5 almıyorsun. Standart herkesin tercih edebileceği c segment bir araç alıyorsun.
Alıntıları GösterMazda 3 icin de oyle dediler :)
Bu arada yorumumu okudum sizin kastettiginiz seyden bambaska bir sey yazmisim ben
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 10 Aralık 2020; 15:9:7 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eski kasa ceed kullandim suspansiyon konforu cok sasirtti. Polo dedigin araba buzdolabindan farksiz. Vw'lerin konforu hep abartilir zaten hepsinr bindim normalden bir tik iyiler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Absürd bir araç almadığın sürece neden ikinci elini düşüneceksin ki? Bu aracı zaten satarsın. 1 haftada satamazsan 2 haftada satarsın. Elinde kalıp yok pahasına vermezsin.quote:
Orijinalden alıntı: TheCaliph_Mazda 3 icin de oyle dediler :)
Bu arada yorumumu okudum sizin kastettiginiz seyden bambaska bir sey yazmisim ben
Alıntıları Göster
Mazda ile karşılaştırılacak en son marka belki de kia dır. Şu anda model çeşitliliği olan ve de sadece liste üzerinde değil bayide de bulunabilen nadir markalardan biri.
A segment, b segment, b suv, 3 c suv biri hibrit, c segment hb ve c segment sw olan ve de bulunabilirliği olan bir markayı mazda ile kıyaslamak? Ve de satış adedi olarak ortalama seviyede olduğu halde.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
200 bin kiaya verilmez..kia :)
-
Konforu arayan insanın Manuel’e ne işi olur. Hergün şehir içinde yarım saat bir saat geçireceksin manuel ama C sınıfı, bağımsız süspansiyonu trafikte dur kalk yaparken büyük konfor sağlıyor diyeceksin.
şehirdışında çıkacaksınki vitesle uğraşmadığın için konforlu olasın.
ha diyeceksin yol tutuş vs hem turbolu hem de 11 küsür saniye 0-100 yapan bir araç. Madem performans için alıyorsun bari polodan hızlı olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Bob KelsoEvet ya Ceed de olan fazladan hava yastılarını satsan poloyu alırsın zaten. Millet de birşey zannediyor poloyu.
Alıntıları GösterPoloda önyan perde havayastıkları var. Şu lafın üstüne ceedin donanım listesinde diz havayastığı aradım fakat bulamadım. Diz hava yastığı vw de en azından golften itibaren var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kime göre mantıklı? amcalara, dayılara mantıklıdır. İstanbul'da yaşayan genç adam napsın manuel ceed'i?
-
1.4 Manuel Ceed kullanmaktayım istanbulda soruları alabilirim
-
quote:
Orijinalden alıntı: Psyduck17vwlerin öyle zevkli bir sürüşü yok ki. hele polonun. virajda tek teker üzerine yığılıp önden kayıyor. uzun yolda düm düz giderken konforlu ama direksiyon olarak çok da iyi değil.
Bunların hepsi standart araçlar. Hiçbiri zevkli bir sürüş sunmaz zaten. Ama sokaktaki Ahmet amcanın bir arabanın yol tutuşu ile ilgili anladığı şey direksiyonun ağır olması ve frenin her santiminin doğrusal kuvvetle çalışması. Buda vw gurupta var.
kore gurubu araçların direksiyon ve fren hissiyatları maalesef iyi olmuyor.
bunun dışında gerçek yol tutuş için konuşursak elbette ceed daha iyidir fakat Ahmet amcaların hiç biri bu araçları o kadar zorlamıyor. Berkecanlar hava atma maksatlı Kia alamıyor. Ha alsalar ikisinde de patlıyor. O yüzden virajı 10 km daha hızlı dönmesinin hiçbir manası yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-5A1BF912DPoloda önyan perde havayastıkları var. Şu lafın üstüne ceedin donanım listesinde diz havayastığı aradım fakat bulamadım. Diz hava yastığı vw de en azından golften itibaren var.
Alıntıları Gösterİşte bu beni şaşırttı. Sonunda hava yastığı koymaya karar vermişler.
-
kia markadan kaybediyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-5A1BF912DKonforu arayan insanın Manuel’e ne işi olur. Hergün şehir içinde yarım saat bir saat geçireceksin manuel ama C sınıfı, bağımsız süspansiyonu trafikte dur kalk yaparken büyük konfor sağlıyor diyeceksin.
şehirdışında çıkacaksınki vitesle uğraşmadığın için konforlu olasın.
ha diyeceksin yol tutuş vs hem turbolu hem de 11 küsür saniye 0-100 yapan bir araç. Madem performans için alıyorsun bari polodan hızlı olsun.
Konfor arayan insan B-C segment araçlara bakmaz. Ben daha konforlu dedim. Ülkemizin asfalt kalitesi, yol bozuklukları belli yollarımız patates tarlası gibi sert araç kullanmak berbat. Önemli olan arabanın ne kadar çabuk hızlanabildiği de değil o hızı ne kadar koruyabildiğidir. Bugün mazda mx5 veya swift sport gibi araçları insanlar çok hızlı olduğu için değil çıktığı hızı koruyabildiği, sürüş dinamikleri iyi olduğu için tercih ediyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanEmir411 -- 10 Aralık 2020; 16:6:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
standart araç diye neden keyifli sürüş sunmasın ki? focus, astra, fiesta, megane beklentin konfor değilse gayet keyifli arabalar. en güçsüz motorları bile(dizel değil). bu arabalarla istediğin şeyleri yapabiliyorsun. polo-golf-leon-a3 gibi konfor odaklı değiller. virajda amortisörleri ezilmiyor, bir teker üzerine yığılıp kalmıyor. focus çok dengeli aşırı zorlarsan tam ortadan kayıyor. fiesta daha arkasını bırakmaya meyilli. astra çok çevik bir araç, megane da öyle.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X