Şimdi Ara

Tek kulağı bozulan kulaklık garanti kapsamında mıdır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
4.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilen bilir geçen bimde apple earpods satılıyordu 55 tlye. O zamandan beri kullanıyordum kulaklığı şuan garanti süresi içinde yani. Şuan sol kulağı çalışmıyor. Yarın bime gideceğim de garanti kapsamında mı oluyor bu? Daha önce bozulan piston kulaklığı teknostore'da değişim yapıldığını duymuştum ama sizin düşünceleriniz neler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Piston aşağı indi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben mediamarkttan 25 kasım 2015 te sennheiser cx200 street marka model bir kulaklık aldım. 10 gün önce garantiye verdim aynı sebepten. Danışmadaki avel baktı bir şöyle bunu geri gönderirler dedi. Sanki fikrini soruk, neyse. Aradılar. Aynı modelden stoklarında olmadığı için üst model bir kulaklık vermeyi önerdiler, benim için uygun olup olmadığını sordular. Yarın gidip alıcam hatta. Ama senin muhatabın BİM yani. Ne diyebilirim bilmiyorum. Bimden kulaklık almakta neyin kafası, bide 55 lira vermişsin yazık günah.
  • Bim a101de daha kolay diye biliyorum o işler . Fişinle git yardımcı olurlar bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknosaya samsung marka bir kulaklık verdim aynı sebepten. Kullanıcı hatası deyip geri verdiler. sanki kulaklığı alıp sol kısmını çiğnedim, dalga geçer gibi cevap verdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Authorized

    ben mediamarkttan 25 kasım 2015 te sennheiser cx200 street marka model bir kulaklık aldım. 10 gün önce garantiye verdim aynı sebepten. Danışmadaki avel baktı bir şöyle bunu geri gönderirler dedi. Sanki fikrini soruk, neyse. Aradılar. Aynı modelden stoklarında olmadığı için üst model bir kulaklık vermeyi önerdiler, benim için uygun olup olmadığını sordular. Yarın gidip alıcam hatta. Ama senin muhatabın BİM yani. Ne diyebilirim bilmiyorum. Bimden kulaklık almakta neyin kafası, bide 55 lira vermişsin yazık günah.

    Sennheiser'ın bunu yaptığını birkaç yerde daha okumuştum, olayın detaylarını bilmiyorum ama müşteri memnuniyeti amacıyla yaptıklarını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.