Şimdi Ara

Tanklar neden ölmüyor yaa?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • tekrar tekrar soruyorum ama bi türlü mantıgını açıklayan biri olmadı

    arkadaşlar 1.levelde canlar, zırh ve büyü direncleri hemen hemen aynı olmasına rağmen

    normal saldırıda iki heroyu karşı karsıya koydugumuz zaman örnegin MF ve GAREN hiç yetenek kullanmadık diyelim sadece sağ tık normal vuruşla garen daha zor ölüyor ya da ne biliyim diğer tanklar

    ama canlar aynı vuruş hasar da aynı nasıl oluyor bu ya

    Allah askına biri açıklasın.

    kasılan itemlere göre değişir onu ben de biliyorum ama 1.levelde bile bi fark var ama her şey aynı olmasına rağmen neden tank daha zor ölüyor burda şunu demek istiyorum tankların hasarları alırken daha az aldıgı bir veri mi var oyunda herhangi bi yerde yazmıyor bu

    CANLAR AYNI vurulan hasar da belli ama bu mantgı hala anlamadım garen neden zor ölsün ki her şey aynı yani zırh da aynı büyü direnci de aynı hatta MF'ye zırh ve kassak yine Garen daha zor ölecek ama fark nerden geliyor onu oyunda göremiyorum ben



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodyxTR -- 24 Ekim 2018; 19:30:49 >







  • Rünler armorlar hasarlar aynıyken denedinmi bunu. Bana cok fark olmaz gibi geliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realexile

    Rünler armorlar hasarlar aynıyken denedinmi bunu. Bana cok fark olmaz gibi geliyor.
    işte ben de bunu anlatmaya calısıyorum mantıken olmaması lazımken oluyor

    tank yine de zor ölüyor ne alaka her şey aynıyken
  • Hm.... Soruyu sana şöyle soralım o zaman belki o zaman anlarsın birazcıkta olsa.





    Şimdi tanklık simgesini sopa malzemesiymiş gibi düşün. Sakın yine o zamanda aynı şey oluyo yağğ deme bi düşün sadece.



    Sence yere sert vurunca tahta sopa mı daha çabuk kırılır yoksa demir sopa mı?



    Burada da işte aynı mesele giriyor ortaya... Garen, darius vs vs herolar TANK sınıfındadır ve hiçbir zaman anlıyamacaksın fakat tank dediğin şey kolay hasar almaz kardeşim. Fakat nişancı olan bir miss fortune çok daha fazla hasar alır çünkü onun sınıfıda NİŞANCI



    Şimdi artık sınıfları öğrendiğine göre git birazda TANK bir NİŞANCI bul getir göster bakalım bize bulabilecek misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir tane video çek o zaman,
    -Saldırı gücü
    -Saldırı hızı
    -Zırh
    -Can
    -Can yenileme

    Değerlerinin aynı olduğu, başka HİÇ BİR eşya veya rünün etkisi olmadığı (rün seçilmeden oluyor mu bilmiyorum) 2 şampiyonun birbirine aynı anda vursunlar.

    Arada gerçekten senin anlattığın gibi varsa da hesabımı paylaşacağım burdan.
    Çünkü imkanı yok.

    Bu arada mf ile garen'in statları nasıl hemen hemen aynı?
    Miss Fortune 50 vuruyor
    Garen 66.

    Garen'in taban tank özelliklerin de yüksek olduğunu farzedersek, zaten Garen'ın her türlü üstün olması gerekiyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cruella -- 24 Ekim 2018; 20:26:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etrafınabakançocuk

    Hm.... Soruyu sana şöyle soralım o zaman belki o zaman anlarsın birazcıkta olsa.





    Şimdi tanklık simgesini sopa malzemesiymiş gibi düşün. Sakın yine o zamanda aynı şey oluyo yağğ deme bi düşün sadece.



    Sence yere sert vurunca tahta sopa mı daha çabuk kırılır yoksa demir sopa mı?



    Burada da işte aynı mesele giriyor ortaya... Garen, darius vs vs herolar TANK sınıfındadır ve hiçbir zaman anlıyamacaksın fakat tank dediğin şey kolay hasar almaz kardeşim. Fakat nişancı olan bir miss fortune çok daha fazla hasar alır çünkü onun sınıfıda NİŞANCI



    Şimdi artık sınıfları öğrendiğine göre git birazda TANK bir NİŞANCI bul getir göster bakalım bize bulabilecek misin?
    tamam da sonuç olarak örnek veriyorum bir tankın vurdugu hasar bellidir dimi örnek veriyoırum ilk levelde 30 vurur

    mf de ilk levelde 30 vurur diyelim e nasıl oluyor büyü direnci aynı zırh da aynı ölmeme olayı nasıl oluyor

    onu kast ediyorum yani demek istedigim her şey aynı olsa da tank zor ölüyo burdaki mantıgı muhtemelen oyunu oynayan insanların hiçbiri bilmiyor oyunun gizli algoritması ile mi alakalı ney bilmiyorum

    ben senin dedigini anladım da anlatmak istedigimi kimse anlamıyor her şey aynıyken nasıl oluyor da tank daha adc daha zor ölüyo e can da aynı can diceksen zırh diceksen o da aynı ki kaldıki mesela mf'ye tank itemi kassak garene'de tank itemi kassak canlar zırh aynı olsa yine garen daha zor ölecek

    fark neyden kaynaklanıyor onu anlamıyorum işte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruella

    Bir tane video çek o zaman,
    -Saldırı gücü
    -Saldırı hızı
    -Zırh
    -Can
    -Can yenileme

    Değerlerinin aynı olduğu, başka HİÇ BİR eşya veya rünün etkisi olmadığı (rün seçilmeden oluyor mu bilmiyorum) 2 şampiyonun birbirine aynı anda vursunlar.

    Arada gerçekten senin anlattığın gibi varsa da hesabımı paylaşacağım burdan.
    Çünkü imkanı yok.

    Bu arada mf ile garen'in statları nasıl hemen hemen aynı?
    Miss Fortune 50 vuruyor
    Garen 66.

    Garen'in taban tank özelliklerin de yüksek olduğunu farzedersek, zaten Garen'ın her türlü üstün olması gerekiyor?
    yani ikisi de aynı sekilde mi hasar alır diyosun

    peki tanklık farkı nasıl ortaya çıkıyor o halde öyle sorayım

    örnek veriyorum mf 1200 canda iken garen de 1200 canda iken garen yine zor ölür. zırh değerleri de aynı olmasına rağmen hem de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bloodyxTR

    tamam da sonuç olarak örnek veriyorum bir tankın vurdugu hasar bellidir dimi örnek veriyoırum ilk levelde 30 vurur

    mf de ilk levelde 30 vurur diyelim e nasıl oluyor büyü direnci aynı zırh da aynı ölmeme olayı nasıl oluyor

    onu kast ediyorum yani demek istedigim her şey aynı olsa da tank zor ölüyo burdaki mantıgı muhtemelen oyunu oynayan insanların hiçbiri bilmiyor oyunun gizli algoritması ile mi alakalı ney bilmiyorum

    ben senin dedigini anladım da anlatmak istedigimi kimse anlamıyor her şey aynıyken nasıl oluyor da tank daha adc daha zor ölüyo e can da aynı can diceksen zırh diceksen o da aynı ki kaldıki mesela mf'ye tank itemi kassak garene'de tank itemi kassak canlar zırh aynı olsa yine garen daha zor ölecek

    fark neyden kaynaklanıyor onu anlamıyorum işte


    Alıntıları Göster
    Aslında çok fark var, birincisi ve en önemlisi source diğer anlamıyla base damage yani temel hasar. Garenin q su hedefine belirli miktarda taban bir hasar vererek ve artan ad sine göre vurur fakat misafortune daki taban hasar daha düşük olacağından (onunda tank olduğunu varsayarsak dediğin gibi) hiçbir şekilde garenden çok vu ra maaaaaaz. İşte bu yüzden nişancıların çoğu tek oynuyamaz mutlaka yanına bir destek şampiyon gerekir. Ama garen tank bir hasar alsın ooh geçsin kule altına canı yenilensin farmına baksın 6 olunca düz vuruş q e ile etrafında dönsün en son bir de ulti bırakıp kulağına adalet diye fısıldasın yeterli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bloodyxTR B kullanıcısına yanıt
    Ben de diyorum ki öyle bir video çekerek bunu kanıtla, hesabımın ID / şifresini şurada paylaşırım seve seve.

    Teknik olarak 2 şampiyonun statlarını eşit seviyeye getirmek çok zor.
    Bunu eşyalarla bir gıdım sağlayabilirsin, o zaman da eşyanın pasiflerinin olmaması lazım.
    Mesela her can yenilemesi, her şampiyonda farklı işliyor
    Garene 5sn de 10 can veren bir eşya, sorakada 5sn de 2 can verebilir.
    Ayrıca rünler de tamamen bir etken, her şartta aynı özelliği veren rünleri seçerek girmelisin ki aradaki fark bozulmasın.

    Sadece 1 fonksiyon yok ortada, birden fazla etken var.
    Kafanı sadece "can" ya da "saldırı gücü" diye şartlarsan, diğer etkenleri atlayıp çelişkiye düşebilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruella

    Ben de diyorum ki öyle bir video çekerek bunu kanıtla, hesabımın ID / şifresini şurada paylaşırım seve seve.

    Teknik olarak 2 şampiyonun statlarını eşit seviyeye getirmek çok zor.
    Bunu eşyalarla bir gıdım sağlayabilirsin, o zaman da eşyanın pasiflerinin olmaması lazım.
    Mesela her can yenilemesi, her şampiyonda farklı işliyor
    Garene 5sn de 10 can veren bir eşya, sorakada 5sn de 2 can verebilir.
    Ayrıca rünler de tamamen bir etken, her şartta aynı özelliği veren rünleri seçerek girmelisin ki aradaki fark bozulmasın.

    Sadece 1 fonksiyon yok ortada, birden fazla etken var.
    Kafanı sadece "can" ya da "saldırı gücü" diye şartlarsan, diğer etkenleri atlayıp çelişkiye düşebilirsin.
    tamamdır teşekkür ederim
  • Garen 616 can ile başlıyor yazıyor resmi sitede. Büyü direnci 32, zırh 36.

    Miss fortune 540 can, 30 büyü direnci, 28 zırh ile başlıyor. Bunları eşit seviyeye getirmek çok çok zor. Garen direk üstün başlıyor zaten. Garen 66 saldırı gücü ile başlıyor, MF 50 saldırı gücü ile. Sen neden her şey eşit diye tutturdun onu anlamadım.

    Edit: bir de Bolt speed denen olay var sanırım. Saldırıların animasyon hızı gibi bir şey. Bazı şampiyonlarda daha hızlı gibi. Bazıları da ölü gibi vuruyor. Bu oyuna tam olarak nasıl etki ediyor bilmiyorum hala.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angel of the Lord -- 24 Ekim 2018; 21:15:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angel of the Lord kullanıcısına yanıt
    O sadece tek vuruşluk takaslarda önemi oluyor.

    şöyle anlatıyim, elimizde 2 şampiyon var ve ikisinin de saldırı hızı aynı, ama bolt speedler faklı.
    Bolt speed'i yüksek olan ilk vuruşu daha çabuk gerçekleştiriyor.
    Diğeri hala elini kaldırmakla meşgul.

    Aşağıya salak saçma bir şey çizicem, umarım anlaşılır
    2 Şampiyonumuz da saniyede 1 vuruş gerçekleştiriyor.
    Bir şampiyon (caitlyn olsun), saldırısını 0,2 saniyede tamamlıyor. Geri kalan süresini hareket ederek geçirebiliyor, ancak yeni saldırı yapamıyor.
    Diğer şampiyon (karthus olsun), saldırısını 0,6 saniyede tamamlıyor. Geriye kalan süresi çok az ama, bir sonraki saldırı yapması için bir avantaja dönüşüyor.
    "-" Leri 0.2 saniye olarak simgelersek şöyle bir tablo ortaya çıkıyor:

    Caitlyn: - X - - -
    Karthus: - - - X -

    X ler de vuruş gerçekleştirdiği süreler.
    İkisinin de 10 saniye boyunca birbilerine durmaksızın vurduğunu düşünürsek yukarıda çizdiğim zımbırtıyı 10 kere kopyalamam gerekiyor:

    Caitlyn: - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - (toplam 10 düz vuruş)

    Karthus: - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - (toplam 10 düz vuruş)

    Hasar olarak hiç bir avantajı yok caitlynin, sahip olduğu 2 avantaj var:

    1-) İlk vuruş her zaman ona ait olacak, isterse karthus'a vurup hasar almadan kaçabilir.
    2-) Saldırı animasyonu erken bittiği için "kite" için daha çok vakte sahip. Karthus ise bu sürede saldırının bitmesini beklemesi lazım, aksi taktirde "attack cancel" dedikleri şey olur.

    Edit: Ben bu kadar basit şeyi niye bu kadar uzatarak anlattım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cruella -- 24 Ekim 2018; 21:57:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruella

    O sadece tek vuruşluk takaslarda önemi oluyor.

    şöyle anlatıyim, elimizde 2 şampiyon var ve ikisinin de saldırı hızı aynı, ama bolt speedler faklı.
    Bolt speed'i yüksek olan ilk vuruşu daha çabuk gerçekleştiriyor.
    Diğeri hala elini kaldırmakla meşgul.

    Aşağıya salak saçma bir şey çizicem, umarım anlaşılır
    2 Şampiyonumuz da saniyede 1 vuruş gerçekleştiriyor.
    Bir şampiyon (caitlyn olsun), saldırısını 0,2 saniyede tamamlıyor. Geri kalan süresini hareket ederek geçirebiliyor, ancak yeni saldırı yapamıyor.
    Diğer şampiyon (karthus olsun), saldırısını 0,6 saniyede tamamlıyor. Geriye kalan süresi çok az ama, bir sonraki saldırı yapması için bir avantaja dönüşüyor.
    "-" Leri 0.2 saniye olarak simgelersek şöyle bir tablo ortaya çıkıyor:

    Caitlyn: - X - - -
    Karthus: - - - X -

    X ler de vuruş gerçekleştirdiği süreler.
    İkisinin de 10 saniye boyunca birbilerine durmaksızın vurduğunu düşünürsek yukarıda çizdiğim zımbırtıyı 10 kere kopyalamam gerekiyor:

    Caitlyn: - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - (toplam 10 düz vuruş)

    Karthus: - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - (toplam 10 düz vuruş)

    Hasar olarak hiç bir avantajı yok caitlynin, sahip olduğu 2 avantaj var:

    1-) İlk vuruş her zaman ona ait olacak, isterse karthus'a vurup hasar almadan kaçabilir.
    2-) Saldırı animasyonu erken bittiği için "kite" için daha çok vakte sahip. Karthus ise bu sürede saldırının bitmesini beklemesi lazım, aksi taktirde "attack cancel" dedikleri şey olur.

    Edit: Ben bu kadar basit şeyi niye bu kadar uzatarak anlattım
    Afferin la emek vermişsin beyendim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cruella kullanıcısına yanıt
    Tebrikler başarılı bir çalışma..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruella

    O sadece tek vuruşluk takaslarda önemi oluyor.

    şöyle anlatıyim, elimizde 2 şampiyon var ve ikisinin de saldırı hızı aynı, ama bolt speedler faklı.
    Bolt speed'i yüksek olan ilk vuruşu daha çabuk gerçekleştiriyor.
    Diğeri hala elini kaldırmakla meşgul.

    Aşağıya salak saçma bir şey çizicem, umarım anlaşılır
    2 Şampiyonumuz da saniyede 1 vuruş gerçekleştiriyor.
    Bir şampiyon (caitlyn olsun), saldırısını 0,2 saniyede tamamlıyor. Geri kalan süresini hareket ederek geçirebiliyor, ancak yeni saldırı yapamıyor.
    Diğer şampiyon (karthus olsun), saldırısını 0,6 saniyede tamamlıyor. Geriye kalan süresi çok az ama, bir sonraki saldırı yapması için bir avantaja dönüşüyor.
    "-" Leri 0.2 saniye olarak simgelersek şöyle bir tablo ortaya çıkıyor:

    Caitlyn: - X - - -
    Karthus: - - - X -

    X ler de vuruş gerçekleştirdiği süreler.
    İkisinin de 10 saniye boyunca birbilerine durmaksızın vurduğunu düşünürsek yukarıda çizdiğim zımbırtıyı 10 kere kopyalamam gerekiyor:

    Caitlyn: - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - (toplam 10 düz vuruş)

    Karthus: - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - (toplam 10 düz vuruş)

    Hasar olarak hiç bir avantajı yok caitlynin, sahip olduğu 2 avantaj var:

    1-) İlk vuruş her zaman ona ait olacak, isterse karthus'a vurup hasar almadan kaçabilir.
    2-) Saldırı animasyonu erken bittiği için "kite" için daha çok vakte sahip. Karthus ise bu sürede saldırının bitmesini beklemesi lazım, aksi taktirde "attack cancel" dedikleri şey olur.

    Edit: Ben bu kadar basit şeyi niye bu kadar uzatarak anlattım
    Alnından öpüyorum seni usta helalsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herolarin pasifleri ile ilgili bence bir de kırılgan heroya tank kasmak ile tank heroya tank kasmak arasın da fark var 2 sini de istatistikleri aynı da olsa kırilgan hero dayanıksiz bence bunla alakalı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bloodyxTR

    yani ikisi de aynı sekilde mi hasar alır diyosun

    peki tanklık farkı nasıl ortaya çıkıyor o halde öyle sorayım

    örnek veriyorum mf 1200 canda iken garen de 1200 canda iken garen yine zor ölür. zırh değerleri de aynı olmasına rağmen hem de

    Alıntıları Göster
    Duyduğum en saçma açıklama
  • Konuya bak matematik sınavı gibi olmuş ama yararlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.