Merhabalar, İncelenebilmesi için özelden abone bilgileriniz beklenmektedir. Saygılarımla. |
TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET (105. sayfa)
-
-
@TBTNET şu an geçiş yaptığımızda kalan günlerin iadesini alabiliyor muyuz sizden?
-
Merhabalar,
Kullanılmayan günlerin iadesini yapmaktayız.
Saygılarımla.
-
Merhaba bugün bir kaç kere İnternet koptu. Hat değerlerim de değişmiş durumda. Alabileceğim maksimum hız falan düşmüş. Gayet stabildi. Bir problem mi var acaba kontrol edebilir misiniz? Destek telebi de oluşturdum online işlemlerden.
Düzenleme: bugün akşam saatlerinde teknik ekip ulaştı ve sorun zaten çözüldüğü için problem kalmadı gibi görünüyor şuanda.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sah!n -- 24 Ocak 2022; 20:51:2 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Lütfen özel mesajıma yanıt verip taşıma işleminin onayını sağlatabilir misiniz? Konuya da kendime de daha fazla zarar sağlamak istemiyorum. Bugün fatura ödememin son günüydü, 85 TL'lik ödemeyi yapıyorum ben, kalan günleri siz hesabıma mı atıyorsunuz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aFamous -- 25 Ocak 2022; 1:18:22 > -
Biraz önce sebepsiz yere farklı ISS'ye geçiş işlemime red kararı döndü @TBTNET. Var mı bunu yaşayan başka arkadaşlar? 1 yıldan fazladır TBTNET'liyim ve herhangi bir borcum, harcım, hiçbir bağlayıcılığım bulunmamakta. Bir ISS'nin düzgün bir firma olduğunu biraz başvuru sürecinde, en çok da ayrılırken anlarsınız. Güzel bir ayrılık diliyordum @TBTNET, belki bir gün tekrar görüşürüz diye. Neden süreci baltaladığınız çok anlaşılmaz bir durum. Zorla güzellik peşinde misiniz, yoksa 3-5 günün mü peşinde koşuyorsunuz? 5 günün ücreti de sizin olsun, küçük hesaplar, küçük kafalar, küçük işler... Bu devran böyle gider, bir kaybedersiniz müşterinizi, bir daha da kazanamazsınız böyle.
-
@TBTNET yüzünden Comnet'te aldığım desteğin geldiği utanç verici nokta (özetle TBTNET, telekom sistemlerinde kayıtlı ve otomatik doldurulan TBTNET (VAE-PT) verici işletmeci adının kendi istedikleri keyfiyette yazılmasını istiyor geçiş evrağına, yoksa onay vermeyiz diyor, Comnet'in de haklı olarak o zaman gidin telekom sistemlerindeki ünvanınızı kendi istediğiniz şekilde düzeltin önce bir zahmet diyor):
"Merhaba;
Kontrol edildiğinde Telekom sistemlerinde firma ünvanı evrakta iletildiği gibi olduğundan, başvuruyu RED yanıtlayarak karşı firmanın talep etmiş olduğu keyfi işlem tarafımızdan yapılamamaktadır. Firmanın sizlerin farklı işletmeye geçişine engel olmak adına yaptığı işlem doğru bir davranış değildir.
Bu konuda evrakta düzeltme yapılamadığından sizlerin bize ödemiş olduğu ücret ödeme yapılan hesabınıza iade edilmiştir. 1-7 iş günü içinde bankanıza ait hesabınıza yansıyacaktır.
Bu konuda sizlere yardımcı olamadığımız için üzgünüz, fakat mevcut abonesi olduğunuz firmanın keyfi taleplerine izin veremeyeceğiz, firma Telekom altyapılarında istekte bulundukları gibi ünvanlarının düzeltmesini sağladığında yeniden geçiş talep edebilirsiniz.
Saygılarımızla."
Düzgün firma oradan ayrılırken belli oluyor arkadaşlar gördüğünüz gibi. Hem kaliteli, stabil bir hizmet yok, hem artık pahalı, hem zorla güzellik peşinde. Ne ala memleket.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aFamous -- 27 Ocak 2022; 14:25:50 >
-
Merhabalar,
Sorun Alıcı işletmecinin İşlemi hatalı yürütmesinden kaynaklanmaktadır.
TBTNET (VAE-PT) Türktelekom sistemerinde yapılan teknik tanımlama bilgisi olup İşletmeci ünvanı anlamına gelmemektedir. İşletmemizin Resmi ünvanı TBTNET TELEKOM LTD. ŞTİ. dir
Bir çok işletmecide olduğu gibi bu alan boş ve elle doldurulabilir olması ve düzenlemeye açık olması gerekmektedir.
Örnekler aşağıda mevcuttur. Verici işletmeci el yazısı ile doldurulabilir olması gerekmektedir.
Saygılarımla.
-
Siz bu zamana kadar TBTNET'ten COMNET'e hiç geçiş olmadığını mı söylüyorsunuz yani? El ile yazılabilir olduğunu söylüyorsunuz, hem de noktasına virgülüne dikkat ettiğinizi söylüyorsunuz. Ben bu zamana kadarki herhangi bir geçişimde LTD. AŞ. falan bir şey yazmadım hiç. Size geçerken de öyle. Nedense hiç problem olmadı, ünvanı yanlış yazmışsınız bize gelemezsiniz demediniz. Böyle küçük düşüren hareketler... Herkes kendine yakışanı yapıyor işte.
-
Merhabalar
Tarafımızdaki geçiş işlemlerinde
Aşağıdaki Formda göründüğü gibi işlem yapılmıştır.
Tarafımızda işlemler usülüne uygun olması gerektiği gibi işletilmektedir.
Bu düzenlemenin bu kadar zorluğu olmayacağı kanaatindeyim.
işlemlerinizi düzenlemeniz durumunda tarafımızda geçişinize onay verilecektir.
Saygılarımla.
-
Ben takıldığınız noktayı anlamıyorum sayın @TBTNET, Comnet'in evrağı sizinki gibi manuel değil ve iki alan da sistemden dolu geliyor ve müdahaleyi kabul etmiyorlar. Yani bir tıkınıza bakan eylemde bu çamurlaşmanızın nasıl bir dayanağı var? Mesela onlar da alıcı işletmecide de Comnet Bilgi falan filan yazmıyor, COMNET yazıyor. Bu zamana kadar yaptığım işlemlerde de benim bu noktada ekstra bir çabam olmadı yani, Turknet'ten geçtim size, firma ünvanını falan bilmem Turknet yazdım ve geçtim. Size onaylanmış bir şekilde geldiğinde işlem, bir dakika verici işletme hata yapmış bu ünvan onaylanamaz geçişinizi yapamıyoruz demediniz hiç. Görüştüğüm müşteri temsilciniz de bu evrakları sistemin taradığını ve isim eşleştirmesi yaptığını bu yüzden sistemin kabul etmediğini söyledi? Herkesin el yazısını ve imla kurallarını ayrıştıracak bir metin tarama sisteminiz var ise öncelikle kutluyorum sizi. Herkes her işi "usulüne" uygun yapıyor ya zaten.
-
Gozunuzu seveyim su Fifa pinglerini duzeltin artik ya. Baska iss gececektim pingler bir dusuyor bir yukseliyor diye, pingler yukselmemeye basladi ay gecti yine yukseldi. Haftanin 3 gunu 60 3 gunu 75 , 1 gunu 53 pingle oyun oynuyoruz. Almanya serverlerina hangi saglayicidan baglaniyorsaniz biraksinlar artik dalga gecer gibi yonlendirme yapmayi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar,
Özelden abone bilgisi iletmeniz durumunda destek olabilirim.
Detaylı inceleme yapabiliriz.
Saygılarımla.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Abone olmak istediğinizde ilgilenirler ancak abonelikten ayrılmak istediğinizde ise resmen peşinden koşmak zorunda olduğunuz, her gün aboneliğim iptal oldu mu?, ne zaman iptal olacak? diye sormak zorunda kaldığınız, müşterinin isteğine göre değil kendi keyfine göre işlem yapan bir firma.
Ayrıca şuan ki fiyatlarla abone kaybı yaşaması kaçınılmaz.
Benden size tavsiye, aboneliğinizi iptal edeceğiniz sıra her işleminizi yazılı olarak yapıp kayıt altına alın.
-
Merhabalar,
Abonelik bilginizi özelden iletebilirseniz yardımcı olabilirim.
Saygılarımla.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba sayın yetkili şu anda ttnet adsl kullanıyorum yeni tarife fiyatları yüksek olduğu için sizi araştırıyorum.İnternet bağlamanız kaç gün sürüyor birde ttnet taşıma işlemi mi daha mantıklı olur yoksa sıfırdan başvurumu daha mantıklı olur?
-
Merhabalar,
Mevcut internet aboneliğiniz bulunduğu için geçiş işlemi daha uygun olacaktır.
Geçiş işlemi olması sebebi ile kurulum aktivasyon ücreti alınmamaktadır.
0850 650 00 41 Müşteri Hizmetlerimizden Detaylı bilgi alabilir ve başvuru yapabilirsiniz.
Saygılarımla.
-
Arkadaslar bu saglayicidan uzak durun
O kadar yazmama bile ekstra faturaları bitmedi
sikayet te bulundum bir özürü bile çok gördüler.
Halen de ovuyorlar
Gecin netspeede bakin keyfinize
Ucuz etin yahnisi olmaz ucuz da saglayicinin tadi olmaz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enemy84 -- 6 Şubat 2022; 17:4:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar,
Faturalarımız sabit çıkartılmaktadır.
Tarife tutarınız kadar fatura edilmektedir.
Özelden Abone bilgisi iletebilirseniz yardımcı olabiliriz.
Saygılarımla.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X