Şimdi Ara

TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET (106. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.492
Cevap
44
Favori
158.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba şuan 6. Aya kadar 64.90 kampanyasından yararlanıyorum 6. Aydan sonra 84.90 olacak dediler özel bir kampanyanız olacakmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan yeni geçişlerde donanım habere özel kampanya varmı babamgilin netini taşıyacaz bu ay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peer sağlayıcılarından Superonline tekrar ne zaman kullanmaya başlayacaksınız veya farklı bir firma ile devam edecek misiniz yoksa bu şekilde tt ve Vodafone mu devam @TBTNET




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nopanick -- 7 Şubat 2022; 10:23:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nopanick kullanıcısına yanıt

    Merhaba @nopanick


    Peer sağlayıcılardan gelen ping şikayetleri üzerine sol ü çıkartmış bulunmaktayız.


    Şu anlık TT ve VF olarak devam edilecektir.


    Saygılarımla.

  • Son günlerde özellikle akşamları sürekli sorun yaşamaya başladık, şu an konsolda Halo infinite açık ve 10 dakikadır ekranda yuvarlak dönüyor. 2 defa hat güncelleme, 1 defa da teknik destek ile hat stabilitesi sağlandı ama sonuç yok.

    Nasıl yapalım sayın yetkililer? Sabah yedi buçuk akşam altı çalışıyoruz, akşamları iki el fortnite bir kaç el halomuz vardi onlar da yok artik.

    Üzdü :)

    Dip not: Kör topal da olsa internet var ancak online oyunların tamamı pert.
    Bir dip not daha: Evde raspberry pi üzerinde kurulu pi-hole ve ona tanımlı 1.5 milyon linkten oluşan liste mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robotica -- 18 Şubat 2022; 21:32:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet, internette özellikle 2 gündür büyük sıkıntılar var.. Yalnızca akşam değil sabah da sorun var.. YouTube'da 720p video bile donarak ilerliyor..
    Genel bir sorun mu var?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • robotica R kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Özelden abone bilgilerinizi iletebilirmisiniz.
    Detaylı inceleme sağlayabiliriz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • drangela61 D kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Abone bilgilerinizi iletebilirmisiniz .

    2k video test yapılmış olup sorun tespit edilememiştir.

    Hattınız ile ilgili detaylı inceleme yapmak isteriz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sayın yetkili, yukarıda da yazdığım gibi 1 defa detaylı inceleme sağlandı (4 gün kadar önce), hatta daha 50 dakika önce aradım sizi, hat güncellemesi yapıldı. Ancak şu an sadece internet bağlantısı kuruluyor.


    Gerisi mi, yok.


    Şu an internetim var (fast.com'a göre 7.2 mbit ve sürekli dalgalanıyor, altyapim 85 megabite kadar alabiliyordu) ama sadece bağlantı kuracak kadar, hatta şu satırları yazabiliyorum size :) Yine de inceleme yapacağız diyorsanız özelden iletişim bilgilerini yollayayım.


    Anlık nperf

    TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robotica -- 18 Şubat 2022; 21:51:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • robotica R kullanıcısına yanıt
    Özelden bilgilerinizi iletebilirseniz özel olarak ilgilenilmesi adına destek sağlayacağım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bilgilendirme: Şu an için normale dönmüş görünüyor, oyunlar açılmaya başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    İpv6 çalışması vardı bi gelişme var mı @TBTNET



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nopanick -- 19 Şubat 2022; 23:22:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün adres değişikliği için başvuru sürecinin 4. günü hala bekliyorum ortada telekoma söz geçiremeyen bir @TBTNET var geçen sene gibirnet kullanırken ne nakil ücreti istendi ne birşey 2 gün gelip bağladılar bugün tbtnet 100TL nakil ücreti istediği halde 4 günü bulmuş ve sonuclanamamis bir süreç var online çalıştığım için mağdur edilen ben varım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün de gelen giden yok yarın bekleyeceğim yarın bu iş çözülmezse 3 gün daha fazla bekleyeceğim gerekirse kapattirip baska yerden hizmet alacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eve kadar fiber kullanıyorum ve internet bağlantısında sorun yaşamıyorum ama faturada yaşadığım bir sorun için online işlemlerden açtığım talebime 1 hafta oldu hala yanıt vermediler. Kısacası eğer sorun yaşarsanız çözmeniz bu firma ile zor. 3 aylık sürem dolmak üzere taşımak zorunda kalacağım.

  • ParTaa kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Yaşanılan Aksaklığın çözümü için Özelden abone bilgisi iletmeniz durumunda destek olabiliriz.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Wanker kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Özelden abone bilgisi iletmeniz durumunda destek olabiliriz.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • nopanick kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ,

    BTK kurulumdan ipv6 ile ilgili log formatı beklenmektedir.

    Tarafımızda tüm hazırlıklar tamamlanmış olup format gelmesi durumunda talep eden tüm müşterilerimize ipv6 hizmeti sunulmaya başlanacaktır.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TBTNET kullanıcısına yanıt

    ıpv6 hizmetini veren firmalar var onlar verebiliyorlar siz neden veremiyorsunuz?

  • dreamblue35 D kullanıcısına yanıt

    Bir üst mesajda neden veremediğini yazmış zaten.

    Senin o mesaja ipv6 hizmeti verebilmek için öngörülen tarih nedir diye sorman uygun olurdu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.