Şimdi Ara

TCL ALMAYIN!!! (Merak edenler için ibretlik olay) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: kutbul , kutbul Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 3 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
115
Cevap
2
Favori
6.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • exseri kullanıcısına yanıt

    Enteresandır. Buna bir cevap verdim de, forumda çıkmadı. Sanırım biraz sertti (üreticiler için). Artık forum otomatik ayıklama falan mı yapıyor? UUU yeee!!


    Neyse, biraz daha yumuşatacağım. Sansürden geçsin:


    Tüketici elektroniğinde ahlaksız olmayan üretici yoktur. Ağır üretim baskısı altında, çok hızlı değişen ürün gruplarını, mükemmele yakın rekabet ortamında, başkalarının ürettiği komponentleri kullanıp birleştirerek üretim yapan dev ölçekli hiçbir firmanın ahlaksız olmama ihtimali yoktur. Aynı sorun otomobil sektöründe de mevcuttur. Bir çok hata bilerek yapılır. Bazen de kasten yapılır. Siz bana firma ismi, ürün grubu söyleyin, ben de size yaptığı bir ahlaksızlığı söyleyeyim.


    Üreticinin bu durumda olduğu dünyada, distribütörün (üreticinin komisyonerinin) melek olmasını mı bekliyorsunuz? Gülünç.


    -------------------------


    Bizim kafamız böyle çalışmıyor beyefendi. Bizim kafamız hala esnaf kafası. Tanımını yaptığım ortamın bir alt modeliyiz biz. Şark kurnazlığı bu. Ahlaksızlığı tam olarak beceremediği için ahlaksız. Ahlaksızlığı hakkıyla becerse ahlaksız demezdiniz. Anlı şanlı, bilinen, saygı duyulan firma olurdu.


    Yalan gibi düşünün bunu. Yalan söyleyemediği için yakaladınız ve yalancı dediniz. Yalanları patlamayan, yalan söyleme konusunda usta, yakalanmayan adama yalancı diyemezsiniz. Zira haberiniz olmaz.


     


    --------------------------

    Mevcut üretim modelleri, pazarlama stratejileri, alt üreticiye (ara mamul üreticisine) bağımlılık, kullanılam komponent miktarı ve her birinin kabul edilebilir hatalı üretim oranı ile namuslu bir üretici bulamazsınız. Yok öyle bişi. Üretici böyle iken, distribütör de onun esnaf versiyonu. Esnaf ayağında işlerin biraz olsun düzelmesini istiyorsanız, yargının hızlı olması lazım. Bu olduğu anda o da daha zekice yöntemler bulur.


    Biz böyle değiliz özetle. Dünya böyle. Biz bu filmde olaylarla bağı olan, çıkarı neredeyse oraya dönen köylüyüz. Olayların tepesinde ise kötüler birbiri ile tepişiyor.


    Dediğim gibi, siz bana marka ve ürün grubu söyleyin. Ben de yaptıkları bir ahlaksızlığı anlatayım. Direkt üretici ile alakalı örnekler vereceğim. Aracılarla alakalı zaten bin tane mesele var.





  • 2017 yılında samsun 48 inc 4k tv nin darbe gelmesi nedeniyle ekranı kırıldı, tamiri için servisiyle görüştüm, o dönemki güncel 4k samsung tv ücretini talep ettiler,


    yıllardır arızalı tv kenarda duruyor, panel değşimi olacak ise marka fark etmeksizin sorun yaşayacaksınız. markalar tamir yerine yeni ürün sattırmak istiyor.

  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Hocam servis powerboard arızası dedi.
    Ben tv acıp kullanmaya basladıgım da kapattıgım zaman acılmıyor. Fişi çekip takarsam acılıyor. Ne kumanda da ne tvnin tusundan acılmıyor. İlla fişi çek tak falan öyle bi arıza tv güzel fakat şu an satılan fiyatlarla almam. Fiyat düşerse değerlendirlir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bildiğim kadarıyla fatura tutarından yüksek bir para talep edememeleri lazım kanuna göre aynı tv paneli için. Başka tv önerirse o ayrı konu

  • uceelik kullanıcısına yanıt

    Yaşadığınız deneyim çok güzel ve olması gereken. Yani bu bir ekstra değil normal olan bu. Ben servis değil bilkomdan dönüş alamıyorum 3 aydır.

  • Servisinin kötü olduğunu okumuştum ama olmadığını ilk kez görüyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekranını kırdığım vestel tvyi vestel çözüm merkezini arayıp liste fiyatının üçte biri fiyata sıfırı ile değiştirmişti vestel.
    Bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Yaptırmış olduğunuz ekstra 3 yıl ek garanti Gulf Sigorta tarafından yapılıyor ve bilkom tarafından anlaşmalı oluyor. Yani tv'yi siz kırsanız bile ücretsiz yaptırabiliyorsunuz. 3 yıl ek garanti yaptırırken söylemediler mi size bunu ?

  • KacaKTV kullanıcısına yanıt

    Gulf sigortadan çok şikayetler okudum aslı astarı nedir?


    www.sikayetvar.com
    Gulf - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/gulf
  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt

    Orasını bilmiyorum hocam ama bende tv alırken maalesef ek garantiyi araştırmadan yaptırdım telefondan direkt. Gulf falan dememişlerdi yanlış hatırlamıyorsam.

  • KacaKTV kullanıcısına yanıt

    Evet dostum gulftan 3 yıl ek garantisi var. başlangıç tarihi ağustos 2025 yazıyor. normal garantiden sonra gibi. Acaba dediğin gibi ordan bişey çıkarmı

  • quote:

    Orijinalden alıntı: KacaKTV

    Merhaba,

    Yaptırmış olduğunuz ekstra 3 yıl ek garanti Gulf Sigorta tarafından yapılıyor ve bilkom tarafından anlaşmalı oluyor. Yani tv'yi siz kırsanız bile ücretsiz yaptırabiliyorsunuz. 3 yıl ek garanti yaptırırken söylemediler mi size bunu ?

    Sigorta poliçesini okudum şaka gibi buraya atıyorum. Sigorta yapan arkadaşlar boşuna yaptırmasın içi boşaltılmış poliçeler bunlar. GULF SİGORTA bilkom ile anlaşmalı ve sigorta diye yutturduğu şey aşağıdaki gibidir. İyi okuyun(:


    1.1.TEMİNATIN KAPSAMI

    Yukarıda belirtilen Sigorta Başlangıç ve Bitiş Tarihleri ile sınırlı olmak üzere kapsam dahilindeki ürünün, üretici hatasından dolayı meydana gelebilecek işçilik ve mekanik kusurlar için doğan zararlar ile aşağıda belirtilen hususlar teminat kapsamında değerlendirilmektedir.

    a.LCD ve Plazma Televizyonların orijinal uzaktan kumandalarında Uzatılmış Garanti Süresi içerisinde ortaya çıkan üretici hatasından dolayı meydana gelebilecek işçilik ve mekanik arızalarda, uzaktan kumandanın Sözleşme süresince bir kez olmak kaydıyla yenisi ile değiştirilmesinden doğan giderler.Pil ve bataryaların normal kullanımından kaynaklanan kullanım ömrü, performans azalmaları ve pil akmaları teminat kapsamı dahilinde değildir.


    2.UZATILMIŞ (EK) GARANTİ TEMİNAT KAPSAMI DIŞINDA BULUNAN HALLER

    a.Üretici veya İthalatçının yasal garantisi veya teminatı kapsamında ödenmesi gereken giderler.

    b.Ayrı bir Uzatılmış Garanti Sigortası kapsamında olmadığı sürece Ürünün içinde bulunan veya Ürünle birlikte kullanılan aksesuarlar (Örneğin, bilgisayar yazılımı, modem, tarayıcı, yazıcı, şarj aleti,).

    c.Sarf malzemelerinin veya aksesuarlarının değiştirilmesi ve bunlarla kısıtlı olmaksızın fişler, sigortalar, bataryalar, ampuller, lamba kapakları, kablolar, filtreler, bağlantı parçaları, kemerler, tonerler, bantlar, silindirler veya yazılım, satın alınan sözleşme kapsamındaki ürüne dahil edilen ek seçenekler.

    d.Ürünün parçalarının kullanıma bağlı olarak normal yıpranma ve aşınması.

    e.Rutin bakım, temizlik, yağlama, düzeltme veya ayarlamalar, kontrol, modifikasyon, bilgisayar formatı ve tortu giderme.

    f.Yetkisiz onarım, çalınma, soygun, deprem, fırtına ve/veya kasırga, kötüye kullanım, servis tarafından verilen arıza tespit raporunda belirtilecek hatalı kullanım, kum, su, sıvı teması, kullanıcı kaynaklı fiziksel hasarlar, yangın, sel, yıldırım düşmesi, kasıtlı hasar, darbe, korozyon, batarya sızıntısı, doğal afet, hayvan veya böcek istilası, izinsiz giriş ve kullanım dahil olmak üzere kazaların yol açtığı hasarlar.

    g.Ürünün söz konusu Uzatılmış Garanti Sigortası haricinde kalan nedenlerle sökülmesi veya yeniden montajının maliyeti.

    h.Harici sebeplerden doğan enerji alış, sinyal veya iletim problemi.

    i.Üretici veya İthalatçı Garantisinin kapsamı dışında kalan sorunlar veya kusurlar.j.Pil ve bataryaların normal kullanımından kaynaklanan kullanım ömrü ve performans azalması,

    k.Cihazın IMEI numarası ya da seri numarası üzerinden oynanmış ya da oynamaya teşebbüs edilmiş veya IMEI numarasının belirlenemediği ve doğrudan IMEI numarasının tahribatından kaynaklanan bir hasar.l.Bilgisayar virüsü, korsan yazılım veya ürünün yeniden ayarlanması sonucu oluşan arızalar.m.Üretici veya İthalatçı tarafından ürün toplatmaları veya değişiklikleri.

    n.Üretici veya İthalatçı talimatlarına uyulmaması.

    o.Yanlış tesisat, değişiklik veya bakımdan kaynaklanan giderler.p.Üründe herhangi bir arıza bulunmaması halinde maliyetler. Ancak, sadece onarım tespit bedeli bir (1) defaya mahsus olmak üzere karşılanacak olup, bir defadan fazla olan durumlar teminat kapsamında değerlendirilmeyecektir. Ürünün kullanılmamasından kaynaklanan giderler.

    q.Kar elde etmek amacıyla ürünün ticari kullanımı (Örneğin, internet kafelerde kullanılan bilgisayarlar, kırtasiyelerde kullanılan fotokopi makinaları) ve evsel kullanıma ait bir ürünün ticari bir işletmede kullanılması





  • Ha bide bundan 3bin küsür lira aldılar. herhangibir başka sigorta şirketi bukadar hiçbirşeyi yapmayan poliçeyi 300-500e verir kullanıcıya. Burda Bilkom ve GULF el ele müşteri öpüyolar. ben ettim sizler etmeyin.

    Diyceksinizki neden yaptım. Yalan beyan üzerine yaptım. Telefonla bilkomdan arayım ek sigorta yapabiliriz deyip anlattılar evde çocuk var belki bişey fırlatır vs vs bi saat anlattılar tamam yapalım dedim ve online olarak yaptık bana poliçeyi 3 gün sonra mail olarak attılar. O zaman da dolandırıldığımı anladım ama neyse buda kulağıma küpe olsun bidaha yutmam bişey alırken dedim. Tv ye de ne olucak bişey olmaz diye avuttum kendim. Sonuç Tv kırıldı(:

  • exseri kullanıcısına yanıt
    Ben de 1 yıl ekstra sigorta yaptırdım bu rezilliği bilsem yaptırmazdım geçmiş olsun hocam.

    Konu up

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • exseri kullanıcısına yanıt

    fatura tutarı - 1 lira oluyorsa ne farkı var?

  • KacaKTV kullanıcısına yanıt

    Gulf sigorta ekran kırılmalarında yalnızca ilk 1 seneyi kapsar ve onarım, TV fiyatının %60'ını geçerse, TV ücretinin %60'ını çek olarak tüketiciye öder.


    Eskiden yukarıdaki gibiydi, güncel olarak kırılmalara müdahale etmiyor, var olan üretici garantisini 3 yıl uzatıyorlar sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldbeer -- 28 Şubat 2025; 10:12:40 >
  • En başta okuduğum kadarı ile yada gözümden kaçmış olabilir tv yi kendin kurmuşsun galiba .. eğer öyleyse eve servis gelip kurulum yapmadıysa garanti kağıdını imzalayıp kaşe basmadıysa senin TV kırılmadan öncede zaten garanti dışıydı.. bazı firmalar bu konuda çok katı ..

    İkinci neden bunları benimde başımdan geçti yaşadım biliyorum internetten almış olman .. mağazadan almış olsan direk zaten servis gelip kurulumu yapıp duvara çalıcaksan misal onlar çakıyor yapıyor garanti belgesini imzalayıp gidiyor .. yarın öbür gün bozuldumu en kötüsü aldığın yeri arayıp söyleye biliyorsun eğer ilgili bir mağaza ise ilgileniyorlar onlar direk ana distiribitöre ulaşıp bildiriyorlar işler hızlanıyor .. yani mağazadan almak ayrı bir avantaj..

    Benzeri başıma geldi ondan biliyorum internetten meşhur bir markanın TV sini aldım ufak oda için .. TV geldi hiç dolunmadım servisi arıyorum aldığınız yerden bize kayıt açılması lazım diyor Internetten aldım diyorum yapacağımız bir şey yok diyor neyse öyle böyle zor zar bir ton telefon trafiği yazışma ben gittim merkezlerine o sırada 1 ay geçti TV öyle kutuda dokunmadım bile .. servisçi arkadaş geldi nihayetinde abi diyor sen açıp kurduysan ben garanti belgesini imzalamam dedi yol dedim kutusu orda duruyor kutusuna bile dokunmadım açmadım dedim .. kendi kurdu garanti belgesini imzaladı gitti..

    Yani diyeceğim o ki mağazadan almanızı öneririm bu büyük beyaz eşyaları..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tcl pişmanlıktır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çin firmalarının genel olarak satış sonrası Türkiye operasyonları zayıf bence.

  • 2016 'dan sonra tüm dünyada kaliteyi nasıl düşürürüz diye özel çalışmalar yapıldı bence, büyük markaların çoğu dandik ürünler üretelim zirversi yaptı. Özellikle otomotiv ve elektronik eşya sektörü bu kalitesiz ürün olayının kitabını yazdı.


    Yaa eski led tv leri panasonic plazma tv'leri iki kişi zorlanarak taşırdı şimdi üretilen Tv'leri tek elle havaya fırlatabilirsin hele şu 3 harfli marketlerde satılan Tv'ler yok böyle bir düdükleme modeli


    Artık garanti süresi kadar dayanıklı ürünlere mahkumuz.

    Sıfır araç al seyhat ederken trim sesleri eşliğinde senfoni müzik dinle. 

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.