15 Ekim'de Superonline'a başvurdum. 16 Ekim'de modemim geldi evrakları doldurdum ve 17 Ekim'de aktivasyon sürecim başladı. Bugün 30 Ekim ve 8. iş günü. Superonline beni tam 8 iş günü aktivasyon için bekletti ve 8. iş günü saat 4 civarlarında arayıp "Kusura bakmayın sizin apartmanda TTNET Fiber altyapısı varmış ADSL veremiyormuşuz" dedi. Üstelik bulunduğum sitede ve binada yanıbaşımda Superonline kullananlar olduğunu bilmeme rağmen. Bir binaya hizmet veremediğini anlamak Superonline'ın 8 iş gününü aldı. Amacım Superonline'a başvuracak olanların bu şikayetleri okuyarak temkinli olmasını sağlamak. Bu yüzden tezim, derslerim aksadı. 7 iş gününde mutlaka hallolur gelip aktivasyon etmesi kaldı dediler her gün aradım. Ha oldu ha olacak ekip geldi gelecek halledecek dediler 8. gün "Kusura bakmayın ya hehe orada hizmet veremiyormuşuz iptal ediyoruz" dediler.
Superonline genel olarak iyi bir firma benim açımdan, tahahhüt açısından indirimlerde uyguluyor ancak dediğiniz gibi birşeyin yaşanması rezillik Benimde bu ay fatura tarihi 4 gün geçen internetimi ödemediğim için kesmişler, 20 tl fazladan ödeyeceğim
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme