Şimdi Ara

Tavsiye isteme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sms sorgusunda 6 adet hasar kaydı olan boyalı ama temiz görünen yürüyeni güzel (yetkili servise girmedi daha) hyundai getz 2005 model dizel 140.000'deki bir araç alınır mı? Kasko yaptırmak istesek bu hasar kayıtları sıkıntı yaratır mı? Sms'e göre en son hasarı 2008'de almış, araç 2005 model.


    bir de kaza kaydı var. xxx ihbar nolu kaza tespit tutanagı kapanmıştır. Kusur oranları iki aracın %50 %50.

    ne dersiniz alınır mı?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: erencaner

    arkadaşlar sms sorgusunda 6 adet hasar kaydı olan boyalı ama temiz görünen

    alınmaz canımsın.
  • Fantezi aramaya gerek yok.
  • Alınır, tepe tepe de kullanılır.

    Benim arabamın en az 6 tane hasar kaydı vardır zaten. Tamponu göçertmiş park halindeyken, ne yapayım yaptırmayıp harita gibi arabaya mı bineyim?

    Arabamı her inceleyen de "Çok temiz, sırrın ne?" derler. Halbuki arabamın 1 hasarı 14 bin lira tutarında.

    Eğer parçalar yetkili serviste değiştiyse hiçbir sıkıntı olmaz, keyifle de binilir.
  • Aracın fiyatı burada can alıcı nokta...

    Amacınıza bağlı... Eğer araç elzem bir şekilde lazımsa, bağlayacağınız para için canınız acımayacaksa alın gitsin, km den yaştan ötürü ufak tefek sorunların olabileceğini düşünüyor ve bunu para verdikten sonra sindirebiliyorsanız paşa paşa alın derim...

    Yok eğer benim canım çok yanar, çıt kırıldım arabamın bir tarafına bir şey gelmesin aman nazar değmesin derseniz uzak durun derim.;)


    Ayrıca şunu belirtmek isterim öncelikle arabanın 2008 den sonra bir hasarı yoksa, muhtemeldir ki olan hasar kayıtlara geçmemiş, araç o arada kaskolu olmayabilir.. Bu yüzden 2008 den sonra başına ne gelmiş bilemeyebilirsiniz... Aracın arada kaskolu olup olmaması mühim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi greencher -- 3 Mart 2013; 21:04:15 >
  • teşekkürler, aracın fiyatı pazarlık sonrası 15.000tl. evet kaskosu yok. 6 hasarın toplamı 5.500 tl civarı. ilk arabamız olacak, çok fazla anlayan biri değilim zaten acemiyim biraz. araç hemen bugün elzem bir şekilde lazım değil, paramız cebimizde bakıyoruz aslında. bu şartlar altında yani alınmaz diyorsunuz? :)

    çok teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erencaner -- 3 Mart 2013; 21:50:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Alınır, tepe tepe de kullanılır.

    Benim arabamın en az 6 tane hasar kaydı vardır zaten. Tamponu göçertmiş park halindeyken, ne yapayım yaptırmayıp harita gibi arabaya mı bineyim?

    Arabamı her inceleyen de "Çok temiz, sırrın ne?" derler. Halbuki arabamın 1 hasarı 14 bin lira tutarında.

    Eğer parçalar yetkili serviste değiştiyse hiçbir sıkıntı olmaz, keyifle de binilir.

    alacagım son kullanan kişi, yetkili servis 300 tl ekspertiz fiyatı istedi diye ucuza sanayiye gösterip almış ve kaskosuz kullanmış. sanırım yetkili serviste de değişmemiştir parçaları..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tavsiye
    5 ay önce açıldı
    Tavsiye Konusu-2
    geçen yıl açıldı
    Tavsiye??
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erencaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Alınır, tepe tepe de kullanılır.

    Benim arabamın en az 6 tane hasar kaydı vardır zaten. Tamponu göçertmiş park halindeyken, ne yapayım yaptırmayıp harita gibi arabaya mı bineyim?

    Arabamı her inceleyen de "Çok temiz, sırrın ne?" derler. Halbuki arabamın 1 hasarı 14 bin lira tutarında.

    Eğer parçalar yetkili serviste değiştiyse hiçbir sıkıntı olmaz, keyifle de binilir.

    alacagım son kullanan kişi, yetkili servis 300 tl ekspertiz fiyatı istedi diye ucuza sanayiye gösterip almış ve kaskosuz kullanmış. sanırım yetkili serviste de değişmemiştir parçaları..

    O zaman hiç bulaşmayın.

    Sanayi işi sakat iş, hiçbir aracınızı da sanayiye sokmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: erencaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Alınır, tepe tepe de kullanılır.

    Benim arabamın en az 6 tane hasar kaydı vardır zaten. Tamponu göçertmiş park halindeyken, ne yapayım yaptırmayıp harita gibi arabaya mı bineyim?

    Arabamı her inceleyen de "Çok temiz, sırrın ne?" derler. Halbuki arabamın 1 hasarı 14 bin lira tutarında.

    Eğer parçalar yetkili serviste değiştiyse hiçbir sıkıntı olmaz, keyifle de binilir.

    alacagım son kullanan kişi, yetkili servis 300 tl ekspertiz fiyatı istedi diye ucuza sanayiye gösterip almış ve kaskosuz kullanmış. sanırım yetkili serviste de değişmemiştir parçaları..

    O zaman hiç bulaşmayın.

    Sanayi işi sakat iş, hiçbir aracınızı da sanayiye sokmayın.

    teşekkürler, yetkili servis tabii daha iyidir de sanayiye neden karşısınız usta gelip incelemeyecek mi orada da öğrenmek için soruyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erencaner
    zaten acemiyim biraz.

    acemi?
    palio.
    gerisi?
    cacık.
    nokta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erencaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: erencaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Alınır, tepe tepe de kullanılır.

    Benim arabamın en az 6 tane hasar kaydı vardır zaten. Tamponu göçertmiş park halindeyken, ne yapayım yaptırmayıp harita gibi arabaya mı bineyim?

    Arabamı her inceleyen de "Çok temiz, sırrın ne?" derler. Halbuki arabamın 1 hasarı 14 bin lira tutarında.

    Eğer parçalar yetkili serviste değiştiyse hiçbir sıkıntı olmaz, keyifle de binilir.

    alacagım son kullanan kişi, yetkili servis 300 tl ekspertiz fiyatı istedi diye ucuza sanayiye gösterip almış ve kaskosuz kullanmış. sanırım yetkili serviste de değişmemiştir parçaları..

    O zaman hiç bulaşmayın.

    Sanayi işi sakat iş, hiçbir aracınızı da sanayiye sokmayın.

    teşekkürler, yetkili servis tabii daha iyidir de sanayiye neden karşısınız usta gelip incelemeyecek mi orada da öğrenmek için soruyorum.

    Yetkili servislerde işçilik saati yüksek fiyattır. Bu yüzden oradaki ustalar işinin en iyisini yaparlar ve mis gibi paralarını alırlar.

    Ama sanayide adam zaten gırtlak ıslaklığına çalışıyor, 2 tane yağlı çekici koyuyor düzeltiyor arabayı. Yan sanayi parçalar koyuyor ve sanki iyi bir iş çıkarmış gibi görülüyor.

    Kaza anında da yetkili serviste yapılan aracın kaputunun yarısına kadar hasar varsa diğer sanayide yapılan araç konteynır oluyor.


    Arkadaşımın annesinin başına gelmişti böyle bir sanayi vakası. Aracı Honda Civic 2009 model ve benim tavsiyem ile Civic'e yönelmişlerdi ve çok memnunlar. Fakat aracın önceki sahibi aracı kazadan sonra sanayiye götürüyor ve sanayi ustası hava yastığını katlıyor, geri sokuyor ve üstüne çimento döküp düzleştiriyor.

    Kadıncağız öndeki aracın ani frenine karşı fren yapamıyor ve öndeki araca giriyor. Tabii hava yastığı açılıyor ve kadıncağızın suratına beton patlıyor. 3, 4 tane ağır ameliyat geçirdi burnunu toplatmak için. Resmen alnından çıkmış burnu.

    Aman diyeyim dokundurmayın aracınızı sanayiye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: erencaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: erencaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Alınır, tepe tepe de kullanılır.

    Benim arabamın en az 6 tane hasar kaydı vardır zaten. Tamponu göçertmiş park halindeyken, ne yapayım yaptırmayıp harita gibi arabaya mı bineyim?

    Arabamı her inceleyen de "Çok temiz, sırrın ne?" derler. Halbuki arabamın 1 hasarı 14 bin lira tutarında.

    Eğer parçalar yetkili serviste değiştiyse hiçbir sıkıntı olmaz, keyifle de binilir.

    alacagım son kullanan kişi, yetkili servis 300 tl ekspertiz fiyatı istedi diye ucuza sanayiye gösterip almış ve kaskosuz kullanmış. sanırım yetkili serviste de değişmemiştir parçaları..

    O zaman hiç bulaşmayın.

    Sanayi işi sakat iş, hiçbir aracınızı da sanayiye sokmayın.

    teşekkürler, yetkili servis tabii daha iyidir de sanayiye neden karşısınız usta gelip incelemeyecek mi orada da öğrenmek için soruyorum.

    Yetkili servislerde işçilik saati yüksek fiyattır. Bu yüzden oradaki ustalar işinin en iyisini yaparlar ve mis gibi paralarını alırlar.

    Ama sanayide adam zaten gırtlak ıslaklığına çalışıyor, 2 tane yağlı çekici koyuyor düzeltiyor arabayı. Yan sanayi parçalar koyuyor ve sanki iyi bir iş çıkarmış gibi görülüyor.

    Kaza anında da yetkili serviste yapılan aracın kaputunun yarısına kadar hasar varsa diğer sanayide yapılan araç konteynır oluyor.


    Arkadaşımın annesinin başına gelmişti böyle bir sanayi vakası. Aracı Honda Civic 2009 model ve benim tavsiyem ile Civic'e yönelmişlerdi ve çok memnunlar. Fakat aracın önceki sahibi aracı kazadan sonra sanayiye götürüyor ve sanayi ustası hava yastığını katlıyor, geri sokuyor ve üstüne çimento döküp düzleştiriyor.

    Kadıncağız öndeki aracın ani frenine karşı fren yapamıyor ve öndeki araca giriyor. Tabii hava yastığı açılıyor ve kadıncağızın suratına beton patlıyor. 3, 4 tane ağır ameliyat geçirdi burnunu toplatmak için. Resmen alnından çıkmış burnu.

    Aman diyeyim dokundurmayın aracınızı sanayiye.

    çok dikkat çekici bir örnek, haklısınız çok teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz için.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.