Şimdi Ara

...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::... (89 üyesi ile) (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.078
Cevap
0
Favori
211.527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Bu arada nadirgurece senin imzan kurallara uyarsa hepimiz öyle yapalım bence........


    arkadaşlar imzayı deiştirdim ve böle yapın KODLAR AŞŞADA
    [*center][*image]http://img140.imageshack.us/img140/4198/fiattofas9nf.jpg[/simage]
    [*size=3][*link=http://forum.donanimhaber.com/m_7005394/tm.htm]...::: /F/I/A/T/:::&:::/T/O/F/A/Ş/::::::/T/E/A/M/ :::...[/link]




    NOT: ARKADAŞLAR KODLARDAKİ YILDIZLARI ( * ) kaldırın YENİ TOFAŞ İMZAMIZ BU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nadirgurece -- 31 Mayıs 2006; 20:49:51 >




  • evet fiat,çılar başlıgı harekete geçirelim...
  • evet arkadaşlar hiç mi sorununuz yok varda söylemeyemi çekiniyonuz veya utanıyonuz şahsen ben yarın arabayı bakıma götürcem sübap ve karbüratör ayarı yaptırcam çıkışta fiyat sölerim size
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    İlk önce mavis717 ve aslan_scania arkadaşlarıma hoş geldin demek istiyorum...




    TEŞEKKÜRLER FİATÇİ.HEP BERABER FİAT MARKASINI HERKESE SEVDİRELİM.BİR SENE ÖNCE DOGANMI ,TEMPRA MI? DİYEREK TEMPRA ALDIM.DOGAN HALA ELİMDE BİR TANE VAR..BİDE ANLAMADIĞIM BİR ŞEY VAR. İNSANLAR FİAT,ÖZELLİKLE TEMPRA COK CABUK DAĞILIR DİYOR.ALDIĞIMDAN BERİ EŞŞEK GİBİ KULLANIYORUM SADECE SALINCAKLARINI DAĞITABİLDİM.ODA GİTTİĞİM YOLLARDA NORMALDİR.TARLA YOLU GİBİ ÇÜNKÜ.BENCE FİATIN ARAÇLARI ÇOK GÜZEL.ÖN YARGILI OLMAYALIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mavis717 -- 31 Mayıs 2006; 21:26:55 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ONURUM88

    benim aracım 4500km de (albea).perıyodik servis bakım ücretlerı kaç ytl dir.acaba...



    valla ilk olarak servis 20.000 desede dört litre selenia 10-40 motor yağı ve fitreyi değiş derim...... ben değişmiştimn yararını gördüm........maliyeti 50 ytl yi geçmez.........



    periyodik bakımı sorarsan........ ben 5.000 de bir yapıyorum kendi aracımı yani sürekli bi şeyler değiştiğinden bide işçilik vermediğimden tam bilmiyorum ama en az 300 ytl tutar.......


    quote:

    mavis717

    TEŞEKKÜRLER FİATÇİ.HEP BERABER FİAT MARKASINI HERKESE SEVDİRELİM.BİR SENE ÖNCE DOGANMI ,TEMPRA MI? DİYEREK TEMPRA ALDIM.DOGAN HALA ELİMDE BİR TANE VAR. .BİDE ANLAMADIĞIM BİR ŞEY VAR. İNSANLAR FİAT,ÖZELLİKLE TEMPRA COK CABUK DAĞILIR DİYOR.ALDIĞIMDAN BERİ EŞŞEK GİBİ KULLANIYORUM SADECE SALINCAKLARINI DAĞITABİLDİM .ODA GİTTİĞİM YOLLARDA NORMALDİR.TARLA YOLU GİBİ ÇÜNKÜ.BENCE FİATIN ARAÇLARI ÇOK GÜZEL.ÖN YARGILI OLMAYALIM



    valla temprayı bende kullandım....2000 cc liklerde yağlama sorunuyla gösterge paneli sorunu haricinde karakteristik bi arızası yok-ki bunlarında gereken kontrollerini yaptırırsan ve biraz dikkat edersen sorun yok... bi arkadaşım ecevit in makam aracını almış 2.0 tempra....makina 93 model ve özellikleri beni mest etti................ ve inanırmısın yolda 220 yi gör arabada tık yok............ fiat markasının yanlış tanınma nedeni binenler. genelde dar gelir grubu veya şirketler kullanıyor ve bu gruplar bakımı ya yaptıramıyor yada çok hor kullanıyorlar......ona rağmen arabaşlar hala ayakta............. 73 senesinden günümüze kalam kaç tane araba kaldı ve kaçı tofaş reno grubu dersek dahada iyi anlarız bu araçların ne kadar iyi olduğunu o kadar hor kullanılmaya karşı hala ayaktalar..........

    bide şöyle bişey var.bizim bi usta vardı bi lafı çok hoşuma gitti.ben modifikasyonla falan uğraşıyorum adam bigün döndü bana o zamanda uno var bende aynen şunları dedi.. "-moğdifiyeynenmi uğraşacağan? al bi deme 131 üstüne semer vur yakışır............" gerçektende çok doğru o nasıl bir tasarımsa ne yaparsan yap yakışıyor arabaya.aslında yeni kasa doğan şahinlerde öyle bence.....................



    gerçekten fiat ın tofaşın ve o araçların ne olduğunu yanlış imajlarını ve bu yanlış imajdan dolayı yeni araç alacaklarında soğutulmasını engellemeliyiz ve doğruyu göstermeliyiz.....................




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci



    gerçekten fiat ın tofaşın ve o araçların ne olduğunu yanlış imajlarını ve bu yanlış imajdan dolayı yeni araç alacaklarında soğutulmasını engellemeliyiz ve doğruyu göstermeliyiz.....................


    HEP BERABER BUNU BASARALIM.BELKİ İNSANLARIN FİAT ALMALARINI COK SAĞLAYAMAYIZ AMA EN AZINDAN KÖTÜ FİKİRLERİNİ SİLEBİLİRİZ.TÜRK HALKININ BİR COĞU HALA TOFAŞ VE FİAT KULLANIYOR.....
  • arkadaşlar yeni imzamızın kodu aşşağıdaki gibidir



    [*center][*image]*http://img140.imageshack.us/img140/4198/fiattofas9nf.jpg[/simage]
    [*size=3][*b][*i][*link=http://forum.donanimhaber.com/m_7005394/tm.htm]...::: /T/A/K/I/M/:::/F/I/A/T/:::&:::/T/O/F/A/Ş/ :::...[/link]




    NOT: "CENTER" "İMAGE" "HTTP" "SİZE" "B" "İ" VE "LİNK" YAZAN YERLERDEKİ YILDIZLARI (*) KALDIRIP KOPYALA YAPIŞTIR YAPABİLİRSİNİZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nadirgurece -- 31 Mayıs 2006; 22:46:21 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    gerçekten fiat ın tofaşın ve o araçların ne olduğunu yanlış imajlarını ve bu yanlış imajdan dolayı yeni araç alacaklarında soğutulmasını engellemeliyiz ve doğruyu göstermeliyiz.....................


    Ben de benim palio'yu alırken birçok arkadaşım direk önyargıyla abi fiat işte noolucak uzak dur dediler. Ben de gittim inadına aldım ve şu anda çok memnunum. Binen arkadaşlarımda tofaş'ın arttırdığı kalitesini gördüler. Benim asıl tercih sebebim yedek parça ve servis dolayısıyla fiat'ı tercih etmemdi. İthal araçlarda internetten takip ettiğim kadarıyla 2 hafta hatta 1 ay parça bekleyenler oluyormuş. Valla açıkçası ben o kadar bekleyemem (gerçi benim makina daha 8000 km'de parça gerekmedi)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erenuz


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    gerçekten fiat ın tofaşın ve o araçların ne olduğunu yanlış imajlarını ve bu yanlış imajdan dolayı yeni araç alacaklarında soğutulmasını engellemeliyiz ve doğruyu göstermeliyiz.....................


    Ben de benim palio'yu alırken birçok arkadaşım direk önyargıyla abi fiat işte noolucak uzak dur dediler. Ben de gittim inadına aldım ve şu anda çok memnunum. Binen arkadaşlarımda tofaş'ın arttırdığı kalitesini gördüler. Benim asıl tercih sebebim yedek parça ve servis dolayısıyla fiat'ı tercih etmemdi. İthal araçlarda internetten takip ettiğim kadarıyla 2 hafta hatta 1 ay parça bekleyenler oluyormuş. Valla açıkçası ben o kadar bekleyemem (gerçi benim makina daha 8000 km'de parça gerekmedi)



    valla parça konusunda şu an renault tan bile avantajlı.....bakım parçalarını marketlerin oto aksesuar bölümünden bile bulursun........ hakkari yüksekovaya git ustasu parçası var öyle bi servis yapısı mevcut....




  • fiatci yarim gün aradým baský balata ile ilgili bir yorum bulamadým
    marka bile bulamadým google'dan. desteðin bilgilerin için teþekkür ederim.
    Demek ki opar valeo alinacak.
  • Fiatcı kardeş benim senden bir ricam var 1 hafta önce 1999 model Temra 1.6 i.e 8v 104 hp araçı aldım su ana kadar çok memnunum. Fakat internette bu araçla ilgili teknik veri veya test verilerine ulaşamadım yardımcı olursan sevinirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ONURUM88

    ben albea (2006 model,1.240 cc,80 hp,16 valf)kullanıyorum.neden bu fiat grubu çok benzin yakıyor adıyla anlıyor..lütfen cevaplarınızı rica ediyorum...ayrıca bu grup benzın konusunda,neden reno,hundayi gibi firmaların teknolojisine ulaşamıyor.



    kusura bakma fazla vaktim olmuyor yazamadım.gelelim neden çok yaktığına.....


    teknoloji olarak çok çok iyi bir motor ilk başta rakiplerinden geri kalır yanı yok......yakıt konusunda ilk olarak şunu düşün.aracı aldım ilk 3000 i geçtim yağı değiştim ve istanbula gidiyorum. yanımda bi kaç tanıdık ve kademeli olarak basmaya başladım.......ve makina düz yolda 200 ü gördü ve bende inanamadım.1200 motor 1015 kg kasa ve hız 205.boşluğa dayandı.ibre hatasına bağladım.neyse dönüşte dinoya soktum ve hata %2 fazla hız gösterme çıktı yani araç gerçekten 200 e çıkmış düzde.......daha sonra ankara ivedikte kaçak yarışlar olur oraya takılıyoruz bi 206 cı geldi ve kalkalım dedi araç ne dedim 1.4 75 hp filtre+egsoz neyse keyfe keder kalkıyım dedim ve tam 4 sefer kalktık dördündede geçtim........sonra diğer arabalar derken o kasada o hacimde o arabayı daha geçebilen yok gibi bişey......geliceğim nokta aşırı performanslı. 1.6 ecotec astra vectraları yiyor.... e o hacimde o performansta o yakıt hiç bişey bence.ilk aldığımda ekonomi amaçlı aldım ancak bunları görünce motorla oynamaya başladım ve modifiyeye felaket cevap verdiğini, gördüm... örneğin o resmi olan yarışlardaki albeada 1.2 16 v ve motorda fazla bişey olmamasına karşın makina deli gib gidiyor..... yarışlarda çok üç kağıt döndü.........örneğin o kalktığı araç 1.600 cc hacminde nos beslemeli bi makina halbuki sınıfı 1400 cc altı beslemesiz.............. o makinayı kendi sınıfıyla kaldırsalar ve olayı görseydiniz ne demek istediğimi anlardınız..... kısacası basınca yakması normal.......


    gelelim normal kullanıma.bu araç 1242 cc ve rampada araç yüklküyken heleki klimada açıksa çekişten çok çabuk düşüyor..işte kullanım burada devreye giriyor........milletimiz napıyor? örneğin rampa 3 le sabit hızla çıkılacak bi yer ve vatandaş 5. vitesle geliyor araç devir kaybediyor gaza asılmaya devam.... sonra dörde düşüyor yine gaza asılmaya devam sonra üçe düşüyor yine gaza asılmaya devam bu arada araç iyice yavaşlıyor daha sonra ikiye düşüyor.sonuç? çok yakıyo rampada bayılıyor.... e sen gireceğin vitesi devri bilmezsen devri düşürürsen bide gaza asılırsan araba hem yakar hem gitmez. burada haksızmıyım şimdi? ben biniyorum.araçta 400 kg yük klima açık ve rampaları çeyrek gazdan fazla gaz vermeden tırmanıyorum orjinal araçta....ee o zaman ya benim araca yanlışlıkla 1600 motor koymuşlar çıkıyor yada diğerleri kullanamıyor........ diğer bi konuda kalkışlar...sakin kullandığın sürece araç yakmıyor ancak sen bi anda hızlanmaya kalkınca noluyor? yine benzin uçmuş.........


    bence kullanım hatasından kaynaklanıyor bu tamamen................




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fedolo

    Fiatcı kardeş benim senden bir ricam var 1 hafta önce 1999 model Temra 1.6 i.e 8v 104 hp araçı aldım su ana kadar çok memnunum. Fakat internette bu araçla ilgili teknik veri veya test verilerine ulaşamadım yardımcı olursan sevinirim.




     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)


    Marka Fiat

    Model Tempra 1.6

    Yıl 1990

    Ülke IT


    Kasa ve Boyutlar


    Kasa tipi 4/5S SAL

    Kapı sayısı 4

    Hava sürtünme katsayısı 0.28

    Ön-arka tekerlek mesafesi 2540 mm 100 in

    Ön iz genişliği

    Arka iz genişliği

    Uzunluk 4354 mm 171.4 in

    Genişlik 1685 mm 66.3 in

    Yükseklik 1445 mm 56.9 in

    Yerden yükseklik

    Ağırlık 1035 kg 2279.7 lb

    Ağırlık dağılımı

    Yakıt deposu


    Performans


    0 - 80 km/h 8.7 s

    0 - 60 mph 12.2 s

    0 - 100 km/h

    0 - 160 km/h

    50 - 70 mph (son viteste)

    0 - 400 m hızlanma 18.7 s

    0 - 1000 m hızlanma

    Son sürat 179 km/h 111.2 mph


    Motor Özellikleri


    Motor üreticisi Fiat

    Motor yeri Önde

    Motor yerleşimi

    Çap 86.4 mm 3.4 in

    Strok 67.4 mm 2.654 in

    Silindir adedi ve yerleşimi 4-S

    Egsantrik SOHC

    Silindir başına subap adedi 2 ( toplam 8 adet )

    Motor hacmi 1581 cc 96.479 cu in

    Krank ana yatak sayısı

    Sıkıştırma oranı 9.2:1

    Yakıt beslemesi

    Hava beslemesi Normal

    Kompresör türü

    İntercooler Yok

    Katalitik konvertör

    Maximum güç 86 HP 64.13 kW

    Maximum güç devri 5800 d/d

    Maximum güç devrinde tork 105.6 N.m ( 5800 d/d )

    Maximum tork 130 N.m 95.94 lb.ft 13.26 kg.m

    Maximum tork devri 2900 d/d

    Ölçü sistemi

    Güç / ağırlık oranı 83.09 HP/ton 61.96 W/kg

    Güç / motor hacmi oranı 54.4 HP/litre 40.56 kW/litre


    Direksiyon


    Soldan sağa turu

    Dönüş çapı


    Süspansiyon


    Ön süspansiyon I.MS.DW.CS.ARB.

    Arka süspansiyon I.TA.CS.ARB.


    Frenler


    Fren türü ( ön / arka )

    Fren alanı


    Şanzıman ve Aktarma


    Şanzıman türü 5 ileri

    Son vites dişlisi oranı

    Son dişli oranı

    Son viteste 1000d/d'daki sürat

    Aktarma Önden çekiş

    Çekiş tekerleklerindeki ağırlık

    Tork dağılımı ( ön / arka )




    Umarım işine yarar........ kafana takılan bişey olursa sor...........




  • Beyler deli bi makina daha fiatttan;

    1969 Fiat Dino 2000 Spider

     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)




     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)



    ve en can alıcı yeri teknik veriler;

    1969 Fiat Dino 2.4 Spider


    Marka Fiat

    Model Dino 2.4 Spider

    Yıl 1969

    Ülke IT


    Kasa ve Boyutlar


    Kasa tipi 2S DHC (7)

    Kapı sayısı 2

    Hava sürtünme katsayısı

    Ön-arka tekerlek mesafesi 2280 mm 89.8 in

    Ön iz genişliği 1383 mm 54.4 in

    Arka iz genişliği 1381 mm 54.4 in

    Uzunluk 4134 mm 162.8 in

    Genişlik 1710 mm 67.3 in

    Yükseklik 1270 mm 50 in

    Yerden yükseklik 120 mm 4.7 in

    Ağırlık 1240 kg 2731.3 lb

    Ağırlık dağılımı

    Yakıt deposu 70 litre 15.4 Imp gal 18.5 US gal


    Performans


    0 - 80 km/h

    0 - 60 mph

    0 - 100 km/h

    0 - 160 km/h

    50 - 70 mph (son viteste)

    0 - 400 m hızlanma 15.5 s

    0 - 1000 m hızlanma

    Son sürat 210 km/h 130.5 mph


    Motor Özellikleri


    Motor üreticisi Ferrari

    Motor yeri Önde

    Motor yerleşimi Uzunlamasına

    Çap 92.5 mm 3.64 in

    Strok 60 mm 2.362 in

    Silindir adedi ve yerleşimi 6-V

    Egsantrik DOHC

    Silindir başına subap adedi 2 ( toplam 12 adet )

    Motor hacmi 2419 cc 147.617 cu in

    Krank ana yatak sayısı 4

    Sıkıştırma oranı 9:1

    Yakıt beslemesi 3 We carbs

    Hava beslemesi Normal

    Kompresör türü

    İntercooler Yok

    Katalitik konvertör Yok

    Maximum güç 180 HP 134.23 kW

    Maximum güç devri 6600 d/d

    Maximum güç devrinde tork 194.2 N.m ( 6600 d/d )

    Maximum tork 216 N.m 159.41 lb.ft 22.03 kg.m

    Maximum tork devri 4600 d/d

    Ölçü sistemi DIN

    Güç / ağırlık oranı 145.16 HP/ton 108.25 W/kg

    Güç / motor hacmi oranı 74.41 HP/litre 55.49 kW/litre


    Direksiyon


    Soldan sağa turu 3

    Dönüş çapı 11.5 m 37.7 ft


    Süspansiyon


    Ön süspansiyon I.CS.W.

    Arka süspansiyon I.CS.MS.


    Frenler


    Fren türü ( ön / arka ) VeDi/VeDi-S

    Fren alanı


    Şanzıman ve Aktarma


    Şanzıman türü 5 ileri

    Son vites dişlisi oranı 0.874:1

    Son dişli oranı 4.778:1

    Son viteste 1000d/d'daki sürat 28.2 km/h 17.5 mph

    Aktarma Arkadan itiş

    Çekiş tekerleklerindeki ağırlık

    Tork dağılımı ( ön / arka )




    ferrari-fiat ortak yapımı..........


    inanın sırf şu arabalar yüzünden italyanca öğrenmek ve italyaya gitmek istiyorum........... bu kadarmı tatlı makinalar olur..............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fiatci -- 1 Haziran 2006; 11:33:35 >




  • buda benim düldül 99 da 0 almıştım kısmetse 30-40gün sonra vedalaşıcaz ilk arabam ayrıca herşeyi bunda öğrenmiştim ve hiç arıza yapmadı daha

     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)
  • nasip olursada buda ikinci arabam olucak


     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GRANDE

    nasip olursada buda ikinci arabam olucak


     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)



    Hayırlı olsun,inşallah kazasız belasız binersin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: GRANDE

    nasip olursada buda ikinci arabam olucak


     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)



    Hayırlı olsun,inşallah kazasız belasız binersin.



    teşekkür ederim dostum işallah yakın bir zamanda şahini satıp alıcam allah herkeze kazasız belasız kullanmak nasip etsin




  • Arkadaşım ilk önce çook doğru bir seçim eğer peşin paran varsa adamın gözünün önüne koyarsan çook cazip fiyatlara veriyolar ben 36 ay vadeli aldım ama arkadaşla gittim o aldığım bayiden 3,5 tane araba aldırmış balını kaymağını ben yedim 26 bin ytl ye aldım aracı bana kredi ile maliyeti 32 bin ytl oldu sana tavsiyem fiyatın çook aşşasında bir rakam ver sonra giddikçe yüseltirsin biraz da bukaradar param var başka yok demeyi unutma
  • quote:

    Orjinalden alıntı: otomans13

    Arkadaşım ilk önce çook doğru bir seçim eğer peşin paran varsa adamın gözünün önüne koyarsan çook cazip fiyatlara veriyolar ben 36 ay vadeli aldım ama arkadaşla gittim o aldığım bayiden 3,5 tane araba aldırmış balını kaymağını ben yedim 26 bin ytl ye aldım aracı bana kredi ile maliyeti 32 bin ytl oldu sana tavsiyem fiyatın çook aşşasında bir rakam ver sonra giddikçe yüseltirsin biraz da bukaradar param var başka yok demeyi unutma



    teşekkürler birmottan alıcam tedarikçi indirimim var,beni tanıyorlar bende onları tanıyorum hatta abimle beraber 2 tane alma ihtimalimiz var,zaten büyük ihtimalle kredi kullanmiyacağım kredi istesem şu andada alabilirim bana ters geliyor ileriye borçlanmak
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.