Şimdi Ara

...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::... (89 üyesi ile) (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.078
Cevap
0
Favori
211.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benim doblo anteni kırıl mış(bi bakıma iyi oldu) yeni ve arba yakışan estetik bir anten almak istiyorum yardımcı olacak arkadaşlarım resimde koyarlarsa sevinirim şimdiden teşşekürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci


    quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    yaw yok mu başka kimse nerde fiat sahibi arklar


    olur miraz.miraz acelemiz yok........bu arada internet sitene baktım açmadı.......



    bide şimdi dene istersen ark bakalım açacak mı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: otomans13

    Arkadaşlar benim doblo anteni kırıl mış(bi bakıma iyi oldu) yeni ve arba yakışan estetik bir anten almak istiyorum yardımcı olacak arkadaşlarım resimde koyarlarsa sevinirim şimdiden teşşekürler



    arkadaşım ilk olarak bence estetiğe değil çalışmasına bak.örneğin palio albeaların 2003 e kadar olanlarının anteni küçük çok kibar ama bu doğru dürüst çekmiyor..bu modelden sonrasıda tipsiz ama güzel çekiyo......

    üstündeki orjinal teypse zaten çekişi zayıf iyice zayıflar estetik ufak bi antten takarsan bence görünüşü değil çekişli iyi olan büyük bi anten al.ha illa ufak güzel alıcam dersen albeanın dediğim anteni çok güzel....


    bu arada miraz.miraz şimdi açtı...sizin iş yeri anlaşılan yeriniz nerde?




  • paspas sorucam arkadaþlar, Pufi nasýl bir marka, ankara'da koctas ta, carrefour da metro da yaklasik 35 ytl, nasil fiyat - kalite orani, nolur daha pahalisini önermeyin, bir de koltuk kilifi marka ve fiyati soracagim ama acil olan paspas, bir de arabanin koltuklarinin hali yikama makinesiyle yikasak zarar verir miyiz dösemeye.
  •  ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)



    Amblemin Anlamı:

    Gerçek ismi uzun olduğu için firma sahibi kısaltmayla firmanın marka amblemini oluşturdu. Basit amblem 60 yıl aradan sonra 1990 yılında defne ağacı çevreli daire içine yerleştirildi. Amblem firmanın uzun geçmişini ve spor alanındaki başarılarını simgeliyor.



    arkadaşlar bunu buldum sizle paylaşıyım dedim.....fiat ın kullandığı amblemleri...
  • http://forum.donanimhaber.com/m_7481274/tm.htm

    Arkadaşlar ne zamandır bu konu hakkında birşeyler yazmak istiyordum ama fırsatım olmadı, görüşleri olanları da herzaman dinlemeye hazırım.
    Tofaş yıllardır teneke kutularını bize kazığa sattığı gibi klasik bir geyik vardır.
    İşe mühendislik açısından bakarsak kaliteli mal pahallı olur. Bir mal hem kaliteli hem ucuz olamaz. Birkere bu düşünceden vaz geçmek gerekir. Bizim süper zeka milletimiz hem mersedes gibi arabaya biniyim hem yedek parçasını anında bulabileyim hem de ucuz olsun ister ki bunun imkansız olduğu çok açıktır.
    Emre.'nin de dediği gibi herşey fiyat/performans oranıdır.
    İşe ekonomi açısından bakacak olursak kimse kimseye serbest piyasada zorla bişey satamaz. Madem tofaşı kalitesiz buluyorsun alma kardeşim, o zaman da araban olmaz (diğerleri pahallı ya)

    Geçen bir tanıdık opel astra classic almış içinde radyo teyp var cd çaları yok. Küfür ediyor bi cd çalar bile takamamışlar diye. Niye küfür ediyosun cd çalar da takarlar ama o fiyata olmaz.

    Tofaş/fiat'ın sadece kalitesini tartışmak çok anlamsızdır tartışılacaksa fiyat/kalite tartışılmalıdır. Ne kadar çok para o kadar çok çorba...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lancearmstrong

    paspas sorucam arkadaþlar, Pufi nasýl bir marka, ankara'da koctas ta, carrefour da metro da yaklasik 35 ytl, nasil fiyat - kalite orani, nolur daha pahalisini önermeyin, bir de koltuk kilifi marka ve fiyati soracagim ama acil olan paspas, bir de arabanin koltuklarinin hali yikama makinesiyle yikasak zarar verir miyiz dösemeye.



    İlk olarak paspastan başlayalım.paspas ı lastik olanından al ve gerelken yerlerini kes ve altına ayakkabıcıda cırt cırt diktir derim.marka önemli değil hangisi hoşuna giderse onu al....ama mutlaka lastik olsun hem kışın suların alta gidip aracın çürümesini geciktirir hemde halıya nazaran çabuk temizlenir.....bunun dışında 20 ytl lik paspasları bile kullanabilirsin.........


    koltuklarını halı yıkama makinasıyla alabilirsin ancak sakın tavanı ve kapı yanlarını alma.buralar yapıştırma olduğundan atıyor buraları kosla oxi y le çok temiz çıkıyor.....



    kılıfa gelince....20 ytl lik te kılıflar var ancak pek güzel durmuyor.... bence yeniden diktir biraz pahalıya gelir ama uzun süreli kullanacaksan hem kaliteli hem güzel olur hemde terletmez.ucuzların kumaşı naylon gibi çok terletiyor haberin olsun.........




  • quote:

    Orjinalden alıntı: erenuz

    http://forum.donanimhaber.com/m_7481274/tm.htm

    Arkadaşlar ne zamandır bu konu hakkında birşeyler yazmak istiyordum ama fırsatım olmadı, görüşleri olanları da herzaman dinlemeye hazırım.
    Tofaş yıllardır teneke kutularını bize kazığa sattığı gibi klasik bir geyik vardır.
    İşe mühendislik açısından bakarsak kaliteli mal pahallı olur. Bir mal hem kaliteli hem ucuz olamaz. Birkere bu düşünceden vaz geçmek gerekir. Bizim süper zeka milletimiz hem mersedes gibi arabaya biniyim hem yedek parçasını anında bulabileyim hem de ucuz olsun ister ki bunun imkansız olduğu çok açıktır.
    Emre.'nin de dediği gibi herşey fiyat/performans oranıdır.
    İşe ekonomi açısından bakacak olursak kimse kimseye serbest piyasada zorla bişey satamaz. Madem tofaşı kalitesiz buluyorsun alma kardeşim, o zaman da araban olmaz (diğerleri pahallı ya)

    Geçen bir tanıdık opel astra classic almış içinde radyo teyp var cd çaları yok. Küfür ediyor bi cd çalar bile takamamışlar diye. Niye küfür ediyosun cd çalar da takarlar ama o fiyata olmaz.

    Tofaş/fiat'ın sadece kalitesini tartışmak çok anlamsızdır tartışılacaksa fiyat/kalite tartışılmalıdır. Ne kadar çok para o kadar çok çorba...



    beyler ciden önemli bi konu ben gereken cevabı verdim........arzu eden olursa girip bakabilir...........




  • Bende FIAT cı oldum m saygılarımla.
    1994 tipo
    1.6 cc
    lpg li
    millerhasan@hotmail.com

    2 aylık daha ama aramız iyi şimdilik genel bir bakım haricinde problem görünmüyor. Ayrıca Tipo nun bu kadar konforlu olabileceiğini hiç düşünmezdim.....

     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi millerhasan -- 8 Haziran 2006; 16:35:32 >
  • quote:


    Miller Hasan:
    Bende FIAT cı oldum 1994 tipo sx im oldu lpg li 2 aylık daha ama aramız iyi şimdilik genel bir bakım haricinde problem görünmüyor. Ayrıca Tipo nun bu kadar konforlu olabileceiğini hiç düşünmezdim.....


    hayırlı uğurlu olsun aracınız... antalyadanmı aldınız ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: millerhasan

    Bende FIAT cı oldum m saygılarımla.
    1994 tipo
    1.6 cc
    lpg li
    millerhasan@hotmail.com

    2 aylık daha ama aramız iyi şimdilik genel bir bakım haricinde problem görünmüyor. Ayrıca Tipo nun bu kadar konforlu olabileceiğini hiç düşünmezdim.....

     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)


    aramıza hoşgeldin kardeş Fiatci senide aramıza ekleyecektir tekrar hoş geldin




  • Selam arkadaşlar...

    Albea Multijet motorlar hakkkında ne düşünüyorsunuz?Uzun ömürlü olurlar mı?Piyasada ki Albea taksilerin çoğu LPG'li.Taksicilere sebebini soruyorum motoru dizele göre daha uzun ömürlü ve masrafı daha az diyorlar.Benzinli motor ortalama 350-400 bin yaparsan dizel motor 200-250 binde bitiyormuş.Ve dizel motoru yaptırmak 6-7 milyara kadar çıkıyormuş.Bende sizin görüşlerinizi merak ettim.Sizce durum nasıl?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Jackie

    Selam arkadaşlar...

    Albea Multijet motorlar hakkkında ne düşünüyorsunuz?Uzun ömürlü olurlar mı?Piyasada ki Albea taksilerin çoğu LPG'li.Taksicilere sebebini soruyorum motoru dizele göre daha uzun ömürlü ve masrafı daha az diyorlar.Benzinli motor ortalama 350-400 bin yaparsan dizel motor 200-250 binde bitiyormuş.Ve dizel motoru yaptırmak 6-7 milyara kadar çıkıyormuş.Bende sizin görüşlerinizi merak ettim.Sizce durum nasıl?



    dizel motor daha az devir çevirip daha yüksek torka ulaştığı için her zaman benzinliden daha uzun ömürlüdür.

    yeni nesil dizel motorlar püskürtmeyi çok yüksek basınçlarda yapıyorlar ve kükürt oranı düşük kaliteli yakıta ihtiyaç duyuyorlar.

    taksiciler multijet ilk çıktığında üç kuruş fazla kazanabilmek için eurodiesel yerine normal mazot hatta kaçak ırak mazotu kullandılar.

    bu sebeple problem yaşadılar ki tofaş yine de multijet in mazot filtresini güçlendirdi ve ayarlarını değiştirdi.

    kısacası bu tip bir motora eurodiesel alınıp bakımları düzenli yapılırsa 250.000 i katı katı devirir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 8 Haziran 2006; 20:42:06 >




  • Katılıyorum.
    Taksici milleti 2 kuruşun dahi hesabını yapar. Bu yüzden eurodizel kullanmadılar. Ne kadar enteresandır ki bu tofaşın yeni nesil dizel motoru bile kalitesiz mazota ne kadar dayandı Başka marka olsaydı kesin kucağa almışlardı motoru
    Tofaşın bu konu üzerine gidip de arabalarını Türkiye şartlarına göre modifiye etmesi ve tedbir alması da ayrıca takdir edilecek bir konu. Zaten bu konu yıllardır araziye vurulan, hor kullanılan kuş serisini bile hala yollarda görmemizden belli.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    dizel motor daha az devir çevirip daha yüksek torka ulaştığı için her zaman benzinliden daha uzun ömürlüdür.

    yeni nesil dizel motorlar püskürtmeyi çok yüksek basınçlarda yapıyorlar ve kükürt oranı düşük kaliteli yakıta ihtiyaç duyuyorlar.

    taksiciler multijet ilk çıktığında üç kuruş fazla kazanabilmek için eurodiesel yerine normal mazot hatta kaçak ırak mazotu kullandılar.

    bu sebeple problem yaşadılar ki tofaş yine de multijet in mazot filtresini güçlendirdi ve ayarlarını değiştirdi.

    kısacası bu tip bir motora eurodiesel alınıp bakımları düzenli yapılırsa 250.000 i katı katı devirir.




  • herkese teşekkürler tipo mu istanbuldan aldım 3 ncü sahibiyim
  • İlk önce miller hasan arkadaşıma hoş geldin demek istiyorum.....ismini yeni listeye ekleyebildim kusura bakma....... bu arada nick inden anladığım kadarıyla içki tercihimiz aynı....


    gelelim jackie arkadaşımızın sorusuna...


    gereken açıklamaları sağolsun arkadaşlar yapmış.................. bende multijet bi ton araç kullandım ancak tık demedi üstelik normal mazotla-ki taksiciler litresi ucuz olsun diye gerçekten kalitesiz mazot kullandılar.. kaldıki bu mazot mercedestede kullanılsa aynı sonuç olur yani fiat ın herhangi bir hatası yok...tamamen kullanımla alakalı.... benzinliye yönelme sebepleride ucuz lpg........ şu an orjinal lpg lisi mevcut amcak bunlardada kalitesiz yakıt kullanımı aynı sonuşları doğurur..... motor yaptırmaya gelinirse... taksiler gibi şehir içi yol yapan araçlarda motor daha çabuk yıpranır...ama ben 180.000 kmde multijet biliyorum ve bu şehirler arası sürekli yük taşıyor.350.00 de motoru hala iyi jtd doblolar var......bu kullanımına bakımına ve kullandığın mazota göre değişir....... ama eminimki uzun vadede dizel daha çok yol yapar........




  • selamın aleyküm herkeze yeni üye oldum ve yeni fiat hastalığı başlamıştır bende yaklaşmayın :)
  • Fiat arkadaşım ilk önce geçmiş olsun değil inşallah geçmez diyorum........ bi aracın varsa onu yazarsan veya msn ini yazmak istersen yaz eklemeni öyle yapıyım......

    aramıza hoş geldin.
  • merhaba arkaslar bende de 2001 siena var 1.2 75 hp benıde aranıza alırsanız sewınırım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nitrousoxide

    merhaba arkaslar bende de 2001 siena var 1.2 75 hp benıde aranıza alırsanız sewınırım



    sende hoşgeldin aramıza arkadaşım.beyler forum ahalisi olarak bi toplanma günü yapalım diyoruz linki daha önceki sayfada vermiş olmam lazım ama merak edenler yarışlar fuarlar bölümünden bakabilir.... bence güzel olur birbirimizle tanışırız siz ne dersiniz?
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.