Şimdi Ara

tekerlek bijonları paslı sorun olurmu,SS li,bijon nerde satılır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
3.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  tekerlek bijonları paslı sorun olurmu,SS li,bijon nerde satılır

    resimde eh idare eder görünür belki,bijonlar iyice paslandı sorun olurmu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blade8572 -- 6 Şubat 2012; 23:20:05 >



  • Bijonları değiştirmeniz gerekir.Aracın yer ile temas ettiği sadece bir avuç içi kadar alan olan 4 teker.Bu 4 tekeri de tutan o ufacık demir parçaları.Allah korusun yüksek hızda dönme direncine yenik düşüp ''bijon kesme'' denilen o somunların kırılmasıyla karşı karşıya kalabilirsiniz.

    Tedbirimizi alalım,sonra ''keşke'' demeyelim
  • Bijon cok pahali bisey degil bence degistirin kesinlikle risk almaya degmez
  • bende broadway vardı 1997 model ama onların pas yaptığını hatırlamıyorum hemde bu arabadan daha yaşı büyükken
  • bijon nerde satılır
    servis pahalı olur birde işçilik ama lastikçilerde olurmu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blade8572 -- 6 Şubat 2012; 23:20:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade8572

    bijon nerde satılır
    servis pahalı olur birde işçilik ama lastikçilerde olurmu

    Yedek parçacılarda, aksesuarcılarda ve lastikçilerde bulabilirsiniz.

    Kendiniz değiştirmeyecekseniz nacizane bir tavsiyem olacak. Servislerde genelde havalı aletlerle sıkıyorlar bijonları, dolayısıyla elle bijon anahtarı kullanılarak sökülemeyecek kadar sıkı oluyor. Olur da yolda lastiğiniz patlar, değiştirmeniz gerekir, patlak lastiği sökemeyebilirsiniz. Taktıracağınız yerde çok sıkmamalarını isteyin. Aletle çok sıkmaya gerek yok zaten , elle sıkılabilecek miktar yeterlidir.
  • sağolun
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simonphinix

    quote:

    Orijinalden alıntı: blade8572

    bijon nerde satılır
    servis pahalı olur birde işçilik ama lastikçilerde olurmu

    Yedek parçacılarda, aksesuarcılarda ve lastikçilerde bulabilirsiniz.

    Kendiniz değiştirmeyecekseniz nacizane bir tavsiyem olacak. Servislerde genelde havalı aletlerle sıkıyorlar bijonları, dolayısıyla elle bijon anahtarı kullanılarak sökülemeyecek kadar sıkı oluyor. Olur da yolda lastiğiniz patlar, değiştirmeniz gerekir, patlak lastiği sökemeyebilirsiniz. Taktıracağınız yerde çok sıkmamalarını isteyin. Aletle çok sıkmaya gerek yok zaten , elle sıkılabilecek miktar yeterlidir.

    İşin garibi bende o havalı zımbırtılarla sıkıldıkdan sonra bir turda bijon anahtarlarının üstüne binerek sıkmalarını rica ederim..

    Benim duyduğum bildiğim kadarıylada o havalı zımbırtılar pek iyi sıkmıyor?

    Bu konuda bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    quote:

    Orijinalden alıntı: simonphinix

    quote:

    Orijinalden alıntı: blade8572

    bijon nerde satılır
    servis pahalı olur birde işçilik ama lastikçilerde olurmu

    Yedek parçacılarda, aksesuarcılarda ve lastikçilerde bulabilirsiniz.

    Kendiniz değiştirmeyecekseniz nacizane bir tavsiyem olacak. Servislerde genelde havalı aletlerle sıkıyorlar bijonları, dolayısıyla elle bijon anahtarı kullanılarak sökülemeyecek kadar sıkı oluyor. Olur da yolda lastiğiniz patlar, değiştirmeniz gerekir, patlak lastiği sökemeyebilirsiniz. Taktıracağınız yerde çok sıkmamalarını isteyin. Aletle çok sıkmaya gerek yok zaten , elle sıkılabilecek miktar yeterlidir.

    İşin garibi bende o havalı zımbırtılarla sıkıldıkdan sonra bir turda bijon anahtarlarının üstüne binerek sıkmalarını rica ederim..

    Benim duyduğum bildiğim kadarıylada o havalı zımbırtılar pek iyi sıkmıyor?

    Bu konuda bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim..

    kompresör ve hava tabancasının torkuna göre iş değişir.
    işin en güzeli; önce hava tabancası ile sıkılır sonra normal bijon anahtarı ile sıkılıkları kontrol edilip araç teslim edilir.
    aslında hava tabancası kullanmamak en iyisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 7 Şubat 2012; 2:07:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    quote:

    Orijinalden alıntı: simonphinix

    quote:

    Orijinalden alıntı: blade8572

    bijon nerde satılır
    servis pahalı olur birde işçilik ama lastikçilerde olurmu

    Yedek parçacılarda, aksesuarcılarda ve lastikçilerde bulabilirsiniz.

    Kendiniz değiştirmeyecekseniz nacizane bir tavsiyem olacak. Servislerde genelde havalı aletlerle sıkıyorlar bijonları, dolayısıyla elle bijon anahtarı kullanılarak sökülemeyecek kadar sıkı oluyor. Olur da yolda lastiğiniz patlar, değiştirmeniz gerekir, patlak lastiği sökemeyebilirsiniz. Taktıracağınız yerde çok sıkmamalarını isteyin. Aletle çok sıkmaya gerek yok zaten , elle sıkılabilecek miktar yeterlidir.

    İşin garibi bende o havalı zımbırtılarla sıkıldıkdan sonra bir turda bijon anahtarlarının üstüne binerek sıkmalarını rica ederim..

    Benim duyduğum bildiğim kadarıylada o havalı zımbırtılar pek iyi sıkmıyor?

    Bu konuda bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim..

    aynen hocam bende iyi sıkmıyor diye biliyorum. hatta sıkıldıktan sonra bir turda ben sıkarım genelde. yani hiç çok sıkma yada sıkıştırma durumu gelmedi başıma. yada sağlam makinaya sahip bir yere denk gelmedim bilemicem.




  • bijon sıkmasını ıyı bılmelerı lazım adam 1 tane takıyor yarım sıkıyor sonra dıgerlerını takıp yarım sıkıyor
    sonra sırayla az daha sıkarak ılerlıyor ve en son 4 unu ıyıce sıkıyor
    yanı tekını takıp kokune kadar sıkmamak lazım,dengelı oturtmak lazım
    birde 1 sene olmadan kontrol ettırmek lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX
    İşin garibi bende o havalı zımbırtılarla sıkıldıkdan sonra bir turda bijon anahtarlarının üstüne binerek sıkmalarını rica ederim..

    Benim duyduğum bildiğim kadarıylada o havalı zımbırtılar pek iyi sıkmıyor?

    Bu konuda bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim..

    Benim denk geldiğim tüm aletler sağlamdı belki de... :)

    Bence en doğrusu önce havalı tabanca yerine oturup, sonra el ile sıkıştırmak.

    Demir Bükey'in yıllar önce bir eğitim videosunda söylediği sözü hatırlıyorum da elle sıkabildiğiniz kadar sıkın daha fazla sıkmak gerekli değildir, hatta çıkarmak gerektiğinde zorluk çıkarır diyordu diyordu.
  • paslanmasının zararı olmaz bu kadar ufak şeyleri dert etmeyin, yeni aldığınız da paslanıcak. eğer yalama(yani köşelerin bozulması), ve çatlama gibi bi durum yoksa değiştirmenize gerek yok.
  • Darbeli somun sıkma makinasının tetiğine ne kadar çok basarsanız(uzun süre) o kadar yüksek torkla sıkacaktır. Mesela lastik değiştirdiğimizde adam o kadar fazla sıktiki bijonun kafası koptu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.