Şimdi Ara

TCL Robot Süpürge (Sweeva 6000/6500) Kullanıcılar Kulübü (41. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.087
Cevap
72
Favori
90.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anil.K kullanıcısına yanıt

    Cihazın ışıkları da kurulum devam ediyormuş gibi yanıp sönüyor sürekli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zsyıf bağlantı, yeniiden bağlanmak için... Şeklinde bir uyarı veriyor ve ağa bağlanmıyor. Kapatıp açtım düzelmiyor. Var mı başına gelip de bu sorunu çözebilen?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisi aradığımda bugün aynı arıza sebebiyle arayan 3-4 kişi daha olduğunu söyledi. Cihaza bir çip koymak yerine haritasını Çin'de bir server üzerinde tutuyorlar. Yarın paketleyip iade ediyorum. Maddi olarak zarar edeceğimin farkındayım ama gerçekten bıktırdı.

  • burbarian B kullanıcısına yanıt

    Hocam bende de başladı bu sorun. ne yaptıysam duzelmedi. duzeleceğini de düşünmüyorum.



    Aldım alalı daha cihazı ağız tadıyla kullanamadım. her şeyiyle sorunlu cihaz. kesinlikle uzak durun.


    Artık beleş olsa dahi TCL den uzak duruyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hanzele -- 12 Eylül 2023; 22:28:50 >
  • hanzele kullanıcısına yanıt
    Bugün düzeldi. Sayfayı aşağı kaydırınca bağlandı. Bir kaç gün daha deneyip iade edeceğim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anil.K kullanıcısına yanıt

    Kullanıcı kitabında sıfırlama var oradan yönergeleri izleyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burbarian B kullanıcısına yanıt

    Aynı sorunu yaşamıştım o zamanlar ADSL kullanıyordum sonra VDSL e geçtim yeni modem yeniden bağlantı kurulum vs sorun kalmadı. Cihazı sıfırlamayı deneyin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4H1T kullanıcısına yanıt

    100 mbit fiber kullanıyorum. Bugüne kadar böyle bir sorunum olmadı. Makine servera bağlanamıyor. Çin'e server kurmak yerine cihazın içine 1 dolarlık bir hafıza çipi taksalardı bunlar olmazdı.

  • burbarian B kullanıcısına yanıt

    Takmamışlar işte yapacak bir şey yok siz cihazı sıfırlamayı deneyin tekrar bağlanın büyük bir ihtimalle düzelecek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son güncellemeden sonra tcl home uygulaması zayıf bağlantı hatası veriyordu cihaza müdahale edemiyordum çok uğraştım servisi falan aradım servisin numarasını da zor buldum araya araya en son bu numarayı verdiler ve ulaştım servise, servis modemi sıfırlayın cihazı sıfırlayın düzelmezse bize yollayın dedi.

    Öncelikle servis numarası bu 0850 808 0354

    Hatanın çözümü ise cihaz çalışır konumda iken kapat tuşuna 1 kez basıp durdurun sonrasında ev tuşuna 15 saniye boyunca basılı tutun zaten cihaz fabrika ayarlarına dönecek diye sesli uyarı verecek sonra tcl home uygulamasından ayarlar kısmından en aşağıdan cihazı kaldır deyin ve daha sonra hesaptan çıkış yapın uygulamayı silip tekrar yükleyin hesabınıza giriş yapın cihazı açma kapama tuşuna basılı tutarak açın cihaz açıldıktan sonra wifi moduna almak için kapatma ve ev tuşuna 3 saniye basılı tutun daha sonra uygulama ile cihazı eleştirin cihaz fabrika ayarlarına döndüğü için dili İngilizce oluyor cihaz ile uygulamayı eşleştirdikten sonra ayarlardan dili Türkçe yapmayı ses seviyesini ayarlamayı ve diğer basınç, uv ışığı gibi size özel ayarları yapmayı unutmayın.


    TCL Robot Süpürge (Sweeva 6000/6500) Kullanıcılar Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ağ Sorunu yaşayanlar TCL home hesabından en aşağıda hesabı kaldır seçeneğini seçip cihazı kaldırın.yeniden Cihaz ekle bölümüne gelin cihazınızın modelini seçin daha sonra cihazın home ve güç tusuna aynı anda 3 sn basın ağ kurulumu sesli olarak diyecek sonra normal ağ kurulumunda modem isminizi ve ağınızı ekleyin başarılı olduktan sonra cihazınınız hazır. 

  • Arkadaşlar benim alet 6500, şarj istasyonuna gittiğinde boşaltma yapmak için çalışıyor ses çıkıyor ama sonra kırmızı ışık yanıp sönerek tekrar ayrılıyor ve tekrar yanaşıyor bunu defalarca tekrarlıyor.
    İçini dışını temizledim.
    Torbasını değiştirdim, fabrika yarlarına döndürdüm, uygulamayı sildim ama bu sorun kesinlikle geçmiyor.

    Neden olabilir? Ne yapabilirim bu durumda?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teko99 -- 26 Eylül 2023; 21:31:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M-E-T kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam aynı sorun başıma geldi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emremania E kullanıcısına yanıt
    Üstadım çözebildin mi. Yardımcı olmamı ister misin?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • M-E-T kullanıcısına yanıt

    Yardımcı olursan sevinirim hocam:) eksik gitmiş mesaj


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emremania E kullanıcısına yanıt

    üstadım benim yaşadığım hatada lidar sensörüne saç dolanmasıydı. Lidar sensörü tepede bulunan yuvarlak çıkıntı. Bu çıkıntının içinde radar mekanizması mevcut. mu mekanizma devamlı dairesel hareketler çizerek haritalama işlemi yapmakta. Cihazın bu dönüşü herhangi bir sebepten engellenirse veya sensör arızalanırsa bu hatayı vermekte. cihazın üstünde bulunan tabak gibi plastik parça plastik kaşık tarzı bir çubukla çıkartılabiliyor. Kasa ile birbirine geçmeli sistem yapmışlar. sonrasında lidar sensörü çıkıyor ortaya. Sensör üstündeki plastik koruma kasası ve sensörün kendisi yıldız vida ile sabitlenmiş durumda. Vidalarda herhangi bir mühürleme görmedim. vidalarda iz bırakılmadığı sürece garanti teknik servisinin bu durumu anlaması zor. vidalar alındıktan sonra sensör ortaya çıkıyor. temizliğini yapıp yerine takıp denemek lazım. :u an işyerinde olduğum için görsel paylaşamıyorum. takıldığınız bir yer olursa yazabilirsiniz.





  • teko99 kullanıcısına yanıt

    istasyonla arasındaki bağlatı yerlerini kontroledebilirsiniz. Metal yüzeyler. Harici olarak cihazı elle şarja oturtun. Kendi şarj istasyonuna gitmesin. Sonrasında şarj ünitesinin elektirğini kesin biraz bekleyip tekrar takın. Bu şekilde boşaltım prosedürünü tetiklemiş olacaksınız. Tahmini önerilerdir. Denemekten zarar gelmez diye yazıyorum.

  • remi kullanıcısına yanıt

    Aşağıdaki ürünü aldım. Büyük fırçam biraz eskimişti, filtreyi de kutudaki yedekle değiştirmiştim fakat filtre için başka bir çözüm bulacağım artık.

    TCL Robot Süpürge (Sweeva 6000/6500) Kullanıcılar Kulübü
    TCL Robot Süpürge (Sweeva 6000/6500) Kullanıcılar Kulübühttps://www.oyuncakhobi.com/
    Botslab 360 S8 Plus Robot Süpürge İçin Yedek Parça Aksesuar Seti - oyuncakhobi
    https://www.oyuncakhobi.com/botslab-360-s8-plus-robot-supurge-icin-yedek-parca-aksesuar-seti
  • TCL Sweewa 6000 kullanıyorum. Son zamanlarda bende de zayıf bağlantı uyarısı çıktı ve telefondan kontrol yapamıyorum. 1000 Mbps fiber internet kullanıyorum o yüzden internetle alakalı olduğunu sanmıyorum. Cihazı sıfırlarsam yeniden harita çıkaracak ve baya bir uğraştıracak. Sıfırlamadan bunu çözmenin bir yolu var mıdır?

  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.