Şimdi Ara

Şuan en iyi üç 1.6 dizel motor hangisi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
301
Cevap
2
Favori
45.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en iyi fransızlar dizel motorda ama totalde araca vurdunmu bmw kadar verimli değil
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    HP olarak iyi de tork çok düşük kalıyor ya. Neden öyle yaptılarsa. Bu sebepten dolayı 0-100'ü 10.2 olsa da (ki 136 HP'ye göre bu da yüksek bir değer) 160 KMH'den sonra 136 gibi gitmemeye başlıyor. 300 nm bari yapabilselerdi şunu Fiat gibi efsane olurdu o zaman.
  • Bir arabada tork yoksa isterse 150 beygir olsun boş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teknik verilerle beraber , pratikte de az yakması ve aktarımın daha performanslı olması sebebi ile hdi motorlar bence ilk sırada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myz1453

    Tokatlarken karşı tarafa da haber verin

    Tokatladiklarini saniyorlar iste :) hele ki o motorlarla..



    Konuya donersek;

    1-multijet

    2-hdi

    3-dci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 bluehdi tork konvertörlü şanzımana rağmen 0-100ü 9.5 saniye, tüketimi gayet ekonomik taş gibide sağlam. Toyota nın kullandığı d4d de iyi bi motor aslında, hacimden kaybediyor, 1.6 olsa daha iyi işler yapabilirdi. Şu ana kadar gördüğüm en sessiz dizel motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanki tokatlanan arabalar 300 beygir. Teknik verileri daha düşük. Golf 90-105-110-115 beygir daha ağır üstelik. Focus 90-115 arası. Passat en son çıkanlar bile daha 120 lik ve hepsi 250 tork. İsteyen Eskişehir'de ise deneyelim 115 lik 308 ile nasıl tokatlanıyorlar. Sanki Astra 136 lığı tokatladık yazmışız. Garip garip konuşuyor insanlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    Sayılmaz o

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crdi nasil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keşke konuda anket olsaydı
  • Multijet diyenlerin dayanağı ne acaba? Çok mu az yakıyor? Çok mu sessiz? Çok mu performanslı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tork olayına doğru düzgün değinen olmamış. düşük devirlerde yüksek tork veren 1.6 motor hangisiyse ,en iyi motor o bence
  • TMRT kullanıcısına yanıt
    Yeni i30'da 300 nm tork yazıyor ama?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az yakan, çok kaçan, dayanıklı ve iyi bir yazılımı olan dizel motorlar iyidir. Son iki yılda çıkan dizel motorlarda kötü motor yok. Marka takıntısı yoksa bütün dizel motorlar (tdi - dci - tdci - i-dtec - crdi-cdti- blue hdi) artık hakkını veriyorlar. Ancak bunlar dizel motorların son demleri otomobiller için dizel dönemi bitiyor artık.



    Toyotanin efsane!!! motoru 1.4 d 4d motorunu hariç tutuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. Dci

    2. Hdi

    3. Tdi



    Dizel dendimi kesinlikte dci 'dır. Çoğu kişi fiat demiş ama sadece az yakmasindan ziyade motorun güçlü ve çevik olması da önemli. Bu kombinasyon dci 'dır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Bmw derken?

    1.6'da Opel çift turbo 160 motor yaptı, Renault 165 motor yaptı. Peugeot e-hdi ile o hacmin en makul motoru hem yakmıyor hem kaçıyor. Küçük hacim dizel denince iş Fransızların oluyor, bmw orada konuşamaz pek. 2 litre desek BMW'nin makyajla 190 olmuş olması lazım ki artık o hacimde Audi de 190 kullanıyor, mercedes 194 beygir güç çıkardı, Volvo desek onda da aynı 190 var. Hadi çift turbosu desek BMW'de 218 beygir var, vag gitti o alandaki açık ara en iyi motorlardan birini yaptı, passat 4x4'de olan motordan 240 beygir çıkardı. Aynı şekilde çift turbo Volvo'nun d5 motoru var ki 235 beygir gücünde.
    BMW'yi özel kılacak tek motor 6.40 dizelde yer alan 3 ya da 4 turbolu olan 3 lt motordur.
    Küçük hacim dersek Fransızlar motordan anlıyor, git gide karoseri yapmaktan da anlıyorlar. Küçük hacimde vag'ın yaptığı bir yenilik yok, Mercedes'in yaptığı hiçbir şey yok, bmw hiç değilse çabalıyor bu takdire şayan; ancak ne dersek diyelim bu işten Fransızlar anlıyor.


    218hp biturbo 224hp idi en son.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Peki sizce PSA ya katıldıktan sonra Opel motorlarına ne olacak arkadaşlar?

    Malum yeni Opel Crossland ve Grandland da komple Peugeot motorları kullanılacak gibi görünüyor.


    Sizce bunun sebebi GM ile ayrılık mı yoksa Peugeot un dizel HDI ve benzinli THP sinin Opel CDTI e SIDI sininden iyi olması mı, veya her iki neden mi?


    gm amerikadaki modellerinde 1.5 turbo ve 1.6 cdti motorlarını chevrolette kullanıyor, suan çıkmış olan opeller hariç yeni çıkan psa altyapılı modellerde psa kendi motorlarını kullanır.
  • Düşük hacim dizel dedin mi fransızlara hakkını vermek lazım. Hem Renault hem de PSA grubu dizelleri çok iyiler bu konuda.

    Uzun süre 1.5 DCi 90 Bg Manuel Fluence kullandım şirket arabası olarak, güç lineer artıyor atmosferik gibi bir karakteristiği var. Turbo lag'ı en az hissettiğim araç. Az da yakıyor en beğendiğim motor budur.

    Fluence'in 110 Bg olanını da kullandım o da 90 Bg olana benzer, daha iyi yürüyor fakat turbo lag daha çok hissediliyor.

    PSA grubunu uzun süre kullanmadığım için yorum yapmayacağım fakat 2 haftalığına Citroen C-Elysse kullandım, DCi'ın bir tık altında diyebilirim ama yakıta pek dikkat etmedim. Belki daha az yakıyordur.

    CDTI motoru ise Astra Sedan'da ve en son Egea Sedan ve Hatchback'te kullandım. DCi'dan dan kötü olduğunu rahatça söyleyebilirim çok yakması dolayısıyla. Son şirket arabaları olarak Egea HB kiralandı, benzinli gibi yakıyor maşallah pişman oldu şirket.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evomengo

    Düşük hacim dizel dedin mi fransızlara hakkını vermek lazım. Hem Renault hem de PSA grubu dizelleri çok iyiler bu konuda.

    Uzun süre 1.5 DCi 90 Bg Manuel Fluence kullandım şirket arabası olarak, güç lineer artıyor atmosferik gibi bir karakteristiği var. Turbo lag'ı en az hissettiğim araç. Az da yakıyor en beğendiğim motor budur.

    Fluence'in 110 Bg olanını da kullandım o da 90 Bg olana benzer, daha iyi yürüyor fakat turbo lag daha çok hissediliyor.

    PSA grubunu uzun süre kullanmadığım için yorum yapmayacağım fakat 2 haftalığına Citroen C-Elysse kullandım, DCi'ın bir tık altında diyebilirim ama yakıta pek dikkat etmedim. Belki daha az yakıyordur.

    CDTI motoru ise Astra Sedan'da ve en son Egea Sedan ve Hatchback'te kullandım. DCi'dan dan kötü olduğunu rahatça söyleyebilirim çok yakması dolayısıyla. Son şirket arabaları olarak Egea HB kiralandı, benzinli gibi yakıyor maşallah pişman oldu şirket.



    Egeada ve astrada aynı motor yok yorumun fos

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fiyat performans ve tuketım olarak kore crdi, fransız hdi ve fransız dci iyidir. 2 litre ve 3 litre dizelde bmw motorları iyidir
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.