Beylikduzu Turkcell Iletisim Merkezi Ok&Ser iletisim, Superonline ADSL modemi iade etmek icin 2 kere gittikten sonra (Her seferinde sistem problemi cikti) siz modemi verin biz teslim alalim islemleri de yapalim telefonunuzu verin ters bir durum olursa sizi arariz dediler. Yaklasik bir hafta 10 gun gecti, superonline`dan mesaj modemi teslim etmediginiz icin faturaniza yansitilacaktir. musteri hizmetlerinde anlayisli bir bey bana yardimci olacagini soyledi ama bakalim sonuc ne olacak . hem 150 tl odeyecez hem de elde modem falan yok.
teslim alınmıştır diye bir kağıt almadınız mı?
problem de o zaten o kadar bunalttilar ki git gel sonunda tamam siz islemi yapn dedim ve belge falan almadan ciktim. onlar teklif etti biz hallederiz diye.
keskin sirkeküpe zarar malesef. hata yapmışsınız. bir kağıda şu tarhte şu marka/model/macid'li routerı şu bayiye teslim ettim diye bir metin yazıp, teslim alan ve teslim eden şeklinde iki imza attırıp almanız gerekiyordu. bırakın sonra onlar ister sisteme girsinler ister girmesinler.
müşteri hizmetlerine durumu anlatıp (özellikle sistem olmadığı için 2 kere gittim sonra sen ver biz hallederiz dediği kısmı) modeminin seri numarasını öğrenin sonra bayiden öğrendiğiniz seri numarasına ait modemi bulmalarını isteyin belki şu an başka aboneye takmışlardır bile..... çıkar ordan umarım
quote:
Orijinalden alıntı: fallofahero
müşteri hizmetlerine durumu anlatıp (özellikle sistem olmadığı için 2 kere gittim sonra sen ver biz hallederiz dediği kısmı) modeminin seri numarasını öğrenin sonra bayiden öğrendiğiniz seri numarasına ait modemi bulmalarını isteyin belki şu an başka aboneye takmışlardır bile..... çıkar ordan umarım
Keşke modemin seri numarası veya mac adresini not etseymişsiniz. Umarım bayi bunu akıl etmiştir.
hic bir bilgiyi almadan ciktim. bayi inkar etmiyor aldigini ama hala sisteme giremediler, her an faturaya yansiyabilir. sonra geri cevirmek daha zor olacak.