Bildirim
Teknik Servis Tamir/Değişim Süresi 20 İş Gününü Geçince...
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
öyle bir şey xbox servisinde yaşamadım ama eğer yaşarsan tüketici hakları açık ve net... 20 iş günü geçtiyse tam para iadesinden yeni cihaz istemeye kadar tercih tüketicinin... -
Cevabınız için teşekkürler. Misli ile değişimini talep ettim onlar da ilk defa böyle bir durumla karşılaştıklarını söylüyorlar bu yüzden yöneticilerine iletmişler durumu. Gönderdiğim cihaz One S 2TB olunca misli de sanırım One X olacak... -
Son durum hakkında bilgilendirme yapayım belki birilerinin işine yarayabilir.
Destek merkezi ve servis merkezi biz bu konuda yetkili değiliz, Microsoft Türkiye de servis merkezi bizden bağımsız çalışıyor diyor. Yani konuyla ilgili kimse yetkili değil, herkes topu birbirine atıyor. En son Microsoft Türkiye2 nin anlaşmalı hukuk firmasından avukatına ulaştım, kendisi de konuyu Microsoft avukatlarına ileteceğini söyledi.
Kısacası rezilliğin en üst noktası...
Gelişmeleri yazacağım. -
Arkadaşlar Microsoft' tan red cevabı geldi. Gerekçeleri de
MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,
b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,
durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez.
yukarıda kalın olarak belirttiğim imkan varsa ibaresi. Bu durumda ne yapılmalı? Bilgisi ve tecrübesi olan biri bilgilendirebilir mi? -
2TB'likler 1900 liradan satılmıştı sanki... eğer o fiyattan aldıysan bedel iadesi alıp güzel bir kampanyadan biraz fark koyarak one x alabilirsin bence :) özellikle gears of war gibi özel bir renk değilse alet, para iadesi alıp daha ucuza one s almak da bir seçenek... ek gamepadli olarak filan daha ucuz... hem de hdd dışardan eklenebilir olduğu için hdd sıkıntısı da olmaz... -
Hızlı cevabınız için teşekkür ederim. Para iadesi talebi ürünün alındığı yere mi yoksa Microsoft' un servis merkezine mi yapılmalı. Ayrıca cihazı ikinci el aldığım için fatura benim adıma değil bu durum para iadesi konusunda sorun yaratır mı?
Teşekkürler. -
o kısımlar karışıkça... zamanında laptop için yaptığımız, servisten para iadesi için rapor alıp, raporu aldığımız yere fatura ile götürüp para iadesini almaktı... ama kredi kartı ile alınmış üründe parayı nakit mi vermişlerdi hatırlamıyorum mesela... forumun başka bölümlerinde bu tip meselelerle uğraşmış çok kişi vardı... forum içi arama yaparsan baya bir bilgi çıkacaktır...
bu arada konsolun sorunu neydi? benim sıkıntımı saçma bir hızda(40dk) çözdükleri için övgüyle bahsediyorum servisten, 20 iş günü baya ayıp olmuş... -
Anladım, araştırayım. Konsolun sorunu fan sesiydi. Servis ile benim önceki tecrübelerim de övgüye layıktı. Gecikme sebebi gümrük problemleri yüzündenmiş. Yani sorun yine servisle ilgili değil Microsoft ürün tedariki ile ilgili aslında. Neyse zaten oğlumu daha fazla oyunsuz bırakmamak için mahkeme v.b. uğraşmayacağım sanırım...
İlgin, ayrıdığın zamanın ve emeğin için teşekkürler FIR_lama. -
Bunlarla baş edilmez malesef. Ben bir keresinde ne uğraşmıştım galaxy s7 için değişim talebi çıkarmıştım haklı olarak bana sıfır cihazı 3 ay sonra vermişlerdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X