Arkadaşlar merhaba, Yaklaşık 1 2 ay önce eve doğru gelirken fiber kablo çekleri görmüştüm, her ne kadar çalışma şekilleri türknete benzese de türkcell superonline çıktı. 2 hafta kadar önce aktivasyonlar tamamlandı, bu süre zarfında yine ara ara geçerken sokakta, binalarda vs kablo aradım ancak aşağıda resimde gördüğünüz üzere "5037 sk. - Barış cd." arasında fiber kutular takılı "5044 sk." kadar da kablolar çekilmiş vaziyette duruyor. Fiber kablo çekimin de pek bir ilerleme olduğunu düşünmüyorum, müşteri hizmetleri de bu konuda pek bilgili değil, başvuru yaptığımız da karşı veya yan binada fiber olsa dahi alt yapımız fiber görünmüyor ise hiç bir şekilde fiber ile ilgili destek sağlamıyorlar. Fiber kabloların binaya kadar çekilmesi için, görüşebileceğimiz teknik anlamda bilgili bir destek ekibi var mı? Varsa bu destek ekibine nasıl ulaşım sağlayabiliriz? |
Superonline fiber alt yapı talebi nereden yapılır?
-
-
Hocam bağlı bulunmuş olduğunuz Superonline Bayi Temsilcileri mevcut onların numarasını alıp iletişime geçebilirseniz talep yoğunluğuna göre uygun olması durumunda altyapı çekim işlemlerini gerçekleştiriyorlar.
-
çevremdeki tüm binalarda fiber var bizim bina atlanmıs 3 daire var binada imkansız mı hocam fiber getirtmek ?
-
Hocam 3 tane aboneyi ikna edebilirseniz bir bayi ile şansınızı deneyin 1000 mbit alacağız şeklinde
-
Mesajınızı şimdi gördüm :) yakın zamanda bölgeme bakan fiber merkezini aradım, konu ile ilgili bilgi edinmek için, kasım 2. haftaya kadar fiber çekilmez ise tekrar aramam halinde kontrol edebileceklerini iletmişlerdi.
-
Bizim burada çoğu yere fiber çekildi aktivasyonları da yapıldı, çekilen yerlerin arasında 2 - 3 daireli binalar da mevcut. Kablolar binaların üzerinden geçirildiği için sanırım daire sayısına bakmadan çektiler.
-
532 (sadece Turkcell Müşterileri için geçerli.) veya 0532 532 00 00'ı arayarak talep iletebilirsiniz. Arkadaşların da belirttiği gibi Süperonline bayisi ile de iletişime geçebilirsiniz.
-
Türkcell hiç bir şekilde yardımcı olmuyor hocam, telefonla da aradım, BTK üzerinden şikayet oluşturdum, açık kapı üzerinden ayrı bir şikayet oluşturdum, Bölgeniz de alt yapı çalışması yok dan başka bilgi vermediler. En son konulardan birinde bir arkadaş bölgeye bakan bayi ile iletişime geçmemi istemişti, geçtiğimde çalışma görünüyor, aralık 2. haftaya kadar gelmez ise aramam halinde kontrol edebileceğinin bilgisini verdiler.
-
Ben talebi 532'den iletmiştim. Yaklaşık 6 ay sonra kutu yerleştirildi. Bizim binanın önünden halihazırda alt yapı geçiyordu. Sadece bina içine fiber çekip kutu koydular. Kutu koyulur koyulmaz da altyapı sorumlusunun telefonunu bayiden alıp aktifleşmesi için darlamıştım. Aktif olur olmaz bayi arayıp randevu vermişti.
-
Merhaba hocam, bendim o sanırım.
Superonline iş akışı o şekilde hocam maalesef, yani Telekom gibi bölge müdürlükleri vasıtasıyla değil de bölge bayileri vasıtasıyla aynı işlemleri yapıyor. Bazen mülkiyeti kendine ait, bazen de iş ortaklarına o bayiler. Elbette burada sizler için önemli olan şey oradaki görevli olan fiber proje sorumlusu kişi. O kişi veya kişiler bazen binalara telefonlarını yazıyorlar abonelik için arayın gibi. Kendilerini o şekilde de bulabilirsiniz ama nereden bakarsanız bakın objektif bir süreçleri yok. Telekom un web sitesindeki ofis mağaza arama kısmında en azından ofis adresleri vb bulunuyor. Eğer Superonline sitesinde böyle bir bölüm keşfederseniz lütfen haberdar edin.
Saygılar
-
Hocam bir çok kez aradım, müşteri temsilcisi hiç bir şekilde ne talebimi alıyor nede bilgi veriyor, bölgeniz de çalışma yok deyip kestirip atıyorlar :D Kabloyu çekseler aktivasyonu filan 1 2 haftaya hallediyorlar, önemli olan alt yapının bana kadar gelebilmesi :)
-
Belki prosedürleri değişmiştir. Benim talebimi 3-4 kere almışlardı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Superonline sitesinde var ancak fiber merkezleri vb çok kısıtlı, mesela bizim bölgeye bakan fiber merkezi 70KM uzakta, linki aşağıya bırakıyorum.
www.superonline.netTURKCELL SUPERONLINEhttps://www.superonline.net/hakkimizda/iletisim/turkcell-superonline-iletisim-merkezleri -
Bölgenin son durumu bu şekilde, bana yaklaşacağına tam tersi yöne doğru çekiyorlar :D
-
Çok teşekkürler hocam, bu sayfayı biliyorum ama dediğiniz gibi kısıtlı bir ekran. Yani kısıtlı derken aslında fiber merkezi sayısı az. Belki şirket planlaması böyledir bilmiyorum ama müşterinin daha kolay ulaşabilmesi için sayılarının artması dileğiyle diyelim.
-
hocam eger cekilmez ise sikayetvar , btk ve superonline a mail atarak sikayet edin ben aradigimda bana fiber altyapi yok deniyordu altyapi cekileli 4 sene olmustu .
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Şikayet kanalları çözmüyor maalesef hocam, fiber merkezinden ancak doğru dürüst yanıt alabiliyoruz.
-
Hocam istanbulda başka bir arkadaşım superonline 1gbit kullanıyor, bizzat onun evinde 1 hafta civarı bende deneyimledim fakat her hangi bir sorunla karşılaşmadık, bu arada arkadaşım internet çıkışını kendi DNS sunucusu ile yapıyor. Tahminlerime göre sorunun asıl kaynağı superonline DNS sunucularında
Edit: Aynı arkadaşım aile evinde yıllarca superonline ADSL internet kullandı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sacrific3 -- 29 Kasım 2022; 17:24:15 > -
Denemediğim bir şey yok.
dns konusunda ise Google adguard NextDNS ultra neustar cloudflaer superonline dns …. Sonuç aynı
iss nin kendi modemi çöp mecburen Keenetic hero DSL aldım arayüzden warp vpn açıp cihaza göre şu cihaz şu vpn ile bağlantı yapsın gibi seçeneklerle geçici çözüm oluyor buna mecbu muyum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- superonline dns çalışmıyor
- superonline altyapısını kullanan firmalar
- hg8245x6-10 şifre
- los ışığı kırmızı yanıyor
- güvenli internet hangi siteleri engelliyor
- turkcell abone sayısı
- wifi hızlandırma
- türk telekom internet çekmiyor
- statik ip
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X