Şimdi Ara

TCL ALMAYIN!!! (Merak edenler için ibretlik olay) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: kutbul , kutbul Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 6 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
115
Cevap
2
Favori
6.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir arkadaşın 22 inch dahili uydulu olmayan TV'si bozulmuştu. Forumda herkesin burun kıvırdığı yerli TV markasının servisi TV'yi götürüp, yerine sıfır 26 inch dahili uydulu TV getirmişti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • exseri kullanıcısına yanıt
    Hocam ben bir vatandaş olarak gercekten yazdiklarinizdan etkilendim ve size yardımcı olmak için elimden ne geliyorsa yapmaya hazırım.
    Bana pm'den siz faturanızı resmi ve iletişim bilgilerinizi yazın ben gerekli 1 2 birime ileteceğim ne gerektiriyorsa yapılacak inşallah kısa sürede çözüme kavusturum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Rica etsem Pm üzerinden emailinizi atabilirmisiniz. teknik bir sorundan dolayı PM mesaj atamıyorum

  • exseri kullanıcısına yanıt
    Burakkeskinlg@gmail.com

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Arkadaşımızın her sözüne katılıyorum çok doğru.


    Bu yaşanan maduriyetide çok kolay çözersiniz biliyorum Burak bey.


    Bir satıcı olarak değil bir vatandaş olarak yaklaştığınız içinde teşekkür ederim.

  • Hayret ediyorum ya, burada 4 sayfa olmuş tcl markasında sorun yaşamış bir formdaşın yazısı var, hatta özel konu açmış, en üstte ,ama ne hikmetse, Sözde tcl fanmı/satıcımı neyse , o vatandaşlar halen TV TAVSİYELERİ başlığında insanları yönlendirmeye çalışıyorlar.  

  • geçmiş olsun hocam
    tv servisleri microsoft servisi gibi olsa keşke!
    fut oynarken (artık bıraktım) sinirlenip parçaladığım controller sıfırıyla değiştirildi
    kimse de sormadı bu controller nasıl bu hale geldi diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyaz eşyada yıllardan beridir Arçelik -Beko kullanıyorum şimdiye kadar servis yönünden tek bir şikayetim olmadı.Telefonda herkes Samsung al derken gittim Xiaomi aldım daha az paraya daha fazla donanım almak için.Tv için de TCL almayı düşünüyordum aynı sebepten dolayı ama bu paylaşımı gördükten sonra kararsız kaldım.Hayatta en sevmediğim şey herhangi bir konuda karşında muhatap bulamamak.Son yıllarda gerçekten bu işlerin çivisi çıktı.Tüketici hakları diye birşey kalmadı gibi.Hakli da olsak mahkemelik bir durum olsa herkes baştan yenilgiyi kabul ediyor.Yok kaç sene sürer avukat parası şudur budur.Artik iyice muz cumhuriyetine döndü ülke.Bu gibi durumlarda (Yeni bir ürün almaya karar verdiğimde kesinlikle forumları,şikayet sitelerini filan iyice araştıriyorum gerçek kullanıcı deneyimlerini bulmaya çalışıyorum.Bu tür paylaşımları değerli buluyorum.İnsallah toplumumuz biraz daha bilinclenir en azından bu tür firmaları boykot eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mustalation kullanıcısına yanıt
    Şuna da bir bakın emin olmadan önce:
    https://forum.donanimhaber.com/microsoft-turkiye-nin-garantiye-gonderdigim-urunu-alikoymasi-ve-sonrasinda-imha-etmesi-rezaleti--150389547

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • @exseri, neden tcl çağrı merkezine kayıtlı olarak tv'nizn tamiri için başvurmuyorsunuz?

    Cevap almazsanız thh'ye başvurabilirsiniz. Limit iade işlemleri için konulmuş, sizin gibi tamirat isteyenler için değil.

    gerçi büyük olasılıkla sorununuz çözülmeyecek, çünkü tcl cihazınızın şu an piyasadaki güncel eşit tv'sinin liste fiyatı üzerinden % 80 panel bedeli isteyecektir, ve siz de taksitsiz, kampanyasız sadece panele 1 yıl garantili olacak bu metod yerine yeni tv satın almayı tercih edeceksiniz.


    Ayrıca tcl'den bu şekilde kırık paneli için teklif alan var. Size denen farklı davransınlar ?







  • hibo H kullanıcısına yanıt

    Samsung satıcılarınin eğlencesi olmus konu. Sanki sansung servisi farkli davranacak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hibo H kullanıcısına yanıt

    Bence panel yok o yüzden böyle davranıyolar. Ayrıca bir ürünün tamir bedeli fatura bedelini aşamıyor belli bir oranı var diye biliyorum. Zaten ona sinirlendim ben beni neden oyalıyorsun aha 4 ay olacak 3 kere çağrı merkezine 2 kere servise kayıt açtım. Neden biliyormusun kanuna uymuyorlar Sattıkları ürünün yedek parçasını bile tutmuyorlar kanuna göre 10yıl bulundurmak zorunda

  • escudo76 E kullanıcısına yanıt

    Samsungda aynıdır belkide bence zaten tüm firmalar böyle kim denetliyor kim ceza veriyor ülke alibabanın çiftliği

    Benim amacım duyulsun bilinsin.

  • exseri kullanıcısına yanıt

    Kanunen 10 yıl boyunca yedek parça bulundurmak zorundalar, ama günümüzde lcd-led-oled tv üretim teknolojisindeki yeni gelişmeler nedeniyle paneller 2-3 yılda eskiyor, eski anakarta'da yeni panel uymuyor. Bu gibi durumlarda kullanıcıya yeni tv satın alması teşvik ediliyor. Ve küçük de olsa bir indirim teklif ediliyor. Bütün markalarda aynı. 4 yıl öncesinin panelini hiçbir firma stokta tutmaz.


    Tamir bedeli fatura bedelini aşamaz diye birşey yok. Türkiye gibi yüksek enflasyon ülkesinde 9 sene önce 3-5 bin tl'ye satın aldığınız 65 inç tv'nin panelini 9 sene sonra size aynı fiyata hiç kimse satmaz, satamaz.


    2-3 yıl önce LG ile davalık olan bir arkadaş vardı, onun TV'sinin paneli de eskimişti ve bulunamıyordu. LG kore'den sipariş etmişti, ama tek panel olduğu için hava yolu ile getirmek çok masraflıydı, gemi ile gelmiş ve 3-4 ay uzamıştı diye hatırlıyorum. Bu gibi sorunlar her markada yaşanabiliyor.





  • exseri kullanıcısına yanıt
    Başınıza gelen olay için gerçekten üzüldüm ama aklınızda olsun bu tür sorunlar yaşadığınızda sizi burda muhattap almiyorlarsa sizde yurt dışına çeviri ile sorununuzu belirterek yaşadığınız problemide anlatarak ilgilenmediklerini vs de yazarak iletişime geçin.
    Bende 3-4 ay önce Daikin kombi ile sorun yaşadım konunuzu görünce anlatmak istedim.
    Servis kaydı oluşturdum beni arayan soran olmadı iletişime geçiyorum servis sizi arayacak servis numarasını arıyorum açan yok.
    Bende Daikin Japonya merkezli marka olduğu için Japonya genel merkezine mail attım.
    Aradan 1 saat geçmedi beni bir numara aradı önce merhaba vs vs sonra siz mi yurt dışına şikayet ettiniz diye sordu, evet dedim hanfendi bir sürü firma var ben böyle sorumsuzluk görmedim dedim.Bana servislerinin yoğunluktan ötürü iletişime geçmediklerini bahane ettiler.
    Sonrasında özür dilediler sizinle iletişime gecicek dediler.10 dk sonra servis aradı cep numarasından 1 saate adresinizdeyim diye.
    E hani yogunluk vardı ?
    Maalesef ülkemizde insanlar işlerini tam anlamıyla yapmıyor amaan ne ugrasacam banane moduyla çalışıyorlar.Cunku genelde işi yapacak kişileri değil diplomaları ve tecrübeleri ise aliyorlar .
    Sizde burdakileri muhattap alın baktiniz ki tinlamiyorlar ozaman yurt dışı merkeziyle iletişime geçin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kazumatr -- 1 Mart 2025; 6:36:48 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Oncelikle gecmiş olsun. Konunuzun tek çözümü tuketici hakem heyeti. Ilk once 175 tüketici danisma hattindan konuyu anlatıp bilgi alın. Sonra guzel bir dilekce ve fatura ile THH ine basvurun.

    ülkemizde kanuni olarak satış yapan her firma 10 yıl yedek parca temin etmek zorunda...

    İnşallah paneli tedarik edemezler de size ceza olarak yeni tv vermek zorunda kalırlar. O zaman belki akılları başına gelip taseron degil adam gibi kendi yetkili servislerini acarlar.

    Bakalım o zaman ucuza tv satabiliyolarmı?
    Ne güzel dimi reklam yok pazarlama yok teknik servis yok. Ac kutuyu koy televizyonu mağzaya sonrada forumlarda youtube da sağda solda trollere bas parayı ucuz kaliteli diye reklam yaptir piyasayi manipule et. Sonrada arizali üründe dön sırtını üç maymunu oyna.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt
    Hocam elimden gelen destek sağlayacağım
  • izmirden kullanıcısına yanıt
    Hocam hala çözüm üretmek yerine gelmiş SAMSUNG eğlence konusu yazabiliyor,
    EMEKLİ YARBAĞIMIZ (TCL fanımız) boş tavsiye dışında bu foruma bir katkısı yok, her şeyi okuyor işine gelene cevap yazıyor,

    Evet ben SAMSUNG LG satıcısıyım bunu bu forumda bilmeyen yok,

    İnsanlık anlamında cidden üzüldüm bu duruma elimden ne geliyorsa yapacağım inşallah kısa sürede çözüme kavuşur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak_Keskin06 -- 1 Mart 2025; 9:21:50 >
  • Merhabalar formda yeniyim. Öncellikle çok geçmiş olsun, marka tercihimi hangi elektronik cihaz olursa olsun hep Xiaomi veya Samsung'dan yana yaptım, hiç de pişman olmadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu kötü durumu paylaştığıniz için öncelikle teşekkürler... Her malın alıcısı illaki var ama olumsuzlukları bilerek ve ona göre almak lazım. Geçen sene Opel den bir araç aldım. Sıfir araçta çıkan sorunlar parca degisecek 45 gün bekle ıvır zıvır bir ton rezillik yaşadım. Arkadaşım leap motor t3 aldı. Adamlar arıza olursa ve parça gerekirse sıfırdan sokup takarız dediler. Ve gerçekten de yaptilar bizzat şahit oldum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.