Şimdi Ara

Tabularım Yıkıldı Resmen..??? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
7.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 6 vites tamamen ekonomi amaçlı,5te kesiciye girip 6 ile hızlanmaya çalışmalı.. leon 1.4tsi manueller oranından dolayı aynı motoru kullanan passattan daha ağır kalıyor 6.viteste.. son hızda leon 1.4tsi düz vites 230 civarı rampa aşağı görüyor ama passattan daha fazla zorlanıyor..

    boş yorum belli
    1.2tsi turbo beslemeli benzinli bir motor ve 4000devirde dizeller gibi tıkanmaz..benzinlilerin turbo basınçları daha düşüktür ve sıkıştırmanın da daha az olması ile üst devirlerde kolay kolay şişmez yani turbo üst devirlerde de gayet faaldir..
    7 ileri olan kuru kavramalı dgs..bu şanzıman ibiza cupra-bocanegra,polo gti,skoda fabia rs te de kullanıldı; bunlar devirsiz ve güçsüz(180 hp) makineler mi??
    ona bakılırsa 6 ileri ıslak kavramalı dsg bir ara 1.6mpi 102hp golf-jettada kullanılmıştı..
    son olarak 1.2tsi kaldırmaz-sürükler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    bu forum gercekten o kadarı tuaf ki boş boş yorumlar...
    1- turbo motor deviri düşük hızlarda alır yani max torkunu 1700 devirde alır 4000 devire kadar korur sonra düşüşe geçer zaten vw bu yüzden 7 ileri koyuyor bu araçlara...
    2-yaptıgı hız 197 gibi bir sey olsa gerek bırakın yapsın 1.2 de olsa turbo beslemeli
    3- kimisi yok 280 kadran var yapar daha yapmaz araç zaten max lara gelmiş bu araçlar 4500 den sonra zaten canı acır bos bos bagırır devirin düşük olası şarttır yüksek hızda olması için
    4- kasa kaldırmaz mı kaldırır 1.3 motorlar kaldırıyorsa 1.2 turbo neder kaldıramasın kasayı ama su araçı abartmaktan vazgeçin jettanın ne oldugunu araba testlerinden gördük inceleyenler görmüştüş affedersiniz ama bazıları vw amlemini, murat 131 e taksam araba bu diceksiniz...

    Mazda devir çeviriyor da ne işe yarıyor sanki. Mazda 3 ün maksimum hızı 170 km.Daha da bi km artmıyor.




  • neden şaşırıyorsunuz benim aracım astra cdti 2000 devir 6. viteste tam 110 km yapıyor yakıtta 4.3 gibi geziyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: woloahl

    neden şaşırıyorsunuz benim aracım astra cdti 2000 devir 6. viteste tam 110 km yapıyor yakıtta 4.3 gibi geziyor



    kardeş ufak bi fark var.. 1.2 tsi benzinli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Mazda devir çeviriyor da ne işe yarıyor sanki. Mazda 3 ün maksimum hızı 170 km.Daha da bi km artmıyor.


    Manuel vites İstanbul yolunda 225 km/h hıza ulaştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    bu forum gercekten o kadarı tuaf ki boş boş yorumlar...
    1- turbo motor deviri düşük hızlarda alır yani max torkunu 1700 devirde alır 4000 devire kadar korur sonra düşüşe geçer zaten vw bu yüzden 7 ileri koyuyor bu araçlara...
    2-yaptıgı hız 197 gibi bir sey olsa gerek bırakın yapsın 1.2 de olsa turbo beslemeli
    3- kimisi yok 280 kadran var yapar daha yapmaz araç zaten max lara gelmiş bu araçlar 4500 den sonra zaten canı acır bos bos bagırır devirin düşük olası şarttır yüksek hızda olması için
    4- kasa kaldırmaz mı kaldırır 1.3 motorlar kaldırıyorsa 1.2 turbo neder kaldıramasın kasayı ama su araçı abartmaktan vazgeçin jettanın ne oldugunu araba testlerinden gördük inceleyenler görmüştüş affedersiniz ama bazıları vw amlemini, murat 131 e taksam araba bu diceksiniz...

    Mazda devir çeviriyor da ne işe yarıyor sanki. Mazda 3 ün maksimum hızı 170 km.Daha da bi km artmıyor.

    sana mazda 3 le 210 ve üstü yapmıs fotograf cekersem forumu bırakıkan mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi witchking34 -- 27 Mayıs 2011; 20:41:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    bu forum gercekten o kadarı tuaf ki boş boş yorumlar...
    1- turbo motor deviri düşük hızlarda alır yani max torkunu 1700 devirde alır 4000 devire kadar korur sonra düşüşe geçer zaten vw bu yüzden 7 ileri koyuyor bu araçlara...
    2-yaptıgı hız 197 gibi bir sey olsa gerek bırakın yapsın 1.2 de olsa turbo beslemeli
    3- kimisi yok 280 kadran var yapar daha yapmaz araç zaten max lara gelmiş bu araçlar 4500 den sonra zaten canı acır bos bos bagırır devirin düşük olası şarttır yüksek hızda olması için
    4- kasa kaldırmaz mı kaldırır 1.3 motorlar kaldırıyorsa 1.2 turbo neder kaldıramasın kasayı ama su araçı abartmaktan vazgeçin jettanın ne oldugunu araba testlerinden gördük inceleyenler görmüştüş affedersiniz ama bazıları vw amlemini, murat 131 e taksam araba bu diceksiniz...

    Mazda devir çeviriyor da ne işe yarıyor sanki. Mazda 3 ün maksimum hızı 170 km.Daha da bi km artmıyor.

    sana mazda 3 le 210 ve üstü yapmıs fotograf cekersem forumu bırakıkan mı

    "Forumu bırakıcan mı" da ne demek hocam?
    Otomatik Mazda 3 var bizde.Arabayı ara sıra alıp kullanıyorum.Rampa aşağı kaptırıp zorladığım halde araç 170 i geçmedi.Hatta 170 de de uzun süre gitmedi.Tuhaf bi hareketle araç 170 den yaklaşık 160 a falan düştü.
    Kısacası gitmiyor araba.

    @Maniac_Turk
    Hocam video yada foto var mı?Böyle kuru kuruya gitmiyor.Yanlış anlamayın inanmamazlıktan değil ama aynı arabadan bizde de olduğu için insanın inanası gelmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playumb -- 27 Mayıs 2011; 20:49:13 >




  • O sınıfta benzinli olarak ekonomi anlamında en mantıklı araçlardan biri şu anda Jetta 1.2tsi.

    Ama C sınıfı olan bu araçların fiyatları neden bu kadar fazla anlam veremiyorum. Aslında anlam veriyorum ama hazmedemiyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    bu forum gercekten o kadarı tuaf ki boş boş yorumlar...
    1- turbo motor deviri düşük hızlarda alır yani max torkunu 1700 devirde alır 4000 devire kadar korur sonra düşüşe geçer zaten vw bu yüzden 7 ileri koyuyor bu araçlara...
    2-yaptıgı hız 197 gibi bir sey olsa gerek bırakın yapsın 1.2 de olsa turbo beslemeli
    3- kimisi yok 280 kadran var yapar daha yapmaz araç zaten max lara gelmiş bu araçlar 4500 den sonra zaten canı acır bos bos bagırır devirin düşük olası şarttır yüksek hızda olması için
    4- kasa kaldırmaz mı kaldırır 1.3 motorlar kaldırıyorsa 1.2 turbo neder kaldıramasın kasayı ama su araçı abartmaktan vazgeçin jettanın ne oldugunu araba testlerinden gördük inceleyenler görmüştüş affedersiniz ama bazıları vw amlemini, murat 131 e taksam araba bu diceksiniz...

    Mazda devir çeviriyor da ne işe yarıyor sanki. Mazda 3 ün maksimum hızı 170 km.Daha da bi km artmıyor.

    sana mazda 3 le 210 ve üstü yapmıs fotograf cekersem forumu bırakıkan mı

    "Forumu bırakıcan mı" da ne demek hocam?
    Otomatik Mazda 3 var bizde.Arabayı ara sıra alıp kullanıyorum.Rampa aşağı kaptırıp zorladığım halde araç 170 i geçmedi.Hatta 170 de de uzun süre gitmedi.Tuhaf bi hareketle araç 170 den yaklaşık 160 a falan düştü.
    Kısacası gitmiyor araba.

    @Maniac_Turk
    Hocam video yada foto var mı?Böyle kuru kuruya gitmiyor.Yanlış anlamayın inanmamazlıktan değil ama aynı arabadan bizde de olduğu için insanın inanası gelmiyor.

    ben zaten mazdanın otomatigini kınıyorum 3 serisi için sadece otomatik model olsun diye konusmuş gibi duruyor sky teknolojisi avrupa abd de başlıyor bizim mazdalar hala böyle ,4 ileri tam otomatik nedir istedigi kadar sorunsuz olsun yıl 2011 olmus benim konustugum araç düz değerler için gecerli... ama otomatiklede 195 yapanlar oldugunu duydum ama görmdim YALAN OLMASIN....




  • keşke jetta passat olsaymış kesinlikle dış görüntü olarak passattan çok çok daha iyi şu kasa passat olsaydı mükemmel olurdu
  • bilmeyen adam konuşmasın 1.2 tsi motor çoğu 1.6 dan daha iyi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KediQ

    bilmeyen adam konuşmasın 1.2 tsi motor çoğu 1.6 dan daha iyi..

    bana bir tane iyi oldugu 1.6 motor söylermisin...?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: KediQ

    bilmeyen adam konuşmasın 1.2 tsi motor çoğu 1.6 dan daha iyi..

    bana bir tane iyi oldugu 1.6 motor söylermisin...?

    Hitler den çok çok iyidir.

    + 1.2 tsi ın chip gibi bir avantajı olduğu için siz bana istediğiniz 1.6 yı söyleyin.. civic ? corolla? ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bangsuui

    Motor hacminin küçük olması yanıltmasın, teknoloji çok değişti. Yakında her araçta bu türden yani düşük hacimli ama yüksek performanslı motorlar olacak.


    o kadar emin olmayın bu sıkıştırılmış motorların mühendisleri bile bu konuda emin değiller.çabuk yıpranma mümkün diyorlar ve yeni bir teknoloji olduğu içinde sonucu göremiyorlar

    sağlamlığı kesinleşmeden mümkün değil bunlardan almam 1.6nın nesi var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klise Adam -- 27 Mayıs 2011; 21:37:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obt


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: KediQ

    bilmeyen adam konuşmasın 1.2 tsi motor çoğu 1.6 dan daha iyi..

    bana bir tane iyi oldugu 1.6 motor söylermisin...?

    Hitler den çok çok iyidir.

    + 1.2 tsi ın chip gibi bir avantajı olduğu için siz bana istediğiniz 1.6 yı söyleyin.. civic ? corolla? ???

    focus 1.6 115 hp mazda 1.6 105 hp mitsubishi 1.6 117 hp renault 1.6 civic corolla nın zaten rakibi sadece güç olarak ele alırsak 1.4 tsı yada astra 1.4 gibilerdir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    quote:

    Orijinalden alıntı: bangsuui

    Motor hacminin küçük olması yanıltmasın, teknoloji çok değişti. Yakında her araçta bu türden yani düşük hacimli ama yüksek performanslı motorlar olacak.


    o kadar emin olmayın bu sıkıştırılmış motorların mühendisleri bile bu konuda emin değiller.çabuk yıpranma mümkün diyorlar ve yeni bir teknoloji olduğu içinde sonucu göremiyorlar

    sağlamlığı kesinleşmeden mümkün değil bunlardan almam 1.6nın nesi var

    hocam zaten buna süpe yok kimse turboların uzun ömürlü demiyor 100 bine gelmemiş bir turbo motordan tuaf sesler geliyo ölcem der gibi , ben diyorum bırakın 1.2 turboları 1.4 trbolar 200.000 devirsin hemen arabamı satıcam =)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    quote:

    Orijinalden alıntı: bangsuui

    Motor hacminin küçük olması yanıltmasın, teknoloji çok değişti. Yakında her araçta bu türden yani düşük hacimli ama yüksek performanslı motorlar olacak.


    o kadar emin olmayın bu sıkıştırılmış motorların mühendisleri bile bu konuda emin değiller.çabuk yıpranma mümkün diyorlar ve yeni bir teknoloji olduğu içinde sonucu göremiyorlar

    sağlamlığı kesinleşmeden mümkün değil bunlardan almam 1.6nın nesi var

    hocam zaten buna süpe yok kimse turboların uzun ömürlü demiyor 100 bine gelmemiş bir turbo motordan tuaf sesler geliyo ölcem der gibi , ben diyorum bırakın 1.2 turboları 1.4 trbolar 200.000 devirsin hemen arabamı satıcam =)


    +1 5-6 sene içinde bunların çok pahalı bi bakıma girmesi yada milletin elinde patlama ihtimali yüksek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ncap


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: obt


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: KediQ

    bilmeyen adam konuşmasın 1.2 tsi motor çoğu 1.6 dan daha iyi..

    bana bir tane iyi oldugu 1.6 motor söylermisin...?

    Hitler den çok çok iyidir.

    + 1.2 tsi ın chip gibi bir avantajı olduğu için siz bana istediğiniz 1.6 yı söyleyin.. civic ? corolla? ???

    focus 1.6 115 hp mazda 1.6 105 hp mitsubishi 1.6 117 hp renault 1.6 civic corolla nın zaten rakibi sadece güç olarak ele alırsak 1.4 tsı yada astra 1.4 gibilerdir...

    bu yazdıklarına kendin de inanıyormusun...güç olarak ele almak da ne demek oluyor...bütün hesaplarını buna göre mi yapıyorsun şimdi



    hocam bakın güç olarak almıyorum elbette sorunsuzluk, motor ömrünün uzunlugu bunlar hepsinden önemli elbette,ben sadece güç olarak ele alırsak 1.6 125 hp 1.6 132 hp bunlar 1.4 tsı 1.4 turbo aynı güçlerdedir 1.2 in üstündedir anlamında söyledim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    quote:

    Orijinalden alıntı: bangsuui

    Motor hacminin küçük olması yanıltmasın, teknoloji çok değişti. Yakında her araçta bu türden yani düşük hacimli ama yüksek performanslı motorlar olacak.


    o kadar emin olmayın bu sıkıştırılmış motorların mühendisleri bile bu konuda emin değiller.çabuk yıpranma mümkün diyorlar ve yeni bir teknoloji olduğu içinde sonucu göremiyorlar

    sağlamlığı kesinleşmeden mümkün değil bunlardan almam 1.6nın nesi var

    hocam zaten buna süpe yok kimse turboların uzun ömürlü demiyor 100 bine gelmemiş bir turbo motordan tuaf sesler geliyo ölcem der gibi , ben diyorum bırakın 1.2 turboları 1.4 trbolar 200.000 devirsin hemen arabamı satıcam =)

    Sizi temin ederim 100.000 km ye gelmiş araçlardan tuhaf ses çıkmıyor.. 200 değil 300 400 bin km bile gider tabi burada kullanıcı faktörü çok önemli. Hayatında turbolu araç kullanmamış sürekli redline yapan bir insan veya turbolu bir aracın nasıl kullanılacağını bilmeyen bir insan çok erken km lerde turbonun canına okuyabilir.. Fakat bunun tsi ile hiç alakası yok dizellerde aynı şekilde..

    Yani olay turbo da.






  • şaka maka iyi kalkıyor alette 140'tan sonra çok kasılıyor yahu ki polo birde bu.. jetta biraz daha ıkınıyordur eminim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 27 Mayıs 2011; 22:34:40 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.