Arkadaşlar merhaba 03.03.2015 tarihinde cihazımı Brighstar Teknik Servis'e yolladım. Sorunu ise ;
-Daha önce arka kamerada siyah nokta sorunu vardı, servise yollamıştım yine kamera değiştirildi ve tarafım yollandı ama bu seferde video, hızlı çekim ve panaroma gibi modlarda çekim yapmıyordu cihaz, uygulama kitleniyordu, kendini kapatıyordu .
Bu sorundan dolayı cihazımı servise tekrar yollayıp cihaz değişimi talep ettim. Bugün teknik servisten cihazımı sorgulattığımda şöyle bir ibare çıktı .
Bunun anlamı nedir cihaza hiçbir işlem uygulamadan bana gerimi yollanacak ? Yoksa cihaz üretici firmaya iade edildi demek mi ?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler, iyi forumlar herkese :)
Tamir Yapılmış,Kargolanmış,Ama kargo size gelmemiş gibi gözüküyor
Hocam servise mail atmıştım şimdi yanıt geldi. Cihazımın garanti süresi bittiği için işlem yapılmadan geri gönderilmiş. Ne kadar saçma bir iş. Cihazımı tamir etmeden tarafıma gönderiliyor. Üstelik sitede değiştirilen parçalar 6 ay tarafımızca garantili diyor. Şimdi de böyle birşey yazmışlar . Bir daha Brightstar garantili cihaz almamaya özen göstereceğim .
quote:
Orijinalden alıntı: guvenkizilay
Hocam servise mail atmıştım şimdi yanıt geldi. Cihazımın garanti süresi bittiği için işlem yapılmadan geri gönderilmiş. Ne kadar saçma bir iş. Cihazımı tamir etmeden tarafıma gönderiliyor. Üstelik sitede değiştirilen parçalar 6 ay tarafımızca garantili diyor. Şimdi de böyle birşey yazmışlar . Bir daha Brightstar garantili cihaz almamaya özen göstereceğim .
Bu mesaj genpada yapılmış anlamına geliyor. Demek ki Oradan telefon almamaya özen göstermemiz gerekiyormuş. Sağolun sizin sayenizde oradan telefon almamam gerektiğini öğrendim. Bende yakında ip6'dan 5s'e dönmeyi düşünüyorum. Oradan almam o zaman.
Aynen hocam hem cihazın arızasını tam gidermeden geri gönderiyorlar, hem de sözde değişen parça 6 ay garanti kapsamındadır diyip, cihazınızın garanti süresi dolmuştur diyebiliyorlar. Çok ahlaksızca el mahkum olunca işte dayatmalara bişey yapılamıyor.