Şimdi Ara

Teknobiyotik garantili ürün arıza iade hakkında yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2.el olarak asus 6950 ekran kartı almıştım.Ekran kartı arıza yaptı.Çizgi elektroniğe gönderdim ürünü.Ürünün tamir edilemeceği ürününde yenisi olmadığı için değişim yapamıcaklarını, aldığınız yerle görüşün dediler.İade raporu çıkardı çizgi.Ürün teknobiyotikten alınma faturası bende.Çizgi bana teknik servis raporunu mail olarak gönderdi.Bende teknobiyotiği aradım raporu gönderin dediler gönderdim size dönücez dediler daha gelişme yok.
    Bu durumda sonuç ne olur para iadesi mi yaparlar yoksa aynı fiyatta başka ürünlemi değiştiriyorlar?Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yarıdımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fan123 -- 3 Ocak 2014; 15:16:13 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: fan123

    Arkadaşlar 2.el olarak asus 6950 ekran kartı almıştım.Ekran kartı arıza yaptı.Çizgi elektroniğe gönderdim ürünü.Ürünün tamir edilemeceği ürününde yenisi olmadığı için değişim yapamıcaklarını, aldığınız yerle görüşün dediler.İade raporu çıkardı çizgi.Ürün teknobiyotikten alınma faturası bende.Çizgi bana teknik servis raporunu mail olarak gönderdi.Bende teknobiyotiği aradım raporu gönderin dediler gönderdim size dönücez dediler daha gelişme yok.
    Bu durumda sonuç ne olur para iadesi mi yaparlar yoksa aynı fiyatta başka ürünlemi değiştiriyorlar?Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yarıdımcı olursanız sevinirim.

    Raporu ne zaman yolaldınız Teknobiyotik'e ?

    Fatura tutarını isteyebilir ya da yerine farklı ürün alabilirsiniz.


    İmla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 3 Ocak 2014; 15:24:41 >




  • fan123 F kullanıcısına yanıt
    Internet veya telefondan alınan ürünler cayma hakkınız 14 gün. Ya değişecekler, yada parasını iade edecekler. Ürünü aldığınız yere iade ediniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LEON-X

    quote:

    Orijinalden alıntı: fan123

    Arkadaşlar 2.el olarak asus 6950 ekran kartı almıştım.Ekran kartı arıza yaptı.Çizgi elektroniğe gönderdim ürünü.Ürünün tamir edilemeceği ürününde yenisi olmadığı için değişim yapamıcaklarını, aldığınız yerle görüşün dediler.İade raporu çıkardı çizgi.Ürün teknobiyotikten alınma faturası bende.Çizgi bana teknik servis raporunu mail olarak gönderdi.Bende teknobiyotiği aradım raporu gönderin dediler gönderdim size dönücez dediler daha gelişme yok.
    Bu durumda sonuç ne olur para iadesi mi yaparlar yoksa aynı fiyatta başka ürünlemi değiştiriyorlar?Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yarıdımcı olursanız sevinirim.

    Raporu ne zaman yolaldınız Teknobiyotik'e ?

    Fatura tutarını isteyebilir ya da yerine farklı ürün alabilirsiniz.


    İmla.

    hocam raporu bugün gönderdim.kart 1 yıılık kart 2 yıl daha garantisi vardı.fatura bende söyledğim gibi 2.el olarak almıştım.fatura tutarını para iadesini istesem ödemeyi bana yaparlarmı?Yani fatura benim adıma olmadığı için.Ama servis bilgileri falan hep benim adıma açıldı




  • Daha çok yeni olmuş raporu göndereli, bir gün de sonuç çıkmaz, Pazartesi gibi arayıp sorarsın olmazsa.
  • fan123 F kullanıcısına yanıt
    high power psu m arıza yaptı uc hafta once arıza kaydı yaptım ve teknobiyotiğe gönderdim kutu ve fatura istemediler urunum değişime gitti ve sıfırını gonderdiler suan da kargo da hicbir problem yasamadım ne sorduysam cevabını aldım mail yoluyla tabi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.