Şimdi Ara

Suyun içinden geçerken arabaya bişiler oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
10.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arabanın ışıkları 1-2 saniyeliğine kısıldı, motor bir tekledi böyle çok hafifçe ondan sonra kendine geldi.

    Bir şey olmuş mudur ? Huylandım sabah sabah

    Not: Suda öyle derin değildi yani anlamadım nasıl böyle bir şey oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hanzoli -- 8 Ocak 2020; 8:30:43 >



  • Geçen sene yazın yağan yağmurda bende derin bir sudan geçmek zorunda kalmıştım. Sudan geçerken göstergede akü lambası yandı , araba hafif silkelendi , sudan çıkınca düzeldi, o gün bu gündür bişey olmadı...
  • 2017'de istanbul'da dolu yağan günün sabahı da sağlam yağmur yağmıştı. güngören'de aracımla tabir-i caizse yüzmüştüm akü ve motor ışıkları yanmıştı ama kendi kendine sönmüştü sonradan...
  • Arabasına göre değişir.
    Bmwlerde derin sudan geçince motor aksamına su girmesi ve kalıcı hasar oluşması mümkün.

    Dikkat etmek lazım.
    Otomobil bu suda yüzmesi için tasarlanmamış.
  • şarj dinamosuna su girmiştir kısa süreli elektrik kesmiştir araç. şu an çalışıyorsa sıkıntı olmaz.
  • Ben bir kere sağ ön tekeri yerden kesecek kadar suya girmiştim. Alt geçide girdim baktım su var, durdum. Aynadan bir baktım selektör yapa yapa bir Axor geliyor hafriyat arabası. 1. Vitese takıp oturdum gaza, olabildiğince soldan geçsem de solda da arabalar vardı, sağ ön tekerin yerden kesilecek gibi olduğunu hissettim, ön cama kadar su geldi. Sonra geçtim devam ettim. Arkamdan Axor'un o suya bir girişi vardı, benim sıçrattığım su ne ki? Bütün suyu dağıttı. İşin garibi muhtemelen motorun tepesine kadar su gelecek kadar suya girdim, arabada hiç bir tekleme v.b olmadı. Ondan sonra 4-5 senedir de sorunsuz kullanıyorum.




  • Eğer su birikintisine girmek zorunda kalırsanız, mutlaka yüksek devir ile 1. viteste geçmeye çalışın, özellikle Benzinli araçlarda bujilerin ıslanması nedeni ile araç stop edebilir. Dizel araçlarda ise hava filtresine su girmedikten sonra ve de beyin kısmı su almadıktan sonra kolay kolay stop etmez.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • eski arabalarımdan birinde distribütör arızalıydı, en ufak suda araba stop ediyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Ben bir kere sağ ön tekeri yerden kesecek kadar suya girmiştim. Alt geçide girdim baktım su var, durdum. Aynadan bir baktım selektör yapa yapa bir Axor geliyor hafriyat arabası. 1. Vitese takıp oturdum gaza, olabildiğince soldan geçsem de solda da arabalar vardı, sağ ön tekerin yerden kesilecek gibi olduğunu hissettim, ön cama kadar su geldi. Sonra geçtim devam ettim. Arkamdan Axor'un o suya bir girişi vardı, benim sıçrattığım su ne ki? Bütün suyu dağıttı. İşin garibi muhtemelen motorun tepesine kadar su gelecek kadar suya girdim, arabada hiç bir tekleme v.b olmadı. Ondan sonra 4-5 senedir de sorunsuz kullanıyorum.
    Kağıthane civarı bir yer olması lazım. 2005 civarı daha altyapının yapılmadığı yıllar. Doblo ile ön cam hizasına kadar suya girmiştim altgeçitte. Sağlam arabaymış amfibi gibi tık demeden geçti o sudan

    3-4 sene sonra alternatör bozuldu o kadar. Fiat sudan geçtikçe elektrik üretsin diye alternatörü motorun en altına tekerin dibine koymuş ama bu fikirden Bosch'un haberi yok

    1.3 multijet ile de bol bol suya girdim birşey olmadı. 1.3'te filtre motorun tam üstünde otomobillere göre yarı-şnorkelli bir tasarımı var. İnce ve güzel bir tasarım




  • Bende de su sıçrayınca kayışlardan ıslık sesi geliyor sonra geçiyor hemen. Bir problem olacağını sanmam ama uzun vadede zararı olur elbet.
  • Peki sıcak motora bu şu değerse , motorda çatlama olurmu,
  • Su birikintisine hızlı girdiğim için ön teker davlumbazları yırtılmıştı. Bunun dışında herhangi bir arıza ile karşılaşmadım. En fazla kayışlar ıslandığı için kuruyana kadar ötüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KNTLG

    Geçen sene yazın yağan yağmurda bende derin bir sudan geçmek zorunda kalmıştım. Sudan geçerken göstergede akü lambası yandı , araba hafif silkelendi , sudan çıkınca düzeldi, o gün bu gündür bişey olmadı...
    Geçen gün benzeri başıma geldi. Suya girdim akü ışığı yandı. Sudan çıkınca direksiyon sertleşmeye başladı. Biraz bekleyince düzeldi
  • Mazot filtresine su kaçabiliyor düzeliyor yağmur geçince
  • Bu yağmurda benim otomatik araç da stop etti. İlk kez oldu. Sonra tekrar çalıştırdım, tekrar etmedi.
  • Araç pejo ya da citroen mi
  • Muhtemelen alternatöre su değdi.
    Bende bi geçmiştim sudan araba baya saçmalamıştı. Devir yükseliyor iniyor filan.
  • geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Kağıthane civarı bir yer olması lazım. 2005 civarı daha altyapının yapılmadığı yıllar. Doblo ile ön cam hizasına kadar suya girmiştim altgeçitte. Sağlam arabaymış amfibi gibi tık demeden geçti o sudan

    3-4 sene sonra alternatör bozuldu o kadar. Fiat sudan geçtikçe elektrik üretsin diye alternatörü motorun en altına tekerin dibine koymuş ama bu fikirden Bosch'un haberi yok

    1.3 multijet ile de bol bol suya girdim birşey olmadı. 1.3'te filtre motorun tam üstünde otomobillere göre yarı-şnorkelli bir tasarımı var. İnce ve güzel bir tasarım

    Alıntıları Göster
    Ben de normalde girmezdim o suya da, Axor hiç duracak gibi gelmiyordu. 1. vites 5000 devirle girdim, ön cama kadar tırmandı su, hararet falan düştü azıcık. Neyse ki sorun olmadı. O olaydan sonra elektrik tesisatında da sorun yaşamadım. Sadece bir kere ön far ampulü patladı o kadar. 2-3 kere de park lambası. O kadar senede o da normal bence.











  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.