Şimdi Ara

...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::... (89 üyesi ile) (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.078
Cevap
0
Favori
211.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • otomans seninki hangi modeli 1.3, 1.9 active,dinamic performansları nasıl?
  • Fiatcı kardeş emeklerin için teşekkür ederim.Bu ve bunun gibi konularda bilgi alabileceğim güzel adresleri paylaşırsan iyi olur kardeş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fedolo

    Fiatcı kardeş emeklerin için teşekkür ederim.Bu ve bunun gibi konularda bilgi alabileceğim güzel adresleri paylaşırsan iyi olur kardeş.



    Estağfurullah bu bölümü bunun için kurduk zaten...... teknik bilgilerde benhttp://www.motorsporlari.net/ bu siteden yararlanıyorum..
  • Arkadaşlar doblo bu aralar baya ilgilenilen bi model oldu ve bi kaç bilgi yazıyım dedim:

    Doblo premio:

     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)


     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)


    donanım tablosu;

    DOBLÒ PREMIO 1.3 Multijet
    1.9 Multijet

    DIŞ DONANIM VE STİL
    Krom renkli ön ızgara S
    Gövde rengi ön ve arka tampon S
    Plastik yan koruma çıtaları S
    Alaşımlı jantlar S
    Gövde rengi dış dikiz aynaları S
    Krom renkli tavan rayları S
    Renkli camlar S
    Krom renkli çerçeveli ön sis farları S
    Krom renkli kapı kol tutamakları S
    Yolcu tarafı sürgülü kapı S
    Sürücü tarafı sürgülü kapı S
    Yukarı açılır arka kapı S
    Tam boy sac stepne S
    Metalik boya* S
    SÜRÜCÜ KABİNİ VE KOLTUKLAR
    Bej ve gri çift renkli ön konsol S
    Tavan rafı S
    Kapı panellerinde bardak tutuculu fonksiyonel cepler S
    Orta konsolda iki adet bardaklık S
    Yükseklik ayarlı direksiyon simidi S
    Ön aydınlatma S
    Yükseklik ve bel ayarlı sürücü koltuğu S
    Sürücü koltuğu kol dayanağı S
    Sırt ayarlı yolcu koltuğu S
    Arka koltukta üç adet baş dayanağı S
    Çift parçalı katlanabilir arka koltuk S
    ARKA BÖLÜM
    Tavan kaplaması S
    Zemin kaplaması S
    Arka aydınlatma S
    İç direk kaplamaları S
    FONKSİYONEL / ELEKTRİK
    Hidrolik direksiyon S
    Elektrikli ön camlar S
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit S
    Elektrik ayarlı ve buğu çözücülü dış dikiz aynaları S
    Klima + polen filtresi S
    Arka tamponda sesli park yardım sistemi S
    Ön far yükseklik ayarı S
    Yol bilgisayarı S
    My Car (Otomobili kişiselleştirme fonksiyonu) S
    ”Follow-me-home” refakatçi aydınlatma sistemi S
    Fiat CODE (Immobilizer) S
    12 volt ilave elektrik çıkışı S
    MÜZİK SİSTEMİ
    Radyo - CD S
    GÜVENLİK
    Yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri S
    FPS (Yangın önleme sistemi) + yakıt pompası üzerinde atalet sensörü + çift yönde akışı kesen selenoid valf S
    EAS (Enerji emici) direksiyon simidi S
    Kaza anında katlanabilen pedal grubu S
    Anti-submarine koltuklar S
    Kapılarda darbe emici çelik kuşaklar S
    Kontrollü deforme olabilen tampon içi barlar S
    Sürücü tarafı hava yastığı + aktif gergili emniyet kemerleri S
    Dört sensörlü ve EBD'li ABS S
    Yolcu hava yastığı S
    Sürücü ve yolcu yan hava yastıkları O

    *Metalik boyadan ayrıca ücret talep edilmemektedir.








    teknik tablo;


    MOTOR 1.3 Multijet 1.9 Multijet
    Silindir adedi ve yerleşimi 4, tek sıra, önde enlemesine
    Silindir hacmi (cc) 1248 1910
    Sıkıştırma oranı 18 : 1 18.5 : 1
    Maksimum güç hp - d/d 75 - 4000 105 - 4000
    Maksimum tork Nm (kgm) - d/d 190 - 1750 200 - 1750
    Yakıt Motorin
    Yakıt besleme Elektronik kontrollü Common-Rail tipi Multijet direkt enjeksiyon, turbo ve intercooler
    Ateşleme Sıkışmalı
    Çap x Strok (mm) 69.6 x 82 82 x 90.4
    ELEKTRİK SİSTEMİ (12V)
    Akü kapasitesi (amper-saat) 50 60
    DİREKSİYON
    Sistem Kremayer, hidrolik
    Asgari dönüş daire çapı (m) 10.5
    FRENLER - D(disk) - K(kampana)
    Ön: Ø (mm) D 257 (Hava kanallı disk)
    Arka: Ø (mm) K 228 (Kampana)
    Servofren: Ø 10"
    SÜSPANSİYON
    Ön MacPherson, alt traverse bağlı salıncak kolları ile bağımsız tip
    Arka Rijit aks, yaprak yay ve denge çubuğu
    PERFORMANS
    Azami hız (km/saat) 146 168
    Ortalama yakıt tüketimi* (lt/100 km)
    - Şehirler arası 4,7 4,8
    - Şehir içi 6,5 7,5
    - Ortalama 5,4 5,8
    LASTİKLER
    175 / 75 R 14"

    *** 93/116 EC standartlarına göre

    AĞIRLIK VE KAPASİTE
    DOBLÒ PREMIO
    DIŞ BOYUTLAR
    Uzunluk (mm) 4253
    Genişlik (mm) 1722
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1831
    Aks mesafesi (mm) 2583
    Ön iz genişliği (mm) 1514
    Arka iz genişliği (mm) 1505
    Ön tampon - ön aks mesafesi 833
    Arka tampon - arka aks mesafesi 837
    KAPI ÖLÇÜLERİ
    Sürgülü yan kapı genişliği (mm) 685
    Sürgülü yan kapı yüksekliği (mm) 1142
    Arka kapı genişliği (mm) 1231
    Arka kapı yüksekliği (mm) 1245
    YÜK BÖLÜMÜ ÖLÇÜLERİ
    Yük bölümü uzunluğu (mm) 1680
    Yük bölümü genişliği max (mm) 1470
    Davlumbazlar arası mesafe (mm) 1200
    Yük bölümü yüksekliği (mm) 1305
    Yükleme eşiği yüksekliği (mm) (yüksüz) 535
    Bagaj hacmi (lt) 750
    AĞIRLIKLAR DOBLÒ PREMIO
    MOTOR TİPİ 1.3 Multijet 1.9 Multijet
    Boş ağırlık (kg) 1320 1330
    Azami yüklü ağırlık (kg) 2055 2065
    İstiap haddi (kg) 5 kişi + 385
    Maksimum römork kapasitesi (kg) (frenli) 1200 1300
    Yakıt deposu (lt) 60



    şu anki fiyatlar:

    DOBLÒ PREMIO Tavsiye Edilen Kampanyalı
    Anahtar Teslim Fiyatlar
    YTL.
    YENİ DOBLO COMBI 1.3 MULTIJET PREMIO 30.853
    YENİ DOBLO COMBI 1.9 MULTIJET PREMIO 32.764
    Tavsiye Edilen Opsiyon Fiyatları Tavsiye Edilen
    Anahtar Teslim Fiyatı COMBI PREMIO
    YTL.
    YAN HAVA YASTIKLARI 300 O
    O-Opsiyonel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fiatci -- 2 Haziran 2006; 13:16:22 >




  • fiatçı dostum sana bir sorum olucak gerçi doblonun adı geçtiği her topic te soruyorum ama daha karar aşamasında olduğum için de bilemeiyorum
    1. vergiler vs vs yüzünden 1.3 almaya niyetliyim 1.9 dan sırf vergileri yüzünden soğudum aklımdaki de 1.3 dinamic lux versiyonu bu aracın performansı nasıl ş.içi olsun uzun yol olsun fabrika verisi değil
    2. uzun yolda sollamalarda hafif yüklüyken ara hızlanması nasıldır 80-120 arası örneğin
    cvp larsan sevinirim umarım kullanmışsındır yeni 1.3 motoru
    daha önceden abimde 1.9 u vardı hastaydım onun hızlanmasına 1.3 sonuçta 30hp/10nm daha düşük güçte
  • KARDEŞ PEK FAYDASI OLURMU BİLMEM AMA ŞURAYA Bİ GÖZAT İSTERSEN.TEST VERİLERİ VAR.


    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_doblo_combi_multijet/fiat_doblo_2.asp
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GRANDE

    fiatçı dostum sana bir sorum olucak gerçi doblonun adı geçtiği her topic te soruyorum ama daha karar aşamasında olduğum için de bilemeiyorum
    1. vergiler vs vs yüzünden 1.3 almaya niyetliyim 1.9 dan sırf vergileri yüzünden soğudum aklımdaki de 1.3 dinamic lux versiyonu bu aracın performansı nasıl ş.içi olsun uzun yol olsun fabrika verisi değil
    2. uzun yolda sollamalarda hafif yüklüyken ara hızlanması nasıldır 80-120 arası örneğin
    cvp larsan sevinirim umarım kullanmışsındır yeni 1.3 motoru
    daha önceden abimde 1.9 u vardı hastaydım onun hızlanmasına 1.3 sonuçta 30hp/10nm daha düşük güçte



    İlk önce grande bu aracı kullandım ancak ince ölçümler yapmadım..... doğrusunu söylemek gerekirse 1.9 a göre baya bi zayıf....yani 1.9 her devirde her yükte rahat topluyor kendisini heleki turbo basıncını gösterdiğinde neredeyse seni koltuğa yapıştırcak ancak 1.3 motor o kasa ağırlığına ve aerodinamik yapısına zayıf kalıyor........ vites ve son dişli oranı oranı ona göre düşünülmüştür ancak yinede tam kapasite yüklemede sorun yaşayabilirsin özellikle hızlanma konusunda haberin olsun....


    bunun dışında aracı devirli kullanır yani nerede nasıl davranacağına alışırsan sorun yok sollamayada çıkılır rampada tırmanılır ancak 1.9 gibi gitmesini sakın bekleme..........
    sana başımızdan geçen bi olayı anlatıyım anla artık.... yalovaya malzeme almaya üç araba peşpeşe gittik biri opel combo 1.7 dtı diğeri 1.3 mltijet doblo eski kasa bendekide 1.9 düz dizel.......... benim kullandığım araca tam 800 kg yük attık diğerlerinde 500 er kilo dahi yok ama inanırmısın ankaraya dönmek için otobana çıktığımda diğer ikisine toz yutturdum..... düz 1.9 bile böyle dehşetken 1.9 jtd dahada deli gidiyor..

    uzun lafın kısası vergiyi fazla takmayıp alabilirsen 1.9 derim yok illaki 1.3 dersende alışmadan riskli sollamalara kalkma derim sadece...........




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci


    quote:

    Orjinalden alıntı: GRANDE

    fiatçı dostum sana bir sorum olucak gerçi doblonun adı geçtiği her topic te soruyorum ama daha karar aşamasında olduğum için de bilemeiyorum
    1. vergiler vs vs yüzünden 1.3 almaya niyetliyim 1.9 dan sırf vergileri yüzünden soğudum aklımdaki de 1.3 dinamic lux versiyonu bu aracın performansı nasıl ş.içi olsun uzun yol olsun fabrika verisi değil
    2. uzun yolda sollamalarda hafif yüklüyken ara hızlanması nasıldır 80-120 arası örneğin
    cvp larsan sevinirim umarım kullanmışsındır yeni 1.3 motoru
    daha önceden abimde 1.9 u vardı hastaydım onun hızlanmasına 1.3 sonuçta 30hp/10nm daha düşük güçte



    İlk önce grande bu aracı kullandım ancak ince ölçümler yapmadım..... doğrusunu söylemek gerekirse 1.9 a göre baya bi zayıf....yani 1.9 her devirde her yükte rahat topluyor kendisini heleki turbo basıncını gösterdiğinde neredeyse seni koltuğa yapıştırcak ancak 1.3 motor o kasa ağırlığına ve aerodinamik yapısına zayıf kalıyor........ vites ve son dişli oranı oranı ona göre düşünülmüştür ancak yinede tam kapasite yüklemede sorun yaşayabilirsin özellikle hızlanma konusunda haberin olsun....


    bunun dışında aracı devirli kullanır yani nerede nasıl davranacağına alışırsan sorun yok sollamayada çıkılır rampada tırmanılır ancak 1.9 gibi gitmesini sakın bekleme..........
    sana başımızdan geçen bi olayı anlatıyım anla artık.... yalovaya malzeme almaya üç araba peşpeşe gittik biri opel combo 1.7 dtı diğeri 1.3 mltijet doblo eski kasa bendekide 1.9 düz dizel.......... benim kullandığım araca tam 800 kg yük attık diğerlerinde 500 er kilo dahi yok ama inanırmısın ankaraya dönmek için otobana çıktığımda diğer ikisine toz yutturdum..... düz 1.9 bile böyle dehşetken 1.9 jtd dahada deli gidiyor..

    uzun lafın kısası vergiyi fazla takmayıp alabilirsen 1.9 derim yok illaki 1.3 dersende alışmadan riskli sollamalara kalkma derim sadece...........



    bilgilerin için saol artık bakalım hangisini alabilirsem




  • doblolar ticari araç sınıfında değil mi eğer öyleyse vergi dilimi 1900 cc'de değişiyor. ama binek araba vergisi ödüyorsa o zaman 1.9'un vergisi bayağı tutar

    quote:

    Orjinalden alıntı: GRANDE
    1. vergiler vs vs yüzünden 1.3 almaya niyetliyim 1.9 dan sırf vergileri yüzünden soğudum aklımdaki de 1.3 dinamic lux versiyonu bu aracın performansı nasıl ş.içi olsun uzun yol olsun fabrika verisi değil
  • Bu arada erenuz arkadaşımız bana bi pm atmış ve servislerle ilgili görüşümü yazmamı istemiş.... arkadaşlar gerçekten özellikle tofaş-fiat servisleriyle az kalsın mahkemelik oluyordum fabrikadan uzman göndermeye kadar süren bi maceram oldu ve teknik açıdan araçları tanıdığımdan servislerin eksilerinide yazalım dedim...


    İlk olarak başıma gelenleri yazıyım size;

    1 nisan 2003 te 1.2 16 v el versiyonu klimalı fiat albea aldım(şirkete alınan doblolarlada sorun yaşadım ancak onları yazmıyorum buraya sığmaz en büyük sorunum bu araçta oldu) neyse aracı çıkardık aradan 2-3 hafta geçti sola sinyal verirken frene basınca sinyal hızlanıyor ampül patlağı gibi....neyse garantili araç müdahale etmeyim dedim servise gittim.... ilgi gayet güzel ve araç servise alındı 5 dakika sonra geldi sorun yok...önemli bişey değildi heralde dedim yola çıktım(bu arada bunlar ankara yenimahalle birmotta oluyor) bi hafta sonra yine aynı sorun.... tekrar servisteyim..neytse bu sefer sabah saat 9 da aracı teslim ettim akşama doğru 4 gibi gidip aldım sorun yok gibi....aradan 3 hafta falan daha geçti yine aynı arıza bu sefer servise gittim araç yapılırken başında durucam dedim.. neyse arka lamba duyusuna bağlanan soket var bunun eksi kutbunun geldiği yer erimiş ve oksitlenmiş...servisteki elemana dedimki bu parçayı değiş tırnakları bük birbirine yakın bide şasi kablosunu büyültelim.bu arada bana 2003 şubat nisan arası araçların hep böyle olduğunu söyledi albea grubunun...neyse değiş parasını veriyim diyorum yok değişmedi bi daha böyle bişey olmaz dedi.. neyse çıktım sonrasında klimadan kayış gevşemesi gibi bi ses geliyor..... çıktım bu sefer iskitlerdeki ankara otonun servisine gittim... adamlar söküyo takıyo klima gazını değişiyo ses bitmiyor..en son servisteki ustaya dedimki siz bu işi yapamayacaksınız gel benim klimacıma gidelim o baksın.neyse çıktık giittik adam arabaya bindi yola çıktı servis ustası önde benim usta aracı kullanıyor ben arkadayım... sonra benim ustanın lafı aynen yazıyorum;

    "-Şimdi siz bu sesi çözemediniz öylemi?
    -evet abi nerden geliyo anlamadık
    -bide sadece bu arabaları yapıyosunuz öylemi?
    -evet abi
    -sen ustasın orda öylemi?
    -evet abi
    -ben senin ustalığının ta ....... ......."

    ses klima gazının geçiş sesiymiş ve hiç bir sorun yokmuş...bizim usta otobüs klimacısı hayatında hiç ufak araba klimasına bakmış bi adam değil servis ustasına bastı küfrü......neyse çıktık ustayı bıraktım eve gittim.bi kaç gün sonra arka elektreik gene karıştı.bu sefer delirdim bursa fabrikayı aradım ve halkla ilişkiler müdürüydü geralde tam hatırlamıyorum yetkiliyle görüştüm..aracımdaki sorunun nedenini nasıl yapılacağını anlattım fakat serviste herhangi bişey yapmadıklarını geçici çözümlerle gönderdiklerini ve fabrikayı dava ediceğimi söyledim.... bana uzman yoolayacaklarını ertesi gün sabah 9 da benim istediğim bi serviste olmamı söylediler...neyse o saatte özellikle yanimahalle birmota gittim iki tane uzman denen KUSURA BAKMAYIN ÖZÜR DİLİYORUM KÖR CAHİL GELDİ ve eskiden yapıldığı şekilde oksitin temizlenip kapatılmasını söyledi.... adama dedimki bu böyle yapıldı ancak bi çözüm olmadı şu parçayı değişin... adam çıkmış bana sen bizi tofaşa neden şikayet ettin daha iyi biliyosan kendin yap demezmi? o zaman dedim bana bi yazı verin elektrik tesisatı hariç garantımın devam etmesi için dişarda yaptırıyım dedim..yok........çıkarttı bana eğitim sertifikalarını gösteriyo ben ustayım diye.....bendeki hareket klima ustası gibi oldu garanti belgesi elimdeydi adama döndüm seninde ustalığınında yapacağın arabanında ta .... ..... diye bastım küfrü fırlattım kitapçığı suratına çıktım kendim yaptım ve kaç senedir en ufak bir arıza yok......


    bu oaydan sonra ne garantiye nede servislere güvenim kaldı.ankaradaki çoğu servisi dolaştım ancak çoğu aynı... şimdi size güleryüzlü olmaları belki çok iyi geliyor ancak ustalıkları beş para etmez.bijonları sıkmadan araba yollarken gördüm....artı bi yeri yaparken genelde bi yeri mutlaka bozuyolar.... yaptıkları işçilikte rezalet.. belki siz bilmiyorsunuz ancak fren balatasının yönğü vardır... piston yüzü ve kaliper yüzü diye... piston yüzünün pistona gelmesi şarttır ancak bu arkadaşlar rastgele takıyor yolluyorlar.. ha sorun çıkıyormu bazen evet bazen hayır ancak o parçayı tasarlayan mühendis o yüze oraya gelicek dediyse bi bildiği mutlaka vardır.... sonra bi sorundan geri gidin düşman gibi görüuolar sizi.sanki adamlara gıcığınız var.....


    tabi herkesin görüşü farklı ancak benim özellikle ankarada gördüğüm bu.işim gereği servislerlede haşır neşirim bu sebepten neyin ne olduğunu hangi parçanın nasıl takılacağını biliyorum ve bunları gördüm... ankaradad güvenerek araba bırakacağım servisleri sıralarsak

    volvo mercedes ve bmw nin servisleridir........




    Kısacası ankarada tafaş fiat servisi malesef öneremeyeceğim ama öneren varsa görüşlerini bakliyoruz... en azından en iyi servisi bulalım.... garantisi bitmiş araçlar içinde sanayideki iyi ustaları tavsiye ederim.isteyen olursa buraya bi kaç adres yazabilirim...




  • italyan tarzı...
  • italyan olsunda nasıl olursa olsun....fiatci bizide ekle italyanlara...özellikle fiatın marka imajına dokunan olursa helede çekik gözlüyse haberim olsun....fena tokatlarım...
  • arkadaşlarrr benide ekleyin bu kulübe yaw nasıl yapacam bilmiyorum.....

    benide ekleyin bende fiat kullanıyorum.....

     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)


     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)


     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konyalı alli -- 3 Haziran 2006; 9:15:59 >




  • Valla okudukça ter bastı. Ben arabayı kartaştan almıştım. Servisine bir kere ilk kontrol için gittim dediğin gibi güler yüzlüler ama zaten sadece kontrol amaçlıydı yarım litre yağ eksiltmiş onu tamamladılar o kadar. Madem usta(!)ları bu kadar işe yaramaz garantisi olsa bile ben yine de sanayiye gitmeyi tercih ederim. Garantili garantili arabamı bozacaklarına paşa paşa sanayide yaptırır bineriz arabaya di mi?
    Sizin tanıdığınız, tavsiye ettiğiniz yerler varsa adres ve telefonlarını alalım. Fiat team olarak artık oralara gidelim hem birlikten dirlik doğar. Hem sanayideki ustam güler hem de biz

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Kısacası ankarada tafaş fiat servisi malesef öneremeyeceğim ama öneren varsa görüşlerini bakliyoruz... en azından en iyi servisi bulalım.... garantisi bitmiş araçlar içinde sanayideki iyi ustaları tavsiye ederim.isteyen olursa buraya bi kaç adres yazabilirim...




  • @miraz.miraz tek yapman gereken senin bi kaç mesaj üstünde imza kurallarını yaptım onu alıp imzana yapıştırcan byu kadar


    arkadaşım yeni imzamızın kodu aşşağıdaki gibidir



    [*center][*image]*http://img140.imageshack.us/img140/4198/fiattofas9nf.jpg[/simage]
    [*size=3][*b][*i][*link=http://forum.donanimhaber.com/m_7005394/tm.htm]...::: /T/A/K/I/M/:::/F/I/A/T/:::&:::/T/O/F/A/Ş/ :::...[/link]




    NOT: "CENTER" "İMAGE" "HTTP" "SİZE" "B" "İ" VE "LİNK" YAZAN YERLERDEKİ YILDIZLARI (*) KALDIRIP KOPYALA YAPIŞTIR YAPABİLİRSİNİZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nadirgurece -- 3 Haziran 2006; 10:01:34 >
  • Kommodor ve miraz.miraz arkadaşlarım hoşgeldiniz isminizi girişteki bölüme ekliycem ancak değiştir düğmesi kayıp ondan yapamıyorum nasıl yapacağımı bilen varsa söylerse sevinirim yoksa nadirgürece arkadaşımızı bekliycez........ en kısa zamanda ekliycem merak etmeyin....



    bu arada bu imzamız sürekli kural dışı...arkadaşlar bunu standardı nasıldır bilen varmı?


    quote:

    erenuz

    Valla okudukça ter bastı. Ben arabayı kartaştan almıştım. Servisine bir kere ilk kontrol için gittim dediğin gibi güler yüzlüler ama zaten sadece kontrol amaçlıydı yarım litre yağ eksiltmiş onu tamamladılar o kadar. Madem usta(!)ları bu kadar işe yaramaz garantisi olsa bile ben yine de sanayiye gitmeyi tercih ederim. Garantili garantili arabamı bozacaklarına paşa paşa sanayide yaptırır bineriz arabaya di mi?
    Sizin tanıdığınız, tavsiye ettiğiniz yerler varsa adres ve telefonlarını alalım. Fiat team olarak artık oralara gidelim hem birlikten dirlik doğar. Hem sanayideki ustam güler hem de biz



    Erenuz eğer garanti önemliyse mecburen servise gieceksiniz..kartaşın servisi diğerlerine nazaran biraz daha iyi... ancak araba konusunda benim gibi titizseniz,ben kendi bakımlarımı kendim yapıyorum ancak size önereceğim yer ankarada berk oto ismail usta....... giin hem aracınızın başına durun hem napıldığını görün heme parçanızı kendiniz alın.... parçacıda yakınında


    telefonu ve adresi:

    ismail berk: 0535-232-08-53

    Merkez san sit. 548. sokak no 6 ivedik organize san. ankara


    kısaca tarif edersem organize girişindeki boynuzlara gelin sol tarafta dükkanı görürsünüz zaten. işçiliği temizdir ve fazla para almaz..........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fiatci -- 3 Haziran 2006; 11:22:44 >




  • waaayy beeee imzama bakın demek artık bende fiat üyesiyim tüm fiat cı arklara slm....


    iyiki açıldı bu topic

    iyiki varsın fiat




  • quote:

    Orjinalden alıntı: nadirgurece

    @miraz.miraz tek yapman gereken senin bi kaç mesaj üstünde imza kurallarını yaptım onu alıp imzana yapıştırcan byu kadar


    arkadaşım yeni imzamızın kodu aşşağıdaki gibidir



    [*center][*image]*http://img140.imageshack.us/img140/4198/fiattofas9nf.jpg[/simage]
    [*size=3][*b][*i][*link=http://forum.donanimhaber.com/m_7005394/tm.htm]...::: /T/A/K/I/M/:::/F/I/A/T/:::&:::/T/O/F/A/Ş/ :::...[/link]




    NOT: "CENTER" "İMAGE" "HTTP" "SİZE" "B" "İ" VE "LİNK" YAZAN YERLERDEKİ YILDIZLARI (*) KALDIRIP KOPYALA YAPIŞTIR YAPABİLİRSİNİZ




    SANA DA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM nadirgurece ARKADAŞIM ELLERİNE SAĞLIK SAYENDE BENDE İMZAMI DEĞİŞTİRDİM




  • slm ben de üyeyim artık
    üye adı nJOY
    msn: doganduran@hotmail.com
    araç: 1994 fiat uno 60s
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nJOY

    slm ben de üyeyim artık
    üye adı nJOY
    msn: doganduran@hotmail.com
    araç: 1994 fiat uno 60s



    hoşgeldin njoy.şu başlıktaki sorunu çözer çözmez senide li,steye ekliycem.bu arada adresini kendi msn ime ekliyorum özel bi sorun olursa oradan da ulaşabilirsin...
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.