03.12.2023 taahhüt üm bitecekti. 29.10.2023 2 defa müşteri hizmetlerini aradım. taahhüt mü yenilemek uzatmak istiyorum dedim. Bana şimdi yaparsanız cayma bedeli cıkar dediler. iptal etmiyorum uzatmak yenilemek istiyorum dedim. ısrarla mevcut hakkımızı kullandırtmadılar. online işlemlerden baktığımda taahhüt uzatma seçeneğini gördüm. Fırsat Bu Fırsat Kampanyası- 24 Ay gördüm. 3. kez müşteri hizmetlerini aradım. Durumu anlattım. böyle bir hakkımın olduğunu web sitesinde gözüktüğünü vs vs ... İşlemim gerçekleşti. Sonradan extra ücret çıkmayacağı söylendi. Fırsat Bu Fırsat Kampanyası- 24 Ay geçtim. Bugün müşteri hizmetlerini tekrar aradım. İade etmem gereken veya iptal etmem gereken birşeyler var mı diye. Bana sinema paketi ve kablo buluttan bahsetti. İptal ederseniz 100 tl yakın bir ücret çıkacağını söyledi. Ben a kampanyasından b kampanyasına geçiyorum. taahhüt iptal etmiyorum yeniliyor uzatıyorum. yeni kampanya taahhüt olanlar belli , sizin dediğiniz eski kampanyanın sundukları belli. onlinetursatkabloda gözüküyor. taahhüt son ayındayım bana sadece gün bazlı fatura yansıtabilirsiniz desemde , ısrarla 100 tl ödeyeceksiniz. son 3-5 gün kala iptal ettirmeniz gerekiyor dendi. bende iptal ettim. Benim anlamadığım yasalardan kendilerini nasıl ustun görüyorlar. Son ay bana nasıl cayma bedeli çıkartıyorlar ? benzer bir durum yaşayan var mı ? çözümü nasıl buldular. |
Bildirim