Şimdi Ara

TAAHHÜTLE CİHAZ ALINIR MI? [ÖNERİ, FİKİR ve ELEŞTİRİLERİNİZ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
18.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar hepinize iyi forumlar dilerim...

    Konu, birçok kişi için merak konusu ve kullanıcı değerlendirmelerinin potansiyel tüketicilerin kafalarındaki soru işaretlerini gidermesi amacıyla uygun ve gereklidir.

    Böyle bir konu açma isteği ise başımdan geçen bir olaydır. Konuyu açmak bugüne kısmetmiş.

    Arkadaşlar ben başımdan geçenleri anlatayım sizde kendi yorumlarınızı ekleyin ama maksadımız kesinlikle kafa karıştırmak olmasın....


    AVEA'dan bir yıldan fazla bir zaman öncesi faturasız hattıma gelen bir kampanya mesajı sonrası faturalı SEC500 tarifesine geçmiştim. Paket daha yeni çıkmıştı ve reklamlarda filan göremiyorduk sadece eski hat sahiplerine gönderiyorlardı mesajı. Sadece kampanya mesajı gelen hat sahipleri geçebiliyordu. Tarife 20tl'ye her yöne 500dk, her yöne 5000sms ve 1GB adil kullanım kotalı sınırsız internet veriyordu. Şimdi Allah var kullanırken iyiydi ama ben kampanyamın 6. ayında avea bayisinden 24 ay taahhütlü olarak Nokia Lumia 820 almıştım. Tabi SEC500 tarifesinin bu taahhütten nasıl etkileneceğini vs.. araştırmıştım zamanında. Bana söylenen tarifemin kalan 6 ayının bitmesiyle indirimsiz olarak yararlanacağımı SEC500 taahhütsüz fiyatı neyse o fiyattan devam edeceğimi söylemişlerdi... Herşey iyi ve aylık vergiler dahil ~81tl ödüyordum.

    ARKADAŞLAR TELEFONU KUTUDAN ÇIKARDIK JELATİNİ ÇEKTİK İLK DEFA AÇACAĞIZ TELEFON DONUYOR!!!

    WİNDOWS PHONE İLK KURULUM İŞLEMİ YAPARKEN DONMASI SİNİRİMİ BOZDU AMA SONRA ÇALIŞMAYA DEVAM ETTİĞİ İÇİN BİŞEY DEMEDİM TELEFONU ALDIM ÇIKTIM.

    AMA KULLANIRKEN DEVAMLI DONUYORDU VE BANA O TELEFON LAZIMDI.

    ERTESİ GÜN İADE ETMEK İÇİN GİTTİM AMA KESİNLİKLE İADE OLMAZ DEDİLER ARADIM MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ÜRÜNÜ GARANTİYE YOLLAMAK ZORUNDA BIRAKTILAR

    ÜRÜN GARANTİYE GİTTİ ÇÜNKÜ ALDIĞIM YER YARINDAN SONRA TELEFONUN ELİNDE OLACAK DEDİ. İYİ NİYETLİ BİRİSİ KIRMADIM VE GÖNDERDİK TELEFONU TELEFON FORMATLANMIŞ VE GERİ GELDİĞİNDE HALA DONUYORDU

    TELEFON BUNUN ÜZERİNDE 3 DEFA DAHA GARANTİYE GİTTİ.

    2 AY BOYUNCA TELEFONU KULLANAMADIM. ŞİKAYETVAR.COM'DA ŞİKAYET ETTİM. TELEFONUN ARIZASINI KAMERAYA ALDIM AYRICA AYNI SEBEPTEN 4. KEZ GARANTİYE GİDEN CİHAZIN DEĞİŞTİRİLMESİ HAKKIMI DA İHLAL ETTİLER. YASALEN TELEFON DEĞİŞİP GELMESİ GEREKİYORDU AMA TELEFON DEĞİŞMEDEN GELDİ.

    SORUN EKRANDAKİ JELATİNMİŞ. IŞIK SENSÖRÜ ÜZERİNE ÇEKİLEN JELATİN İŞLETİM SİSTEMİNİN DONMASINA NEDEN OLUYORMUŞ (windows phone eksikliği)

    SONUÇ OLARAK İÇİ AÇILMIŞ TELEFON VE 2 AY PARASINI DA ÇATIR ÇATIR ÖDETMİŞ AVEA. AYRICA 2 AY BOYUNCA EVDEKİ YEDEK YARIM ÇALIŞAN TELEFONA TALİMİZ.

    BİTMEDİ.................

    Buraya dikkat. Tarife kazığını ise tamda burada sokuyolar. Telefonumun taahhüdünde meğer fiyatta ve kampanyadaki teklif hakkının AVEA'da olduğu ve bu haklarıyla bana kazık sokabileceği belirtiliyormuş. Aslında bunu biliyordum ama ne kadar kazık sokabilirler ki?
    bir 6 ay daha geçti ve hattımın tarifesi değişti. SEC500 sadece 500dk konuşma pakedi oldu. İnternet ve sms için ise 20tl daha ödemem gerekiyordu. Ayrıca SEC500 25tl'den 27tl'ye yükseldi. Yani aylık vergiler dahil ~108tl filan ödüyordum. internet hızı adil kullanım hakkından sonra 128kpbs'ye düşüyorken 96kpbs'ye düştü.
    İŞTE müşteriyi kandırmaları da bu 3 aylık yıpratma stratejilerinden sonraki safada gerçekleşiyor. Bana özel bir kampanya düzenliyorlar ve fiyatlarında arttığını göz önünde bulundurduğumuzda bana mecburen reddetmediğim yeni bir taahhüde ittiler. Kampanya 40tl'ye 500dk ve 4GB sınırlı internet veriyor. 10tl'de sms pakedi eklerseniz 1 yıllığına 50tl'ye 500dk, 5000sms ve 4GB internet almış oluyorsunuz. 47tl ödüyordum zaten 3tl daha verip 3gb internet almış oldum ama kota bitince netim kesiliyor...

    BEN SEC500 VE DAHA ALTI HİÇBİR KAMPANYADAN YARARLANAMIYORUM.
    SEÇECEĞİM DAHA ÜST TARİFELER İSE HEM PAHALI HEMDE KULLANMAYACAĞIM ÖZELLİKLER İÇERDİĞİ İÇİN ELİ KOLU BAĞLI ŞUAN AYLIK SMS PAKEDİYLE OLURSA 110TL FATURA ÖDÜYORUM. SMS PAKEDİ KULLANMAZSAM 100TL. 15 AY DAHA VAR VE 1.500TL ANLAMINA GELİYOR.

    24 AY SONUNDA BENDEN ALDIKLARI PARA İSE TOPLAM 2.300TL <--- ALDIĞIM HİZMET SEC500 + internet ve sms pakedi + içi kurcalanmış 4defa garantiye gitmiş LUMIA 820 Cep telefonu
    ---(telefonu sattım ama sattığım kişiden servis kayıtlarını alabilirsem yüklerim.)-------

    Telefonumdaki hatayı youtube'den arayabilirsiniz bunu yazın : "Lumia Freezing"


    ===========================================

    TAAHÜTLE TELEFON ALIRSINIZ
    İADE HAKKINIZ YOK
    TARİFE DEĞİŞTİRME HAKKINIZ KISITLI
    TARİFE PAHALILAŞSA BİLE ÇATIR ÇATIR ÖDETİRLER
    O KAPININ KÖLESİ EDERLER

    EĞER HATTINIZ İÇİN 50-60TL ÜSTÜ PARA ÖDÜYORSANIZ
    TAAHHÜTLE CİHAZ ALIRSINIZ
    TARİFENİZİN TAAHHÜDÜ BİTER VE FATURANIZ KATLANABİLİR.
    TARİFENİZ YETERSİZ KALMAYA BAŞLARSA ÜST TARİFELERE GEÇMEK İÇİN FAZLA PARA ÖDERSİNİZ

    VEEEE.... YENİ TARİFELER ÇIKAR ÇOK MAKUL FİYATLARA. AMA SİZ SADECE BAKARSINIZ.







  • Avea orada sözleşme şartlarını değiştirme konusunda uyanıklık yapmış.
    Turkcellde 24 aylık kontrat ile cihaz kampanyasından faydalandığında 24 ay boyunca tarife ücretine zam gelse dahi sen bundan etkilenmiyorsun. Ve üst tarifeler istediğin kadar geçip alt tarifeye 1 defa kontrat süresince geçebiliyorsun.
    Cihazın sorunundan dolayı tüketici hakem heyetine başvurmanı tavsiyr ederim ücret iadesi alabilirsin en azından telefon için;)
  • Bence alınmaz tarifeye ve ya operatöre bağlıyor seni ve alınan cihazlar yurt dışında kullanılmıyor diye biliyorum .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djhaci

    Bence alınmaz tarifeye ve ya operatöre bağlıyor seni ve alınan cihazlar yurt dışında kullanılmıyor diye biliyorum .
    tek taraflı tahhüt hukuğa aykırı. sen 2 yıl tarifeyi kullanacağına söz veriyorsun ama karşındaki zam yapmayacağına söz vermiyor. böyle şey olmaz. bunları gördüğümde hemen vazgeçtim bu tür kampanyalardan. sabit fiyat garantili ve en fazla 12 ay olmasi lazim. 24 ay için çoook cazip bişey önermesi lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    tek taraflı tahhüt hukuğa aykırı. sen 2 yıl tarifeyi kullanacağına söz veriyorsun ama karşındaki zam yapmayacağına söz vermiyor. böyle şey olmaz. bunları gördüğümde hemen vazgeçtim bu tür kampanyalardan. sabit fiyat garantili ve en fazla 12 ay olmasi lazim. 24 ay için çoook cazip bişey önermesi lazım.

    Alıntıları Göster
    1 şubattan itibaren kredi kartlarıyla ilgili yürülüğe girecek uygulama ile birlikte şirketlerinde uzun süreli sözleşmeler yapması engellenecek diye bir haber dolaşıyordu en son.
    yani operatörler 24 ay sözleşmeli cihaz kampanyası yapamayacaklar diye biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    tek taraflı tahhüt hukuğa aykırı. sen 2 yıl tarifeyi kullanacağına söz veriyorsun ama karşındaki zam yapmayacağına söz vermiyor. böyle şey olmaz. bunları gördüğümde hemen vazgeçtim bu tür kampanyalardan. sabit fiyat garantili ve en fazla 12 ay olmasi lazim. 24 ay için çoook cazip bişey önermesi lazım.



    Bu yoruma kesinlikle katılıyorum. Ayrıca telefonun iadesi de mümkün olmalı en azından benim başıma gelen bir durum gibi yani cihaz örneğin kutudan çıkarılır çıkarılmaz ya da belirli bir süre zarfı içerisinde mesela 7 gün içerisinde ürün arıza çıkarırsa iade hakkı doğmalı müşteriye. Şöyle düşünün hiç vaktiniz yok işlerinizden başınızı kaldıramıyorsunuz, telefon alıyosunuz servet ödeyip... Bu kadar şeyin içinde telefonla uğraşacaksak olmaz olsun.


    Ayrıca şikayetçi olduğum bir konu da hizmet kesintilerinde müşterilerin kesintiden doğan zararlarını hak yerine koymak lazım. Her ne konuda olursa olsun hizmet kesintisi müşteriye örneğin bir kurumdan aldığımız bir hizmetin bizden kaynaklı olmayan sebeplerden ötürü kesintisi bizim hakkımıza girer ve mesela kurum içi kupon vb. şekilde özür mahiyetinde bedel ödenmeli...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasircivan91

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    tek taraflı tahhüt hukuğa aykırı. sen 2 yıl tarifeyi kullanacağına söz veriyorsun ama karşındaki zam yapmayacağına söz vermiyor. böyle şey olmaz. bunları gördüğümde hemen vazgeçtim bu tür kampanyalardan. sabit fiyat garantili ve en fazla 12 ay olmasi lazim. 24 ay için çoook cazip bişey önermesi lazım.



    Bu yoruma kesinlikle katılıyorum. Ayrıca telefonun iadesi de mümkün olmalı en azından benim başıma gelen bir durum gibi yani cihaz örneğin kutudan çıkarılır çıkarılmaz ya da belirli bir süre zarfı içerisinde mesela 7 gün içerisinde ürün arıza çıkarırsa iade hakkı doğmalı müşteriye. Şöyle düşünün hiç vaktiniz yok işlerinizden başınızı kaldıramıyorsunuz, telefon alıyosunuz servet ödeyip... Bu kadar şeyin içinde telefonla uğraşacaksak olmaz olsun.


    Ayrıca şikayetçi olduğum bir konu da hizmet kesintilerinde müşterilerin kesintiden doğan zararlarını hak yerine koymak lazım. Her ne konuda olursa olsun hizmet kesintisi müşteriye örneğin bir kurumdan aldığımız bir hizmetin bizden kaynaklı olmayan sebeplerden ötürü kesintisi bizim hakkımıza girer ve mesela kurum içi kupon vb. şekilde özür mahiyetinde bedel ödenmeli...

    Alıntıları Göster
    Bu tip şeyler Avea'nın abone kayıp oranlarının yüksekliğini açıklıyor. (churn rate. BTK 2013/3 verilerine göre churn oranı en yüksek operatör Avea.)

    Taahhütte zam yapabilirim olayı tam saçmalık.

    Geçen bir konu açmıştı bir arkadaş; kamu mega tarifesindeki internet paketi aşıma girince MB başına 5 lira olarak ücretlendirilmiş. (0,00492KR/KB) 200MB kadar kullanımına +1000 lira fatura kesmiş Avea.

    Böyle şeyler zavallılıktır. Turkcell bile churn rate'in önemini kavrayıp müşteri lehine fiyat ve şartlar koymaya başladı. Taahhüt verdiğiniz zaman fiyatlar stabil, değişmiyor. İnternet paketlerinizi aşarsanız MB başına 5 kuruş ödüyorsunuz.(100mb 5TL) Ya da her şekilde azıtıp faturayı uçurdunuz, müşteri hizmetlerinizi arıyorsunuz bir kereye mahsus olmak üzere geriye dönük paket tanımlayıp faturanızı düşürüyorlar.

    90'larda yaşamıyoruz. Rekabet çetin ve seçenekler bol. İnsanlar da yavaş yavaş bilinçlenmeye başlıyorlar. Güven konusunda tiksinti oluşturursanız, ne kadar güzel fiyatlar verseniz de kaçan müşteri bir daha size gelmez. Haklı olarak fiyatların altında bir hinlik olduğunu düşünecek.

    MNT'den sonra Avea'nın çılgın atması lazımdı, ama kötü yönetim sayesinde daldırdığı kepçenin yarısını yine yere döküyor. Zaten aldığı paraya bakan, yıl sonunda finansal rapor şişirmekten başka bir hedefi olmayan, uzun vadeli ve stratejik hedeflere yaklaşmayan, çalışıyorsa elleme mantığındaki yöneticilerle bu iş olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cirrus- -- 15 Ocak 2014; 16:06:27 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sistem için Yorum ve Öneri
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cirrus-

    Bu tip şeyler Avea'nın abone kayıp oranlarının yüksekliğini açıklıyor. (churn rate. BTK 2013/3 verilerine göre churn oranı en yüksek operatör Avea.)

    Taahhütte zam yapabilirim olayı tam saçmalık.

    Geçen bir konu açmıştı bir arkadaş; kamu mega tarifesindeki internet paketi aşıma girince MB başına 5 lira olarak ücretlendirilmiş. (0,00492KR/KB) 200MB kadar kullanımına +1000 lira fatura kesmiş Avea.

    Böyle şeyler zavallılıktır. Turkcell bile churn rate'in önemini kavrayıp müşteri lehine fiyat ve şartlar koymaya başladı. Taahhüt verdiğiniz zaman fiyatlar stabil, değişmiyor. İnternet paketlerinizi aşarsanız MB başına 5 kuruş ödüyorsunuz.(100mb 5TL) Ya da her şekilde azıtıp faturayı uçurdunuz, müşteri hizmetlerinizi arıyorsunuz bir kereye mahsus olmak üzere geriye dönük paket tanımlayıp faturanızı düşürüyorlar.

    90'larda yaşamıyoruz. Rekabet çetin ve seçenekler bol. İnsanlar da yavaş yavaş bilinçlenmeye başlıyorlar. Güven konusunda tiksinti oluşturursanız, ne kadar güzel fiyatlar verseniz de kaçan müşteri bir daha size gelmez. Haklı olarak fiyatların altında bir hinlik olduğunu düşünecek.

    MNT'den sonra Avea'nın çılgın atması lazımdı, ama kötü yönetim sayesinde daldırdığı kepçenin yarısını yine yere döküyor. Zaten aldığı paraya bakan, yıl sonunda finansal rapor şişirmekten başka bir hedefi olmayan, uzun vadeli ve stratejik hedeflere yaklaşmayan, çalışıyorsa elleme mantığındaki yöneticilerle bu iş olmaz.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu ay sonu taahhüdümü bozdurup cezai bedelleri de ödeyip avea hattımı kapatacağım. İzmir/bozyaka da bu hat çekmiyor, çeken yerlerde de 21mbps ye kadar olan internet hızında en fazla 3-5mbps gördüm kaç defa da şikayet talebi oluşturmuştum. zaten internet için ödediğim hattımı kapatıyorum

    Avea için -1


    her ay 105-120tl arası fatura ödüyordum 13 ay boyunca taahhütle yüksek faturalar ödedim her geçen gün hizmet kalitesi düştü.

    Çok sinirliyim çünkü bu sorunlarımı artık ilettiğimde karşımda bir muhatabım da kalmadı, tek çözüm yolları şikayet talebi oluşturmak ve bunu da defalarca yaptım.

    avea ucuz ve dandik
    türkcell ve vodafone ise avea ya göre kazık değil paris kulesi...
    yetinmeyi bilen öğrencilere pttcell yeter 14tl lik kampanyası...

    ben bir yazılım mühendisi olarak sadece 3-5kbps hız gerektiren görüşme ve 15-20kbps hız gerektiren videolu görüşme için çalışıyorum inşallah yaza kadar açık kaynak bir sistem kuracağım sırf bu yaşadıklarım yüzünden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: applem26

    Bu mesaj silindi.
    taahhütlü telefon almayı dusunuyorsanız turkcell veya vodafone a bakın.
  • ALINMAZ
  • ITTF kullanıcısına yanıt
    Hocam bu aveada 12 fatura dönemi sonunda paket fiyatları taahhütsüz haline dönecektir gibisinden bir şey yazıyor.

    24 ay sabit fiyatla satılmıyor mu bu paket ?

    Vodafone'a falan baktım ama açıkçası aveanın fiyatları daha mâkul geldi bana.Neden avea tavsiye edilmiyor,kötü olan yönlerini yazarsanız ona göre karar verelim sonradan başımız ağrımasın.
  • turkcell ve vodafone dışında cihaz almayıniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikaya_219

    Hocam bu aveada 12 fatura dönemi sonunda paket fiyatları taahhütsüz haline dönecektir gibisinden bir şey yazıyor.

    24 ay sabit fiyatla satılmıyor mu bu paket ?

    Vodafone'a falan baktım ama açıkçası aveanın fiyatları daha mâkul geldi bana.Neden avea tavsiye edilmiyor,kötü olan yönlerini yazarsanız ona göre karar verelim sonradan başımız ağrımasın.



    Kardeş benim 20tl lik pakedim 47tl oldu bu birincisi...

    Cihaz taahhüdünden dolayı beni bu pakede bağladılar en iyi ihtimalde kullandığın pakedin üstünde ücretlerdeki paketlere geçme hakkı sunuluyor. yani 47tl'lik seç500 pakedim süper500 ile 4gb internet + 500dk tarifesine geçtim 40tl her ay ödüyorum. (sms ve internet kısmını iptal ettim seç500 için 27tl ödemeye başladım) Bu ikincisi...

    Türkcell'desin diyelim, bir pakedin var şuanlık çok iyi tarife olabilir, yarın Türkcell senin tam işine yarayacak çok uygun fiyatlı tarife çıkarsın, millet akın etsin sen ağzı açık bakmaktan başka birşey yapamazsın... Vodafone içinde böyle. Buda üçüncüsüdür.....

    Ben sana bir örnek vereyim, arkadaşım avea'ya geçecek diye vodafone hattını cihaz taahhüdünü bozdurarak aveaya taşıdı... Aarkadaşım 25tl'ye heryöne 500dk 5000sms 2gb internet hizmeti almaya başladı... Arkadaşımın Avea'dan cihaz aldığını düşünelim. Şimdi arkadaşım internetten şikayetçi, eskiden avea 10mbit hızlarda çalışırdı şuan 1mbit zor görüyoruz... Velhasıl Avea'dan erken bıkmışken üstüne Vodafone bir kampanya mesajı gönderdi Vodafone 500dk 5000sms 2gb internet (sanırım böyleydi) sadece 25tl... Şimdi kendini yerine koy, cihaz sahibi olacam diye Avea'nın çekmeyen internetine çekmeyen hattına mecbursun. Ben avea yüzünden hiç abartmıyorum telefon kullanmayı bıraktım zaten strese giriyorum okul iş projelerim filan ben bununlamı uğraşayım hatlamı uğraşayım strese girdim psikiyatriye görünsem iyi olacak

    ne avea ne türkcell ne vodafon arkadaşım kendini bağlama hiçbirine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasircivan91

    quote:

    Orijinalden alıntı: ikaya_219

    Hocam bu aveada 12 fatura dönemi sonunda paket fiyatları taahhütsüz haline dönecektir gibisinden bir şey yazıyor.

    24 ay sabit fiyatla satılmıyor mu bu paket ?

    Vodafone'a falan baktım ama açıkçası aveanın fiyatları daha mâkul geldi bana.Neden avea tavsiye edilmiyor,kötü olan yönlerini yazarsanız ona göre karar verelim sonradan başımız ağrımasın.



    Kardeş benim 20tl lik pakedim 47tl oldu bu birincisi...

    Cihaz taahhüdünden dolayı beni bu pakede bağladılar en iyi ihtimalde kullandığın pakedin üstünde ücretlerdeki paketlere geçme hakkı sunuluyor. yani 47tl'lik seç500 pakedim süper500 ile 4gb internet + 500dk tarifesine geçtim 40tl her ay ödüyorum. (sms ve internet kısmını iptal ettim seç500 için 27tl ödemeye başladım) Bu ikincisi...

    Türkcell'desin diyelim, bir pakedin var şuanlık çok iyi tarife olabilir, yarın Türkcell senin tam işine yarayacak çok uygun fiyatlı tarife çıkarsın, millet akın etsin sen ağzı açık bakmaktan başka birşey yapamazsın... Vodafone içinde böyle. Buda üçüncüsüdür.....

    Ben sana bir örnek vereyim, arkadaşım avea'ya geçecek diye vodafone hattını cihaz taahhüdünü bozdurarak aveaya taşıdı... Aarkadaşım 25tl'ye heryöne 500dk 5000sms 2gb internet hizmeti almaya başladı... Arkadaşımın Avea'dan cihaz aldığını düşünelim. Şimdi arkadaşım internetten şikayetçi, eskiden avea 10mbit hızlarda çalışırdı şuan 1mbit zor görüyoruz... Velhasıl Avea'dan erken bıkmışken üstüne Vodafone bir kampanya mesajı gönderdi Vodafone 500dk 5000sms 2gb internet (sanırım böyleydi) sadece 25tl... Şimdi kendini yerine koy, cihaz sahibi olacam diye Avea'nın çekmeyen internetine çekmeyen hattına mecbursun. Ben avea yüzünden hiç abartmıyorum telefon kullanmayı bıraktım zaten strese giriyorum okul iş projelerim filan ben bununlamı uğraşayım hatlamı uğraşayım strese girdim psikiyatriye görünsem iyi olacak

    ne avea ne türkcell ne vodafon arkadaşım kendini bağlama hiçbirine

    Alıntıları Göster
    Bu nedenle faturalı tarife ve taahhüt işlemlerinden uzak durmakta fayda var? Tüm operatörler için geçerli bu, çünkü bu gibi işlemlerde birbirlerinden hiçbir farkı yok malesef. Zamanında faturalı ve taahütlü tarifelerden çok çekmiştim...




  • Avea pişmanlıktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mu5tafa

    Avea pişmanlıktır.
    arkadaşlar araştırdım nette ama tam bir yanıt alamadım, ben tlf aldım 3 ay önce yine aynı hat üzerine tablet alabilirmiyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Drago

    arkadaşlar araştırdım nette ama tam bir yanıt alamadım, ben tlf aldım 3 ay önce yine aynı hat üzerine tablet alabilirmiyim?

    bir hat'tin max 3 cihaz (tlf-tablet farketmez) hakki oldugunu biliyordum tabii ki bir bayii ile veya operatorunuzun cihaz kampanyalari bolumune bakmalisiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: based_1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: Drago

    arkadaşlar araştırdım nette ama tam bir yanıt alamadım, ben tlf aldım 3 ay önce yine aynı hat üzerine tablet alabilirmiyim?

    bir hat'tin max 3 cihaz (tlf-tablet farketmez) hakki oldugunu biliyordum tabii ki bir bayii ile veya operatorunuzun cihaz kampanyalari bolumune bakmalisiniz...

    Tşkler vazgeçtim zaten ipad air 12 ay taahhüt sanıyordum 24 aymış 1000 liralık cihazı 2160 a iteliyorlar.
  • aynen operatorlerin cihaz kampanyalari ☞ ♥ ☞ ★ ☜ herturlu iteleme icin hazirlanmis
  • Konu eski ama bir fikirde ben vereyim. Aslında bende Cihaz kampanyalarına bakarken kampanyalar hakkındaki yorumlara bakayım dedim. Bu yorumlardan sonra kesinlikle cihaz kampanyalarına yaklaşmamayı öğrendim. Hele Avea'ya hiçbir zaman bulaşılmaması gerektiğini burada dahada iyi anladım.

    Benim başıma avea'da 2 olay geldi. Birinde tarifeden ayrılmaktan dolayı 2009 yılında 100 TL kazık atmışlardı. Üstelik kampanyadan ayrılma farkını ödememe rağmen +100 TL'lik kazık atmışlardı. Bundan sonra dahada avea'aya bulaşmam dedim.

    İki sene önce fiyat cazibesi nedeniyle tekrar avea'ya geçtim. Geçen yıl tarifem bitti ve yenilemedim. Aradan 2 ay geçti beni sürekli arıyor avea müşteri hizmetleri. En son verdikleri tarife, her yöne 750dk konuşma, 5000 sms, 3GB internet 29 TL dediler ve kabul ettim. Telefonu kapattım ve telefona aylık 36 TL'lik kampanyaya hoşgediniz türünde bir mesaj aldım. Hemen tekrar müşteri hizmetlerini aradım bu sefer karşıma erkek mh yetkilisi çıktı. Biraz önce görüştüğüm kadın mh yetkilisi bana 29 TL demişti. Şimdi neden böyle bir mesaj aldım dedim. Bu tarifeden vazgeçiyorum dedim. Tarifeme baktı. Evet sen 36 TL'lik kampanyaya dahil olmuşsun. Üstelik indimli hali 36 TL dedi. Peki neden kadın mh yetkilisi bana 29 TL dedi dedim. Avea bunu yapar mı dedim. Mh yetkili evet yapmaz, ben konuşmaları bi kontrol edeyim, tekrar sana dönerim dedi. Bir müddet sonra evet sen haklıymışsın bi yanlışlık olmuş. Ama sen 29 TL olarak fatura ödemeye devam edebilirsin dedi. 2009 yılında yemiş olduğum 100 TL'lik kazığın hesabını azda görmüş oldum. 12x7=84TL :)

    Haa. Buradan şunu anladım. Telefon ile yapılan görüşmede ben sana şunu demedim bunu demiştim deme şansları olmuyor.

    Ve buradan yürekli avukatlara, savcılara sesleniyorum. Yok mu bunlara hesap soracak birisi. Meydanı boş bulan köpek gibi insanara saldırıyorlar. Kurtarın bizi bunların eziyetinden...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.